zie het er echt niet in, twee verschillende pc's bekeken.quote:Op zondag 12 december 2004 13:59 schreef TheMarco het volgende:
De border is niet breder hoor. De hele page is 'verzonken' in de achtergrond. Misschien dat dat meer of minder opvalt aan de hand van scherminstellingen ofzo
in mozilla 1.5 en IE6 ziet ie het zelfde eruit.quote:Op zondag 12 december 2004 18:14 schreef Speaker_Freak het volgende:
[url]www.lesroosters.info[/url]
'k heb em gemaakt met kladblok... het doel is een eenvoudige site, die snel te laden is, en geen verveldende springende en bewegende onderdelen.
ik wil graag weten of iedereen de site (met elke browser) goed kan openen. ik weet bijvoorbeeld niet of alles met firefox goed gaat. En wil dus graag weten of de lay-out goed intact blijft.
bvd
Met wat voor browser werk jij?quote:Op zondag 12 december 2004 18:58 schreef jagermaster het volgende:
[..]
zie het er echt niet in, twee verschillende pc's bekeken.
IE 6.0, IE 5.5, mozilla 1.5 allemaal op PCquote:Op maandag 13 december 2004 12:21 schreef TheMarco het volgende:
[..]
Met wat voor browser werk jij?
Het is hier prima in MSIE 6/PC, Firefox PC/Mac en Safari/Mac ...
Maak je menu wat smaller, het is namelijk wel erg breed zeg maar, en een knop die je terug brengt naar de begin pagina is ook wel handigquote:Op maandag 13 december 2004 17:44 schreef ant27 het volgende:
Hai,
Ik ben iemand die helemaal geen verstand heeft van internet site's maken maar wel wat informatie met ander wil delen. ik heb dus een web site gemaakt.
Heel simpel in word (heb je ook niet zoveel verstand van alles nodig) ik vraag mij alleen af wat jullie "de experts" van vinden. Of er nog wat aan te verbeteren is of dat het gewoon een klote site is.
Hou er wel rekening mee dat ik echt helemaal geen verstand van site's maken heb.
Met mijn site wil ik bereiken dat mensen die iets willen weten over ucas receivers (sateliet receiver) de juiste software kunnen downloaden.
Alvast bedankt voor jullie reactie's (positief of negatief)
Http://home.planet.nl/~ordel078
Groeten Ant27
de externe links in een nieuw venster. (target="_blank")quote:Op maandag 13 december 2004 17:44 schreef ant27 het volgende:
Hai,
Ik ben iemand die helemaal geen verstand heeft van internet site's maken maar wel wat informatie met ander wil delen. ik heb dus een web site gemaakt.
Heel simpel in word (heb je ook niet zoveel verstand van alles nodig) ik vraag mij alleen af wat jullie "de experts" van vinden. Of er nog wat aan te verbeteren is of dat het gewoon een klote site is.
Hou er wel rekening mee dat ik echt helemaal geen verstand van site's maken heb.
Met mijn site wil ik bereiken dat mensen die iets willen weten over ucas receivers (sateliet receiver) de juiste software kunnen downloaden.
Alvast bedankt voor jullie reactie's (positief of negatief)
Http://home.planet.nl/~ordel078
Groeten Ant27
1 | <a href="hier je link" target="_blank">hier je titel</a> |
het komt erbij mij niet echt uit. Een lijntje met de kleur #666666 en een lijntje met de kleur #000000 van beide 1px breed maakt voor mij geen verzonken look. Het komt er bij mij niet uit ook al verander de brightness instellingen. Denk dat doordat je weet waar je naar meot kijken dat je het ziet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:08 schreef TheMarco het volgende:
Over die borders:
Als je wat speelt met je monitor brightness zou je moeten zien dat het is:
links: donkergrijs, zwart en rechts: zwart, wit. Steeds 1px. lijntjes.
Verder is boven ook donkergrijs en onder weer wit. een 'verzonken' look dus. Tenminste, dat is wat ik zie in dezelfde browsers als die jullie gebruiken
Ik heb dit template trouwens in gewijzigde vorm toegepast vanaf vandaag, op het blog genoemd in mijn signature. Wat andere kleuren en graphics maar basis het zelfde. Misschien dat het hier meer opvalt m.b.t. die borders?
Met alle goede wil van de wereld kan ik vrij weinig positiefs ontdekken aan dit brouwsel.quote:Op maandag 13 december 2004 17:44 schreef ant27 het volgende:
Retestrak! Precies mijn ding. Zoiets zou ik ook maken als ik een zaakje had.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:10 schreef Dwork het volgende:
Namens een vriend van me wil ik zijn site reviewen.
De site is verre van af, en is gemaakt met behulp van php, html, sql en java. Het is een site voor zijn bedrijfje (nee geen spam). Tuurlijk zitten er fouten op de site, en die worden er ook uitgehaald. Het adres is www.fujindesign.com
waar kan ik het java gedeelte vinden?? of bedoel je javascript??quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:10 schreef Dwork het volgende:
Namens een vriend van me wil ik zijn site reviewen.
De site is verre van af, en is gemaakt met behulp van php, html, sql en java. Het is een site voor zijn bedrijfje (nee geen spam). Tuurlijk zitten er fouten op de site, en die worden er ook uitgehaald. Het adres is www.fujindesign.com
Bedankt voor jouw reactie en natuurlijk de andere die gereageerd hebben. Ik zal toch binnenkort een sprong in het diepe wagen en mij er meer in gaan verdiepen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:56 schreef Leshy het volgende:
[..]
Met alle goede wil van de wereld kan ik vrij weinig positiefs ontdekken aan dit brouwsel.Word is een no-no. Gebruik in godsnaam een HTML-programma, geen tekstverwerker. Zelfs Frontpage sproeit nog niet de helft van de poep uit die Word produceert. Ik zie een enorm breed linkerframe voor toch een vrij kleine hoeveelheid inhoud. Donkerrood op zwart is niet echt ideaal leesbaar. Tekst in koeienletter-formaat is dan ook niet noodzakelijk. En rood, zwart, blauw en oranje vormen sowieso niet de meest esthetische combinatie Enorme hoeveelheden "whitespace" tussen links, en tussen paragrafen tekst. Enorm grote afbeelding die er niet mooi uitziet als header. Scrollende tekst: Nee. Niet doen. Gewoon, nee.
Breng eens een bezoekje aan http://www.w3schools.com, http://www.htmlhelp.com of zoek op Google eens naar wat HTML tutorials. Nog handiger is om uit de lokale bibliotheek even een exemplaar van HTML voor Dummies oid te plukken. HTML is absoluut niet moeilijk, en je kunt zelfs met weinig kennis ongetwijfeld iets beters produceren dan wat je nu hebt
Zorry voor mijn late reactie, idd ik bedoelde Jscript.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:02 schreef jagermaster het volgende:
[..]
waar kan ik het java gedeelte vinden?? of bedoel je javascript??
De mouseover van het menu links boven doet het goed alleen die van rechts niet echt. Zelfde is met de plaatjes in het text gedeelte naar de verschillende pakketen van hosting en design.
Ziet er verder wel leuk uit! alleen die header met de twee verschillende grote en vormgegeven grijze blokken aan de zijkant vind ik niet zo. Denk dat ik het mooier zou vinden met dat egalere grijs aan beide kanten. Zeker als ik het bekijk als het menu verborgen is.
Heb nog niet kunnen ondekken wat jij bedoeld, misschien omdat ik de pagina in een andere brouwser bekijkt? IE heeft idd wat vertraging met de rechter menu (pijl plaatje) maar het bovenste menu, ... In Mozilla, IE, netscape en Opra werken prima.quote:De mouseover van het menu links boven doet het goed alleen die van rechts niet echt. Zelfde is met de plaatjes in het text gedeelte naar de verschillende pakketen van hosting en design.
als ik in mozilla bekijk doet ie het goed alleen in IE niet. Dat ligt aan de caching van de plaatjes. Weet niet of er bij jou als je met je muis over dat linkermenu gaat er een zandlopertje bij je pijltje komt?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:10 schreef Dwork het volgende:
[..]
Zorry voor mijn late reactie, idd ik bedoelde Jscript.
[..]
Heb nog niet kunnen ondekken wat jij bedoeld, misschien omdat ik de pagina in een andere brouwser bekijkt? IE heeft idd wat vertraging met de rechter menu (pijl plaatje) maar het bovenste menu, ... In Mozilla, IE, netscape en Opra werken prima.
hmm dit is een sitecheck topic een geen link request topic.quote:Op zondag 19 december 2004 12:48 schreef flat_erik het volgende:
Ik ben bezig om een PDA link pagina te maken: http://pda.ikwilhet.nu
Heeft iemand nog link tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |