quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:46 schreef yvonne het volgende:
En ik zal me eens netjes en braaf gedragen, zoals het hoort!
Hej een keer een EO uitzending ertussen door moet kunnenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Wordt dus eenuitzending
Wat leuk gekwootquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:07 schreef yvonne het volgende:
[quote]Op maandag 4 oktober 2004 13:46 schreef Man_Made_God het volgende:Megadeth - A tout le Monde
Eindelijk!
[/quoteIig Megadeth!!!
Je maakt er een zootje vanquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat leuk gekwoot
Gaat Yvonnen nu dan ijsklontjes over de tepels van Tha_Blont doen? Met cam erbij enzo?quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:10 schreef Loedertje het volgende:
Een leuk spelletje is: geen ja en geen nee alleen dan ; geen neuken en geen sex.
Bij elke overtreding van die twee woorden geeft Yvonne op de eerstvolgende meet een rondje !
doe dat voor de verandering maar eens.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:46 schreef yvonne het volgende:
Wedden van nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:46 schreef yvonne het volgende:
Over iets "hards" en "ergens in hebben": Hebben jij en ChrisJX al... ????quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:59 schreef Nolius het volgende:
Ik heb er ook een hard hoofd in....
Gaan we samen morgen zoeken naar waar Yvonne de mosterd haaltquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bedenk me net dat ik het gewoon ga missen vanavond
Dat wordt morgen als mosterd na de maaltijd terug luisteren... altijd een stuk minder leuk.
Ja, headfucking, de nieuwste rage...quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:26 schreef Shark.Bait het volgende:
Over iets "hards" en "ergens in hebben": Hebben jij en ChrisJX al... ????
Moet jij wetenquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er al
Sun ging toch stoppen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:22 schreef Patries86 het volgende:
Sunchaser is er de laatste weken wel erg vaak niet valt me op
Wij luisteren!quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er al
Dag kind, hoe gaat het met je.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:19 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Moet jij weten
Goedenavond luisteraarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er niet hoor.
Halloquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goedenavond luisteraarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs
ahh da's wel jammer...quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:40 schreef yvonne het volgende:
Ik heb megadeth niet bij me, die kutkneus van een kind van me heeft die CD's mee. Rotjong.
Cd's liggen gewoon thuis. Alleen de laatste nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:40 schreef yvonne het volgende:
Ik heb megadeth niet bij me, die kutkneus van een kind van me heeft die CD's mee. Rotjong.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag kind, hoe gaat het met je.
En toch ben je een rotjongquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:44 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Cd's liggen gewoon thuis. Alleen de laatste niet![]()
Hej anders draai ik kontebonken niet!quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:44 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:40 schreef yvonne het volgende:
Ik moest hier ff schoonmaken jahquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:57 schreef grunge-metal het volgende:
Actionradio radio down ofzo? hij doet niks meer...
Nu wel weer![]()
Ga je dat thuis ook eens proberen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest hier ff schoonmaken jah
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toch ben je een rotjong
Nu gaat ons huwelijk niet door zekerquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:59 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
I'm deeply disappointed......
Sterker nog, ik flikker die kut-plugin uit m'n winamp en zet Youthanasia op repeat.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu gaat ons huwelijk niet door zeker
Ik heb machine head bij mequote:Op maandag 4 oktober 2004 20:02 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Sterker nog, ik flikker die kut-plugin uit m'n winamp en zet Youthanasia op repeat.
Pfff... is that all you can think of?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb machine head bij me
Yeahquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb machine head bij me
Deze keer ben je mn verjaardag niet vergetenquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:10 schreef Mr. Orange het volgende:
Yvonne: Gefeliciteerd met je verjaardag![]()
www.actionradio.nl/listen.plsquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:57 schreef grunge-metal het volgende:
Actionradio radio down ofzo? hij doet niks meer...
Nu wel weer![]()
Dierendag is ook nie te vergeten..quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze keer ben je mn verjaardag niet vergeten
Ze zijn aan het solderenquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
De gesprekjes zijn hier mono, alleen over de rechterspeaker. Best retro eigenlijk.
eyquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:
hier ben ik
ik ben om 21:00 pleitte-- ff Sunchaser wegjagenquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:
hier ben ik
oiquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
ey
quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:18 schreef Furby het volgende:
JA, we zijn weer begonnen !!
Met Neusius :
[afbeelding]
je had gezien dat je op de lijst staat voor de Naarden meet?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:18 schreef Blasphemer het volgende:
ach ja rampstein
Fles is iets aan het doen wat leuker is dan fok! radio zegt iequote:Op maandag 4 oktober 2004 20:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar is Fles? Die luistert weer naar zijn eigen geboer ipv naar Fok! radio zeker?
Courtesy of MissMirjamquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
Furby: hoe komde aan die bovenste foto?
ik heb maar 1 werkende cam!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:21 schreef grunge-metal het volgende:
Wie gaat er in November nog naar Rammstien dan?
gelukkig hoefde ik niet te slikken en kon ik mn stofdoekje gebruiken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:18 schreef Furby het volgende:
JA, we zijn weer begonnen !!
Met Neusius :
[afbeelding]
en Yvonne :
[afbeelding]
die zo te zien net Nolius gepijp heeft aan de vorm en grootte te zien van d'r bakkes
Ik geef toch snel genoeg aan??quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:24 schreef recyclez het volgende:
yvonne: we sturen hem terug...hij drinkt niet snel genoeg
Nee, steria, iaaaa iiiiiaaaaaaaaa iiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:25 schreef grunge-metal het volgende:
Hehe ze zijn sterio![]()
jaquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je had gezien dat je op de lijst staat voor de Naarden meet?
hij is al aan het kletsenquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:27 schreef Nouk het volgende:
Komt Dirkh al?
Paies,quote:
Weer dronken??quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paies,
ze zijn zelfs op 5.1 te horenquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:25 schreef grunge-metal het volgende:
Hehe ze zijn sterio![]()
en dan weet ie nog niet hoe hij hem moet rijden...quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:35 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die is op dieeet..![]()
Je hebt het in je of je hebt het niet in je.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:32 schreef Bosbeetle het volgende:
goh als dirkh op Fok radio komt slaat het ook gelijk dood
Fles mijdt Fok!Rado als de pestquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar is Fles? Die luistert weer naar zijn eigen geboer ipv naar Fok! radio zeker?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:48 schreef recyclez het volgende:
hit the road orange...give me some pictures
Kwartetje-wannabee gebrokenquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:48 schreef recyclez het volgende:
hit the road orange...give me some pictures
Wanneer post je nou iets nuttigs??quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwartetje-wannabee gebroken![]()
WHAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Daarvoor is een slowchat toch ookquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:50 schreef grunge-metal het volgende:
we staan stil![]()
Als jij eens met je moeder ging praten zou je donders goed weten dat ik meer dan vaak genoeg iets verstandigs postquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:51 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wanneer post je nou iets nuttigs??![]()
Of iets verstandigs?
Waarom zou ik in hemelsgodsnaam met mijn moeder over jou praten..quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij eens met je moeder ging praten zou je donders goed weten dat ik meer dan vaak genoeg iets verstandigs post
Of de beste posts die je gezien hebtquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:04 schreef Dirkh het volgende:
Het is wel de beste uitzending die ik heb gehoord tot nu toe.
Ook dat!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:05 schreef recyclez het volgende:
[..]
Of de beste posts die je gezien hebt![]()
ja gvd, die wilde ik net postenquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:06 schreef Furby het volgende:
Laat ons allen bidden dat de uitzending nog leuk gaat worden
[afbeelding]
omdat het altijd aan jouw ligtquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Hoezo, ligt dat OOK aan Sun
als er iemand snel is dan is het wel FURBYquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:20 schreef Furby het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik traceer een ORB op de webcam !!!
[afbeelding]
je kunt bij ons in de leer komenquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou he
en bier moet ik niet meer, ben misselijk
neuh hoor, mijn vette hap is gewoon verkeerd gevallen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:30 schreef recyclez het volgende:
[..]
je kunt bij ons in de leer komen(krat 3)
Volgende keer schaap of pizza bestellen dus...quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neuh hoor, mijn vette hap is gewoon verkeerd gevallen.
nee...je bent een dag te vroegquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:31 schreef Dirkh het volgende:
bloed yvonne al?
Geen Idee..quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
is kontebonke al geweest?
wat ben ik toch blij met de image block functie van firefoxquote:
nee, vink wel jammer eik.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:44 schreef WebForce het volgende:
Hoi! Is konte bonke al gedraaid?
Nee..quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:44 schreef WebForce het volgende:
Hoi! Is konte bonke al gedraaid?
Nopequote:Op maandag 4 oktober 2004 21:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
is kontebonke al geweest?
Laten ze Inso ff bellen, twee giechelbekkies bij elkaar.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:46 schreef WebForce het volgende:
Yvonne je moet meer roken! Je hebt een stem als een 20 jarige
Heerlijke radioquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Laten ze Inso ff bellen, twee giechelbekkies bij elkaar.
Deze nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:12 schreef Dagonet het volgende:
Layout verneuk post geëdit
Ik loop al langzaam het topic doorquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Deze niet
recyclez (4) - maandag 4 oktober 2004 @ 21:01
gebeurt weinigquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:18 schreef Mereltje het volgende:
Gebeurt er nog wat? volgens mij hoef ik niet eens in te tunen ..
Nee, nee.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hallo, is kontebonke al gedraaid?
heb ik nog hete roddels gemist?
Jaquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hallo, is kontebonke al gedraaid?
heb ik nog hete roddels gemist?
Roddels op dít forum?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:44 schreef Dagonet het volgende:
Geen roddels?
Mensen die in een fiat zestienklepper rijden, kleppen al teveel, dat kan echt niet nog es op de radio hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:16 schreef dnzl het volgende:
Waarom is er niet geen Fok! I-Net radio de hele (werk)dag. Ik denk dat er best wat leuks van te maken is.
- Requests
- Nieuws
- FP Nieuws
- Etc.
Ik wil best DJen!!
OUD is hot,quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Roddels op dít forum?
Hoe kom je erbij zeg!
Offeh... heb jij ons nog een nagekomen berichtje te vertellen soms?
Dat de hele wereld moet klootzakken weten we nu welquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:44 schreef Dagonet het volgende:
Geen roddels?
Goeie samenvatting.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
OUD is hot,
Sum zat me via een andere pjoeter via MSN uit te schelden,
Kicksass heeft verkering
Martijn is op Angelic en Bleu
En Sun en MissyMirjam hadden een date.
Dat sloeg de plank een beetje mis.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mensen die in een fiat zestienklepper rijden, kleppen al teveel, dat kan echt niet nog es op de radio hoor
Ik miste ze al, ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Komt eraan. Moest vandaag werken
Nu OOK al op Angel?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:30 schreef yvonne het volgende:
Martijn is op Angelic en Bleu
.
Mag ik voor Tinus aanvragen:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:20 schreef SunChaser het volgende:
Nu OOK al op Angel?![]()
![]()
Ik deel ze op in 3-en. Anders moet je 2,5 uur ineens luisteren. Als het dan ergens fout gaat, moet je weer van voren af aan beginnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:31 schreef classpc het volgende:
Maar vanwaar dat de FOK!radio nu telkens in 3 strems zijn?
Worden de uitzendingen nu langer of maak je de streams kleiner?
In het begin? Novastar - Wrongquote:BTW, hoe heet dat nummer dat je als eerste op stream 1 hoort?
Goed lezen Sun het zijn roddels!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nu OOK al op Angel?![]()
![]()
Zoals Nolius al zegt... van dat rijtje zijn er al 3 dingen geen roddel en ook al bijna oud nieuws, dus wie zegt dat de andere 2 roddels zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:08 schreef D.O.L.F het volgende:
[..]
Goed lezen Sun het zijn roddels!!![]()
gelukkig een medestanderquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen
Net of ik lang voor die tijd mijn stofdoekje niet oppakquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maar we nodigen beide dames wel een keer uit in de studio. Is die ook weer eens schoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |