Ze zat daar, en het enige wat ze kon zeggen is: niet waar... niet waar.... en ok zeggen tegen milan.. DOM KIND!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:35 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat was dom idd... terwijl Mevrouw de nietsnut uit zat te hangen... moest Janine gewoon... een oppas dokken
rustig even!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze zat daar, en het enige wat ze kon zeggen is: niet waar... niet waar.... en ok zeggen tegen milan.. DOM KIND!!
shjek je fotoboekquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:50 schreef BVO het volgende:
Dizer, kan je me een keer helpen met de laatste 15/20 verhaallijnen? Weet bij de meesten niet meer helemaal hoe 'ie ging..
Ik ben nu officieel ANTI-SJORS!!!!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
rustig even!
adem in.....adem uit.... pffff
Christenkip.....quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben nu officieel ANTI-SJORS!!!!!![]()
iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 06:33 schreef Svensational het volgende:
damn, hoe lekker kan je zijn
ja ze gaat een potje stinkvingeren met Sjors en Martinequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Isabella's haar wel mooi nu..
En eerst Charlie kussen, toen Yasmin. Er komt vast weer een lesbische verhaallijn voor d'r.
zo lekker blijkbaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 06:33 schreef Svensational het volgende:
damn, hoe lekker kan je zijn
Das allemaal make-upquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Haar 'ogen' zijn ook flink gegroeid
Dan is het goedquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:10 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Das allemaal make-up.
ik snap je grapje wel hoor
volgens mij is het puur natuur hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Fajah verkleint ze, zij vergroot ze.
Nou, in het begin had ze toch niet zulke grote???quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
volgens mij is het puur natuur hoor
maarja.. je weet het maar nooit
Volgens mij is ze gewoon 'helemaal' wat aangekomenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, in het begin had ze toch niet zulke grote???
Ja, dat dacht ik ook aan toen ik haar gisteren zag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:18 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon 'helemaal' wat aangekomen
Ja nu bigmac weg is... kan ik ongestoord me gang gaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook aan toen ik haar gisteren zag.
Je avatar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |