he waarom nou weer zo lullig over mij !!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik namens de rest van ons vrouwvolk kan spreken als ik zeg dat gtst eerder libidoverlagend is haha
tenzij je hots krijgt van robert of jef, wat natuurlijk best kan, ieder zijn heug, zeg maar...
ai ai ai wat een lange tenen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:04 schreef digispeed het volgende:
he waarom nou weer zo lullig over mij !!!
Ik ben absoluut niet geil, zeg alleen maar dat ik iemand sexy vind !![]()
is dat al zeker danquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:06 schreef BVO het volgende:
Verheugen jullie je ook zo op Jim alias Pieter Claassen die, net ontsnapt uit de bak, Sjors gaat chanteren?.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:01 schreef babette21 het volgende:
eva duijvestein.... mijn nieuwe buurvrouw
Lange tenen zijn geil...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai ai ai wat een lange tenen...![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:09 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Lange tenen zijn geil...![]()
enorm...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:06 schreef BVO het volgende:
Verheugen jullie je ook zo op Jim alias Pieter Claassen die, net ontsnapt uit de bak, Sjors gaat chanteren?.
Nee, Hind is feestquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
Wat zitten er toch een hoop nutteloze karakters in GTST.
Milan, Dennis, Sjors.. ik noem maar een zijstraat. Het zijn een soort veredelde figuranten.
in het kader van: grote voeten grote eh.... schoenen?!?!?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:09 schreef Mvnl het volgende:
Lange tenen zijn geil...![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Hind is feest
Weet ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]. Zij speelt niet in GTST hoor.
Offtopic.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik..
Maar het is wel zo
Jij wordt niet warm van die geile stem van hem?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
enorm...![]()
over libidoverlagend gesproken....![]()
Maar is dat bij soaps niet altijd het probleem?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
Wat zitten er toch een hoop nutteloze karakters in GTST.
Milan, Dennis, Sjors.. ik noem maar een zijstraat. Het zijn een soort veredelde figuranten.
He psst...je bent nog niet blauwquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Offtopic..
Ze hebben nóóit een echte lijn gehad. Ja een beetje janken over een onecht kind (waar is die jankerd in godsnaam???) of over een "verkrachting". Het zijn volkomen nutteloze karakters.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:12 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Maar is dat bij soaps niet altijd het probleem?
15 man kunnen nooit allemaal tegelijk een verhaaltje hebben (tenzij ze voor een 'steun-feestje' met z'n allen op zolder in scala gaan zitten), maar als je de cast terug zou brengen tot 9 personen dan is er niemand meer die nog af-en-toe neutraal advies aan iemand kan geven, omdat iedereen z'n eigen crisis heeft..
Nouja, Sjors heeft in elk geval nog Martine de serie binnengehaald...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hebben nóóit een echte lijn gehad. Ja een beetje janken over een onecht kind (waar is die jankerd in godsnaam???) of over een "verkrachting". Het zijn volkomen nutteloze karakters.
ja dat was 't dan ook wel zo'n beetje... Sjors is echt superboring.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:15 schreef Mvnl het volgende:
Nouja, Sjors heeft in elk geval nog Martine de serie binnengehaald...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |