Displacement 4638 cc (283.028 cu in)quote:The 1957 Corvette was the first car ever to combine fuel injection with a four speed manual transmission. Engine displacement increased to 283ci and the most powerful option engine developed 283hp one horsepower for every cubic inch! After winning a few major races in 1957, sales for the year jumped to a total of 6,339 units, up from 3,467 for 1956.
Een chevy kan daar best aan tippen, dat scheeltquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:13 schreef Hugster het volgende:
jammer ik was ook al bezig (Ferrari Dino 308 GT/4) maar je hebt gewonnen
goedesmorgens btw
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:14 schreef D-Devil het volgende:
[..]
lelijke horken bak van een vrachtwagen.
Jep, many thanxquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:21 schreef Hugster het volgende:
hij was gelukt eh BobJo?![]()
I disagree...quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:39 schreef Thermo het volgende:
Hele mooie auto dit
Ik ben sowiezo niet van de amerikaanse modellen...quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:58 schreef Thermo het volgende:
serieus? Prachtig dit, de nieuwe corvette is niks aan juist... gisteren nog in gezeten... niks geen emotie :/
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:36 schreef Tjabbo het volgende:
Coole auto!
Alles vet relaaxxxed hier enzo?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:00 schreef PeuRac het volgende:
BoJo, ik ben net duur Brussaard gebelt, ik mag komen voor een gesprek, om 13;30 moet ik er zijn![]()
Alleen kan de route planner t adres niet vindenmaar ik vind t wel
![]()
![]()
Heu!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:36 schreef Tjabbo het volgende:
Coole auto!
Alles vet relaaxxxed hier enzo?
Maarssen, Bisonspoor. Weet ff het nummer niet. Anders bel/mail je ze ff daarvoor.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:00 schreef PeuRac het volgende:
BoJo, ik ben net duur Brussaard gebelt, ik mag komen voor een gesprek, om 13;30 moet ik er zijn![]()
![]()
![]()
Het is een kantoortje midden in een winkelcentrum, daarom kan je routeplannert hem niet vindenquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:00 schreef PeuRac het volgende:
![]()
![]()
das leuk man, dan krijg je vn die schelden mensen de hele dag te horenquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is een kantoorje midden in een winkelcentrum, daarom kan je routeplannert hem niet vinden![]()
ik ben ook net gebelt, of ik bij een callcenter een adressen lijst wil afbellen om tele2 achtige abonnementen te verkopen
..... ik weet et nog niet..
iddquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
das leuk man, dan krijg je vn die schelden mensen de hele dag te horen![]()
ga gewoon de auto van de buren wasse dan ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd![]()
waarschijnlijk ook met een bonussen systeem boven op je salaris, dus ik moet wel me best gaan doen ook nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |