Mee eens.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:36 schreef Thunk het volgende:
tering, wat een hype ineens rond Deep Dish. Echt een uber foute zet van ze dat Flashdance, ik zie ineens al die hardstyle kneusjes zeggen van ja ik ga langs bij DD op Innercity.
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:36 schreef Thunk het volgende:
tering, wat een hype ineens rond Deep Dish. Echt een uber foute zet van ze dat Flashdance, ik zie ineens al die hardstyle kneusjes zeggen van ja ik ga langs bij DD op Innercity.
![]()
Dit ben ik helemaal met je eens. Ook kwa DJ sets... de ene keer zijn ze erg sterk de andere keer vind ik ze moeilijk te volgens zeg maar. Ze kunnen rare platen keuzes hebben... ben opzich niet echt fan van zequote:Op maandag 4 oktober 2004 11:23 schreef dVTB het volgende:
Ik ben niet zo bekend met hun DJ-sets, wel met sommige van hun remixes. Daar zitten zowel erg slechte als erg goede mixes tussen. Gemiddeld genomen slaat de balans door in positieve richting
Ik zal die woorden in ieder geval niet gebruiken. Ik vind het ook een erg goed album, met goede tracks. Awake Enough is overigens mijn favoriete nummer van het album, al doet de rest er zeker niet veel voor onder!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef dwerg het volgende:
[afbeelding]
Wat een heerlijk album. Ik verwacht nu allemaal mensen in dit topic die de woorden hype, sellout en commercieel gaan gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |