Waarom vond je zus het niet tof?quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:54 schreef CaMeRooN het volgende:
heb wel een vriendin van mijn zus geneukt....
was geen breezah sletje....
mijn zus vond het overigens niet tof
Ja, weet ik ook niet precies...gewoon het idee, dat het haar vriendin is...quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom vond je zus het niet tof?
hehe ik ookquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:09 schreef NiMPhoenix het volgende:
Ik dacht BHFH topic, maar nee
boeien...als zij het willen....quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:12 schreef Space-Chinees het volgende:
Stel je voor dat een vriend van jou, jou zusje neukt.
Hoe zou je dat vinden?
als mijn zusje daardoor gepaald wil worden moet zij dat weten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:12 schreef Space-Chinees het volgende:
Hoe zou je dat vinden?
Ik heb geen zusje. Als je het topic had gelezen, dan had je dat ook geweten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:12 schreef Space-Chinees het volgende:
Hoe zou je dat vinden?
Dan worden we hopelijk familiequote:Op maandag 4 oktober 2004 11:12 schreef Space-Chinees het volgende:
Hoe zou je dat vinden?
Ja, laten we het onderwerp wat verbreden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:42 schreef fratsman het volgende:
Ik heb wel eens een vriendin van m'n nichtje geneukt, telt dat ook?
Op een ouwe fiets moet je het lerenquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:36 schreef CrustyClown het volgende:
De vriendinnen van mijn zus zijn iets te oud voor mij denk
Fratsman tochquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:42 schreef fratsman het volgende:
Ik heb wel eens een vriendin van m'n nichtje geneukt, telt dat ook?
Hoezo wist je dan niet vantevoren dat het familie was? Wanneer kwam je er achter?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:14 schreef zoalshetis het volgende:
mag je hier ook posten als je een achternicht hebt geneukt, terwijl je pas later wist dat het familie van je was?
Ik heb de vriendin van me oma wel eens een doorsmeer beurt gegeven nou goedquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, laten we het onderwerp wat verbreden.
Vriendinnen van vrouwelijke familieleden.
Ontopic: Heb weleens een vriendin van een nichtje een beurt gegeven.
ik heb een grote familie aan vaderszijde. kwam er achter toen ik bij pa en ma langsging.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoezo wist je dan niet vantevoren dat het familie was? Wanneer kwam je er achter?
Wel een confronterende manier om er achter te komen. Beide de mond vol tanden natuurlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb een grote familie aan vaderszijde. kwam er achter toen ik bij pa en ma langsging.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:02 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb helaas geen zusje, anders was het zeker een optie.
Natte dromen tellen nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, laten we het onderwerp wat verbreden.
Vriendinnen van vrouwelijke familieleden.
Ontopic: Heb weleens een vriendin van een nichtje een beurt gegeven.
alleen als dat jouw vriend wasquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mijn zus heeft wel eens met een nicht geneukt. Telt dat ook?
je mag mijn zusje wel even lenen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:55 schreef dafjedaf het volgende:
Ik wou dat ik een zusje had![]()
pics/specs?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:59 schreef zoalshetis het volgende:
je mag mijn zusje wel even lenen.
Dat jij het nog bent, wil niet zeggen dat ik het ben.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Natte dromen tellen niet
volgens mij ben je nog gewoon maagd hoor
van mijn zusje blijf je af, je mag alleen maar met haar vriendinnen neuken. en die zijn reeds goegekeurd door zoalshetis, dus lekker.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:01 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
pics/specs?![]()
LOL.. da's een goeiequote:Op maandag 4 oktober 2004 14:56 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Leukere vraag:
Heb je wel eens het zusje van je vriendin geneukt?
Wel het zusje van een ex.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:56 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Leukere vraag:
Heb je wel eens het zusje van je vriendin geneukt?
Maar zijn ze ookquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
van mijn zusje blijf je af, je mag alleen maar met haar vriendinnen neuken. en die zijn reeds goegekeurd door zoalshetis, dus lekker.
Probeer het eensquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Maar zijn ze ookbi
?
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Ik heb helaas geen zusje, anders was het zeker een optie.
Mits de vriendinnen van m'n hypotetische zusje de goede leeftijd zouden hebben en aantrekkelijk zouden zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:23 schreef baziz het volgende:
quote...
ik heb geen zusje, anders was het zeker een optie
...
Ik sluit me hier volledig bij aan.
Onder het motto: ik ben Roa en ik heb geen Soa?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:33 schreef Roa het volgende:
[..]
Mits de vriendinnen van m'n hypotetische zusje de goede leeftijd zouden hebben en aantrekkelijk zouden zijn.
dudein, dat zijn ze allemaalquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Maar zijn ze ookbi
?
Uhm alle vrouwen zijn minimaal bi,.. dus reken maar uitquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Maar zijn ze ookbi
?
Mag ik zo brutaal zijn naar de leeftijd van je zusje te vragen? Ze is toch geen 15 oidquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:22 schreef ReseTTim het volgende:
*kuch*..
ik heb net een relatie achter de rug met een vriendin van mijn jongste zusjeen had daarvoor 2 keer afgesproken met een vriendin van mijn oudere zus
. tja ik leerde die meid op mijn verjaardag goed kennen
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:17 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Uhm alle vrouwen zijn minimaal bi,.. dus reken maar uitJij bent een vrouw en zou dat toch wel moeten weten
![]()
ene zusje is 20 de andere bijna 17quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:24 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn naar de leeftijd van je zusje te vragen? Ze is toch geen 15 oid
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
![]()
Deze ga ik niet begrijpen... Je neukt dus eigenlijk je stiefzusje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:04 schreef RijstNatie het volgende:
ik neuk wel eens het zusje van me stiefzusje der zusje
wat ook altijd voor de nodige dosis hylariteit zorgt is tijdens het eten in het oog van een vriendinnetje van je zus te spuiten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:50 schreef Geqxon het volgende:
Het is wel leuk om bij je zusje binnen te komen op haar kamer en haar vriendin tussen zomaar tussen haar tieten te nemen.
die had ik ook al...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:24 schreef Tiemie het volgende:
ik neuk wel eens het zusje van een vriend, telt dat ook?
Oh okquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
die had ik ook al...
geeft niemand antwoord op..
Kwartetquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:45 schreef J-DOGG het volgende:
ik neuk vaak met de zus van mijn vriendin d'r zusje.![]()
Is ff kijken... ik had een lijst met Gouden regels:quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Naar aanleiding van het topic in KLB over een jongen die zich irriteerde aan zijn breezah-zussie.
Een zusje als breezah betekent ook veel breezah-vriendinnetjes die op bezoek komen, op feestjes komen en komen logeren.
Ik zelf heb geen zusje dus de opmerking 'TS begint' hoeft niet gemaakt te worden... Neuk jij weleens vriendinnen van je zus(je)
joh, je meent het!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:45 schreef J-DOGG het volgende:
ik neuk vaak met de zus van mijn vriendin d'r zusje.![]()
dus zus van n vriend mag niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:20 schreef Praag het volgende:
[..]
Is ff kijken... ik had een lijst met Gouden regels:
Ik neuk geen:
- familie (you sick mf's!)
- collega's
- klasgenoten
- (ex-) vriendinnen van vrienden
- familie van vrienden
- vriendinnen van familie
- vriendinnen van vriendinnen
- hoeren
- dieren (you sick mf's!)
- kinderen (you sick mf's!)
Het antwoord is dus NEE!
vrouwen genoeg in de wereld.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dus zus van n vriend mag niet?
sad...
Je kan ook gewoon zeggen dat je helemaal niet neukt...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:20 schreef Praag het volgende:
[..]
Ik neuk geen:
- collega's
- klasgenoten
- familie van vrienden
- hoeren
Het antwoord is dus NEE!
Wat ben jij een vieze rat zegquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:19 schreef mineo39-76 het volgende:
Ik heb wel eens het vriendje van mijn zus geneukt
nou...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je helemaal niet neukt...![]()
Hoe oud zijn die zusjes dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:19 schreef sanger het volgende:
mag het ook de zusjes van mijn vriendin zijn?
Sluit ik me bij aanquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:02 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb helaas geen zusje, anders was het zeker een optie.
Misschien kan je in Vietnam een zusje kopenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:44 schreef eurodance het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan![]()
![]()
hahaha, ik ken dat! kep het zelf ook meegemaakt. Ik stond wel verbaasd toen ik het hoorde en het was ook meteen de laatste keer. achteraf kan ik er wel om lachequote:Op maandag 4 oktober 2004 13:14 schreef zoalshetis het volgende:
mag je hier ook posten als je een achternicht hebt geneukt, terwijl je pas later wist dat het familie van je was?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:34 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb weleens de zus van me beste maat geneukt...ow, wacht daar gaat het hier niet over
Zat je zus toe te kijken dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:54 schreef CaMeRooN het volgende:
heb wel een vriendin van mijn zus geneukt....
was geen breezah sletje....
mijn zus vond het overigens niet tof
nee, ze kwam wel een keer ongewenst binnenvallenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:27 schreef more het volgende:
[..]
Zat je zus toe te kijken dan?
Zo,zo, jij bent niet vies van 2 walletjes....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Vriend van je zus neuken (check)
Vriend van je broer neuken (check)
Vriendin van je zus neuken (check)
Vriendin van je broer neuken (check)
Zus van je vriend neuken (check)
Broer van je vriend neuken (check)
Zus van je vriendin neuken (check)
Broer van je vriendin neuken (check)
een is 20 de andere 17quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die zusjes dan?
Dan zit je gebakken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:21 schreef sanger het volgende:
[..]
een is 20 de andere 17
Oh, kom je uit volendam?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb een grote familie aan vaderszijde. kwam er achter toen ik bij pa en ma langsging.
'niet verder "dan" m'n zusje'quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:28 schreef machiavezistme het volgende:
mmmmmmmmm ik kom meestal niet verder als me zusje :$
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul, toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:00 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
Wat ben jij een vieze rat zeg
ontopic: kheb een zusje van 10 dus ja.........
dat was een grapje uiteraard![]()
Zoiets was het jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 01:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul, toch?
Weet je het?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan zit je gebakken.
meer dan 4 minuten??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:01 schreef God_de_Vader het volgende:
Ik heb ook een vriendin van mijn zus gepaalt en dat heeft zelfs lang geduurd,
quote:nu zijn we nog altijd allemaal vrienden. Mijn zus had er geen probleem mee ik kom daar goed mee overeen en zo zag ze haar vriendin ook vaker
tering man, wat nueck je wél ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:20 schreef Praag het volgende:
[..]
Ik neuk geen:
- collega's
- klasgenoten
- familie van vrienden
- hoeren
Het antwoord is dus NEE!
Wat dacht je van de volgende?quote:Ik kan geen variaties meer bedenken
Ach,ja,incest is een familiegebeuren.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:01 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat dacht je van de volgende?
Ooit een keer veel teveel gezopen, leuk blondje opgepikt en naar haar huis. Kwam er de volgende morgen achter dat ze mijn nichtje was toen ma haar kwam roepen voor het ontbijt..
En ik heb ooit een grietje die nogal wat jonger dan mij was gepakt, vervolgens haar moeder (die weer nogal ouder dan mij was), een vriendin van die moeder (van mijn eigen leeftijd), de beste vriendin van dat grietje en uiteindelijk haar (vreselijk dronken, want lelijk) jongere zusje, samen met een andere gozer (waar ik overigens nog steeds mee omga)
Of deze: Als het gras begint te groeien kunnen de palen er in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 01:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul, toch?
de andere 3 miljard vrouwen ofzo?quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:09 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tering man, wat nueck je wél ?
dan doe je iets niet goed, volgende keer eerst foto van het zusje vragen voor je een relatie begintquote:Op donderdag 4 november 2004 14:35 schreef Ballebek het volgende:
Jep
Van mijn ex wilde ik altijd het zusje neuken.
Van mijn ex daarna wilde ik dat ook altijd
Om de een of andere reden waren die zusjes leuker dan me vriendin zelf
Ahum, nu al 5 jaar samen met een andere chick waarvan ik het zusje niet echt mag...quote:Op donderdag 4 november 2004 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dan doe je iets niet goed, volgende keer eerst foto van het zusje vragen voor je een relatie begint
En als ik jou zus zou neuken?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:58 schreef ook_gek het volgende:
m,n zusje flipt al als ik met een vriendin aan het smsen ben van haar![]()
Laat staan dat ik er 1 ga neuken![]()
alleen als je haar dan voor goed mee neemt.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
En als ik jou zus zou neuken?
Toch maar is de poging doen danquote:Op donderdag 4 november 2004 15:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
alleen als je haar dan voor goed mee neemt.
Wel zusjes van vriendinnen van zusjesquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Neuk jij weleens vriendinnen van je zus(je)
Dat is laagquote:Op donderdag 4 november 2004 16:27 schreef PeuRac het volgende:
ik heb eens een vriendinnetje van mn broertje geneukt, terwijl hij erachteraan zat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |