Met alltheweb of google zoeken op cartoon of comic i.c.m. een bepaalde figuur wil weleens helpen.quote:kan eigenlijk zelf geen leuke plaatjes vinden
kansloosquote:Op woensdag 27 oktober 2004 03:31 schreef Zenith4ever het volgende:
[afbeelding]
vond hem wel goed eigenlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 02:36 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
kansloos![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 15:39 schreef -DailaLama- het volgende:![]()
![]()
[url]
http://www.stripster.nl/Vacature/vacatures/duck.htm [/url] .... zullen we er wat van uit dit topic heen sturen?
Ik wacht afquote:Op zondag 6 februari 2005 23:31 schreef GSMboy het volgende:
Ik kick dit topic eventje, maa rik ben meteen bezig om nieuwe verhalen te maken. Afwachten dus
Hij verdient idd een sequelquote:Op zondag 6 februari 2005 23:31 schreef GSMboy het volgende:
Ik kick dit topic eventje, maa rik ben meteen bezig om nieuwe verhalen te maken. Afwachten dus
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:35 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
lame ja
note: mn webspace loopt een beetje te fucken, maar een paar keer refreshen doet wonderen.
Ik vind het wel meevallen hoor met die lameheid.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:35 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
lame ja
note: mn webspace loopt een beetje te fucken, maar een paar keer refreshen doet wonderen.
Owjee een verhaal met moraal in ONZquote:
quote:
Dude, ga groep 6 opnieuw doen ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:35 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding]
lame ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |