Dat is op het nieuws gezegd. De reden was dat alle betrokkenen overleden zijn. Dat vind ik toch een klap in het gezicht voor de nabestaanden. Ook is het handig om de oorzaak te weten om daar op in te spelen in het kader van de verkeersveiligheid.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:19 schreef milagro het volgende:
waar staat er dat de politie verder geen onderzoek zal doen?
Dat zeiden ze gister ook op het journaal. Met als reden dat alle betrokkenen overleden zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:19 schreef milagro het volgende:
waar staat er dat de politie verder geen onderzoek zal doen?
Dat is niet overal zo. Alleen als het met een bord wordt aangegeven.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:26 schreef milagro het volgende:
moeten scooters trouwens niet op de weg rijden?
Op het journaal deed men het voorkomen alsof het standaard is dat er geen onderzoek wordt gedaan als alle betrokken zijn overleden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zeiden ze gister ook op het journaal. Met als reden dat alle betrokkenen overleden zijn.
Weet niet of dit standaard is, maar beetje vaag imo.
Er zou geen alcohol of drugs in het spel zijn volgens het Journaal.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:26 schreef dJ-Zcore het volgende:
Met alcohol of drugs denk je nou eenmaal dat je voor dingen uit de weg gaat, terwijl je er eigenlijk recht op af gaat.
Doordat ze het zo benadrukten kreeg ik juist het idee dat het helemaal niet standaard is. Maar ik heb werkelijk geen idee, het zou best kunnen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op het journaal deed men het voorkomen alsof het standaard is dat er geen onderzoek wordt gedaan als alle betrokken zijn overleden.
Ik zou dat heel erg raar vinden als dat werkelijk zo is.
Werd dat door een politiewoordvoerder gezegd?quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op het journaal deed men het voorkomen alsof het standaard is dat er geen onderzoek wordt gedaan als alle betrokken zijn overleden.
Ik zou dat heel erg raar vinden als dat werkelijk zo is.
Het journaal speculeert altijd, dus of het echt zo is, is nog maar de vraag.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er zou geen alcohol of drugs in het spel zijn volgens het Journaal.
Men zei: 'De politie doet verder geen onderzoek, omdat alle betrokken zijn overleden'. Op mij kwam dat over als 'Men doet geen onderzoek naar ongelukken als alle betrokkenen zijn overleden...quote:Doordat ze het zo benadrukten kreeg ik juist het idee dat het helemaal niet standaard is. Maar ik heb werkelijk geen idee, het zou best kunnen.
Er zijn op zich best redenen te bedenken waarom men de oorzaak juist wel zou willen achterhalen lijkt me.
Dat werd door iemand van het Journaal gezegd. Die zal die informatie doorgespeeld hebben gekregen van iemand van de politie neem ik aan. Novum spreekt overigens wel over een getuige die het had over te hoge snelheid: http://www.nieuws.nl/bericht/4/29132. Opvallend overigens dat Novum het heeft over slecht weer, terwijl in het Journaal te horen was dat het weer goed was.quote:Werd dat door een politiewoordvoerder gezegd?
Dat er geen verder onderzoek plaats zal vinden?
Want als je in de OP kijkt, zie je "de politie weet NOG niet..." daarmee wordt toch weer geimpliceerd dat ze er nog mee bezig zijn.
Dat zou kunnen inderdaad, daarom zou het geen slecht idee zijn om gewoon te onderzoeken wat er precies is voorgevallen daar in Zeewolde.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:37 schreef milagro het volgende:
Het zou een uit de hand gelopen "stunt" kunnen zijn.
Net zo lang rechtdoor rijden om te kijken wie er het eerst uitwijkt of zo
Omroep Flevolandquote:Drie doden bij scooterongeluk Zeewolde
Drie jongens (15, 16 en 17) zijn in de nacht van zaterdag op zondag om het leven gekomen bij een ongeval op de Zeewolderdijk bij Zeewolde.
De slachtoffers reden op twee scooters en botsten rond half één frontaal op elkaar. Over de oorzaak tast de politie in het duister. Beide scooters voerden licht, het zicht was prima en de weg was recht.
De politie doet geen nader onderzoek omdat alle betrokken zijn overleden. Eén van de slachtoffers kwam uit Zeewolde. De andere jongens, die samen op een scooter zaten, komen uit Harderwijk.
chicken...quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:37 schreef milagro het volgende:
Het zou een uit de hand gelopen "stunt" kunnen zijn.
Net zo lang rechtdoor rijden om te kijken wie er het eerst uitwijkt of zo
Zou kunnenquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad, daarom zou het geen slecht idee zijn om gewoon te onderzoeken wat er precies is voorgevallen daar in Zeewolde.
Ik vraag me bijvoorbeeld af of alle betrokkenen elkaar kenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |