Wees gerust, je hoeft je schoen niet op te etenquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:06 schreef plugger het volgende:
Als dit geen jazztoeteraar is eet ik mijn schoen op.
Dit is wel een hele bekendequote:Op maandag 4 oktober 2004 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Die muziekstroming weet ik niet zo gek veel van.
Nee Kid was een zangert, je weet wel van Annie I'm not your daddyquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:16 schreef BwennieBren het volgende:
Doe maar een gok, hij doet me denken aan Kid Creole (is dat een blazert?)
Shit! Ik weet niks van jazz, maar ik wist dat dit die gozert was die ooit meetoeterde op een Sting plaat. De naam was me ff ontschoten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee Kid was een zangert, je weet wel van Annie I'm not your daddy
Dit is Wynton Marsalis
Terusten Scrutquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gaat maar weer eens. Trusten
Nee dat is z'n broertje Branford, die speelt alt- en sopraansax. Deze Marsalis speelt trompetquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:20 schreef plugger het volgende:
[..]
Shit! Ik weet niks van jazz, maar ik wist dat dit die gozert was die ooit meetoeterde op een Sting plaat. De naam was me ff ontschoten.
Nee. Wel een acteur. Speelt vaak Mariniers.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:21 schreef plugger het volgende:
[..]
McGyver?
Ik wist dat je hem moest kennen want als je Grand L. Bush van gezicht kent ben je ook met Michael's werk bekend.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:33 schreef BwennieBren het volgende:
Michael Biehn!
Ook zo'n lekkere actie spierbundel, speelt marinier in ehhhhhhh...............quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Weer eentje uit dezelfde bak van films:
[afbeelding]
John Malkovichquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:36 schreef plugger het volgende:
Okay, even de topictitel verantwoorden.
[afbeelding]
Als tong80 nog wakker is, weet hij deze zeker.
doe maar een gok: Wilfried de Jong?quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:36 schreef plugger het volgende:
Okay, even de topictitel verantwoorden.
[afbeelding]
Als tong80 nog wakker is, weet hij deze zeker.
Haha, nee. Deze mijnheer is een Vlaming.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:45 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
John Malkovich
Cv-tje : Top Gun (foto), Navy Seals, Roxanne, The terminator en de tv-serie pacific bluequote:Op maandag 4 oktober 2004 00:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ook zo'n lekkere actie spierbundel, speelt marinier in ehhhhhhh...............
![]()
Ja hij heeft ook in een TV-serie gespeeld met Clooney maar ik weet echt zijn naam niet...quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cv-tje : Top Gun (foto), Navy Seals, Roxanne, The terminator en de tv-serie pacific blue
Rick Rossovich.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja hij heeft ook in een TV-serie gespeeld met Clooney maar ik weet echt zijn naam niet...
Ah, hij is nog wakker. Uiteraard is het Herr Seele (Peter van Heirseele). De man van Cowboy Henk en sidekick van de eveneens onvolprezen Kamagurka.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:54 schreef tong80 het volgende:
Zie ik Herr Seele ?
Kwust 't eg nie hor...quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rick Rossovich.
Goed!quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:58 schreef BwennieBren het volgende:
Jeremy Irons nog dan...
Als jij 'm plaatst, okay dan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Plugger nog een plaatje doen voor het slapen gaan?
Met vakantie?quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:03 schreef plugger het volgende:
Succes Bwennie!
(Ikzelf ga even 2 weken offline, dus bij RJP #140 ben ik weer paraat)
![]()
Nee, werk. Op locatie.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met vakantie?
Ah klinkt cool. Een verre bestemming?quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:05 schreef plugger het volgende:
[..]
Nee, werk. Op locatie.
Okay. Nou werk zeg ik dan maar.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:11 schreef plugger het volgende:
Valt mee hoor, (Oost) Duitsland.
Dat is trouwens Willem Oltmans R.I.P.
Yep.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Rodney King?
Te makkelijk dusquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Linda Evans? Uit Dynasty?
Ja ik was idd verbaast om je online te zien. Vakantie?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:56 schreef Treinhomo het volgende:
Hoi Anonimous
Voelt wel raar aan hoor; zo in de dagploeg...![]()
Dagje vrij...gisteren naar Papa roach geweest.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja ik was idd verbaast om je online te zien. Vakantie?
Ah vandaar die foto. Was het leuk?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dagje vrij...gisteren naar Papa roach geweest.
That about says it all.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:00 schreef Treinhomo het volgende:
Kijk maar 's naar de naam van het plaatje...
Deze mevrouw zingt alleen maar op de voorgrondquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Pepsi? Of Shirley? (die achtergrond zangeressen van Wham!)
Welnee, dit is een tientonner van klassieke komafquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Mel of Kim (van Mel & Kim)?
Nope, die zong ook niet bepaald klassieke muziek al dan niet met of zonder pipsquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Gladys Knight zonder the pimps?
Yep.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Helen Mirren?
Ik ook. Maar die is volgens mij al wat ouder dan deze.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:20 schreef Treinhomo het volgende:
Ken er maar één: Lucia Rijker.
Geboren in Wenen, voor WO II naar Amerika uitgewekenquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:30 schreef Treinhomo het volgende:
US actrice ?
Neen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Judy Garland uit Wizard of Oz?
Ja die inderdaad. Weet je ook zijn naam?quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze plain, ze plain
Hervé Villechaize . Een paar jaar geleden heeft hij zelfmoord gepleegd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:59 schreef fotoloog het volgende:
Herve Villanogwat
Paul Marchal idd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Vader van een Dutroux-slachtoffer Paul Marchant
Ruud ter Weijden en Hugo Campsquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
Yep!quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ruud ter Weijden en Hugo Camps
Gaat lekker snel zoquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Jenny Garth
Right again.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hugo Borst
Ik hoorde net op het journaal dat ze is overledenquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Janet Leigh?
Kopje koffie,glazenwasser?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
Yep!quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:04 schreef fotoloog het volgende:
Huub
Wie was dat? Behalve dan die man die op de foto staat ...quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:27 schreef fotoloog het volgende:
Daniel Swarovski idd
Nu je het zegt. Ik ben niet zo van de sieraden en zoquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:36 schreef Berkery het volgende:
Nooit van Swarovski Kristal gehoord?
Doe zelf eens watquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:38 schreef Treinhomo het volgende:
Genoeg open glazen ingeggooid...Plaatje graag !
Voornaam is goedquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ann Leibowitz?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:00 schreef Treinhomo het volgende:
Anne Geddes oid ?
Doe jij dan nog es zo'n leuke drummert danquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:25 schreef Treinhomo het volgende:
Stormloopplaatje...
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe jij dan nog es zo'n leuke drummert dan![]()
Geen Gretzky. Lijkt me wel een schaatser.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is vast een ijshockeyer of zo. Wayne Huppeldepup (Gretsky?)
Ik heb stiekem naar de url gekekenquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:42 schreef Treinhomo het volgende:
Hoe raad je 't zo...![]()
Da's nog kwalijker dan landverraad...quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb stiekem naar de url gekeken![]()
Maar niets in vegelijking met de overtreding van het tweede gebod van rjpvdquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's nog kwalijker dan landverraad...
Ik heb nu eenmaal m'n schoonheidsslaapjes nodig...quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar niets in vegelijking met de overtreding van het tweede gebod van rjpvd
Amerikaans schaatsburger!quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is vast een ijshockeyer of zo. Wayne Huppeldepup (Gretsky?)
Dat zij Tong ook alquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:03 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Amerikaans schaatsburger!
tong is expertquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zij Tong ook al![]()
Niet Peter Müller toch ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:03 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Amerikaans schaatsburger!
Neen,deze meneer heeft een aardige nicknamequote:Op maandag 4 oktober 2004 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet Peter Müller toch ?
Dat zei Treinhomo ook alquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:07 schreef dolle_hond het volgende:
helen hunt
Treinhomo is expert.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zei Treinhomo ook al
had ik nog niet gezien, fok! is traag vanaav en ik was ook nog elders aan t postenquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zei Treinhomo ook al
Absoluut op het gebied van schaatsersquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Treinhomo is expert.
En erg bescheiden ookquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Treinhomo is expert.
'k mag anders met graagte een scheve schaats rijden...quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:14 schreef fotoloog het volgende:
Absoluut op het gebied van schaatsers![]()
Mijn bescheidenheid is schier eindeloos. Ik kan er boekenkasten over volzwijgen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
En erg bescheiden ook
sorry, het is de haast of zo.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:23 schreef fotoloog het volgende:
Gaat het goed met de alcohol,dolle hond?![]()
Nick Thometz it is!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sorry, het is de haast of zo.
heb ik wel vaker last van, dat ik sneller denk dan tik
Bij mij is dat meer andersom. Ik typ soms dingen die ik zelf helemaal niet begrijpquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sorry, het is de haast of zo.
heb ik wel vaker last van, dat ik sneller denk dan tik
Daar moet je gebruik van makenquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:29 schreef tong80 het volgende:
Bij mij denken ze dat ik getikt ben.
wat wil je met een spleenheupquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:29 schreef tong80 het volgende:
Bij mij denken ze dat ik getikt ben.
Moah die van mij is wel vrij makkelijk dus laat maar effe staanquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:33 schreef fotoloog het volgende:
Zal ik de mijne maar ff weg editten?
zichzelf te pletter gereden ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
De mijne was actrice, echtgenote/moeder en een slecht chauffeuse
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de precieze toedracht niet ken maar ze is wel door een auto-ongeluk om het leven gekomenquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
zichzelf te pletter gereden ?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]goedesnavonds allen!
Grace Kelly?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Bwennie en TH zal ik een nieuw plaatje plaatsen?
Goed!quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
Brooke Shields.
Echnie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:48 schreef tong80 het volgende:
Topic dood.
Yep Henry Thomas. Elliot uit E.T.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:17 schreef dolle_hond het volgende:
ow, ben niet zo op de hoogte van diens naam
broertje van drew in de film?
'k heb de DVD hier liggen...mag ik spieken ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:51 schreef mr_anonimous het volgende:
TH weet jij haar naam?
'k kom net binnenvallen...heb bij wijze van spreken mijn jas nog aan...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
TH lijkt me wel een Texas Chainsaw massacre kijker maar die lurkt niet mee.
Hij komt zo denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
TH lijkt me wel een Texas Chainsaw massacre kijker maar die lurkt niet mee.
Hij is er alquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij komt zo denk ik
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:01 schreef Treinhomo het volgende:
Jessica Biel ?
Dat zei ik toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is er al![]()
Sterker nog; die DVD heb ik via Fok! (V&A) gekocht...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik had je dus goed ingeschat. Je bent een Texas Chainsaw Massacre kijker.
Kun je niet goed tegen rondspattend bloed?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sterker nog; die DVD heb ik via Fok! (V&A) gekocht...
Heb alleen nog maar de special features bekeken...de hoofdfilm durfde ik nog niet aan.
Goed!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:10 schreef Treinhomo het volgende:
Paula Abdul.
Dat wel; ik ben immers monteur...maar ik kijk altijd zonder ondertitels, en dan moet het geluid nogal hard om 't te kunnen volgen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Kun je niet goed tegen rondspattend bloed?
Ah. Ik begrijp het.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat wel; ik ben immers monteur...maar ik kijk altijd zonder ondertitels, en dan moet het geluid nogal hard om 't te kunnen volgen.
En dan schrik ik me een hartsverduistering...en dan ben ik ook nog 's helemaal alleen thuis.
Goed!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:16 schreef Berkery het volgende:
Diane Rigg bedoel je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |