Leo, wat doe je hier nu in Nederland?quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:05 schreef popolon het volgende:
Nog meer favoriete Leo quotes?
Ik vond het gewoon leuk om te zien dat de vaste gasten elkaar niet de hand boven het hoofd houden en elkaar ook tegengas geven. Meestal is het andersom, vandaar dat ik het wel komisch vond.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:05 schreef popolon het volgende:
Nee echt, ik wil het hier niet wéér over hebben.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:17 schreef MaxPower het volgende:
Beetje armoe trouwens om Don Leo uit te nodigen... ik had best een Ron Jans of Edward Sturing willen zien. Nieuwe gezichten graag.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:30 schreef popolon het volgende:
Ik wôrd hier töch zóóóóóóóóóóóó moe van hè, dat gehannes en gezever altijd.
Ja jongens, pak maar in.
Hier lusten de honden toch geen brood van, wees nou eerlijk.
Oud klasgenootje van mijquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:15 schreef Stpan het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaa dat wijffie van ADO! Hahaha. Grappig.
Rafael van der Vaart: Who wants to touch her en wat moet dat kosten?quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:16 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Oud klasgenootje van mijwho wants to touch me
Mee eens.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:24 schreef tong80 het volgende:
Walg van Beenhakker die van Gaal en van Basten even de les leest.
Verschrikkelijk ja. Even over Koeman praten, logisch, maar zolang. En dan nog het verhaal over VdV, totaal niet interessant..quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:37 schreef Aeroxie het volgende:
Voor een zoveelste keer een Ajax uitzending![]()
Is logisch, die club staat het meest stil in de HCE en geeft de meeste verwikkelingen. Ze hebben het ook twee weken over De Graafschap gehad.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:37 schreef Aeroxie het volgende:
Voor een zoveelste keer een Ajax uitzending![]()
"Haben Sie eine Stunde? "quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:05 schreef popolon het volgende:
Nog meer favoriete Leo quotes?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:51 schreef Aeroxie het volgende:
Heb net een beklag mailtje naar de NOS gestuurd dat er nog 17 andere clubs op het hoogste niveau spelen.
publieksreacties@rtv.nos.nl
welnee, Koeman heeft al jaren de tjid gehad. Van Basten is een held dat hij dat doet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:29 schreef APK het volgende:
Ik vond dat Beenhakker wel gelijk had dat Van Basten gewoon morgen met vd Vaart had moeten praten.
Dat het uitgelekt is was zal wel niet zijn schuld zijn geweest, maar het ondermijnt zowel vd Vaart als Koeman.
Wat moest Van Basten dan tegen VDV zeggen? Je staat stil in je ontwikkeling? Je bent niet in vorm? Maak meer goals? Contact tussen die twee heeft mi alleen zin als Marco VDV privétraining gaat geven.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:29 schreef APK het volgende:
Ik vond dat Beenhakker wel gelijk had dat Van Basten gewoon morgen met vd Vaart had moeten praten.
Dat het uitgelekt is was zal wel niet zijn schuld zijn geweest, maar het ondermijnt zowel vd Vaart als Koeman.
Zoiets ja. En het niet laten uitlekken naar de pers.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:31 schreef Spideyman het volgende:
Wat moest Van Basten dan tegen VDV zeggen? Je staat stil in je ontwikkeling? Je bent niet in vorm? Maak meer goals? Contact tussen die twee heeft mi alleen zin als Marco VDV privétraining gaat geven.
Heeft geen zin. Doen ze toch niets mee.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:51 schreef Aeroxie het volgende:
Heb net een beklag mailtje naar de NOS gestuurd dat er nog 17 andere clubs op het hoogste niveau spelen.
publieksreacties@rtv.nos.nl
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:25 schreef Ludacriss het volgende:
Vond het gister wel extreem Studio Ajax...
Ik heb gister Az - Ajax gezien en je hoorde ( volgens mij na de rode kaart van Jaliens ) "Sylvie is de hoer van Amsterdam" en dat best wel lang. Waarom hoor ik er nu niks over bij de media( studio Ajax ) of van Ajax zelf? Zeker omdat het geen Ado Den Haag was... want alleen wij hebben natuurlijk spreekkoren!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:41 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
Ik snap niet dat het nog mensen verbaast, studio sport is altijd Jojax tv geweest ,en dat zal altijd zo blijven net zoals dat Jojax het lievertje is van de KNJB want ik heb dit weekeinde heel veel spreekkoren gehoord maar nu heb ik die bloedzuiger van een Kessler nergens gezien of gehoord.
Voor de rest was het een bagger uitzending.
Ach kom op zeg!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ach de Calimero's komen weer eens tevoorschijn.
Je hoort mij ook niet zeggen dat het Studio ajax is ofzo!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:50 schreef tong80 het volgende:
De week ervoor is Ajax niet eens vernoemd.
ja zekerquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neem jij je eigen serieus?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:21 schreef Zorro het volgende:
Haha Ron Jans:
"Journalistiek is toch een HBO-opleiding?"
Kan ik eindelijk weer eens vroeg naar bed.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:14 schreef Aeroxie het volgende:
Vanavond Mark Wotte
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:14 schreef Aeroxie het volgende:
Vanavond Mark WotteEindelijk, geen Studio Ajax vanavond
Ho ho, Mark is leverancier van Castelen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:29 schreef mitt het volgende:
Neem dan iemand die iets te maken heeft met Oranje, zeker na gister
Nee Sneijder en Van der Vaart hadden een toegevoegde waardequote:Op zondag 10 oktober 2004 19:31 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ho ho, Mark is leverancier van Castelen.
Echt van genoten gisteren..
Kuyt scoorde toch ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:29 schreef mitt het volgende:
Neem dan iemand die iets te maken heeft met Oranje, zeker na gister
Nul komma nul. Zoals het hele elftal.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:16 schreef cultheld het volgende:
Nee Sneijder en Van der Vaart hadden een toegevoegde waarde
Makaay viel niets te verwijten. En de Jong trouwens ook niet. Het was met name de aanvoer naar de spits die ontbrak en de verdediging in het algemeen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:21 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nul komma nul. Zoals het hele elftal.
Zelfs Sar was ruk.
Wat zit je nou te zeiken op Ajax? Alles was kut, ook Makaay. Maakte hij de winnende? Die heb ik dan effe gemist.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:33 schreef cultheld het volgende:
En de Jong trouwens ook niet. Het was met name de aanvoer naar de spits die ontbrak en de verdediging in het algemeen.
Hij zegt toch dat de Jong niets te verwijten viel?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:38 schreef Bayer het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken op Ajax?
Makaay heeft niet 1 fatsoenlijke assist gehad, dus valt hem niets te verwijten nee.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:38 schreef Bayer het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken op Ajax? Alles was kut, ook Makaay. Maakte hij de winnende? Die heb ik dan effe gemist.
Ruudje doorposten onder een kloon mag niet ehquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:46 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat de Jong niets te verwijten viel?.
Maar Sneijder en vd Vaart waren idd weer zeer matig.
Whatever.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ruudje doorposten onder een kloon mag niet eh.
Zijn we nog langer van je af, leukquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:48 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Whatever.
Even Danny can't stop me.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zijn we nog langer van je af, leuk.
Er moet toch iemand zijn om uit te lachen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:54 schreef RuudGullit het volgende:
FOK! kan helemaal niet zonder mij..
denk eerder andersom, anders had je geen kloon aangemaakt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:54 schreef RuudGullit het volgende:
Wie is z'n kloon dan?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:01 schreef mat_herben het volgende:
[..]
denk eerder andersom, anders had je geen kloon aangemaakt.
encore4quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie is z'n kloon dan?
Encore04quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie is z'n kloon dan?
Je bent een zielepiet, en dan druk ik me nog zachtjes uit.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:54 schreef RuudGullit het volgende:
Encore, RuudGullit en ViperX ook nog.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Encore04
Loek-B
Loek B
En nog wel wat
Krijg ik ook een lief mailtje van je?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:19 schreef RuudGullit het volgende:
Ik ook van jullie..
Dat was idd echt een pauper actie.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Krijg ik ook een lief mailtje van je?![]()
Jij bent geen vervelende Ajacied of depri metal-mod met een wansmaak.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Krijg ik ook een lief mailtje van je?![]()
Over paupers gesproken....quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:00 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Dat was idd echt een pauper actie.
O mag ik dan wel een mailtje met allemaal ziektes en waar in staat dat je met je opblaaspop hebt geneukt? Dat windt me namelijk nogal op.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:18 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Jij bent geen vervelende Ajacied of depri metal-mod met een wansmaak..
Succes.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
O mag ik dan wel een mailtje met allemaal ziektes en waar in staat dat je met je opblaaspop hebt geneukt? Dat windt me namelijk nogal op.
Wow! vertel...quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:20 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Over paupers gesproken....
Dit zijn vrienden van elkaar Tong.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:45 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme wat kruipt van Gelder in de reet van van Basten.
Marco dit Marco dat.
En volgens mij ziet Cheque een fijne baan bij John de Mol z'n zender ook wel zitten. Zou ie al gebeld zijn?quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:45 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme wat kruipt van Gelder in de reet van van Basten.
Marco dit Marco dat.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:01 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dit zijn vrienden van elkaar Tong.
Ze wonen (tegenover mij) in Badhoevedorp naast elkaar en ze hebben een deurtje tussen hun tuinen. Niks tegen te doen.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:20 schreef RuudGullit het volgende:
Over paupers gesproken....
quote:Cynix ® (Forum Admin) - zondag 10 oktober 2004 @ 23:30
RuudGullit is weg wegens kutkloon. Eigenaar zit nu ook in blessuretijd, dus daar willen we vanaf nu minimaal een week niets negatiefs meer over horen of lezen.
4-3-3 is een dom systeem. Leuk voor de F-jes en E-tjes maar normaal gesproken word je door gelijkwaardige of sterkere tegenstanders totaal van de mat gespeeld. Zelfs het nietige Macedonie had weinig moeite met 'grote' Oranje.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
4-4-2 zuigt.
3-4-3 of 4-3-3 all the way. Erin blijven stampen, die speelwijze, totdat ze kapot erbij neervallen.
Woensdag wordt het 6-1.
Zat ik me ook aan te ergeren iddquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Pfffff, wat is Jack toch een zielige vent!
Calimero ten top
"Dat is dan toch typisch Rotterdams, praten over een club als het over ajax gaat!"
Of Stijn Vreven of zoquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:44 schreef dribbel79 het volgende:
Wat coaches uit de GG divisie, die hebben meestal wel een komische kijk op het spelletje...of wat spelers uit die comp.
't is toch vermakelijk om te zien wat voor onzin hij altijd uitkraamt en op wat voor manier hij dat doet?quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:59 schreef dribbel79 het volgende:
Ja, gaaf(kunnen ze het over kaarten hebben)
Alweer..het begint er steeds meer op te lijken dat ze een aantal vaste gasten hebben die om de zoveel weken komen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:37 schreef dribbel79 het volgende:
Zondag a.s. is Foeke Booy te gast...![]()
VMBO volk zat.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja verschrikkelijk, je hebt toch ook wel andere gasten? Voetballers zat zou je zeggen.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:53 schreef JaWi het volgende:
Wie is er te gast vanavond?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:37 schreef dribbel79 het volgende:
Zondag a.s. is Foeke Booy te gast...![]()
Jammer genoeg wel ja.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Het zal voornamelijk over de spreekkoren gaan gok ik zo.
Dat kotsgevoel komt bij mij ook altijd op als ik die kerel zie praten.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:46 schreef DutchGooner het volgende:
Hugo.opzouten met je geblaat
what's new?quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:50 schreef tong80 het volgende:
Ze wten niet waar ze over praten klaar.
Ja, vanaf de volgende aflevering Tong80 als analist bij Studio Voetbalquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:50 schreef tong80 het volgende:
Ze wten niet waar ze over praten klaar.
Het scheelde niet veel,quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:27 schreef kratovsk het volgende:
Dan is die 5 minuten nog hoog ingeschat lijkt me.......
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:52 schreef mark_03 het volgende:
Hugo blijft gewoon de reden om naar dat programma te kijken
Zeker die 2 niet.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:25 schreef Eilanden het volgende:
ook een Koeman of Wenger niet
Je zat inderdaad aardig in de buurt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel,
Spreekkoren: 10 min
Ajax: 15 min
Overzicht: 5 min
Overige: 10 min
Waardeloze uitzending eigenlijk..
"We hadden geluk dat we de wedstrijd met 11 man zijn geeindigd"quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:25 schreef Eilanden het volgende:
Wat moet Foeke als coach van Utreg dan zeggenJa het had zwaar rood moeten zijn? Geen enkele coach zou dat doen .. ook een Koeman of Wenger niet
Wat een bullshitquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:41 schreef Eilanden het volgende:
AW heeft een wel wat beter bezette reservebank tot zijn beschikking, dus die kan dat soort dingen makkelijker zeggen
De tweede utrechter die zichzelf deze avond belachelijk maakt..quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:41 schreef Eilanden het volgende:
AW heeft een wel wat beter bezette reservebank tot zijn beschikking, dus die kan dat soort dingen makkelijker zeggen
Als trainer ga je je eigen spits niet afvallen, zou ik ook niet doen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Daar gaat het nu niet om eikel
Goh, FCDB heeft ook weer eens een keertje gewonnen, gelijk een grote bekquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De tweede utrechter die zichzelf deze avond belachelijk maakt..
PRECIES! Dat zou AW toch ook nooit doen volgens jou?quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als trainer ga je je eigen spits niet afvallen, zou ik ook niet doen.
en bedankt he...quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goh, FCDB heeft ook weer eens een keertje gewonnen, gelijk een grote bek
Ook een keertje gefeliciteerd hequote:Op zondag 17 oktober 2004 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en bedankt he...
pleurt opquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook een keertje gefeliciteerd he![]()
Van dat soort momenten moet je genieten DGquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
pleurt op![]()
Al zou het maar bij 2 maal blijven,zolang we er maar in blijven.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Van dat soort momenten moet je genieten DGHelemaal als ze maar een paar keer per seizoen voorkomen
![]()
Gelijkspel tegen Vitesse was goed en thuis mag je wat mij betreft ook wel die 3 punten houdenquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Al zou het maar bij 2 maal blijven,zolang we er maar in blijven.
20 Gelijke spelen tellen ook
bv tegen FCU.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
en thuis mag je wat mij betreft ook wel die 3 punten houden![]()
Maar dan doet die wedstrijd er natuurlijk niet meer om,wij zijn veilig en jullie hebben UEFA Cupquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:02 schreef Eilanden het volgende:
tegen Vitesse bedoelde ik DG (zie trouwens net dat FCDB tegen FCU de laatste wedstrijd van het seizoen is)
betreft en ik blijf van mening verschillen
Laten we het daar dan maar op houdenquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dan doet die wedstrijd er natuurlijk niet meer om,wij zijn veilig en jullie hebben UEFA Cup
Er waren er opmerkelijk genoeg toch een stuk of wat ajacieden het met hem eens in het ajax topic....quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:39 schreef Haspel33 het volgende:
Dikhoofd Borst met zijn afzichtelijk jasje en bajesklant-look was weer eens domme praat aan het uitslaan over Sneijder. Zit zeker aan de drank ofzo, want je moet wel een aangetast geheugen hebben als je denkt dat Sneijder net 3 wedstrijdjes goed gespeeld heeft. Hij is sowieso wel de laatste die over arrogant moet preken in die bagger-columns van hem in het AD, terwijl ie daar zelf altijd als een zoutzak erbij zit aan tafel met zijn arro kop. Rotterdams stuk vuilniszak.
Zet jij je sneijderbril eens af want het lijkt me nogal duidelijk dat Borst gelijk heeftquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:39 schreef Haspel33 het volgende:
Dikhoofd Borst met zijn afzichtelijk jasje en bajesklant-look was weer eens domme praat aan het uitslaan over Sneijder. Zit zeker aan de drank ofzo, want je moet wel een aangetast geheugen hebben als je denkt dat Sneijder net 3 wedstrijdjes goed gespeeld heeft. Hij is sowieso wel de laatste die over arrogant moet preken in die bagger-columns van hem in het AD, terwijl ie daar zelf altijd als een zoutzak erbij zit aan tafel met zijn arro kop. Rotterdams stuk vuilniszak.
Die "psycho-analyse" van hem over dat vingertje aan de mond van Sneijder was ronduit rijp voor psychiatrisch opname. Wijverig gezeik over niks. En je kan best wat kritiek hebben over bepaalde karaktertrekjes van Sneijder die op sommige momenten naarboven komen, maar roepen dat ie nog niks gepresteerd heeft op het veld als sportjournalist, dan zit je toch echt zwaar aan de crack.quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:14 schreef Woffel het volgende:
[..]
Zet jij je sneijderbril eens af want het lijkt me nogal duidelijk dat Borst gelijk heeft![]()
over de crisis bij psv?quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:57 schreef Aeroxie het volgende:
Vanavond weer studio neus. Ik zat net op teletekst te kijken, en de gast is Co Adriaanse en ze gaan het hebben over van Gaal en over Ajax-PSV
Hij gedraagt zich expres zo irritant in Studio Voetbal. Hij speelt daar gewoon een typetje hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:39 schreef Haspel33 het volgende:
Hij is sowieso wel de laatste die over arrogant moet preken in die bagger-columns van hem in het AD, terwijl ie daar zelf altijd als een zoutzak erbij zit aan tafel met zijn arro kop. Rotterdams stuk vuilniszak.
Raar. Ik had nu juist verwacht dat ze het niet over een klassieker noch het opstappen van een markant figuur bij een top-3 club zouden hebben, maar meer over een nietszeggende en slaapverwekkende 4-0 overwinning op RKC van een club waar verder echt totaal geen nieuws over te melden is.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:57 schreef Aeroxie het volgende:
Vanavond weer studio neus. Ik zat net op teletekst te kijken, en de gast is Co Adriaanse en ze gaan het hebben over van Gaal en over Ajax-PSV
Ongelooflijk is dat toch. Zitten ze weer met de stopwatch op de bank om te checken of het niet 10 seconden langer over Ajax gaat dan over een andere club. en dan meteen roepen Studio Neus. Ze zien niet eens dat als het nu slecht gaat met Ajax ze compleet afgekraakt worden. Maar goed, dat heet dan een vooroordeel geloof ik.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:03 schreef tong80 het volgende:
Straks krijgen we de Calimero's weer dat het te veel over Ajax gaat terwijl Ajax alleen wordt afgekraakt.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
Als Feijenoord de aandacht krijgt die ze willen gaat het slecht met ze.
Nauwelijks, totaan het voetbaloverzicht was het Studio Ajax met 1 min Song en 1,5 min Lee..quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:09 schreef rubbereend het volgende:
ehm, heb t begin gemist, k neem aan dat ze voordat ze over ajax zijn gaan zagen het ook over PSV hebben gehad?
Zo kun je het uiteraard ook bekijken ,quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:54 schreef tong80 het volgende:
In België gooien ze je dood met derderangs Nederlandse artiesten die als sportkenner worden opgevoerd.
Vanavond weer Rick de Leeuw die mocht opdraven om zijn pseudo intellectuele gebazel op te voeren.
Wees blij dat we in Nederland nog de moed hebben te zeggen waar het op staat.
Meeuws en Leekens zijn in België voor hun leven getekend als mislukkelingen./ Dat zeggen jullie pas achteraf want het vuile werk wordt door de oude garde coaches en commentatoren gedaan zoals Goethals en de Saedelaer.
Wij leven gelukkig in een land waar ioedereen spreekruimte krijgt. En niet de huigelachtige toestand zoals in België waar iedere oude lul de reet van de andere oude lul afveegt.
Vandereycken zeker, maar ze worden gewoon niet opgevoerd in de mediaquote:Op maandag 25 oktober 2004 01:06 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat mannen als Vercauteren, vandereyken en Preud'homme geweldige studio gasten zouden zijn.
n paar keer bij de Champions league, is daar afgevoerd door zijn frans accent , schijnt het ...quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:09 schreef PJORourke het volgende:
Preud'homme was toch al op Canvas vorig seizoen?
FC Brussels klinkt nog vrij groots. Maar dat Preud'homme een frans accent heeft, hadden ze van te voren kunnen weten.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
n paar keer bij de Champions league, is daar afgevoerd door zijn frans accent , schijnt het ...
Dit jaar moeten we het blijkbaar vooral doen met "Emilio Ferrera" , de arme vent is trainer bij degradatieploeg "FC Brussels"
Ferrera is nooit trainer bij antwerp geweest (jij doelt misschien op Perazic die ze daar vorig jaar aangesteld hadden) , maar Ferrera is de trainer geweest van RWDM , Beveren en Lierse , al dan niet kwamen alle 3 de ploegen onder hem in serieus financiele problemen ...quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:12 schreef tong80 het volgende:
Ferrera is toch die sukkel die ik meen Antwerp zou redden ?
En die samenvatting van wedstrijden mag er wel uit. Die zie ik om zeven uur wel.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:28 schreef APK het volgende:
Een hoop geschreeuw vanavond.
Teveel mensen om een tafel die elkaar niet uit lieten praten.
Het programma mag van mij best een kwartiertje langer duren.
Ik niet. Erin houden dusquote:Op maandag 25 oktober 2004 01:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En die samenvatting van wedstrijden mag er wel uit. Die zie ik om zeven uur wel.
Precies, scheelt ook weer 10 minuten provinciaal gekneus.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:38 schreef PJORourke het volgende:
En die samenvatting van wedstrijden mag er wel uit. Die zie ik om zeven uur wel.
Bij SV zitten tenminste mensen met verstand van voetbal.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
ik vind tegenwoordig Ajax Insite een stuk sterker.
Vraag maar aan mama of je een half uurtje later mag eten.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:39 schreef Sloggi het volgende:
Ik niet.
Vraag maar aan mijn baas of ik tussen 19:00 en 19:30 mag stoppen met hamburgers bakken zodat ik Studio Sport kan kijkenquote:Op maandag 25 oktober 2004 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Vraag maar aan mama of je een half uurtje later mag eten.
Ja, dat publiek is minder.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:42 schreef Sloggi het volgende:
Bij SV zitten tenminste mensen met verstand van voetbal.
Bij VI laten ze zelfs het publiek meepraten
Inderdaad, sinds Hans weg is is het saai gewordenquote:Op maandag 25 oktober 2004 01:43 schreef PJORourke het volgende:
Er zijn 's nachts nog samenvattingen en herhalingen genoeg. Dat publiek en die quizjes van RTL vind ik alleen zo irritant. En ik mis de ruzies van Derksen met droogkloot Kraay.
Vraag een video aan Sinterklaas.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:43 schreef Sloggi het volgende:
Vraag maar aan mijn baas of ik tussen 19:00 en 19:30 mag stoppen met hamburgers bakken zodat ik Studio Sport kan kijken
Nee, want ik wil ook al het Lego Rode Drakenkasteel en allebei is te duurquote:Op maandag 25 oktober 2004 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Vraag een video aan Sinterklaas.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:45 schreef Sloggi het volgende:
Nee, want ik wil ook al het Lego Rode Drakenkasteel en allebei is te duur![]()
En toch was het vandaag leuker. "Wuivend riet"quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:43 schreef APK het volgende:
Ja, dat publiek is minder.
Maar Adriaanse zat een weekje geleden ook gewoon bij de concurent hoor.
Ik moet 's maandags altijd naar school (ik heb nu toevallig vakantie).quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:47 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
dan toch maar 'snachts de herhalingen kijken.
Damn, jij bent dus degene die het voor ons allen verpest.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:55 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet 's maandags altijd naar school (ik heb nu toevallig vakantie).
quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Damn, jij bent dus degene die het voor ons allen verpest.![]()
onderin je beeld lopen wat lettertjes mee om dit probleem te verhelpenquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ja twee minuten Lee, die niet te verstaan was.
Ja, sliding richting bal, niks raken en toch afgefloten worden, terwijl de grensrechter bijna een meter van je vandaan staat...ik zou net zo reageren...maar goed, het is vreven hè, de schrik van elke aanvallerquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die beelden van Vreven.
Die man is gestoord.
Zal leuk zijn na vanmiddagquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Vanavond Gullit.
Previes wat ik wou zeggen, ga deze aflevering zeker niet missenquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:46 schreef tong80 het volgende:
Mooi op het juiste moment in de studio.
Ghehe, én Gaston "Goeoeoeoeoeoeoedenavond" Starreveldquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:10 schreef popolon het volgende:
Ik loop al warm met Caroline Tensen
Pas over 5 min Studio Voetbal.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:26 schreef Nyluzzz het volgende:
Alles beter dan Caroline Tensen, ik wordt gek van dat mens!
Hiephoi! Hebben mijn poederbrieven toch gewerktquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Maar volgens Jack mag er niet over Ajax worden gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |