idd, moest er echt vaak om lachen....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:57 schreef BVO het volgende:
Die wanhoop bij Ronald was trouwens wel érg mooi om te zien..
quote:"Gun ze op zijn minst nog een laatste avondmaal." (Klaar wil in iedergeval nog iets achterlaten voor het geroofde kamp).
Klaar tegen Ernestine: 'Als jij loopt dreunt het ook!'
*Helemaal mee eens is. Of er consequenties voor je kamp aan verbinden. Halvering van de voedselvoorraad, achterstand bij de volgende proef enz.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:40 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Jeroen echt een mietje, alleen omdat ie bang is dattie er uitgestemd zou worden gaat ie weg. Ik vind zo wie zo dat ze dat niet zouden moeten toestaan. Alleen het eiland verlaten als je dusdanig ziek bent dat je niet meer verder kan of wanneer je weggestemd wordt. En als je het niet naar je zin hebt.. dikke pech, je hebt ervoor gekozen en je weet waar je aan begint. Uit de expeditie stappen vind ik echt lame.
Je kunt iemand natuurlijk niet tegen houden om welke reden dan ook. Sanctie's klinkt dan al een stuk beter, laat je kampgenoten boeten voor jou afscheid. Klinkt al een stuk beter zo.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:42 schreef ChrisJX het volgende:
*Helemaal mee eens is. Of er consequenties voor je kamp aan verbinden. Halvering van de voedselvoorraad, achterstand bij de volgende proef enz.
Uit de expeditie stappen omdat je niet 'happy' bent is gewoon zo triest
er zal vast wel weer een mietje vanzelf opstappen!quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:01 schreef Zhenar het volgende:
Jeee, vanavond weer! Zal er deze keer ein-de-lijk iemand echt uitgestemd worden in plaats van vrijwillig weggaan?
en anders hier welquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:40 schreef tong80 het volgende:
De spanning stijgt weer in huize Tong.
ik gok op 10 minuten te vroeg....quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:10 schreef tong80 het volgende:
Staat al op Net5 je weet immers nooit hoeveel minuten ze dit keer te vroeg beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |