Precies !quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:09 schreef Anitra het volgende:
Oh wat een lieve foto,
Ohquote:das toch Jolie?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:09 schreef Anitra het volgende:
Oh wat een lieve foto, das toch Jolie? Ja domme anitra natuurlijk want Amber is een stuk donkerder en heeft meer haartjes. Toch?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Deze vervaarlijke piraat kwam ik hier ineens tegen![]()
[afbeelding]
Yupquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Dylan!!
Heb je jezelf nou gekrabtvoorhoofd, links bovenin???
Joliequote:Op maandag 4 oktober 2004 22:21 schreef Luchtbel het volgende:
Dylan, we worden blij van je!
[afbeelding]
![]()
En hier worden wij weer blij vanquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:21 schreef Luchtbel het volgende:
Dylan, we worden blij van je!
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
Yup![]()
Doet ie heel vaak, het maakt niet uit hoe kort zijn nagels zijn![]()
ik vind het nog steeds 2 druppels water. Alicia was iets fijner, smaller. Jayden ontwikkelt zich als een behoorlijk dikkertjes dap. Maar verder zie ik nog weinig verschillen. Heb Danny voor de gein een tiental foto's laten zien en laten raden wie wie was, maar zelfs hij had er een aantal foutquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:38 schreef Karin het volgende:
op de vorige foto van Jayden in zijn topic vond ik hem erg op Alicia lijken als baby maar dat zie ik in deze foto's niet meer terug
Grappig dat je dat zegt, dat vinden wij dus ook, en we horen het ook vaak van anderen. Van de voorkant lijkt het net alsof ze puntoortjes heeft, daarom heeft ze iets elf-achtigs over zichquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:36 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind Junah altijd net een elfje
*grinnik*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:30 schreef jessie het volgende:
Zo wat gaat Saskia op jou lijken zeg. Vooral dat mondje!
Leuke foto.
Aaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:28 schreef E.T. het volgende:
Hier het resultaat van de Bell-fotograaf (die bij de AH)
En sjees, wat wat het kiezen weer moeilijk... Heb er nog een aantal in kleiner formaat besteld, maar die worden dus per post geleverd.. moet ik dus nog op wachten![]()
Enne. owja.. het is een foto van foto, geen geweldige kwaliteit dus:
[afbeelding]
maar ik vind 'm wel errug leuk (zei zij met haar meest objectieve gezicht)
Daar hebben we een ouder/kind-fototopic voor, doe es even showen daarquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
*grinnik*
je bent de eerste die dat zegt. (hoewel, het mondje waren we al over uit hier dat dat uit mijn genen kwam)
Verder zegt iedereen steeds dat 't een exacte kopie van Swets is toen ie baby was (behalve het mondje dan)
Swets z'n babyfoto is al eens geplaatst, samen met een foto van Saskia voor het vergelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar hebben we een ouder/kind-fototopic voor, doe es even showen daar
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
Amber, wat lig je daar lekker met papa
GMTAquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:03 schreef Karin het volgende:
Amber wat lig je daar lekker met papa
De rest van die twee posts ook alquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:06 schreef LadyS het volgende:
[..]
[..]
GMTA
Leuke mannekes! Ze lijken veel op elkaar zo te zienquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:01 schreef mother-mother het volgende:
wat een lieve kids allemaal zeg, ik ben net nieuw op fok maarre ik heb ook 2 stoere mannen :boyd en liam .
boyd (links) wordt in maart 3 jaar en liam is zondag jarig wordt ie 1 jaar!
[afbeelding]![]()
![]()
hallo liam!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:41 schreef Belana het volgende:
Dag andere LiamEn je broertje Boyd ook
De mooiste natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hallo liam!(gave naam he)
haha ja maar boyd is ook mooie naamquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:03 schreef Belana het volgende:
[..]
De mooiste natuurlijkEn je krijgt er ook zulke mooie kindjes van he...
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
haha ja maar boyd is ook mooie naam![]()
Same here!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:03 schreef bixister het volgende:
ooh dylan![]()
![]()
*zucht* (en dat terwijl ik niet eens van die geposeerde bell-foto's houd!
)
Ja, dat viel me ook op: "Die badeend is niet geel!" Maar nú vraag ik me af: waarom zijn die dingen eigenlijk altijd geel? Eenden zijn niet geel!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:17 schreef LadyS het volgende:
Zoë.. je hebt een groene badeend![]()
babyeendjes welquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:20 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op: "Die badeend is niet geel!" Maar nú vraag ik me af: waarom zijn die dingen eigenlijk altijd geel? Eenden zijn niet geel!!!!
Eenden zijn ook niet groenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:20 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op: "Die badeend is niet geel!" Maar nú vraag ik me af: waarom zijn die dingen eigenlijk altijd geel? Eenden zijn niet geel!!!!
Kleurt beter bij het badjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:17 schreef LadyS het volgende:
Zoë.. je hebt een groene badeend![]()
het zou je wel beeeeeldig staan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:23 schreef beefcake het volgende:
En die naamrompertjes, waarom heb ik die niet
* beefcake jaloers is...
OMGquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:48 schreef bixister het volgende:
[..]
het zou je wel beeeeeldig staan!
[afbeelding]
Die tweede fotoquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:36 schreef Knorretje het volgende:
Jessie: Ik vind het pakkie helemaal te gek! Kijk maar
[afbeelding]
[afbeelding]
hij groeit extreem hard. Is niet normaal meer joh. Hij is afgelopen week gewoon weer 360 gram aangekomen. Hij is nu net zo lang en zwaar als Alicia was met 9.5 week (en bij de geboorte scheelde het maar 200 gram)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:44 schreef E.T. het volgende:
Wat groeit Jayden hard!!!!!!!
Zullen we een gok-topic openen.. "Wanneer haalt Jayden Alicia in qua gewicht en lengte?"quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:59 schreef Knorretje het volgende:
[..]
hij groeit extreem hard. Is niet normaal meer joh. Hij is afgelopen week gewoon weer 360 gram aangekomen. Hij is nu net zo lang en zwaar als Alicia was met 9.5 week (en bij de geboorte scheelde het maar 200 gram)
alicia's huidige gewicht weet ik niet precies (maar als ik van onze weegschaal uitga, heeft ie nog maar 7,5 kilo te gaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zullen we een gok-topic openen.. "Wanneer haalt Jayden Alicia in qua gewicht en lengte?"
Alicia wordt gewoon een 'knorretje' en Jayden een echte 'Danny" laterquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:26 schreef Knorretje het volgende:
[..]
alicia's huidige gewicht weet ik niet precies (maar als ik van onze weegschaal uitga, heeft ie nog maar 7,5 kilo te gaan![]()
Moet makkelijk te doen zijn. (met een jaar is het als ze slapen net een tweeling joh)
Alles wat alicia te weinig aankwam en te weinig groeide doet hij er gewoon ffies bij. (zullen we nu daar wel weer commentaar op krijgen)
Geeft toch niet, kan ik wel tegen hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:36 schreef bixister het volgende:
oh en sorry biefje.kon 't niet laten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:13 schreef LadyS het volgende:
dan zittie vacuum straks
Als het goed is nu wel. De linkjes klopten nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ScOrPiOn ik kan helaas je foto's niet zien
ummmm... dat is een bekend pakje of het lijkt een bekend pakje?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:15 schreef Knorretje het volgende:
ff 1tje crossposten hoor
[afbeelding]
hee zo'n ding heb ik ook ooit gehad, maar die heb ik snel vervangen door een activity-huisje. t zelfde idee, maar dan in de vorm van een huis. lekker makkelijk meenemen en t ging langer mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:21 schreef snoopy het volgende:
Oooooh dat Fisherpriceding in de box van Jonne: jeugdsentiment![]()
Is dat idd een oude of bestaan die dingen nog steeds?
Ze is gister 3 jaar geworden, volgens mij is het nu geen babyspek meer, maar gewoon eetspekquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:42 schreef dutchie het volgende:
Jaaaa babyspek!!! Aurora heeft nog lekker spekkies hoor!![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:09 schreef Loena-tik- het volgende:
Mous, passen die twee van jou samen in die tummietub?!![]()
Ewen past er in zijn eentje al nauwelijks in, zie hier Ewen in zijn benarde positie:
[afbeelding]
Dat heb je toch niet expres gedaan om je woorden te ondersteunen hèquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:09 schreef Loena-tik- het volgende:
Mous, passen die twee van jou samen in die tummietub?!![]()
Ewen past er in zijn eentje al nauwelijks in, zie hier Ewen in zijn benarde positie:
[afbeelding]
Allebij wel...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:34 schreef Tan het volgende:
Ik vind bij Wilyan altijd zo apart dat hij het lijf en een houding van een tweejarige lijkt te hebben met een gezichtsuitdrukking van een baby/reumesje. Klopt het, of is hij echt enorm lang voor zijn leeftijd?
Tuurlijk ik zag die foto van Mous d`r kindertjes en toen dacht ik, laat ik Ewen eens in onze tub proppenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:21 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet expres gedaan om je woorden te ondersteunen hè![]()
Schijn bedriegtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:41 schreef melonovy het volgende:
Superleuk die foto's!
Valentina en Aurora lijken het wel leuk met elkaar te vinden he... schattig hoor!
o verrek zitten we lekker langs elkaar heen te kletsen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:36 schreef Luchtbel het volgende:
PROESTdat het pakje was aangekomen joh, niet Jolie
Nou ja, ze zijn alletwee aangekomenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o verrek zitten we lekker langs elkaar heen te kletsen.
1.96m, noem es een topmodelmaatje ??quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:04 schreef Tan het volgende:
(Jolietje bijvoorbeeld.. kind, waar ga jij eindigen?)
ow shit, daar gaat mijn droombeeld... ik heb een sterk vermoeden dat ik nu weer in verwachting ben van een meisje, heel vreemd, maar 't zal wel. Ik kan zo week worden bij die foto's van 2 zusjes...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Schijn bedriegt
Ze kunnen ook zo ontzettend veel ruzie maken af en toe![]()
Euh op ooghoogte van Junah? Die is ook lang!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:04 schreef Tan het volgende:
Wat een geweldige foto's!! Klinkt zo cliché maar ik sta er van te kijken hoe snel sommigen groeien![]()
(Jolietje bijvoorbeeld.. kind, waar ga jij eindigen?)
Wees gerust, het wordt beter. Sinds ik het huis uit ben, kan ik heel goed opschieten met mijn zusquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:40 schreef melonovy het volgende:
Ik kan zo week worden bij die foto's van 2 zusjes...Ik heb gewoon enorme hoop dat het goed gaat klikken tussen beiden...
Stiekum? Ik heb hier gewoon onbeschaamd hardop zitten lachen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:47 schreef Jonnetje het volgende:
En stiekem moest ik wel een beetje om Ewen lachen..Sorry hoor Ewen..
Ik kreeg hier commentaar.. stil eens, zo kan ik de tv niet horen....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:44 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
En alle andere foto's zijn natuurlijk ook geweldig, maar hier schoot ik echt spontaan in de lach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |