Wat leuk om hier weer te bladeren!
Pascalle, wat heb je een mooi jasje aan
![]()
En een lachspam van Amber
![]()
Zo Zoë, nog hoofdpijn van het mutsje gekregen? (Wel lekker he, zo'n bad! Wacht maar als je in het grote bad gaat!)
Hee, een DOPplerfoto
![]()
Uit Barendrecht nog wel; die babyview staat vlak bij m'n geboortehuis
![]()
(Wel erg duidelijk zeg!!)
En Jonne ook al 6 maanden - tjonge, wat een vent(je) alweer!
Gelijk een beloofde 1e verjaardag-spam (Een paar foto's maar hoor!) Ik laat Elise het woord doen, want ze heeft zich echt zo ongelooflijk goed gedragen! Ze wist gewoon dat ze het centrum van alle aandacht is en dat vindt mevrouw dus duidelijk erg leuk
Dit hebben papa en mama voor mij gemaakt, zodat iedereen in de straat het kan zien
Toen kreeg ik van opa/oma een mooie fiets! Ik kan het al bijna gebruiken (Mama hoeft maar een beetje te duwen)
Van het cadeau van papa en mama en den andere opa/oma is alleen een video-opname gemaakt, de 'speelfoto's' komen nog welEn toen gingen we de taart aansnijden - wat was die lekker! Ja, ik heb ook lekker een stukje op
En het toppunt: de pannenkoeken!! Gossie, wat zijn die lekker zeg; ik heb er wel 2 op en wilde nog meer, maar het paste niet meer in mijn buikje
En als je aan mijn pannenkoek komt, heb je ruzie!
En er gebeurde nog veeeel meer en ik kreeg nog veeeeel meer cadeautjes en heb nog heerlijk geslapen daarna