Dat is toch niet bepaald moeilijk.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:08 schreef mcDavid het volgende:
moet je wel met paint overweg kunnen
Die ogen!quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:20 schreef Renmaestro het volgende:
Extreme Table Tennis
[afbeelding]
Met een stuiterende bom die elk moment af kan gaan tafeltennissen brengt een hele nieuwe dimensie in het spel, waar ook de kinderen van zullen houden.
Met een hele dikke keiharde trillende pompende hengel, gij perverseling!quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar staat die gast nou mee te hengelen?
Shit, je was me voor!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:32 schreef Renmaestro het volgende:
Extreme Para-dammen
[afbeelding]
Met magnetisch dambord. Vergeet uw parachute niet!
Hij ligt wel erg voor de hand, nietwaar?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Shit, je was me voor!!!
Klaarblijkelijk. Gebruik je trouwens een digitale pen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:40 schreef Croupouque het volgende:
Nu was ik je voor, Renmaestro.
Kleine gemene scheermesjes aan de binnenkant natuurlijk.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:45 schreef Nolius het volgende:
[..]
Met pinnen eraan ofzo? Of gewoon 10.000 Volt?
Nee.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:43 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. Gebruik je trouwens een digitale pen?
Shit, die was ik ook aan het maken. Maar dan met een schedel.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:49 schreef Renmaestro het volgende:
Extreme Voetbal
[afbeelding]
Leren voetballen kunnen natuurlijk niet meer. Steen is het nieuwste materiaal.
Gewoon in paint...quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:38 schreef -Xerxes- het volgende:
Hey xebro, waar maak je die tekeningen mee? Ik vind het wel mooi
Petje af hoorquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gewoon in paint...
Met die dingen ben ik dan ook 40 minuten tot een uur bezig geweest...quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:41 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Petje af hoor
Ja zeg.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Met die dingen ben ik dan ook 40 minuten tot een uur bezig geweest...
Ik werd bijna ontroerd.quote:
hij is ongesteldquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Extreme speerwerpen met levend doel
[afbeelding]
Ik heb hem als background gezet; ik neem aan dat xebro het niet erg vindquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik wil overigens even zeggen dat ik Extreme alleen zijnen Extreme flossen. respectievelijk extreem mooi en extreem hilarisch vind.
Ik heb ook een veel grotere versie voor je hoor, ik heb hem lopen resizen namelijk...quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:19 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik heb hem als background gezet; ik neem aan dat xebro het niet erg vind
..graag zelfs!quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb ook een veel grotere versie voor je hoor, ik heb hem lopen resizen namelijk...
Ik leg mijn broodje gehakt nú opzij.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:16 schreef Ridocar het volgende:
[afbeelding]
Extreme Koekhappen.
Zoals het normale koekhappen, maar dan met moederkoeken.
Post hem maar danquote:Op maandag 4 oktober 2004 01:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb ook een veel grotere versie voor je hoor, ik heb hem lopen resizen namelijk...
Wehehehehe. Ja. Met welgeteld één plaatje.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:13 schreef geintje-man het volgende:
[CENTRAAL] Extreme sporten.
Dubbel, slotje.
Hij is een beetje uitgekotst nadat hij in FB klonen ging verraden, en er dingen bij verzon...quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wehehehehe. Ja. Met welgeteld één plaatje.
Waarom post je trouwens alleen nog maar met kloonaccounts?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Extreem domme protestacties houden:
[afbeelding]
Whehe!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Extreem domme protestacties houden:
[afbeelding]
Het doet al pijn als ik er naar kijk!quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:14 schreef Zwoerd het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:31 schreef vannilesoep het volgende:
Extreme tafelvoetballen
[afbeelding]
![]()
Jammer dat die het niet meer doet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is de beste tot nu toe.
Ik probeer het nu te fixen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:15 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Jammer dat die het niet meer doet.
Ja, dat hebben ze mij ook aangeleerd tijdens de MAVO en HAVO.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
hij staat toch niet in contact met de aardeNiks gevaarlijks aan dan
Buiten het feit dat hij moet balanceren op 40 meter hoogte moet hij ook niet met die stok de andere kabels raken. (spanningsverschil ongeveer 400.000 Volt) Ik zou het toch niet proberenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
hij staat toch niet in contact met de aardeNiks gevaarlijks aan dan
Echt waar? Ik dacht dat het daar juist niet donker werd. Maar dat zal dan wel in de zomer zijn...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ramadan is toch heel gemakkelijk op de noorpool? De zon gaat onder van oktober tot maart, in die tijd tussen zonsondergang en zonsopkomst kun je best een boel eten.
Toch goed bedacht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat het daar juist niet donker werd. Maar dat zal dan wel in de zomer zijn...![]()
Dan is dat plaatje gewoon Extreme Ramadan Voor Afvalligen! Of je verandert Noord in Zuid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat het daar juist niet donker werd. Maar dat zal dan wel in de zomer zijn...![]()
Dat maakt mij allemaal niks uit, ik ben allang blij dat er een bloedmooi meisje in mijn topic gepost heeft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan is dat plaatje gewoon Extreme Ramadan Voor Afvalligen! Of je verandert Noord in Zuid.
Boven "eend".quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:29 schreef FlyingFox het volgende:
Effe paint opstarten hoor. (waar zit dat ook alweer.)
Extreem slechte versierpoging.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik deze niet kan laten liggen...
Extreem Smooth zijn!
[afbeelding]
Als je mijn gezicht nu kon zien!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:56 schreef FlyingFox het volgende:
De drie medaille-winnaars reageerde koeltjes op hun overwinningen.
[afbeelding]
Maakt niet uit! Er zijn meerdere extreme varianten op die saaie normale (cursief vanwege minachting) tijdsverdrijven mogelijk. Hoe meer hoe beter. Wauw, een tienkamp Extreem Dwergwerpen... Waar vind je in vredesnaam zo veel dwergen!?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:15 schreef Gamedemon het volgende:
`sjit zie ik net dat dwergwerpen al langs geweest is
Mmm...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:48 schreef DiLDoG_ het volgende:
0900-rentadwerg?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:09 schreef DiLDoG_ het volgende:
[afbeelding]
Yey for notebooktouchpaddingesen
Over deep blue gesprokenquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:01 schreef FlyingFox het volgende:
De gemoederen liepen hoog op, toen een vis op het punt stond de voormalig Russische wereldkampioen te verslaan, bij het extreem onderwater-schaken.
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:32 schreef Renmaestro het volgende:
Extreme Para-dammen
[afbeelding]
Met magnetisch dambord. Vergeet uw parachute niet!
Whehehequote:Op zondag 17 oktober 2004 16:36 schreef Croupouque het volgende:
Extreme naar de kapper gaan:
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:50 schreef Croupouque het volgende:
Extreem veel lef hebben:
[afbeelding]
quote:
Deze werd eerder in het topic al (op een leukere manier) door Toeps gebracht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:59 schreef Toeps het volgende:
Extreme Ramadan
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:40 schreef kavorka het volgende:
sorry voor mijn erg slechte paint skills...
[afbeelding]
Niet gezienquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:55 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
[..]
Deze werd eerder in het topic al (op een leukere manier) door Toeps gebracht.
In 2004 werkte het nog perfect.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:10 schreef vamos1 het volgende:
niks doet het......
waarom gebruikt iedereen imageshack.,.
de meeste n00bs weten dat dit niet werkt....
www.xs.to houdt het meestal wel vol tot het einde van het topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |