Israel voldoet voorlopig niet echt aan de europese norm voor toetreding denk ik, in tegenstelling tot de meeste andere landen die ik noemde. Dat conflict met Tsjaad hebben de Franse legionnairs een einde aan gemaakt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:14 schreef Dagonet het volgende:
Je slaat Israël over maar voor de rest is je rijtje Middellandse Zee landen wel compleet zo ongeveer.
Maar heeft Libië niet nog grensconflicten met Tsjaad?
Dat staat er helemaal nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Er worden al Europese structuurfondsen gebruikt om de landen te stimuleren aan de europese normen te laten voldoen (zie bericht op FP) om toetreding mogelijk te maken.
Wat een onzin.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:23 schreef Puta het volgende:
Oh en nog liever een oorlog dan Turkije die toetreed tot de EU. Een aziatisch moslimarmoede land bij een Europese Unie van democratische (christelijke) landenDan nog liever een allesvernietigende oorlog
Ik denk niet dat Israel er veel trek in heeft, en zodra het gebeurd gaan een paar Arabische landen wel flippen en draaien de oliekraan weer dicht om de EU op andere gedachten te brengen. (re-enactment van paar decennia terug)quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:21 schreef Sidekick het volgende:
Israel zou wel goed bij de EU passen, alleen is het conflict met de Palestijnen de reden dat Israel er nu nog niet bij moet.
Nee hoor. Ik trek nog liever ten strijde tegen de moslimturken dan ze toe te laten als 1 van ons Europeanen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Turkije kan als ze een beetje brains hebben in de top van de EU de redder zijn van de EU als economische en militaire macht. Maar atm heb ik er ook nog weinig vertrouwen in want dan moet echt het hele beleid om op een paar sociale gebieden.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:23 schreef Puta het volgende:
Oh en nog liever een oorlog dan Turkije die toetreed tot de EU. Een aziatisch moslimarmoede land bij een Europese Unie van democratische (christelijke) landenDan nog liever een allesvernietigende oorlog
Oh, dat geloof ik wel, maar het blijft nog steeds onzin. Zielige, fatalistische, xenofobe onzin.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:26 schreef Puta het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik trek nog liever ten strijde tegen de moslimturken dan ze toe te laten als 1 van ons Europeanen.
Waarom? En ga je de Europese Moslims er ook nog uitgooien?quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:26 schreef Puta het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik trek nog liever ten strijde tegen de moslimturken dan ze toe te laten als 1 van ons Europeanen.
Ok, nou weet ik het zeker, je bent een kloon, kan niet anders...quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als we een aantal arabische landen toelaten kunnen we van europa een groot arabische superstaat maken als tegenwicht voor de VS. Het liefst met een arabische leider dan, iemand als Khadaffi, die redelijk gematigd is en goede ideëen heeft over het hervormen van onze staatsvormen lijkt me een goede start!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |