abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 2004 @ 17:36:36 #151
53924 Threep
Thoughts & Experiences
pi_23144951
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:21 schreef APK het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens hoor, maar ik vind dat de info die soms neergeplempt wordt af en toe iets beter geselecteerd zou mogen worden.

Als iemand een link post naar een site waar beweerd wordt dat Al Gore live op TV voor een miljoenenpubliek aan het shape-shiften was, en er verder absoluut geen videomateriaal over is, dan kun je verwachten dat mensen naar hun voorhoofd gaan wijzen.
Volledig mee akkoord als het daarbij blijft (het erop wijzen dat het linken naar een dubieuze site niet bevorderlijk is voor de geloofwaardigheid). Kleine opmerking : het blijft er niet bij. En de kinkels die graag zo hard mogelijk van leer trekken tegen mensen met een andere mening dan die van hun moeten oprotten. En laat nu net dàt de cue zijn voor de mods om ten tonele te verschijnen.

Of wordt er niet geleerd uit het verleden ?
Du vin, du pain, et ... encore du vin !
pi_23152237
JoZzephus schreef" misschien willen newsman en elin verder reageren op wat ze gepost hebben, dus raad ik je aan om in dat topic hun beweegredenen te vragen hoe en wat..wanneer ze dan niet reageren mogen ze inderdaad opzouten.
maar maybe heeft die elin echt een reptielen oom..ja dat is toch prachtig man..reptieletjes in the house hier of in ieder geval familie hehe..ohoh watch your back..hij zit in een inrichting als je het moet geloven dan en dat is erg want die shrinks zijn meestal zelf sick fuckie

en in dit plaatje van newsman laat hij zien waar je derde oog zit alleen zit het iets lager dus net iets boven je ogen in het midden dus..kijk daar dus goed naar (bij jezelf) met je ogen dicht en geconcentreerd en je ziet het blauwig worden..echt waar.(niet gaan denken dan, let it go)"

Ik kan je uitleg volgen maar het gaat om de toonzetting.
Als ze het als een normale posting neer hadden gezet dan oke.

Van dat derde oog ja ook dat snap ik wel.
Weet nog wel een leuke oefening voor om de doorstroming beter te laten verlopen.
Plaats je linkerhand rechttegenover je derde oog op de achterkant van je hoofd en je andere op je derde oog.
Laat energie van de ene hand naar de andere gaan.
En omgekeerd.
Merk dan het verschil in ervaring.

Nog een aardige oefening.
Ga voor iemand staan. Laat de ander zijn ogen naar boven richten terwijl zijn gezicht naar jou gekeerd is.
Dan vraag je hem/haar de ogen langs de buitenkant naar links(voor jou rechts) te laten draaien. Heel zachtjes. Wanneer je ziet dat het oog iets verspringt laat je de ander stoppen en het oog naar de positie teruggaan waar de sprong plaatsvond.

Nu neem je de achterkant van het hoofd en zoekt de tegengestelde plaats op.
Bijv.
Oog staat voor jou rechtsbovenin. Dan punt linksonder pakken en dat masseren.
Het zijn harde plekken die je best wel stevig met een vinger of duim mag masseren.
Dan herhaal je de oefening.
En zie of het oog niet verder meer springt.
En zo door.

Na afloop zal de ander zich een stuk prettiger voelen.
Overigens is dit een oefening die ook wel bij Touch for Health wordt toegepast.

Veel plezier.

You laugh at me because I am different,I laugh at you as you are all the same.
  zondag 7 november 2004 @ 22:55:47 #153
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_23153601
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:17 schreef Drottel het volgende:
Troll
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_23153789
Jullie komen er prima uit zonder mod-ingrijpen

Als mensen van een forum wegblijven omdat ze door anderen gesard of weggehoond worden zullen we ingrijpen.

Maar als er controversiele zaken gemeld worden die niet door iedereen als waarheid geaccepteerd worden, zou het opgeroepen ongeloof geen reden moeten zijn om in paniek te raken en om interventie te gaan roepen.
  zondag 7 november 2004 @ 23:07:26 #155
693 ChOas
pi_23153866
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:03 schreef iteejer het volgende:

Als mensen van een forum wegblijven omdat ze door anderen gesard of weggehoond worden zullen we ingrijpen.

Maar als er controversiele zaken gemeld worden die niet door iedereen als waarheid geaccepteerd worden, zou het opgeroepen ongeloof geen reden moeten zijn om in paniek te raken en om interventie te gaan roepen.
Dit is mijn vrijbrief om hier tig onzin topics te openen, maar daar hebben we het al vaker over gehad
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 7 november 2004 @ 23:11:44 #156
693 ChOas
pi_23153952
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:07 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dit is mijn vrijbrief om hier tig onzin topics te openen, maar daar hebben we het al vaker over gehad
Maar daar sta ik boven

Nog...

[Stephen Roberts]
pi_23154168
quote:

Dus jij vindt het prima dat mensen uitgescholden worden als ze trachten een positieve bijdrage te posten.
Dus ik moet me maar uit laten uitschelden door ene chaos voor Troll.

Nou prima dan weet ik wat ik mag doen.

Gegroet.
  zondag 7 november 2004 @ 23:24:56 #158
693 ChOas
pi_23154238
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:20 schreef Drottel het volgende:

[..]

Dus jij vindt het prima dat mensen uitgescholden worden als ze trachten een positieve bijdrage te posten.

Gegroet.
ChOas, en ik ben nog coulant

[Stephen Roberts]
pi_23154257
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:24 schreef ChOas het volgende:

[..]

ChOas, en ik ben nog coulant
Ja dat zeg ik Chaos.

zondag 7 november 2004 @ 23:28:43 #160
693 ChOas
pi_23154319
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:26 schreef Drottel het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik Chaos.

Ghe ghe ghe

Je spelt mijn nick expres fout

[Stephen Roberts]
  zondag 7 november 2004 @ 23:29:03 #161
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23154327
quote:

Volgens mij begrijp jij best wat er bedoeld wordt.
Persoonlijk zou ik weinig energie in uitschelden steken. Omdat:
A) je meer uitlokt
B) Ze hun zin krijgen
C) Hetzelfde terugdoen je wel heel menselijk maakt
D) Het niks met inhoud te maken heeft. Blijf gewoon inhoud posten. En tja er zijn hier onderwerpen waar weinig mensen wat van zullen geloven en dan is het dus zaak om netjes je argumenten te geven waarom je er wel in geloofd. Moet toch ergens vandaan komen (Zeggen dat de rest het niet begrijpt en er wel achterkomt is geen argument trouwens).

Er zijn veel overtuigingen in deze wereld en sommige sluiten elkaar uit. Dit betekent dus automatisch dat sommige het fout hebben. Ik kijk er helemaal niet raar van op dat mensen heel sterk in dingen kunnen geloven (ik zag laatst iemand die zich in de brand had gestoken omdat de lieve heer dat wilde. Zijn commentaar: 'Ik zou het zo weer doen' )
E) Me ingevingen waren op maar dat komt zo wel weer
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23154339
quote:

Gegroet.
Een ieder draagt de verantwoordelijkheid voor de eigen posts. Als je eerst claimt dat de ander iets fout doet, en daar zelf op gaat reageren door net zo fout terug te gaan doen, dan is je initiele kwalificatie van 'fout' kennelijk toch niet zo heel erg terecht. Anders zou je het zelf toch ook niet gaan doen?

Probeer het een beetje gezellig te houden. Kwaad met kwaad vergelden gaat escaleren, en daar schiet je niets mee op. Blijf volwassen reageren. En dat geldt voor iedereen.
pi_23154430
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:29 schreef iteejer het volgende:

[..]

Een ieder draagt de verantwoordelijkheid voor de eigen posts. Als je eerst claimt dat de ander iets fout doet, en daar zelf op gaat reageren door net zo fout terug te gaan doen, dan is je initiele kwalificatie van 'fout' kennelijk toch niet zo heel erg terecht. Anders zou je het zelf toch ook niet gaan doen?

Probeer het een beetje gezellig te houden. Kwaad met kwaad vergelden gaat escaleren, en daar schiet je niets mee op. Blijf volwassen reageren. En dat geldt voor iedereen.
Je vergeet dan maar even gemakshalve dat meer dan de helft van de reacties op mij in de categorie onbeschoft valt.

Eens is de maat vol.

zondag 7 november 2004 @ 23:39:04 #164
693 ChOas
pi_23154556
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:33 schreef Drottel het volgende:

[..]

Je vergeet dan maar even gemakshalve dat meer dan de helft van de reacties op mij in de categorie onbeschoft valt.

Eens is de maat vol.

En meer dan de helft van jouw reacties ONZ nog niet eens waardig zijn

Aaaahw... Ik ben aan het flamen

Sorry IT. I'll shut up now

[Stephen Roberts]
pi_23155607
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:33 schreef Drottel het volgende:
Men reageert op je ongewone opmerkingen én op de manier waarop je dit brengt, niet op jou als persoon want naar ik aanneem kent men je niet eens. Jullie zeggen bv niet 'het zou kunnen dat Clinton een salamander is', maar het wordt als een soort openbaring gebracht: 'mensen, luistert, wij kennen de waarheid en de enige waarheid: Clinton is een reptiel!!!'
En dat roept soms wrevel op. Als je extreme beweringen doet, past enige bescheidenheid én begrip voor ongeloof. Maar jullie verwachten dat iedereen acuut jullie mening omarmt, en volgelingen gaat worden van het hagedissen-complot geloof.

Zelf terug gaan schelden is dan koren op de molen van de ander. Allemaal heel leuk, maar het is hier geen box-ring.
  maandag 8 november 2004 @ 00:39:31 #166
693 ChOas
pi_23155903
quote:
Op maandag 8 november 2004 00:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

Men reageert op je ongewone opmerkingen én op de manier waarop je dit brengt, niet op jou als persoon want naar ik aanneem kent men je niet eens. Jullie zeggen bv niet 'het zou kunnen dat Clinton een salamander is', maar het wordt als een soort openbaring gebracht: 'mensen, luistert, wij kennen de waarheid en de enige waarheid: Clinton is een reptiel!!!'
En dat roept soms wrevel op. Als je extreme beweringen doet, past enige bescheidenheid én begrip voor ongeloof. Maar jullie verwachten dat iedereen acuut jullie mening omarmt, en volgelingen gaat worden van het hagedissen-complot geloof.

Zelf terug gaan schelden is dan koren op de molen van de ander. Allemaal heel leuk, maar het is hier geen box-ring.
Dat probeer ik dus ook telkens over te brengen...

"Extraordinary claims require extraordinary proof."-- Carl Sagan

Je WEET dat ik ga reageren als er ooit een vacature voor mod komt op TRU

[Stephen Roberts]
pi_23156037
quote:
Op maandag 8 november 2004 00:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat geloof je toch zeker zelf niet.

Standaard reactie die ik krijg en dan maar herhaal..

O en mocht Chaos hier moderator worden dan zal het hier heel stil worden.
pi_23156078
[quote]Op maandag 8 november 2004 00:47 schreef Drottel het volgende:

[..]
  maandag 8 november 2004 @ 01:20:15 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_23156494
quote:
Op maandag 8 november 2004 00:49 schreef Drottel het volgende:
[quote]Op maandag 8 november 2004 00:47 schreef Drottel het volgende:

[..]
En toen was het stil?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 8 november 2004 @ 03:58:14 #170
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23157902
hoi
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_23159044
hey
  maandag 8 november 2004 @ 12:53:35 #172
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_23163267
quote:
Op maandag 8 november 2004 03:58 schreef BaajGuardian het volgende:
hoi

Baaj ...
terug
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 8 november 2004 @ 13:50:14 #173
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_23164620
wel lief he van redux om baaj als eerste goedendag te zeggen !

leuk dat je weer terug bent
  maandag 8 november 2004 @ 15:32:29 #174
53924 Threep
Thoughts & Experiences
pi_23167116
quote:

Ingrijpen als het al te laat is, of preventief ingrijpen ?
Of zou het niet beter zijn als er -vooraleer in te grijpen op welke manier en welk tijdstip dan ook- eerst al een soort van waarschuwing te lezen valt. Meer blauw op straat enzo he
Ik hoef alleen maar ParAlien of M.Alta als voorbeeld te geven, waarvan ParAlien mss niet zo een goed voorbeeld is maar M.Alta des te meer !!!
quote:
Het gaat hem nu net niet om het opgeroepen ongeloof !!!
IK heb althans geen probleem met het ongeloof van velen. Het gaat hem om het simpele feit dat één iemand zijn ongeloof uit op een normale manier, een andere speelt op de man ipv op de bal - en dan komt de rest ook in actie en lijkt het alsof de virtuele vossenjacht van start is gegaan. En quasi NIEMAND die ingrijpt. Imo is er iets mis met dat plaatje...
Du vin, du pain, et ... encore du vin !
  maandag 8 november 2004 @ 16:24:55 #175
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23168162
hoi , redux , hoi cozzie , hoi merlin , hoi iteejer , en yvonne , en iedereen die ik ben vergeten , of nog niet ken , ik kom weer soms even langs ja.

ik ben eignelijk met anderre dingen bezig , heb het verder wat opgegeven , ga ik verder niet op in.

dus topics openen zal ik waarschijnlijk niet meer doen.
discussies ga ik ook niet meer een ja nee van houden , als iemand niet open wil staan , dan geef ik het op .

mischien is dat vreemd bij mijn wezen , maar heb er geen zin meer in.

ps . er is nu zon programma op TELEAC , over schyzofrenie ... wat een kolder word daar geroepen
:S

groeten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')