Volledig mee akkoord als het daarbij blijft (het erop wijzen dat het linken naar een dubieuze site niet bevorderlijk is voor de geloofwaardigheid). Kleine opmerking : het blijft er niet bij. En de kinkels die graag zo hard mogelijk van leer trekken tegen mensen met een andere mening dan die van hun moeten oprotten. En laat nu net dàt de cue zijn voor de mods om ten tonele te verschijnen.quote:Op zondag 7 november 2004 17:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens hoor, maar ik vind dat de info die soms neergeplempt wordt af en toe iets beter geselecteerd zou mogen worden.
Als iemand een link post naar een site waar beweerd wordt dat Al Gore live op TV voor een miljoenenpubliek aan het shape-shiften was, en er verder absoluut geen videomateriaal over is, dan kun je verwachten dat mensen naar hun voorhoofd gaan wijzen.

Trollquote:Op zondag 7 november 2004 22:17 schreef Drottel het volgende:

Dit is mijn vrijbrief om hier tig onzin topics te openen, maar daar hebben we het al vaker over gehadquote:Op zondag 7 november 2004 23:03 schreef iteejer het volgende:
Jullie komen er prima uit zonder mod-ingrijpen
Als mensen van een forum wegblijven omdat ze door anderen gesard of weggehoond worden zullen we ingrijpen.
Maar als er controversiele zaken gemeld worden die niet door iedereen als waarheid geaccepteerd worden, zou het opgeroepen ongeloof geen reden moeten zijn om in paniek te raken en om interventie te gaan roepen.

Maar daar sta ik bovenquote:Op zondag 7 november 2004 23:07 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dit is mijn vrijbrief om hier tig onzin topics te openen, maar daar hebben we het al vaker over gehad

Dus jij vindt het prima dat mensen uitgescholden worden als ze trachten een positieve bijdrage te posten.quote:Op zondag 7 november 2004 23:03 schreef iteejer het volgende:
Als mensen van een forum wegblijven omdat ze door anderen gesard of weggehoond worden zullen we ingrijpen.
Maar als er controversiele zaken gemeld worden die niet door iedereen als waarheid geaccepteerd worden, zou het opgeroepen ongeloof geen reden moeten zijn om in paniek te raken en om interventie te gaan roepen.

ChOas, en ik ben nog coulantquote:Op zondag 7 november 2004 23:20 schreef Drottel het volgende:
[..]
Dus jij vindt het prima dat mensen uitgescholden worden als ze trachten een positieve bijdrage te posten.
Dus ik moet me maar uit laten uitschelden door ene chaos voor Troll.
Nou prima dan weet ik wat ik mag doen.
Gegroet.![]()

Ja dat zeg ik Chaos.quote:Op zondag 7 november 2004 23:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
ChOas, en ik ben nog coulant

Ghe ghe ghequote:Op zondag 7 november 2004 23:26 schreef Drottel het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik Chaos.
![]()

Volgens mij begrijp jij best wat er bedoeld wordt.quote:Op zondag 7 november 2004 23:20 schreef Drottel het volgende:
Dus jij vindt het prima dat mensen uitgescholden worden als ze trachten een positieve bijdrage te posten.

Een ieder draagt de verantwoordelijkheid voor de eigen posts. Als je eerst claimt dat de ander iets fout doet, en daar zelf op gaat reageren door net zo fout terug te gaan doen, dan is je initiele kwalificatie van 'fout' kennelijk toch niet zo heel erg terecht. Anders zou je het zelf toch ook niet gaan doen?quote:Op zondag 7 november 2004 23:20 schreef Drottel het volgende:
Gegroet.![]()

Je vergeet dan maar even gemakshalve dat meer dan de helft van de reacties op mij in de categorie onbeschoft valt.quote:Op zondag 7 november 2004 23:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een ieder draagt de verantwoordelijkheid voor de eigen posts. Als je eerst claimt dat de ander iets fout doet, en daar zelf op gaat reageren door net zo fout terug te gaan doen, dan is je initiele kwalificatie van 'fout' kennelijk toch niet zo heel erg terecht. Anders zou je het zelf toch ook niet gaan doen?
Probeer het een beetje gezellig te houden. Kwaad met kwaad vergelden gaat escaleren, en daar schiet je niets mee op. Blijf volwassen reageren. En dat geldt voor iedereen.

En meer dan de helft van jouw reacties ONZ nog niet eens waardig zijnquote:Op zondag 7 november 2004 23:33 schreef Drottel het volgende:
[..]
Je vergeet dan maar even gemakshalve dat meer dan de helft van de reacties op mij in de categorie onbeschoft valt.
Eens is de maat vol.
![]()

Men reageert op je ongewone opmerkingen én op de manier waarop je dit brengt, niet op jou als persoon want naar ik aanneem kent men je niet eens. Jullie zeggen bv niet 'het zou kunnen dat Clinton een salamander is', maar het wordt als een soort openbaring gebracht: 'mensen, luistert, wij kennen de waarheid en de enige waarheid: Clinton is een reptiel!!!'quote:Op zondag 7 november 2004 23:33 schreef Drottel het volgende:
Je vergeet dan maar even gemakshalve dat meer dan de helft van de reacties op mij in de categorie onbeschoft valt.

Dat probeer ik dus ook telkens over te brengen...quote:Op maandag 8 november 2004 00:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Men reageert op je ongewone opmerkingen én op de manier waarop je dit brengt, niet op jou als persoon want naar ik aanneem kent men je niet eens. Jullie zeggen bv niet 'het zou kunnen dat Clinton een salamander is', maar het wordt als een soort openbaring gebracht: 'mensen, luistert, wij kennen de waarheid en de enige waarheid: Clinton is een reptiel!!!'
En dat roept soms wrevel op. Als je extreme beweringen doet, past enige bescheidenheid én begrip voor ongeloof. Maar jullie verwachten dat iedereen acuut jullie mening omarmt, en volgelingen gaat worden van het hagedissen-complot geloof.
Zelf terug gaan schelden is dan koren op de molen van de ander. Allemaal heel leuk, maar het is hier geen box-ring.

Dat geloof je toch zeker zelf niet.quote:Op maandag 8 november 2004 00:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Men reageert op je ongewone opmerkingen én op de manier waarop je dit brengt, niet op jou als persoon want naar ik aanneem kent men je niet eens. Jullie zeggen bv niet 'het zou kunnen dat Clinton een salamander is', maar het wordt als een soort openbaring gebracht: 'mensen, luistert, wij kennen de waarheid en de enige waarheid: Clinton is een reptiel!!!'
En dat roept soms wrevel op. Als je extreme beweringen doet, past enige bescheidenheid én begrip voor ongeloof. Maar jullie verwachten dat iedereen acuut jullie mening omarmt, en volgelingen gaat worden van het hagedissen-complot geloof.
Zelf terug gaan schelden is dan koren op de molen van de ander. Allemaal heel leuk, maar het is hier geen box-ring.

En toen was het stil?quote:Op maandag 8 november 2004 00:49 schreef Drottel het volgende:
[quote]Op maandag 8 november 2004 00:47 schreef Drottel het volgende:
[..]

quote:Op maandag 8 november 2004 03:58 schreef BaajGuardian het volgende:
hoi

Ingrijpen als het al te laat is, of preventief ingrijpen ?quote:Op zondag 7 november 2004 23:03 schreef iteejer het volgende:
Het gaat hem nu net niet om het opgeroepen ongeloof !!!quote:Maar als er controversiele zaken gemeld worden die niet door iedereen als waarheid geaccepteerd worden, zou het opgeroepen ongeloof geen reden moeten zijn om in paniek te raken en om interventie te gaan roepen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |