abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:34:50 #76
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_22509107
Hoe vaak kan iemand trouwens posten "ik kom hier nooit meer terug" zonder zijn geloofwaardigheid ( ) te verliezen ?

Ik heb een excuus, ik word niet gebanned
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:45:40 #77
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22509254
vaak zat .. ik heb eens een user in een thread 5x zien zeggen

"ik reageer niet meer op jou"

en nee dat was niet BG
is over hem nog niet alles duidelijk uitgelegd ondertussen ?
zo niet, zaag dan nog maar even door idd
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:47:31 #78
693 ChOas
pi_22509277
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 12:45 schreef coz het volgende:
vaak zat .. ik heb eens een user in een thread 5x zien zeggen

"ik reageer niet meer op jou"
Gokje, ParAlien ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:55:00 #79
6941 APK
Factual, I think.
pi_22509369
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 12:45 schreef coz het volgende:
is over hem nog niet alles duidelijk uitgelegd ondertussen ?
Oh ja, we moeten rekening met hem houden oid.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 14:58:33 #80
90061 coz
pi_22511097
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 12:55 schreef APK het volgende:
Oh ja, we moeten rekening met hem houden oid.
laat ik het zo zeggen
stel je iemand voor die een deur heeft gevonden
er doorheen is gestapt en nu duidelijk wil maken dat anderen daar ook doorheen zouden kunnen
zijn tactiek is dan te schreeuwen
"doe je ogen open en stap door die deur"
en als je de analogie nog kan volgen, veel mensen hebben dan iets tegen het geschreeuw
of ze dan uberhaubt de deur wel of niet willen zien laat ik in het midden
of het dan beter is aan de andere kant ook

we mogen hier allemaal rekening met elkaar houden wmb
maar ondertussen dwalen veel discussies af naar stom gekibbel of niets
daar mag men rekening mee houden
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 12:47 schreef ChOas het volgende:
Gokje, ParAlien ?

geen idee .. maakt me ook niet veel uit meer
pi_22511120
Mag BG na een dergelijke opmerking in Nobel-winnares:aids is blank wapen eindelijk weer 's een ban krijgen?
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 14:50 schreef BaajGuardian het volgende:
sterf af kankermongool.

ik wist wel dat ik hier niet meer terug hoefde te komen , breek je nek ofzo.
Calmer than you are
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 15:11:32 #82
90061 coz
pi_22511341
ff kijken hoe dat ging
**=baaj
nrz zijn verscheidene users

--1- het bewijst niets, alleen een paar onderzoeken
Kruip lekker onder je allumium dekentje en ga slapen...

**nee debiel , het is een voorbeeld , jeweettoch , iets waar je van gaat denken.
er zijn veel meer sites , documenten , en mensen die hier over berichten.
dat jij een geindoctrineerde zakkewasser bent is jou probleem.
ga maar fijn huilen nu

--2- Enig idee wat er allemaal voor techniek bij komt kijken om een virus te maken? Kleine aanpassing aan bestaande virussen zijn mogelijk, maar een geheel nieuw virus maken was zeker in 1980 onmogelijk. Waarom geloof jij eigenlijk alles als het maar een samenzwering is?

--3- Tja, vindt ik wel een naar trekje. Om met een internet site op de proppen te komen, en dan heel popi te zeggen dat het waar is. Een enigszins kritische blik zou je sieren, Baaj.

--4- En iets meer discussie vaardigheid zou je ook niet misstaan.

--5-Ow..jij kent BG nog niet? Nou die is als klein kind in een grote pot wiet gevallen en loopt sindsdien te ijlen dat 'zijn ogen zijn geopend'.

Grappig voor ons en vervelend voor hem is dat ie alles af doet met het feit dat wij geindoctrineerd zijn. Als ik op dit forum kom ga ik altijd even op zoek naar één of meerdere posts van hem want een grotere malloot ken ik niet.

** sterf af kankermongool.

-------------------
conclusie nee dat verdient geen ban, niet als men met zijn 5en nog steeds zit te zeuren over dat niet alles wat bg zegt waar is en dat hij niet enkel alles moet linken
en vele andere standaard opmerkingen

hou allemaal eens op te zeuren zeg
en dan gaan klagen over dat bg een niet zo vriendelijke opmerking plaatst als er 5 mensen zijn die hem proberen onderuit te halen ... en dat ie dan een ban verdient
triest
pi_22511514
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:11 schreef coz het volgende:
ff kijken hoe dat ging
**=baaj
nrz zijn verscheidene users

--1- het bewijst niets, alleen een paar onderzoeken
Kruip lekker onder je allumium dekentje en ga slapen...

**nee debiel , het is een voorbeeld , jeweettoch , iets waar je van gaat denken.
er zijn veel meer sites , documenten , en mensen die hier over berichten.
dat jij een geindoctrineerde zakkewasser bent is jou probleem.
ga maar fijn huilen nu

--2- Enig idee wat er allemaal voor techniek bij komt kijken om een virus te maken? Kleine aanpassing aan bestaande virussen zijn mogelijk, maar een geheel nieuw virus maken was zeker in 1980 onmogelijk. Waarom geloof jij eigenlijk alles als het maar een samenzwering is?

--3- Tja, vindt ik wel een naar trekje. Om met een internet site op de proppen te komen, en dan heel popi te zeggen dat het waar is. Een enigszins kritische blik zou je sieren, Baaj.

--4- En iets meer discussie vaardigheid zou je ook niet misstaan.

--5-Ow..jij kent BG nog niet? Nou die is als klein kind in een grote pot wiet gevallen en loopt sindsdien te ijlen dat 'zijn ogen zijn geopend'.

Grappig voor ons en vervelend voor hem is dat ie alles af doet met het feit dat wij geindoctrineerd zijn. Als ik op dit forum kom ga ik altijd even op zoek naar één of meerdere posts van hem want een grotere malloot ken ik niet.

** sterf af kankermongool.

-------------------
conclusie nee dat verdient geen ban, niet als men met zijn 5en nog steeds zit te zeuren over dat niet alles wat bg zegt waar is en dat hij niet enkel alles moet linken
en vele andere standaard opmerkingen

hou allemaal eens op te zeuren zeg
en dan gaan klagen over dat bg een niet zo vriendelijke opmerking plaatst als er 5 mensen zijn die hem proberen onderuit te halen ... en dat ie dan een ban verdient
triest
Selectief paste-werk: een genot onder de neuzelaars.

Als eerste in het topic
dit is niet weer een * conspiracy theorietje *

dit is waar.

AIDS is een GECRE-EERD VIRUS , ten eerste bedoeld als wapen tegen anderre ziektes maar uiteindelijk gebruikt om de bevolking terug te dringen , voornamelijk in afrika

Een link die meerderen doorlezen en allemaal concluderen dat het in het meest extreme geval 'niet te ontkennen is dat het door mensen gemaakt is'.

Maar onze TRU-malloot heeft de toon alweer gezet met zijn 'dit is waar'.

Een niet zo vriendelijke opmerking is 'onder je aluminium deken'. Mensen als debiel, zakkenwassen, kankermongool en een gebroken nek toewensen zijn uit een totaal andere categorie.

Dus Coz..krijg AIDS en kanker tegelijk en voor de rest van je familie ook. Niet zo vriendelijk he..maar ja: daar kies jij nu voor.
Calmer than you are
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 15:43:32 #84
90061 coz
pi_22511872
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Selectief paste-werk: een genot onder de neuzelaars.
dat was alles direct tegen baaj gerericht, in dat topic
ik kon ook hethele draadje quoten ..maar dan was het ookniet goed volgens jou
quote:
Als eerste in het topic
dit is niet weer een * conspiracy theorietje *

dit is waar.

AIDS is een GECRE-EERD VIRUS , ten eerste bedoeld als wapen tegen anderre ziektes maar uiteindelijk gebruikt om de bevolking terug te dringen , voornamelijk in afrika

Een link die meerderen doorlezen en allemaal concluderen dat het in het meest extreme geval 'niet te ontkennen is dat het door mensen gemaakt is'.

Maar onze TRU-malloot heeft de toon alweer gezet met zijn 'dit is waar'.
waarbij anderen de toon weer zetten dat hij een tru-maloot is
quote:
Een niet zo vriendelijke opmerking is 'onder je aluminium deken'. Mensen als debiel, zakkenwassen, kankermongool en een gebroken nek toewensen zijn uit een totaal andere categorie.
Iteejer zijn opmerking was dat bg raar uit de hoek kan springen .. niet dat het dan zomaar goed te praten is
er zijn meerdere kanten ...waar bg het over heeft en hoe die het er over heeft
als men bewijst dat waar die het over heeft niet waar is krijg je echt wel een andere reactie als dat men iets zegt over bg
quote:
2x ziekte + voor mijn familie ook (ik zal het alvast editen )
Niet zo vriendelijk he..maar ja: daar kies jij nu voor.
nouja ..tis dat je het in feedback zegt
scheelt me weer linken
tot over een paar weken

even voor de duidelijkheid .. dat ik het triest vind sloeg niet op een user specifiek

[ Bericht 2% gewijzigd door coz op 09-10-2004 15:53:58 ]
pi_22512138
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:43 schreef coz het volgende:

[..]

dat was alles direct tegen baaj gerericht, in dat topic
ik kon ook hethele draadje quoten ..maar dan was het ookniet goed volgens jou
[..]

waarbij anderen de toon weer zetten dat hij een tru-maloot is
[..]
waarna hij als TRU-malloot wordt neergezet. Doe je het weer niet goed Beetje moeite de tijd van posts in de gaten te houden? Gewoon van boven naar beneden lezen: kun je vast wel
quote:
Iteejer zijn opmerking was dat bg raar uit de hoek kan springen .. niet dat het dan zomaar goed te praten is
er zijn meerdere kanten ...waar bg het over heeft en hoe die het er over heeft
als men bewijst dat waar die het over heeft niet waar is krijg je echt wel een andere reactie als dat men iets zegt over bg
Libris reactie is zowel over 'waar' als 'hoe' BG het erover heeft. Lees je ook hier weer niet goed
quote:
nouja ..tis dat je het in feedback zegt
scheelt me weer linken
tot over een paar weken
Daar kan ik niet mee zitten.
Calmer than you are
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 16:02:13 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22512209
dat jullie het niet geloven wil nog niet zeggen dat ik een door jullie zo genoemde truth waanzinnige zou zijn , of iemand om aapjes naar te kijken

wat mankeerd jullie?

vinden jullie het vreemd dat ik kwaad word en dan door die kwaadheid zon post maak.

hebben jullie uberhaupt het enige begrip hoe dat op mij moet overkomen?
het is wel makkelijk om te lachen.

nou ik zal je wat vertellen , het is ook waar dat aids een manmade virus is.
het is waar dat buitenaards leven bestaat.
het is waar dat een schaduw regering bestaat
het is waar dat de hele wereld in een droom leeft.

lach er maar om , huil er maar om
geloof het niet of wel of wat dan ook.

maar mij persoonlijk aanvallen

HEB IK NU GODVERDOMME GEHAD

DUS TIEF OP DAARMEE.

want ik zal het nu nog één maal proberen , ik sta op het punt te vertrekken , en of jullie het nu niet doorhebben of wel , dat is jullie grootste verlies .
mark my words.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 16:05:00 #87
90061 coz
pi_22512268
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

waarna hij als TRU-malloot wordt neergezet. Doe je het weer niet goed Beetje moeite de tijd van posts in de gaten te houden? Gewoon van boven naar beneden lezen: kun je vast wel
een aluminium dekentje vertegenwoordigd het concept malloot die bang is voor complot met straling wat hem beinvloed .. dus ervoor ook
quote:
Libris reactie is zowel over 'waar' als 'hoe' BG het erover heeft. Lees je ook hier weer niet goed
prima .. we lezen allemaal selectief
quote:
Daar kan ik niet mee zitten.

pcies .. je kiest er immers zelf voor
pi_22512270
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
dat jullie het niet geloven wil nog niet zeggen dat ik een door jullie zo genoemde truth waanzinnige zou zijn , of iemand om aapjes naar te kijken

wat mankeerd jullie?

vinden jullie het vreemd dat ik kwaad word en dan door die kwaadheid zon post maak.

hebben jullie uberhaupt het enige begrip hoe dat op mij moet overkomen?
het is wel makkelijk om te lachen.

nou ik zal je wat vertellen , het is ook waar dat aids een manmade virus is.
het is waar dat buitenaards leven bestaat.
het is waar dat een schaduw regering bestaat
het is waar dat de hele wereld in een droom leeft.

lach er maar om , huil er maar om
geloof het niet of wel of wat dan ook.

maar mij persoonlijk aanvallen

[b] HEB IK NU GODVERDOMME GEHAD [b]

DUS TIEF OP DAARMEE.

want ik zal het nu nog één maal proberen , ik sta op het punt te vertrekken , en of jullie het nu niet doorhebben of wel , dat is jullie grootste verlies .
mark my words.
Laat die laatste keer toch varen joh: vertrek en laat ons huilend achter.

Van het lachen, welteverstaan....
Calmer than you are
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 16:13:37 #89
90061 coz
pi_22512407
ik was het nooit helemaal eens met bg's vulkaanbeleid
(nee dat is niet synoniem voor zijn boosheid )
maar ik kan me er iets bij voorstellen

[ lijkt me een betere post dan enkel commentaar te leveren op het @16:05 in de vorm van ; goh wat triest ]
pi_22516434
Tja, ik kom zelf vaker in WFL. Ik weet dat in Tru nou eenmaal de wat meer "mysterieuzere zaken' worden behandeld, en dat dat niet altijd een logische verklaring zoekt. Maar betekend dat dan ook dat je constant users mag uitmaken ( die de neiging hebben kritisch te zijn) als mongool, onwetend etc etc? Het lijkt wel alsof je hier, zolang je een internetadres weet met lappen tekst zonder behoorlijke bronvermelding, alles kunt staten als Tru. Ik lees zelf vaak de posts van baaj, en op mij komt ie enigszins labiel over. Er zal vast wel een kern van waarheid in zn verhalen zitten, maar overtuigend brengen, dat lukt em niet. En da's jammer.
pi_22517075
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
mark my words.
Wat mij betreft blijf je. Het zal zoals je zegt niet mijn grootste verlies zijn als je vertrekt, maar bij vertrekken heeft niemand baat me dunkt. Ik denk dat van beide kanten een stap terug genomen moet worden zodat we weer gewoon gezellig met z'n allen kunnen discusseren over ufootjes en mooie complotten. Toch Baajguardian?
pi_22517701
Vinden jullie dit nou zelf ook zo langzamerhand geen soap worden?
Ik kijk in de At, zie de naam Redux als lapo in Truth FB staan - en gelijk denk ik 'nee he..'...
Het had ook BG kunnen zijn, die had hetzelfde opgeroepen.

Het maakt weinig uit he, wat ik verder hier nog op te zeggen heb..?
Doorgezeken wordt er toch wel...

Als ik als mod zelfs al denk 'nou ik ga wel ff rondkijken in andere fora, dit hoeft niet meer' dan is er wel iets mis he..?

Reden dus dat ik er verder niets meer op zeg, alleen maar aankondig dat als dit niet heel gauw verandert ik die hele FB dichtgooi.
Heel leuk voor de andere users maar ik denk dat die dit in verre meerderheid prefereren boven dit continue gezeik en geflame.
pi_22517752
Hey, ik doe niks!!
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 20:35:41 #94
90061 coz
pi_22517757
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 19:32 schreef Haushofer het volgende:
Tja, ik kom zelf vaker in WFL. Ik weet dat in Tru nou eenmaal de wat meer "mysterieuzere zaken' worden behandeld, en dat dat niet altijd een logische verklaring zoekt. Maar betekend dat dan ook dat je constant users mag uitmaken ( die de neiging hebben kritisch te zijn) als mongool, onwetend etc etc? Het lijkt wel alsof je hier, zolang je een internetadres weet met lappen tekst zonder behoorlijke bronvermelding, alles kunt staten als Tru. Ik lees zelf vaak de posts van baaj, en op mij komt ie enigszins labiel over. Er zal vast wel een kern van waarheid in zn verhalen zitten, maar overtuigend brengen, dat lukt em niet. En da's jammer.
neehee ..maar andersom betekend het ook niet dat iedereen die alleen maar een logische verklaring wil dan ook maar weer op baaj mag uitvallen dat ie enzenzenz
iedereen die deze en de vorige feedback heeft gelezen die weet de situatie en daar hoeven we niet op door te drammen
baaj kan fel uit de hoek komen
maar dan moeten meerdere mensen hem ook niet die kant uit drijven
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:04 schreef Redux het volgende:
Wat mij betreft blijf je. Het zal zoals je zegt niet mijn grootste verlies zijn als je vertrekt, maar bij vertrekken heeft niemand baat me dunkt. Ik denk dat van beide kanten een stap terug genomen moet worden zodat we weer gewoon gezellig met z'n allen kunnen discusseren over ufootjes en mooie complotten. Toch Baajguardian?
goed gezegd , terug ontopic en allebei de kampen een beetje dimmen

neem een voorbeeld aan redux
de combo redux en bg viel ook niet zo lekker
en daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen want ik heb zelf ook moeite gehad met kalm blijven tov redux op bepaalde punten

tussen redux en bg was nog iets heftiger en dat hij nu aangeeft gewoon te willen discussieren vind ik meer dan lovenswaardig
een voorbeeld aan de rest

niemand hoeft meer te bevestigen dat baaj onredelijk boos kan worden
niemand hoeft meer te bevestigen dat het schijnbaar tru-eigen is om de meest vreemde dingen te geloven of volgens sommigen te willen geloven
en niemand hoeft met meerdere personen op een rij te gaan staan en bg uit te lachen
ook niemand hoeft iemand een sterfverwensing te geven die zegt "hou eens allemaal op te zeuren"
redux heeft ook in het rijtje staan lachen om bg, en zegt nu ook "hou eens op " ... dus het is niet een enkele labiel die het 'opneemt' voor bg, een een enkele mod (die zegt .. respecteer nou eens gewoon iedereen )
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 20:37:10 #95
693 ChOas
pi_22517796
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:33 schreef iteejer het volgende:

Reden dus dat ik er verder niets meer op zeg, alleen maar aankondig dat als dit niet heel gauw verandert ik die hele FB dichtgooi.
Heel leuk voor de andere users maar ik denk dat die dit in verre meerderheid prefereren boven dit continue gezeik en geflame.
FB dichtgooien is symptoombestrijding, en dat weet je denk ik...

[Stephen Roberts]
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 20:37:48 #96
90061 coz
pi_22517814
hey iteejer .. goedenavond
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:35 schreef Redux het volgende:
Hey, ik doe niks!! (( ))
klopt .. het was dit keer wel toevallig dat Iteejer jouw naam zag in de AT
pi_22517945
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:37 schreef ChOas het volgende:
FB dichtgooien is symptoombestrijding, en dat weet je denk ik...
Tuurlijk. Maar kijk maar es naar dat topic over die nobelprijswinnares, wat men daar wist te zeggen. Reden dus om bv BG eraf te knallen, en dat gaat ook gbeuren. En niet alleen hij, de gewoontes in Truth moeten weer een beetje bijgestuurd worden.
Helaas pikte men mijn dringende vragen hierover niet op; dan maar the hard way.
Het concept 'een loopje nemen met' gaat de kast in.
pi_22517963
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:35 schreef Redux het volgende:
Hey, ik doe niks!!
Klopt. En als dit zo doorgaat doe je ook écht niks meer. En dat geldt bv nu al voor BG.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 21:00:39 #99
90061 coz
pi_22518323
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:33 schreef iteejer het volgende:
Vinden jullie dit nou zelf ook zo langzamerhand geen soap worden?
langzaam hummmm .. nee niet langzaam
quote:
Het maakt weinig uit he, wat ik verder hier nog op te zeggen heb..?
voor sommigen wel
quote:
Doorgezeken wordt er toch wel...
je hebt tenminste nog zo'n blauw ding .. hou je er geen sterfverwensing aan over
pi_22518581
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 21:00 schreef coz het volgende:
je hebt tenminste nog zo'n blauw ding .. hou je er geen sterfverwensing aan over
Daar ben ik kennelijk immuun voor - hetgeen kan worden afgeleid uit het feit dat ik nog steeds leef ondanks alles wat ik in Fok-verband naar mijn kop heb gekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')