deel 5 was de vorige..quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:54 schreef BaajGuardian het volgende:
was het niet deel 5?

*zucht* met jouw forum bedoelde ik de naam die je eraan gaf. dus truth opheffen en "alternatieve kennis en conspiracy" openen was jouw idee, dus noemde ik het jouw forum. sorry. ik ga me dr echt niet meer mee bemoeien nu.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
mijn forum?
ben ik opeens de paar honderd man\vrouw die best graag zon forum zouden willen?

quote:had een goed idee wat alle problemen zou oplossen waar truth weer een forum voor paranormale en psyche zaken kan worden

Iteejers post nog gelezen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:39 schreef Redux het volgende:
Wat is er anders aan dat forum wat je er bij wil hebben en dit forum als ik vragen mag, baajguardian?

Als je idd weer komt met ideeen als een maximal lengte per post, ja, dan krijg je idd dergelijke opmerkingen van me.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:50 schreef qu63 het volgende:
en het was maar een idee hoor Iteejer en BG.. volgende keer zal ik mn muil wel weer houden..

Waarna Redux een vraag had:quote:Een enkele te lange openingspost zal een forum niet schaden. Wat wel kan schaden is, als er over doorgezeken blijft worden, en/of als anderen dat en masse ook allemaal gaan doen.
En dat geldt eigenlijk voor alles. De vrijheid is het probleem niet, wel de letterlijke mateloosheid waarmee er soms met die vrijheid wordt omgegaan.
9/11 en complot-topics zijn prima, het wordt pas een probleem als er tientallen tegelijk gaan lopen en daarmee de andere onderwerpen wegdrukken. Als je dat laat gebeuren wordt de Truth een hype-forum.
De vrijheid van meningsuiting is mooi. Maar ook die kan doorschieten: als er in ieder topic door steeds dezelfden wordt verklaard dat het allemaal onzin is, is de aardigheid er ook snel van af. Ook is het vragen om natuurkundige of mathematische bewijzen niet altijd zinvol. De opvatting dat het onderwep van de Truth onzin is kan geuit worden in daartoe bestemde topics, maar om dat steeds in ieder lopend topic te herhalen gaat lijken op het kapstok-principe: het lopende topic gebruiken om de eigen opvatting te propageren. Hetgeen dus offtopic is.
Het is allemaal een kwestie van maat. Niet goed in regels uit te drukken.
Met de volgende reactie mijnerzijds:quote:[quote]Op zondag 3 oktober 2004 13:45 schreef Redux het volgende:
Wat is de maat?
Bij deze dus een oproep om naar alle redelijkheid met oms forum om te gaan. Aan dirigistische regeltjes en voorschriften heb ik een hekel, zeker op plekken waar dat niet nodig is.quote:Afstand van jezelf en je eigen gelijk nemen, om je heen kijken, context bekijken, objectief beoordelen, en dan naar eer en geweten zeggen 'ik kan dit doen' of 'ik kan dit niet doen'.
Als het dan toch nog niet goed is, merk je dat wel aan reacties van anderen of van mods. Over alles kan gepraat en gediscussieerd worden natuurlijk
Maar al is dat hoogst zelden nodig het zijn dan wél de mods die uiteindelijk iets goed- dan wel afkeuren.

Opgeschoondquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:02 schreef OpenYourMind het volgende:
In het verlengde van de vorige post is er een opruimactie nodig in dit topic denk ik...
The 9-11 TRUTH MOVEMENT

Dat was toch die ene waarin vroeger stond dat dom copy-paste werk niet gewaardeerd werd ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:00 schreef iteejer het volgende:
Lees de faq es - staat hierbovenin, ben je snel doorheen

Verdwenen in de bermuda driehoek.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat was toch die ene waarin vroeger stond dat dom copy-paste werk niet gewaardeerd werd ?
Deja vue, niks aan te doen.quote:En welke voor de 1000000 + X (waarbij X 10 tot de macht heel veel is)e genegeerd is ?
Mjam, is dat dan iets persoonlijks of mogen we allemaal meedoen.quote:Echt... het moet niet langer duren of ik ga misbruik maken van de moderatie hier
Als jij de hond uitlaat, vind ik het best.quote:Alles mag, alles kan, maar geloof dan maar wel dat ik mijn ervaringen van mijn volgende LSD trip, hier als werkelijk en reeel beschouwd wil zien worden...
Waarom?quote:"Mooi forum, geen grenzen" ... wat mij betreft mogen 9 van de 10 ONZ topics deze kant op geschopt worden als het zo doorgaat.

De reden voor subfora is overzicht. Op dit moment vind ik Truth overzichtelijk genoeg en je kan redelijk snel inschatten of een topic iets voor jou is. De binding tussen de topics is ergens 'een alternatief wereldbeeld/verklaring/ervaring dan de meerderheid. ' .quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:41 schreef iteejer het volgende:
Hoe denkt men hier daarover..?

Ik spreek hier voor mijzelf. Ik (probeer) vrijwel alles hier te lezen. Het interesseert mij en ik wil, hoewel ik sceptisch ben, overal voor open staan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:41 schreef iteejer het volgende:
Vanwaar die negativiteit? Wat voor last heb je van enorme posts in topics waar je toch nauwelijks komt?
Ik vind het dus interessant, maar volkomen onleesbaar.quote:Als er eens, van alle kanten, wat minder gezeken werd en er werd gepost in de topics die men interessant vind en voor de rest een leven en laten leven houding aan zou nemen, zou dat niet een hoop schelen?
Van mij hoeft er absoluut geen regelgeving te komen over een maximale lengte van een bepaalde post, maar ik zou het wel overzichtelijk vinden als er enigszins toezicht zou zijn op toegankelijkheid van topics die volgens mij voor een hoop users leerzaam zijn, maar verpest worden door manisch monomaan quoten, zonder eigen inbreng.quote:Maar verder zie ik niet in waarom we tot strakke regelgeving over bv postlengte moeten komen. Het is hier geen kleuterklasje. (....)

Ik ben er ook niet voor om binnen de Truth een scheiding te maken, ik verplaats me alleen even in de positievan nieuwe Truthers (quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:47 schreef newsman het volgende:
De truth moet gewoon zo blijven, als je begint alles te verdelen lijkt me dat weer onzin dan blijf je bezig.Ik zit er verder niet mee ik vind gewoon dat de truth leuk moet blijven en niet al dat gezeik.

Ik zal ff Pritt toevoegen straks.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:45 schreef livEliveD het volgende:
Mag ik even zeggen dat we de mooiste faq hebben van heel Fok? Zo zouden er meer moeten zijn.
Verder een schop omdat er geen pritt aan het topic kleeft :')

De Illuminati eenvoudig uitgelegdquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:50 schreef iteejer het volgende:
Als een discussie ineens een andere kant opgaat, gewoon omdat het zo loopt, komt er ook niet iemand uit het plafond roepen 'he blijf bij je onderwerp!' Net als op het forum: wanneer een heel topic een andere wending neemt ga ik niet beginnen over offtopic en zo.

Ik had het over een discussie, niet over een voortdurende neigning van twee discussianten om steeds tijdens de discussie onderling te gaan freefighten. Dat is geen discussiewending meer, dat zijn gewoon twee figuren die bij elkaar proberen de van origine cerebraal weefsel bevattende botstructuur eraf te trekken.quote:

Voor wederzijdse schedellichtingen verwijs ik naar ogrish.comquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:02 schreef Redux het volgende:
Ja klopt, ik wil de basis van baajguardians denken blootleggen.

open er een topic over ofzo .. het komt in velen topics terug de interactie van jij en bgquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:02 schreef Redux het volgende:
Ja klopt, ik wil de basis van baajguardians denken blootleggen.

Zoals jij dat doet heeft dat direct explosies tot gevolg. Die vervolgens het hele topic gaan domineren. In het vervolg sloop ik die hele zooi er dan ook rucksichtloos weer uitquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:13 schreef Redux het volgende:
Maar als bv baajguardian een opvatting heeft over 1 of ander, en hij gelooft in die opvatting, dan is het toch niet verkeerd om via vragen erachter proberen te komen waar z'n geloof op gebaseerd is?

Hou het maar op je ogrish.com. De kelder is een no go area voor dat soort dingen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Voor wederzijdse schedellichtingen verwijs ik naar ogrish.comOf naar het Keldertje als je er een strakke plasser van krijgt, maar niet hier

Mooi gesproken meneer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:50 schreef iteejer het volgende:
Verder ben ik van mening dat een discussie op een forum niet wezenlijk verschilt van een discussie irl.
(en meer.)

Mijn beste BG, haal es ff diep adem, en bedenk je dat iedereen die hier komt wel het besef heeft dat er meer is dan alleen wat nu bekend is. Op welk vlak dan ook.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:
geloof gebaseerd...........................
ik geloof niet
etc

Ga je op reis?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:
amen , en tot over een maand of 30

Daar heb je toch geen ban voor nodig?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef BaajGuardian het volgende:
have fun gordelstekende randmongool.
mods , ban me maar , ik heb mijn zin in dit forum verloren.

of niet happenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:43 schreef Pleun het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen ban voor nodig?
Gewoon een kwestie van wegblijven.
Maar je zou ook open kunnen staan voor discussie. Dan hoef je niet weg te blijven, maar kun je gewoon met iedereen blijven praten.

Dat heb ik ook nooit beweerd?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:44 schreef coz het volgende:
vergeet ook niet dat jij dan ook weer niet de waarheid in pacht hebt![]()
Dat roepen geeft niet aan dat je uit die indoctrinatie bent gestapt, voorzover die indoctrinatie al waar is.quote:trouwens het is heel goed mogelijk om te doorzien dat je altijd alleen maar doctrine gevoerd bent
in hoever het doorgevoerd is dat zal de vraag zijn, maar ontkennen dat doctrine bestaat zal jij ook niet doen.. kijk eens naar alle reclames bijvoorbeeld, en dat lijkt me een overduidelijk voorbeeld

ik ook nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:52 schreef Redux het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweerd?
klopt ook wel weer maar het kan wel helpen in een wat meer middenweg vindenquote:Dat roepen geeft niet aan dat je uit die indoctrinatie bent gestapt, voorzover die indoctrinatie al waar is.

ja hij blijft eruug goed !!quote:Mag ik even zeggen dat we de mooiste faq hebben van heel Fok? Zo zouden er meer moeten zijn.
Verder een schop omdat er geen pritt aan het topic kleeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |