je hebt haar zeker nooit zien presenterenquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik vind haar anders behoorlijk veel stijl hebben en zo dom is ze niet hoor
ik denk dat jij de enige bent die er zo ver denkt...weleens een progamma met haar gezien? ze is echt zooooo domquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
je bent de "quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
way to go!quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:33 schreef RaymanNL het volgende:
goeden avond!
Misschien heeft zij een script waarin zij zich te houden heeft? Wordt zij verondersteld zich op een bepaalde manier te profileren?? Ik roep uiteraard maar wat.... Misschien is deze job een springplank naar iets beters..... Als je wat wilt bereiken zul je doorgaans een hoop dingen moeten doen die je niet leuk vindt...quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:27 schreef Tain het volgende:
[..]
je hebt haar zeker nooit zien presenteren
ze zeggen toch niet tegen haar "presenteer net alsof je alles direct van een blaadje opleest, zodat je zo dom mogelijk overkomt"quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien heeft zij een script waarin zij zich te houden heeft? Wordt zij verondersteld zich op een bepaalde manier te profileren??
als ze een echt script heeft, dan heeft ze wel de slechtste scriptschrijver van nederland te pakken gehadquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien heeft zij een script waarin zij zich te houden heeft? Wordt zij verondersteld zich op een bepaalde manier te profileren?? Ik roep uiteraard maar wat.... Misschien is deze job een springplank naar iets beters..... Als je wat wilt bereiken zul je doorgaans een hoop dingen moeten doen die je niet leuk vindt...
Dat weet je niet, je zou eens voor de lol het programma ''Before they were famous'' moeten zien (brits programma uiteraardquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:39 schreef capibar het volgende:
[..]
ze zeggen toch niet tegen haar "presenteer net alsof je alles direct van een blaadje opleest, zodat je zo dom mogelijk overkomt"![]()
en wat dacht je dan van improvisatie?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien heeft zij een script waarin zij zich te houden heeft? Wordt zij verondersteld zich op een bepaalde manier te profileren?? Ik roep uiteraard maar wat.... Misschien is deze job een springplank naar iets beters..... Als je wat wilt bereiken zul je doorgaans een hoop dingen moeten doen die je niet leuk vindt...
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:42 schreef taart het volgende:
[..]
ie eej sports its in da geem![]()
lach niet...als het nederlands was had jij het ook zo getyptquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
die van ons niet!quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, eten wat weer heerlijk
Wij eten op zondag ook altijd patat, maar ik niet.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
die van ons niet!
We kregen vieze vette patat! Waar het vet nog van op je bord lag! Doorweekte petat met restjes van andere etenswaren die in die frituurpan gebakken zijn!
Waarom weiger je patat te eten eigenlijkquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij eten op zondag ook altijd patat, maar ik niet.
Ik weiger patat te eten, dus opgebakken zuurkool voor mij
"You can seeey Thaaank yoeee through tha microfooon" en dat bij elke artiest...quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en wat dacht je dan van improvisatie?
TMF awards...heeeee kussen jullie is...vind nederland vast cool...Birgit : wat als wij nou gaan kussen als madonna en britney....nee das slecht voor me lipgloss...dom wijf als jij iemand voor schut wilt zetten moet je meespelen..
Patat is vies. Tenminste, de patat thuis.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarom weiger je patat te eten eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |