aaaaahquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:52 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Niet alsof jouw geblaat van informatief niveau is
* beledigt weglopend om in een hoekje te huilen
Ik vind het een mooi voorbeeld van hoe egoïstisch ze in Noord Amerika wel niet zijnquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:47 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Waar het me meer om gaat is dat er eerst gezegd wordt "all around the globe" maar dat als je mee wil doen je in de VS of Canada moet wonen![]()
Zal ik je verzorgen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:58 schreef GinaG het volgende:
Ik heb een blaar bij mijn enkel (het bandje van mijn schoenen zat kennelijk te strak ofzo)![]()
verzin maar wat, dan zet ik het er wel in....quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:58 schreef HomerJ het volgende:
Capibar, maak is mooi verhaaltje over mij in de OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Coole gozer, voetbalfan en groot fan van de serie: The O.C . Owned iedereen met black arrow en toekomstig wereldkampioen Ninja gaiden. Haat Rayman(NL) en heeft een zwak voor Pikminquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:01 schreef capibar het volgende:
[..]
verzin maar wat, dan zet ik het er wel in....
Volgens mij niet maar...lekker niet boeien ook eigenlijkquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:01 schreef HomerJ het volgende:
En rodie je begrijpt het niet goed. Je zit op de Noord-amerikaanse website van Xbox. Dus in de wedstrijd kunnen 20 mensen meedoen, maar er kunnen op die plek waar je nu zit alleen amerikanen inschrijven
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:03 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Coole gozer, voetbalfan en groot fan van de serie: The O.C . Owned iedereen met black arrow en toekomstig wereldkampioen Ninja gaiden, zei HomerJ over zichzelf na een niet nader te noemen aantal potten bier.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:05 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:08 schreef HomerJ het volgende:
"zei HomerJ over zichzelf na een niet nader te noemen aantal potten bier." vervangen door: "Haat Rayman(NL) en heeft een zwak voor Pikmin"
dat lijkt wel mijn personage uit fable, die heeft ook rode ogenquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Jongens, help!
Ik word gestalked door een stel breezahs, satanistische breezahs, for real!
[afbeelding]
Enen opgedronge foto
Kan ik het best op doen. Ogen dicht en gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Jongens, help!
[afbeelding]
Enen opgedronge foto
Ze zeggen dat ze bijna 16 zijn, maar volgens mij zijn ze eerder 13 ofzo.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:13 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Kan ik het best op doen. Ogen dicht en gaan.
die zijn idd zeker geen 16quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze bijna 16 zijn, maar volgens mij zijn ze eerder 13 ofzo.
Illegaal, dus
Ik geef je weinig kansquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:18 schreef Rodie83 het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe oud ze zijn? Ik kan het er anders prima op doen![]()
Ze hebben toch al wel tieten he?
Niet zo kleinzerig doen, sta op en loop!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:58 schreef GinaG het volgende:
Ik heb een blaar bij mijn enkel (het bandje van mijn schoenen zat kennelijk te strak ofzo)![]()
Woh die voorste kijk scheel zegquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Jongens, help!
[afbeelding]
Enen opgedronge foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |