Hoezo dat ineens?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:06 schreef striker06 het volgende:
Vriendin zie ik morgen, ...is op het moment weer helemaal in de war en wil het uitmaken en hem nooit meer zien etc etc
"Hij was vannacht pas om 03.00 uur bij haar binnengekomen en dat was belachelijk en hij had het niet eens door etc etc"quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoezo dat ineens?
En de persoon waarover dit gaat beschouwde ze een week geleden nog als een goede vader voor haar kind?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:19 schreef striker06 het volgende:
Dus heeft ze hem vandaag verteld, dat hij niet zo maar aan kan komen waaien wanneer hij er zin in had...
Daar reageerde hij nogal koel op en dus was het....ik wil hem niet meer zien en ik maak het uit......
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:30 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
En de persoon waarover dit gaat beschouwde ze een week geleden nog als een goede vader voor haar kind?
Kan iemand de mannen in de witte jassen even voor haar bellen?... Volgens mij moet ze daar maar een paar maanden mee gaan babbelen om alles weer op een rijtje te krijgen...
Jaja. Maar kinderen 'nemen' is dus blijkbaar wel iets wat je kan doen wanneer je er zin in hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:19 schreef striker06 het volgende:
[..]
Dus heeft ze hem vandaag verteld, dat hij niet zo maar aan kan komen waaien wanneer hij er zin in had...
Daar reageerde hij nogal koel op en dus was het....ik wil hem niet meer zien en ik maak het uit......
Is dat een standaardvrouwenreactie? Waarom worden dan niet alle mannen homo? Ik zou iig geen zin hebben in zo'n wijfquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:19 schreef striker06 het volgende:
[..]
"Hij was vannacht pas om 03.00 uur bij haar binnengekomen en dat was belachelijk en hij had het niet eens door etc etc"
Je weet wel, standaard vrouwenreactie![]()
Niemand, maar aangezien er heel veel vrouwen zijn die zo zijn en we toch wat te neuken willen hebben...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Xennia het volgende:
Ik zou iig geen zin hebben in zo'n wijf
'Yeah, we know we're doomed. Bugger off.'quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niemand, maar aangezien er heel veel vrouwen zijn die zo zijn en we toch wat te neuken willen hebben...
Nee, ik ook niet. You can never win an argument with a woman. We men are handicapped when it comes to arguing, because we have this need to MAKE SENSE. Women don't let a little thing called 'making sense' get in the way of winnnig. - Chris Rock.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is dat een standaardvrouwenreactie? Waarom worden dan niet alle mannen homo? Ik zou iig geen zin hebben in zo'n wijf
ik denk niet dat ze al weer vrijgezel is. Lijkt me typisch zo'n vrouw die nooit alleen is en van de ene in de andere relatie hopt. Dus ze blijft nog even bij hem tot ze een ander slachtoffer vindtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:46 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ach, en trouwens, maar goed ook dat ze zo reageert, dat is iig een goede reden voor haar vriend om te zeggen: he, weet je wat? Ik ben pleite!
Aan de andere kant, nou is ze dus wel weer vrijgezel, en een gevaar voor een heleboel mannen![]()
Het is ook een bepaald type mannen dat zo stom is om hierin te trappen. Meestal tenminste. Dus in zekere zin bewijst ze dat slachtoffer ook weer een dienstquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze al weer vrijgezel is. Lijkt me typisch zo'n vrouw die nooit alleen is en van de ene in de andere relatie hopt. Dus ze blijft nog even bij hem tot ze een ander slachtoffer vindt
Ik ben zo blij dat ik vrouw ben.......quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben zooooooooo blij dat ik homo ben.
Annie de Rooij op Fok!?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik vrouw ben.......
Wat een ongeloofelijk minderwaardig persoon.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
Een vriendin van mij verteld me gisteren doodleuk, dat ze gestopt is met de pil en dat haar vriend van niks weet!
Ze is nu 32 en wil niets liever, dan kinderen. Haar vriend heeft haar van de week verteld een aantal maanden naar het buitenland te willen..alleen!!
Nu vraagt ze mij of het iets vreselijks is, dat ze aan het doen is... Ik heb uiteraard gezegd, dat dit het ergste is wat je een man aan kan doen, maar ze had allerlei tegenargumenten...kortom ik werd gewoon onder tafel geluld...
* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
* Hij is rijk en zal dus ook voor het kind kunnen zorgen..
* Ze heeft geen zin, om na 6 jaar te blijven zoeken naar de ideale partner..in haar ogen is ie een ideale vader en dat is voldoende..
![]()
Heeft ieman van jullie ervaring met zoiets als dit? Hoe kan ik haar duidelijk maken, dat dit het ergste is wat ze kan doen: voor zichzelf, het kind en die (aardig) gozer
En moet ik mijn mond houden, nu ik dit weet?![]()
Wie is Annie de Rooijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Annie de Rooij op Fok!?
![]()
Tja, aard van het beestje zou je kunnen zeggen. Veel vrouwen zoeken zekerheid voor hun nageslacht. En daar spelen centjes een belangrijke rol in. Hoop niet voor hem dat ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. Want als ik die kerel zou zijn, en m`n vrouw zou zoiets flikken, dan is het vertrouwen flink kapot. Zoiets doen om een man te binden(buiten zijn weten om) is zeer smerig. En ze mogen wat mij betreft hiervoor een artikeltje extra in het wetboek plaatsen. Om de man te beschermen voor dit soort primative gedrag.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
Een vriendin van mij verteld me gisteren doodleuk, dat ze gestopt is met de pil en dat haar vriend van niks weet!
Ze is nu 32 en wil niets liever, dan kinderen. Haar vriend heeft haar van de week verteld een aantal maanden naar het buitenland te willen..alleen!!
Nu vraagt ze mij of het iets vreselijks is, dat ze aan het doen is... Ik heb uiteraard gezegd, dat dit het ergste is wat je een man aan kan doen, maar ze had allerlei tegenargumenten...kortom ik werd gewoon onder tafel geluld...
* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
* Ze heeft geen zin, om na 6 jaar te blijven zoeken naar de ideale partner..in haar ogen is ie een ideale vader en dat is voldoende..
![]()
Heeft ieman van jullie ervaring met zoiets als dit? Hoe kan ik haar duidelijk maken, dat dit het ergste is wat ze kan doen: voor zichzelf, het kind en die (aardig) gozer
zo werkt t bij vrouwen, hun biolo klok tikt door. 32..quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |