abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22492116
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 16:06 schreef striker06 het volgende:
Vriendin zie ik morgen, ...is op het moment weer helemaal in de war en wil het uitmaken en hem nooit meer zien etc etc
Hoezo dat ineens?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 16:19:55 #177
92351 striker06
Bright Eyes
pi_22492316
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoezo dat ineens?
"Hij was vannacht pas om 03.00 uur bij haar binnengekomen en dat was belachelijk en hij had het niet eens door etc etc"

Dus heeft ze hem vandaag verteld, dat hij niet zo maar aan kan komen waaien wanneer hij er zin in had...
Daar reageerde hij nogal koel op en dus was het....ik wil hem niet meer zien en ik maak het uit......

Je weet wel, standaard vrouwenreactie
Stel me een vraag, waarop je het antwoord NIET wilt weten, reken dan wel op een antwoord dat je niet had willen horen!!!
pi_22492549
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 16:19 schreef striker06 het volgende:
Dus heeft ze hem vandaag verteld, dat hij niet zo maar aan kan komen waaien wanneer hij er zin in had...
Daar reageerde hij nogal koel op en dus was het....ik wil hem niet meer zien en ik maak het uit......
En de persoon waarover dit gaat beschouwde ze een week geleden nog als een goede vader voor haar kind?

Kan iemand de mannen in de witte jassen even voor haar bellen?... Volgens mij moet ze daar maar een paar maanden mee gaan babbelen om alles weer op een rijtje te krijgen...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_22492570
Dramaqueen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 16:48:52 #180
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22492930
Ze heeft ws al een andere potentiele "vader" gevonden,

en die zal wel NOG rijker zijn,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_22493213
Ze is zichzelf al heel wat jaren niet geweest... Ze mag eerst eens kijken in de spiegel... en die is best eng... want ze durft er niet eens in te kijken...
Ik kan het uitleggen...
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 18:00:36 #182
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22494435
Er wordt hem een hoop bespaard als ze het uitmaakt waarschijnlijk. Ze lijkt mij nogal een labiel typetje, 't is beter zo. Voor iedereen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22494569
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 16:30 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

En de persoon waarover dit gaat beschouwde ze een week geleden nog als een goede vader voor haar kind?

Kan iemand de mannen in de witte jassen even voor haar bellen?... Volgens mij moet ze daar maar een paar maanden mee gaan babbelen om alles weer op een rijtje te krijgen...
Totally agree. Dit valt voor mij onder het kopje onmogelijk inde warre vrouwen waar je als man beter maar niks mee te maken gaat hebben. Don't interfere, als ze je doelen in de weg zitten roddelen en laten lozen, uit je buurt houden, en voor dr rest op een afstand houden en laten gaan.

quote]Op vrijdag 8 oktober 2004 16:06 schreef striker06 het volgende:

[..]

Ik heb nog niets gezegd, maar ik heb hem en haar ook nog niet face-to-face gezien.
Vriendin zie ik morgen, ...is op het moment weer helemaal in de war en wil het uitmaken en hem nooit meer zien etc etc

Ik denk, dat ik maar eens flink op haar in moet praten, die gozer idd gedag te zeggen....en GEEN kind van hem te willen.....

Kunne we lekker met zijn alle dit weekend janken, haha (zusje heeft liefdesverdriet, mijn vriendin dan en ook TS heeft lichtelijk de "Blues"

Fijn weekend allemaal,

[/quote]

Jij ook fijn weekend.
Everything should be made as simple as possible, but not one bit simpler (A.E.)
pi_22495240
Ik vroeg me altijd al af waarom er zoveel alleenstaande moeders zijn, maar nu wordt alles me in 1 keer heel erg duidelijk.
pi_22495816
quote:

[..]

Jaja. Maar kinderen 'nemen' is dus blijkbaar wel iets wat je kan doen wanneer je er zin in hebt.

Egocentrisch tiepje, die vriendin van jou.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 19:19:31 #186
105263 Litso
Interlectueel.
pi_22495860
Ik zou het tegen die vent zeggen, hoe goeie vriendin het ook is. Wat een naaistreek.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_22502056
quote:

[..]

"Hij was vannacht pas om 03.00 uur bij haar binnengekomen en dat was belachelijk en hij had het niet eens door etc etc"

Je weet wel, standaard vrouwenreactie
Is dat een standaardvrouwenreactie? Waarom worden dan niet alle mannen homo? Ik zou iig geen zin hebben in zo'n wijf
pi_22502125
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Xennia het volgende:
Ik zou iig geen zin hebben in zo'n wijf
Niemand, maar aangezien er heel veel vrouwen zijn die zo zijn en we toch wat te neuken willen hebben...
pi_22503597
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niemand, maar aangezien er heel veel vrouwen zijn die zo zijn en we toch wat te neuken willen hebben...
'Yeah, we know we're doomed. Bugger off.'
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 00:46:50 #190
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_22503968
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Is dat een standaardvrouwenreactie? Waarom worden dan niet alle mannen homo? Ik zou iig geen zin hebben in zo'n wijf
Nee, ik ook niet. You can never win an argument with a woman. We men are handicapped when it comes to arguing, because we have this need to MAKE SENSE. Women don't let a little thing called 'making sense' get in the way of winnnig. - Chris Rock.

Ach, en trouwens, maar goed ook dat ze zo reageert, dat is iig een goede reden voor haar vriend om te zeggen: he, weet je wat? Ik ben pleite!
Aan de andere kant, nou is ze dus wel weer vrijgezel, en een gevaar voor een heleboel mannen
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_22504664
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 00:46 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ach, en trouwens, maar goed ook dat ze zo reageert, dat is iig een goede reden voor haar vriend om te zeggen: he, weet je wat? Ik ben pleite!
Aan de andere kant, nou is ze dus wel weer vrijgezel, en een gevaar voor een heleboel mannen
ik denk niet dat ze al weer vrijgezel is. Lijkt me typisch zo'n vrouw die nooit alleen is en van de ene in de andere relatie hopt. Dus ze blijft nog even bij hem tot ze een ander slachtoffer vindt
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:21:32 #192
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22508880
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 01:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

ik denk niet dat ze al weer vrijgezel is. Lijkt me typisch zo'n vrouw die nooit alleen is en van de ene in de andere relatie hopt. Dus ze blijft nog even bij hem tot ze een ander slachtoffer vindt
Het is ook een bepaald type mannen dat zo stom is om hierin te trappen. Meestal tenminste. Dus in zekere zin bewijst ze dat slachtoffer ook weer een dienst
Vampire Romance O+
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:36:59 #193
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22509134
Ik ben zooooooooo blij dat ik homo ben.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_22509302
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben zooooooooo blij dat ik homo ben.
Ik ben zo blij dat ik vrouw ben.......
pi_22510401
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 12:50 schreef GinaG het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik vrouw ben.......
Annie de Rooij op Fok!?

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 22:00:48 #196
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_22520182
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
Een vriendin van mij verteld me gisteren doodleuk, dat ze gestopt is met de pil en dat haar vriend van niks weet!

Ze is nu 32 en wil niets liever, dan kinderen. Haar vriend heeft haar van de week verteld een aantal maanden naar het buitenland te willen..alleen!!

Nu vraagt ze mij of het iets vreselijks is, dat ze aan het doen is... Ik heb uiteraard gezegd, dat dit het ergste is wat je een man aan kan doen, maar ze had allerlei tegenargumenten...kortom ik werd gewoon onder tafel geluld...

* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
* Hij is rijk en zal dus ook voor het kind kunnen zorgen..
* Ze heeft geen zin, om na 6 jaar te blijven zoeken naar de ideale partner..in haar ogen is ie een ideale vader en dat is voldoende..

Heeft ieman van jullie ervaring met zoiets als dit? Hoe kan ik haar duidelijk maken, dat dit het ergste is wat ze kan doen: voor zichzelf, het kind en die (aardig) gozer

En moet ik mijn mond houden, nu ik dit weet?
Wat een ongeloofelijk minderwaardig persoon.

Ik denk dat in dit geval financiele steun van de man zijnde vervalt omdat ze zonder hem te vertellen gestopt is met de pil. Als ze dat wel had gedaan kon ze wellicht wel alimentatie krijgen.

Verder is het een kwestie van optellen, hij wil schijnbaar (nog) geen kind anders was het er wel van gekomen of had ze het wel tegen hem verteld dat ze gestopt was.

Dit is een van de schofterigste daden wat je als vrouw zijnde een man kunt aandoen in mijn ogen.

Ow ja, vooral tegen haar man zeggen, dit is te belangrijk om stil te houden!!!!
I mean no harm
pi_22521287
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 14:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Annie de Rooij op Fok!?

Wie is Annie de Rooij
pi_22526207
http://www.omroep.nl/vara/tv/papaul/annie-1.html

Maar goed, je moet het liedje kennen 'ik ben zo blij dat ik een vrouw ben', gezongen door Annie (Paul de Leeuw dus).

Dit is echter offtopic. Het ging over dat takkewijf en haar leuke actie t.o.v. (ex?)-vriend en TS.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 11 oktober 2004 @ 01:49:44 #199
34622 Synapse
Wie bang is krijgt ook klappen
pi_22546819
quote:
Een vriendin van mij verteld me gisteren doodleuk, dat ze gestopt is met de pil en dat haar vriend van niks weet!

Ze is nu 32 en wil niets liever, dan kinderen. Haar vriend heeft haar van de week verteld een aantal maanden naar het buitenland te willen..alleen!!

Nu vraagt ze mij of het iets vreselijks is, dat ze aan het doen is... Ik heb uiteraard gezegd, dat dit het ergste is wat je een man aan kan doen, maar ze had allerlei tegenargumenten...kortom ik werd gewoon onder tafel geluld...

* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
* Ze heeft geen zin, om na 6 jaar te blijven zoeken naar de ideale partner..in haar ogen is ie een ideale vader en dat is voldoende..

Heeft ieman van jullie ervaring met zoiets als dit? Hoe kan ik haar duidelijk maken, dat dit het ergste is wat ze kan doen: voor zichzelf, het kind en die (aardig) gozer

Tja, aard van het beestje zou je kunnen zeggen. Veel vrouwen zoeken zekerheid voor hun nageslacht. En daar spelen centjes een belangrijke rol in. Hoop niet voor hem dat ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. Want als ik die kerel zou zijn, en m`n vrouw zou zoiets flikken, dan is het vertrouwen flink kapot. Zoiets doen om een man te binden(buiten zijn weten om) is zeer smerig. En ze mogen wat mij betreft hiervoor een artikeltje extra in het wetboek plaatsen. Om de man te beschermen voor dit soort primative gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Synapse op 11-10-2004 02:01:15 ]
Wijsheid is kennis van de theorie, gekoppeld aan de ervaring van de mislukking
pi_22546916
quote:

zo werkt t bij vrouwen, hun biolo klok tikt door. 32..
een kind heb je voor je leven, no clame, een man, tsja...
ik kies voor haar beslissing. groot gelijk.
De Puta Madre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')