Leuk ook dat jij het wél verteld hebt aan die vent van d'rquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:01 schreef RaisinGirl het volgende:
Kortom, ik wist dus dat zij was gestopt met de pil, maar haar man niet. Binnen twee maanden was ze zwanger, en een jaar na de geboorte van mijnlieve kleine nichtje
gingen ze uit elkaar.
Volgens mij ben je ook betalingsplichtig als je het kind erkend hebt. Meestal doe je dat als man zijnde dus uit een soort schuldgevoel. Hoe onterecht dat ook kan zijn. Maar toen maar eens aan dat je een kutstreek is geleverd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:13 schreef Aishwarya het volgende:
[..]
Nou oké, als hij het kindje niet erkend hoeft hij toch ook geen alimentatie te betalen? Alleen als ze getrouwd zijn, is dat automatisch zo.
Volgens mij komt ejaculaat (mooi woord voor een kwak) niet alleen uit je ballen maar ook uit een aantal andere klieren (oa prostaat)quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:01 schreef Toeps het volgende:
Maar dat merk je toch wel? Dan krijg je toch ook geen sperma meer? Of wel?
Ja goed he, is geen vriend hoor gewoon iemand die ik via via ken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:25 schreef milagro het volgende:
Jeetje, Pietverdriet, wat een ongelofelijk smerige streek
En wat heeft die vriend mega cool en koel gereageerd
Eigenlijk vind ik het ook een beetje raar dat je samenwoont met iemand en dat je die persoon nooit hebt verteld dat je ooit kanker hebt gehad en daardoor ook nog eens onvruchtbaar bent geworden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
-verhaal-
ik ken hetquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja goed he, is geen vriend hoor gewoon iemand die ik via via ken.
Lekker je bek houden en iemand gewoon lekker een kuil laten graven, om dan die persoon te overtuigen dat die kuil dieper moet, laten graven en dan er in laten vallen...
kan me dat wel voorstellen, is voor veel mannen een vreselijk taboequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:41 schreef Tarak het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ook een beetje raar dat je samenwoont met iemand en dat je die persoon nooit hebt verteld dat je ooit kanker hebt gehad en daardoor ook nog eens onvruchtbaar bent geworden.
Ik vind het ook een beetje vreemd. Als je gaat samenwonen bespreek je toch ook je gezamenlijke toekomstplannen, kinderwensen e.d. Ik vind het niet eerlijk van hem dat hij haar nooit heeft verteld dat hij geen kinderen kan krijgen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
kan me dat wel voorstellen, is voor veel mannen een vreselijk taboe
Dat vond ik ook al heel erg vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:11 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd. Als je gaat samenwonen bespreek je toch ook je gezamenlijke toekomstplannen, kinderwensen e.d. Ik vind het niet eerlijk van hem dat hij haar nooit heeft verteld dat hij geen kinderen kan krijgen.
Los daarvan was het een kutstreek van haar, uiteraard
Alleen jammer dat een onschuldig nog ongeboren kindje er de dupe van wordt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja goed he, is geen vriend hoor gewoon iemand die ik via via ken.
Lekker je bek houden en iemand gewoon lekker een kuil laten graven, om dan die persoon te overtuigen dat die kuil dieper moet, laten graven en dan er in laten vallen...
Nou, zwanger was ze op dat moment anders al...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:27 schreef imago het volgende:
Alleen jammer dat een onschuldig nog ongeboren kindje er de dupe van wordt.
Oh ik bedoel ook niet dat die vent zo slecht was hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:28 schreef Angeles het volgende:
[..]
Nou, zwanger was ze op dat moment anders al...
Mee eens.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef imago het volgende:
Oh ik bedoel ook niet dat die vent zo slecht was hoor.
Het is alleen dat het lijkt alsof in dit topic de positie van het kind een beetje vergeten wordt. Ik vind het een moeilijk punt: als iemand absoluut geen vader wil worden, vind ik dat ie in principe niks verplicht is aan moeder en kind. Aan de andere kant, het kind kan er niks aan doen dat de moeder zoiets geflikt heeft, en moet daardoor wel een vader missen.
Niet van die kennis van me, wel van de moeder.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:27 schreef imago het volgende:
[..]
Alleen jammer dat een onschuldig nog ongeboren kindje er de dupe van wordt.
Daar heeft hij, zoals gezegt niets mee te maken. Hij was niet de vader, nog verantwoordelijk voor dat kind.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef imago het volgende:
[..]
Het is alleen dat het lijkt alsof in dit topic de positie van het kind een beetje vergeten wordt. Ik vind het een moeilijk punt: als iemand absoluut geen vader wil worden, vind ik dat ie in principe niks verplicht is aan moeder en kind. Aan de andere kant, het kind kan er niks aan doen dat de moeder zoiets geflikt heeft, en moet daardoor wel een vader missen.
Blijf het gewoon bullshit vindenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:44 schreef milagro het volgende:
Boris Becker is op die manier genaaid
Ik snap niet waarom men van zulke mannen verwacht toch de vaderrol op zich te nemen
Als ik coute que coute een kind zou willen, en het dan op die manier zou doen heel bewust en met voorbedachte rade dus, zou de vader er dus helemaal niet toe doen, gevoelsmatig dan.
Anders zou ik hem die rattenstreek niet leveren immers.
Dus zou het kind en de opvoeding en de financien gewoon helemaal mijn probleem dan wel verantwoordelijkheid zijn, die vent hoeft zich er helemaal niet mee te bemoeien dan.
Het spijt me, als ik altijd heb aangegeven dat ik geen kinderen zou willen en ik zou er zo ingeluist worden dan zou ik moeder en kind nooit meer willen zien. Zij wil een kind, haar probleem.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef imago het volgende:
[..]
omfgquote:* Hij is rijk en zal dus ook voor het kind kunnen zorgen..
Het lullige is, dat de man hier totaal niets aan kan doen. En hoeft te doen. Wanneer hij aan het kind denkt, krijgt de moeder haar zin. Het lijkt me terecht dat een man vertrekt als een vrouw hem dit aandoet. Dat is natuurlijk heel erg voor het kind, maar de schuld hiervoor ligt gewoon 100% bij de moeder.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef imago het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |