abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:17:14 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22426932
Ken, via via, iemand die al een tijd samenwoonde met een meid. Die relatie ging niet geweldig. Plots vertelde zei hem dat ze "ondanks de pil" zwanger was. Hij zei, dat kan niet, doe maar een test. Zij een thuis test en een drama maken, zie je nu wel! Ik ben zwanger van je, we moeten trouwen. Hij, heel strak, ga maar naar de huisarts want ik geloof er niets van dat je zwanger van me bent.
Hun naar de huisarts, en ja, zwanger, en in de praktijk ruimte begon ze weer te kijven, zie je nu wel, ik zei het toch, ik ben zwanger, je moet me trouwen etc.

Hij zuchte eens diep en zei, je kan je spullen pakken en opzouten.

Ik had op mijn 18e testikel kanker en men heeft toen beide teelballen moeten verwijderen. Ik heb er twee plastic knikkers in zitten. Hier is een kopie van het medisch attest.

Die kennis wist precies wat er gebeurt was, zij wou zich laten zwangeren door hem om hem aan zich te binden (domme wijvenstreek) en toen dat niet lukte is heeft ze zich door een ander laten neuken om tot dit resultaat te komen (nog dommere wijvenstreek) om dit als van hem te claimen en hem te binden (achterbaks van heb ik jouw daar)

Nu is deze kerel een slimme boer die dat dus door had toen ze dus echt zwanger was en hoe zij zich opstelde. Hij dacht toen, jij een smerige streek uithalen, nu, dan zal ik je ook grondig op je bek laten gaan.

Ze zat de zelfde dag bij haar ouder te gillen wat kerels toch voor klootzakken zijn, haar zwanger te maken en dan te dumpen. Pa en Broer kwam verhaal halen, en hij heeft dit toen in alle rust uitgelegt..

Sindsdien heeft ie niets meer van haar gehoord, en laat ze zich ook nergens meer zien.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_22428033
Maar dat merk je toch wel? Dan krijg je toch ook geen sperma meer? Of wel?
pi_22429280
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:01 schreef RaisinGirl het volgende:
Kortom, ik wist dus dat zij was gestopt met de pil, maar haar man niet. Binnen twee maanden was ze zwanger, en een jaar na de geboorte van mijn lieve kleine nichtje gingen ze uit elkaar.
Leuk ook dat jij het wél verteld hebt aan die vent van d'r ...

Je zus is een stomme kut en dat jij het niet aan die vent verteld hebt maakt jou tot iets wat weinig beter is...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:14:34 #129
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_22430179
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:13 schreef Aishwarya het volgende:

[..]

Nou oké, als hij het kindje niet erkend hoeft hij toch ook geen alimentatie te betalen? Alleen als ze getrouwd zijn, is dat automatisch zo.
Volgens mij ben je ook betalingsplichtig als je het kind erkend hebt. Meestal doe je dat als man zijnde dus uit een soort schuldgevoel. Hoe onterecht dat ook kan zijn. Maar toen maar eens aan dat je een kutstreek is geleverd.

Ik heb ook weleens gehoord dat het gebeurt met mannen die met een vrouw trouwen zodat die vrouw een verblijfsvergunning kan krijgen. Als die vrouw zwanger raakt, ook al ken je elkaar niet eens, ben je automatisch de vader en dus financieel verantwoordelijk. Ook een kutstreek maar wel één van eigen schuld, dikke bult.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:16:56 #130
45206 Pietverdriet
pi_22430243
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:01 schreef Toeps het volgende:
Maar dat merk je toch wel? Dan krijg je toch ook geen sperma meer? Of wel?
Volgens mij komt ejaculaat (mooi woord voor een kwak) niet alleen uit je ballen maar ook uit een aantal andere klieren (oa prostaat)
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:21:44 #131
19178 Skylar
Kiekeboe!
pi_22430392
Sorry hoor, maar ik vind dit dus heel fout. Als er een kindje komt, is dat toch ook van hem. Dus moet ze hem zeker op de hoogte stellen. Anders zou het wel erg egoistisch zijn. Stel nou dat haar vriend het helemaal niet wil en ze met ruzie uitelkaar gaan, dan zou ze het king helemaal alleen moeten opvoeden. Heeft ze daar al over nagedacht? Dan gaat dat argument van haar dat hij rijk is en het kind op kan voeden ook al helemaal niet op. Maareh... het is sowiezo erg egoistich van haar, alsof je zo maar opeens beslist in je eentje een kind te krijgen, terwijl je fucking een relatie hebt.
The sky is unlimited!
pi_22430500
Jeetje, Pietverdriet, wat een ongelofelijk smerige streek
En wat heeft die vriend mega cool en koel gereageerd
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:32:39 #133
45206 Pietverdriet
pi_22430686
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:25 schreef milagro het volgende:
Jeetje, Pietverdriet, wat een ongelofelijk smerige streek
En wat heeft die vriend mega cool en koel gereageerd
Ja goed he, is geen vriend hoor gewoon iemand die ik via via ken.
Lekker je bek houden en iemand gewoon lekker een kuil laten graven, om dan die persoon te overtuigen dat die kuil dieper moet, laten graven en dan er in laten vallen...
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:41:16 #134
94405 Tarak
pi_22430910
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:

-verhaal-
Eigenlijk vind ik het ook een beetje raar dat je samenwoont met iemand en dat je die persoon nooit hebt verteld dat je ooit kanker hebt gehad en daardoor ook nog eens onvruchtbaar bent geworden.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_22430957
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lekker je bek houden en iemand gewoon lekker een kuil laten graven, om dan die persoon te overtuigen dat die kuil dieper moet, laten graven en dan er in laten vallen...
ik ken het
iemand lekker door laten liegen en dan met 1 klap k.o. slaan (verbaal) is heeeeel bevredigend
het zijn vaak verhalen met té veel details (waar je niet om vroeg).

en dan zijn er , in dit soort gevallen van per ongeluk express met vreselijk voorbedachte rade (en waar de man daadwerkelijk de biologische vader is) , nog mensen die zeggen dat je zo'n vrouw niet alleen kan laten met een kind, je je verantwoordelijkheid moet nemen als man.

stel je voor , zeg, dat je een dame pas een week of 3 kent en ze flikt je zoiets, en die zijn er, dan zou je dus voor de rest van je leven het vaderschap moeten omarmen, terwijl je dat absoluut niet wilt, of iig niet met deze vrouw.

ze zorgt er maar alleen voor dan, dat risico was ze blijkbaar bereid te nemen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:52:43 #136
45206 Pietverdriet
pi_22431173
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:41 schreef Tarak het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik het ook een beetje raar dat je samenwoont met iemand en dat je die persoon nooit hebt verteld dat je ooit kanker hebt gehad en daardoor ook nog eens onvruchtbaar bent geworden.
kan me dat wel voorstellen, is voor veel mannen een vreselijk taboe
pi_22431720
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

kan me dat wel voorstellen, is voor veel mannen een vreselijk taboe
Ik vind het ook een beetje vreemd. Als je gaat samenwonen bespreek je toch ook je gezamenlijke toekomstplannen, kinderwensen e.d. Ik vind het niet eerlijk van hem dat hij haar nooit heeft verteld dat hij geen kinderen kan krijgen.
Los daarvan was het een kutstreek van haar, uiteraard
pi_22446881
Heb net een half jaartje morele filosofie achter de rug en als je het mij vraagt heb je twee keuze's, of je vriendin overtuigen dat dit gewoon echt niet kan of in het uiterste geval haar vriend op de hoogte stellen. Dit is een erg egoïstische keuze van haar in mijn ogen, totaal geen rekening houdend met hoe hij er tegenover staat maar nog veel belangrijker wat dit betekent voor een kind als het eenmaal zover komt.

Worst case scenario is dus een alleenstaande ouder en in de wetenschap dat je bestaansreden is dat je moeder je vader probeerde te binden. Niet bepaald ideale basis voor zelfvertrouwen lijkt me. Een kind krijgen is een dermate grote verantwoordelijkheid (komende 18 jaar neemt ze er een full-time baan bij en daarna blijft het nog steeds je kind) dat het al duidelijk blijkt dat ze er niet aan toe is simpel en alleen al om het feit dat ze erover denkt om met dit als reden zwanger te worden.
pi_22447253
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 23:11 schreef Xennia het volgende:

Ik vind het ook een beetje vreemd. Als je gaat samenwonen bespreek je toch ook je gezamenlijke toekomstplannen, kinderwensen e.d. Ik vind het niet eerlijk van hem dat hij haar nooit heeft verteld dat hij geen kinderen kan krijgen.
Los daarvan was het een kutstreek van haar, uiteraard
Dat vond ik ook al heel erg vreemd inderdaad.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22448071
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:

Alleen jammer dat een onschuldig nog ongeboren kindje er de dupe van wordt.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_22448094
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 18:27 schreef imago het volgende:

Nou, zwanger was ze op dat moment anders al...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22448187
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 18:28 schreef Angeles het volgende:

[..]

Nou, zwanger was ze op dat moment anders al...
Oh ik bedoel ook niet dat die vent zo slecht was hoor.

Het is alleen dat het lijkt alsof in dit topic de positie van het kind een beetje vergeten wordt. Ik vind het een moeilijk punt: als iemand absoluut geen vader wil worden, vind ik dat ie in principe niks verplicht is aan moeder en kind. Aan de andere kant, het kind kan er niks aan doen dat de moeder zoiets geflikt heeft, en moet daardoor wel een vader missen.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_22448225
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef imago het volgende:

Het is alleen dat het lijkt alsof in dit topic de positie van het kind een beetje vergeten wordt. Ik vind het een moeilijk punt: als iemand absoluut geen vader wil worden, vind ik dat ie in principe niks verplicht is aan moeder en kind. Aan de andere kant, het kind kan er niks aan doen dat de moeder zoiets geflikt heeft, en moet daardoor wel een vader missen.
Mee eens.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat je buiten je kwaadheid op de moeder om toch een verlangen hebt om je eigen kind te leren kennen, dus straf je eigenlijk ook jezelf.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 21:12:33 #144
45206 Pietverdriet
pi_22451588
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 18:27 schreef imago het volgende:

[..]

Niet van die kennis van me, wel van de moeder.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 21:14:00 #145
45206 Pietverdriet
pi_22451629
quote:

[..]

Daar heeft hij, zoals gezegt niets mee te maken. Hij was niet de vader, nog verantwoordelijk voor dat kind.
pi_22451717
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:44 schreef milagro het volgende:
Boris Becker is op die manier genaaid

Ik snap niet waarom men van zulke mannen verwacht toch de vaderrol op zich te nemen
Als ik coute que coute een kind zou willen, en het dan op die manier zou doen heel bewust en met voorbedachte rade dus, zou de vader er dus helemaal niet toe doen, gevoelsmatig dan.
Anders zou ik hem die rattenstreek niet leveren immers.
Dus zou het kind en de opvoeding en de financien gewoon helemaal mijn probleem dan wel verantwoordelijkheid zijn, die vent hoeft zich er helemaal niet mee te bemoeien dan.
Blijf het gewoon bullshit vinden Kutstreek blijft het Ze naait hem flink
Als ik op deze manier vader zou worden zou ik mij super genaaid voelen. Hallo, dan is het wel mooi ook mijn kind hoor! What the fuck, echt een naaistreek. Gelukkig vertrouw ik anderen niet zo snel, overkomt mij hopelijk niet. Als het zou gebeuren zou het voelen alsof er DNA van me zou zijn gestolen. En ook zou ik emotioneel denk ik in de war raken, het blijft toch je kind.
Everything should be made as simple as possible, but not one bit simpler (A.E.)
  woensdag 6 oktober 2004 @ 22:55:21 #147
94405 Tarak
pi_22454613
quote:

[..]

Het spijt me, als ik altijd heb aangegeven dat ik geen kinderen zou willen en ik zou er zo ingeluist worden dan zou ik moeder en kind nooit meer willen zien. Zij wil een kind, haar probleem.
Ik heb dat kind nooit gewild en voel me er dan ook niet verantwoordelijk voor, ook niet financieel. En nee, daar zou ik me niet schuldig over voelen, die emotionele chantage probeert de vrouw in casu immers juist te bewerkstelligen.
pi_22455096
quote:
* Hij is rijk en zal dus ook voor het kind kunnen zorgen..
omfg

op zich moet je het hem vertellen.. maar voor hetzelfde geld is die vrouw dan nergens meer veilig.. met wat messen of andere scherpe voorwerpen moet het toch niet al te moeilijk zijn er voor te zorgen dat ze nooit meer zwanger kan worden
pi_22457087
quote:

Het lullige is, dat de man hier totaal niets aan kan doen. En hoeft te doen. Wanneer hij aan het kind denkt, krijgt de moeder haar zin. Het lijkt me terecht dat een man vertrekt als een vrouw hem dit aandoet. Dat is natuurlijk heel erg voor het kind, maar de schuld hiervoor ligt gewoon 100% bij de moeder.
Wanneer er steeds maar aan het kind gedacht moet worden, moet de man zijn leven drastisch veranderen en is hij ook het slachtoffer. Dat zijn dan 2 verpeste levens i.p.v. 1.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 01:19:14 #150
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22458776
Ik snap niet dat ts haar nog als vriendin wil.. een welgemikte vuist op haar wipneusje zou een betere keus zijn.
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')