Lekkere mentaliteit......Ja, ik voed het kind alleen op, maar ik verplicht je wel om er voor te betalen, je bent toch rijk. Nogal hypocriet lijkt me. Als je alleen een kind op wil voeden, moet je ook niet je hand bij een ander ophouden, want dan voed je je kind niet alleen op namelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
* Hij is rijk en zal dus ook voor het kind kunnen zorgen..
Ja, want als je je er mee bemoeit dan kun je het nooit goed doen. Niets over zeggen dus.quote:En moet ik mijn mond houden, nu ik dit weet?![]()
Hij zal dan wel moeten weten dat zij met de pil gestopt is, vind ik. Dan weet hij dat vrijen zonder rubber niet geheel 'childproof' is en kan hij een condoom gebruiken om te zorgen dat hij alsnog met een kleiner risico op kinderen vrijt. Het hem niet vertellen dat je gestopt bent met de pil vind ik niet goed. Als het mij zou overkomen, zou dat het einde van de relatie betekenen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:22 schreef Mickeys het volgende:
als iemand je wat in vertrouwen verteld moet je je mond houden...
ten tweede .. als hij geen kinderen wil zal hij er zelf ook wat aan moeten doen.. bijv condoom gebruiken of zich laten sterriliseren
Iemand die zijn/haar zinnen op een kind heeft gezet kan je dat toch niet uit het hoofd praten, maar persoonlijk vind ik het nogal stom en egoïstisch. ze denkt alleen maar aan dr zelf en niet aan de toekomst van het kind en wat hij wil.. tis alleen maar ikke ikke ikke wat ik lees.. blergh. ik heb een hekel aan zulke mensen
Sommige? Ik denk dat dit wel vaker voorkomt dan 'soms'.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:56 schreef milagro het volgende:
Sommige vrouwen, hè
Nee, ik zou het zeggen. Uiteindelijk voorkom je daar de meeste ellende mee.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
En moet ik mijn mond houden, nu ik dit weet?![]()
Oh ja dat ze per ongeluk expres de pil vergeten, zekerquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:10 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Sommige? Ik denk dat dit wel vaker voorkomt dan 'soms'.![]()
Waarom zou een man een vrouw vertrouwen dat zij altijd trouw de pil slikt en ten tweede kan een vrouw ook zwanger raken terwijl ze de pil slikt maar dit gebeurd bij maar heeeeeeel weinig vrouwen (als het dus echt zo is en niet dat verzonnen gedeelte) Ook een man heeft hierin zijn verantwoordelijkheid te nemen dus als een man echt geen kinderen wil... altijd zelf zorgen voor voorzorgsmaatregelen... dr is er immers maar 1 die je 100% kan vertrouwen en dat ben je zelfquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:52 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Hij zal dan wel moeten weten dat zij met de pil gestopt is, vind ik. Dan weet hij dat vrijen zonder rubber niet geheel 'childproof' is en kan hij een condoom gebruiken om te zorgen dat hij alsnog met een kleiner risico op kinderen vrijt. Het hem niet vertellen dat je gestopt bent met de pil vind ik niet goed. Als het mij zou overkomen, zou dat het einde van de relatie betekenen.
Het is wel zo dat ik me als buitenstaander niet geroepen voel om het hem te vertellen. Dat zal de vrouw in kwestie toch zelf moeten vertellen.
Lekkere relatie als je partner niet kunt vertrouwen. Zeker als het gaat om zoiets essentieels als wel of niet aan de pil zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waarom zou een man een vrouw vertrouwen dat zij altijd trouw de pil slikt en ten tweede kan een vrouw ook zwanger raken terwijl ze de pil slikt maar dit gebeurd bij maar heeeeeeel weinig vrouwen (als het dus echt zo is en niet dat verzonnen gedeelte) Ook een man heeft hierin zijn verantwoordelijkheid te nemen dus als een man echt geen kinderen wil... altijd zelf zorgen voor voorzorgsmaatregelen... dr is er immers maar 1 die je 100% kan vertrouwen en dat ben je zelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |