abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22371138
Een vriendin van mij verteld me gisteren doodleuk, dat ze gestopt is met de pil en dat haar vriend van niks weet!

Ze is nu 32 en wil niets liever, dan kinderen. Haar vriend heeft haar van de week verteld een aantal maanden naar het buitenland te willen..alleen!!

Nu vraagt ze mij of het iets vreselijks is, dat ze aan het doen is... Ik heb uiteraard gezegd, dat dit het ergste is wat je een man aan kan doen, maar ze had allerlei tegenargumenten...kortom ik werd gewoon onder tafel geluld...

* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
* Hij is rijk en zal dus ook voor het kind kunnen zorgen..
* Ze heeft geen zin, om na 6 jaar te blijven zoeken naar de ideale partner..in haar ogen is ie een ideale vader en dat is voldoende..

Heeft ieman van jullie ervaring met zoiets als dit? Hoe kan ik haar duidelijk maken, dat dit het ergste is wat ze kan doen: voor zichzelf, het kind en die (aardig) gozer

En moet ik mijn mond houden, nu ik dit weet?
Stel me een vraag, waarop je het antwoord NIET wilt weten, reken dan wel op een antwoord dat je niet had willen horen!!!
pi_22371167
Reden genoeg om een relatie te beëindigen, als man zijnde. Zeg dat maar eens tegen d'r.
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:22:22 #3
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_22371214
als iemand je wat in vertrouwen verteld moet je je mond houden...
ten tweede .. als hij geen kinderen wil zal hij er zelf ook wat aan moeten doen.. bijv condoom gebruiken of zich laten sterriliseren

Iemand die zijn/haar zinnen op een kind heeft gezet kan je dat toch niet uit het hoofd praten, maar persoonlijk vind ik het nogal stom en egoïstisch. ze denkt alleen maar aan dr zelf en niet aan de toekomst van het kind en wat hij wil.. tis alleen maar ikke ikke ikke wat ik lees.. blergh. ik heb een hekel aan zulke mensen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_22371239
Die relatie is dus zwaar kut alleen weet hij het nog niet, lekker bezig
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:24:24 #5
97831 Schildpadje
Haastige spoed..
pi_22371258
Nou, dat wordt een goede moeder.
Lekker egoistisch. En dan moet je je kind vertellen dat zijn/haar papa bij mama weg is gegaan omdat mama papa niet ff heeft verteld dat ze een kind kreeg.
Zal je kind je erg dankbaar voor zijn.
Het schijnt dat fitness en in het bijzonder het fenomeen joggen populair is gemaakt door de Amerikaan Jim Fixx. Hij overleed in 1984 aan een hartaanval. Tijdens het joggen.
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:25:54 #6
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_22371285
Zo'n verhaal heb ik ook al eens meegemaakt, heb er nog een topic over geopend....

...ff.... zoeken......

Willen mannen wel kinderen of worden ze voor het blok gezet?

[ Bericht 21% gewijzigd door Tarak op 03-10-2004 13:39:00 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_22371303
Ben wel benieuwd of ze het ooit over kinderen hebben gehad en of die vriend ook kinderen wil.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_22371307
Mijn ex-vriendin wilde ook graag kinderen en ik was er nog niet aan toe.
Ze vroeg mij een keer: Ja, maar, als ik nou eens "per ongeluk" zwanger wordt?

Heb haar toen verteld dat ze in dat geval op kon rotten.

Een beslissing om een kind op de wereld te zetten neem je met zijn tweeen, en niet alleen.

Het bleek dus later dat ze ook al 3 maanden met de pil gestopt was, voordat de relatie op de klippen liep.
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:30:09 #9
94405 Tarak
pi_22371363
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:

* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
* Hij is rijk en zal dus ook voor het kind kunnen zorgen..
Lekkere mentaliteit......Ja, ik voed het kind alleen op, maar ik verplicht je wel om er voor te betalen, je bent toch rijk. Nogal hypocriet lijkt me. Als je alleen een kind op wil voeden, moet je ook niet je hand bij een ander ophouden, want dan voed je je kind niet alleen op namelijk.
quote:
Ja, want als je je er mee bemoeit dan kun je het nooit goed doen. Niets over zeggen dus.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:30:54 #10
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22371381
whaha
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:40:28 #11
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_22371594
Wat een egoist. Ik zou het toch uit haar hoofd blijven proberen te praten. Lukt dat niet, dan zou ik het vertellen aan die man (maar dat ben ik, en ik ben zelf een man)

Leuk voor dat kind ook. Als die man het niet accepteert groeit hij/zij op zonder vader.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_22371876
anoniem vertellen tegen die gast?
anoniem hotmailadresje aanmaken en gewoon kort en bondig het bericht doormailen
Fiesty. Loyal. Heroic. Insecure. Rebel spy. Excels at trouble. Incorrigible counterpart of a mindless philosopher. Has picked up a slight flutter. A bit excentric
pi_22371886
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:22 schreef Mickeys het volgende:
als iemand je wat in vertrouwen verteld moet je je mond houden...
ten tweede .. als hij geen kinderen wil zal hij er zelf ook wat aan moeten doen.. bijv condoom gebruiken of zich laten sterriliseren

Iemand die zijn/haar zinnen op een kind heeft gezet kan je dat toch niet uit het hoofd praten, maar persoonlijk vind ik het nogal stom en egoïstisch. ze denkt alleen maar aan dr zelf en niet aan de toekomst van het kind en wat hij wil.. tis alleen maar ikke ikke ikke wat ik lees.. blergh. ik heb een hekel aan zulke mensen
Hij zal dan wel moeten weten dat zij met de pil gestopt is, vind ik. Dan weet hij dat vrijen zonder rubber niet geheel 'childproof' is en kan hij een condoom gebruiken om te zorgen dat hij alsnog met een kleiner risico op kinderen vrijt. Het hem niet vertellen dat je gestopt bent met de pil vind ik niet goed. Als het mij zou overkomen, zou dat het einde van de relatie betekenen.

Het is wel zo dat ik me als buitenstaander niet geroepen voel om het hem te vertellen. Dat zal de vrouw in kwestie toch zelf moeten vertellen.
pi_22371911
Vertel het gewoon aan die man. En doe dat dan voor het geluk van een eventueel kind.
pi_22371977
Klerestreek.

Ik ken het nog erger.
Een meisje die tegen haar ex vriend zei, die vertrokken was om een ander en daar nu ook mee samen was, dat ze zwanger was van hem.

Hij helemaal overstuur en in de war, ging weer twijfelen, en ja hoor ging naar haar terug.
Zij weer in paniek, want... ze was helemaal niet zwanger, dat had ze verzonnen.

Heeft ze dus gewoon ook een miskraam verzonnen
In de toilet, bloeding, kind weg... hij zat op zijn werk..
Die knul daar weer helemaal kapot van... en hij haar maar troosten en dag en nach er voor haar zijn na dit "grote verlies"

Sommige vrouwen, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_22372194
Ik vind niet dat die man dan maar een condoom moet gebruiken. Je spreekt toch af dat zij de pil gebruikt? Die is vrij betrouwbaar, en in het geval dat er iets mis gaat kun je er altijd nog samen uitkomen.
Ik vind dat je in een relatie op elkaar moet kunnen vertrouwen. Als ik die man was, en er achter zou komen, dan zou ik haar direct dumpen. Jammer dat hij dan waarschijnljik de rest van zijn leven aan alimentatie vast zit, daar zou wat aan te doen moeten zijn.
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:10:10 #17
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_22372237
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:56 schreef milagro het volgende:
Sommige vrouwen, hè
Sommige? Ik denk dat dit wel vaker voorkomt dan 'soms'.
pi_22372265
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:

Nee, ik zou het zeggen. Uiteindelijk voorkom je daar de meeste ellende mee.

En het is idd een van de ergste dingen die je een man aan kan doen...

Ik kotst echt op vrouwen die dit soort streken uithalen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:12:32 #19
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_22372289
Ik zou het haar vriend zeggen, als zij dit echt wil doorzetten. Dit zijn geen leuke garpjes, .
power to the people
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:15:16 #20
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_22372347
Ik zou het gewoon zeggen, het liefste als dat wijf er ook bij is
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_22372368
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:10 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Sommige? Ik denk dat dit wel vaker voorkomt dan 'soms'.
Oh ja dat ze per ongeluk expres de pil vergeten, zeker
Het blijft dé manier om een vent aan je te binden, hè
En de meeste kerels trappen er ook in, en nemen hun verantwoordelijkheid.

Moet je eens zien wat een commentaar een vent krijgt als hij dat NIET doet.
"het is ook jouw kind, ze heeft het niet alleen gedaan,tenslotte"
Een vent die daar van wegloopt is een klootzak, een aso, een onmens.

Terwijl ik me heel goed kan voorstellen dat een man, die dus ECHT geen kids wil, dat doet.
Het is toch belachelijk dat jij opeens een vaderrol voor het leven moet aannemen omdat een of ander kutwijf expres zwanger raakt (en liegt over anticonceptie)?

Maar dat geval wat ik opnoemde, dát komt niet zo vaak voor, vandaar "sommige vrouwen " dus.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:18:22 #22
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_22372403
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:52 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Hij zal dan wel moeten weten dat zij met de pil gestopt is, vind ik. Dan weet hij dat vrijen zonder rubber niet geheel 'childproof' is en kan hij een condoom gebruiken om te zorgen dat hij alsnog met een kleiner risico op kinderen vrijt. Het hem niet vertellen dat je gestopt bent met de pil vind ik niet goed. Als het mij zou overkomen, zou dat het einde van de relatie betekenen.

Het is wel zo dat ik me als buitenstaander niet geroepen voel om het hem te vertellen. Dat zal de vrouw in kwestie toch zelf moeten vertellen.
Waarom zou een man een vrouw vertrouwen dat zij altijd trouw de pil slikt en ten tweede kan een vrouw ook zwanger raken terwijl ze de pil slikt maar dit gebeurd bij maar heeeeeeel weinig vrouwen (als het dus echt zo is en niet dat verzonnen gedeelte) Ook een man heeft hierin zijn verantwoordelijkheid te nemen dus als een man echt geen kinderen wil... altijd zelf zorgen voor voorzorgsmaatregelen... dr is er immers maar 1 die je 100% kan vertrouwen en dat ben je zelf

maar misschien wil die vriend ook wel kinderen en is die vakantie die hij in het buitenland alleen wil nemen wel het afscheid van zijn 'vrijgezelle' leven ofzo... ach.... ben maar een buitenstaander dus kan niet oordelen hoe het tussen die 2 zit... kan alleen maar oordelen over het feit dat een vrouw (on)bewust zwanger raakt en daarmee een afgrijselijk chantage middel heeft om iemand aan zich te willen binden dus wederom... ikke ikke ikke
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:21:51 #23
94405 Tarak
pi_22372463
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:18 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Waarom zou een man een vrouw vertrouwen dat zij altijd trouw de pil slikt en ten tweede kan een vrouw ook zwanger raken terwijl ze de pil slikt maar dit gebeurd bij maar heeeeeeel weinig vrouwen (als het dus echt zo is en niet dat verzonnen gedeelte) Ook een man heeft hierin zijn verantwoordelijkheid te nemen dus als een man echt geen kinderen wil... altijd zelf zorgen voor voorzorgsmaatregelen... dr is er immers maar 1 die je 100% kan vertrouwen en dat ben je zelf
Lekkere relatie als je partner niet kunt vertrouwen. Zeker als het gaat om zoiets essentieels als wel of niet aan de pil zijn.
pi_22372486
Het klinkt alsof je je mond moet houden voor een misdaad waiting to happen. Zou jij je mond houden als deze persoon een bank zou willen overvallen of een andere ernstige misdaad? Ik zou met iemand die zo achterbaks kan zijn, niet bevriend willen zijn.
Doe eens wild ....
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:24:11 #25
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22372520
Ik denk dat ze zelf ook wel weet dat het niet kan wat ze doet, anders zou ze het ook niet vragen, om zich dan vervolgens zo ontzettend te gaan verdedigen.

Normaal gesproken heb ik zoiets van, je moet je niet mengen in andermans relatie, maar in dit geval kan ik me heel goed voorstellen dat je overweegt om die man in te lichten. Loyaal zijn met je vrienden is leuk, maar er zijn wel grenzen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')