Oh ja, da's waar. Niet eens aan gedacht, want ik zet sowieso nooit meer in dan ¤10 per bet... ben maar een student en als ik meer in zou kunnen zetten zou het fout gaan met mequote:Op zondag 3 oktober 2004 11:29 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Je kan toch ook maar 15 euro inzetten?
Bij unibet heb je de volgende type's waar je bij kan wedden:quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
Waar stond dat?
Als je 1x hebt wed je op een thuisoverwinning EN een gelijkspel, als je 12 wed, voor een overwinning van 1 van de twee, en bij x2 op een gelijkspel EN een uitoverwinning. Het handigst is dus om op 12 te wedden omdat een gelijkspel relatief weinig voorkomt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:51 schreef junkiexp het volgende:
Kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe die dubbele kans nou werkt,en hoe je die kan/moet gebruiken.
Bedankt alvast
Kunnen er ook 0 wordenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:24 schreef Notoire_Gek het volgende:
net 30 euri op AZ gekletterd...kunnen er 102 worden
Ajax heeft nog niet gewonnen, begint op een gelijkspel te lijken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:31 schreef J_CDA het volgende:
Heb 15 eurotjes op Ajax staan. Nu nog hopen dat het aantal doelpnt bij Manunited boven de 2.5 komt, want Arsenal heeft gisteren al zijn best gedaan (4-0)
Ze spelen wel met 10 man.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:11 schreef Nivo het volgende:
breek me de bek niet open... hopen dat AZ er nog eentje inloeit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |