Inderdaad in 6 zit het nog iet, daarvoor dien je plus te installeren. Ik had toch wel verwacht dat de marketing machine van microsoft dit er wel in zou stoppen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:40 schreef R-Mon het volgende:
Niet in 6 zelf maar in MSN plus volgens mij.
avatars kan neit, dan krijg je alleplaatjes naast elkaar!quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:00 schreef Bob-B het volgende:
Heeft iemand al bewegende emoticons en/of avatars?
ja, en als je een gesprek opstart met iemand zie je daar boven ook nog een stukje van het gesprek wat je daarvoor met cie gene had, ookal was het op een oudere versie van MSNquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:04 schreef Vanderdonk het volgende:
en de berichtgeschiedenis blijft die wel bewaard?
Joah, vrijdag 2005 ja.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:08 schreef RaymanNL het volgende:
Vrijdag komt tie toch officieel uit?
Bril kopen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:24 schreef reintje17 het volgende:
Waar kan ik de Nederlandse Versie vinden
ja had ik hier ook. ALs je 'm voor de 2e keer laat zien is het wel goed?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:29 schreef Thomas B. het volgende:
Waarom doen die smilies zo vaag?
Of iig nosmile.gif
Als ikwil krijg ik steeds [afbeelding]
Heb em al opnieuw opgeslagen, andere commands geprobeerd maar waarom doet ie het niet?
voor de 2e keer laat zien?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ja had ik hier ook. ALs je 'm voor de 2e keer laat zien is het wel goed?
Belangrijk ofniet, gespreks geschiedenis....tssssssssssssssquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:36 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Als je 7.0 eraf gooit en dus heel msn en je daarna msn 6.2 erop zet, staat dan je xml gespreksgeschiedenis er nog steeds in? En weet iemand ook nog toevallig hoe je een xml document in een normaal word document kunt zetten (xms ofzo)
idd niet echt helderquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
voor de 2e keer laat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |