Wrom?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Kutloting als je het mij vraagt, had graag een nederlands ploegje erbij gezien.. Utrecht ofzo..
Je had toch niet veel kaarten kunnen krijgen voor uitwedstrijden aangezien je daarvoor lid moet zijn van een fanclub die met een puntensysteem werkt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Neuh niet bijzonder, maar zou wel leuk zijn om met een flinke groep van DB zon wedstrijd te bezoeken.. de uitwedstrijden die ´we´ nu hebben gaat waarschijnlijk niemand van Den Bosch...
Parma en Bilbao ga ik waarschijjnlijk wel..
ja,maar dan nog is het aan te raden vroeg te komen als je achter de goal wilt zitten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee geen fancard, wel iemand met een fancard die niet gaat..
Kan ik zijn card gebruiken?
neequote:Kun jij frans btw?
Ik kan wel een beetje Frans.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee geen fancard, wel iemand met een fancard die niet gaat..
Kan ik zijn card gebruiken?
Kun jij frans btw? Weet je wat dit betekent; 'ELle sera donc encodée lorsque vous acheterez un ticket.'
Inderdaad Blue White Army!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:42 schreef Yeahinho het volgende:
Kunnen we niet beter een apart Standard-topic maken?
Hup FC Den Bosch enzo.
Geen idee wie ik allemaal heb lastiggevallen, heb het gestuurd naar m'n halve adressenboekquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[smsjes]
Ow? Is dat zo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Leuk actie van Orange; gratis smsen in het weekend.
Dan kom je er lekker laat achter, want komend weekend is de laatste keer dat dit geldt...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ow? Is dat zo?
Ik heb ook Orange
wij vonden het al raar,Yeahinho die met SMSjes strooide...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Is geloof ik minstens een keer of 6 op rij geweest, dus vandaar dat jullie al die troep ontvingen.
Er zijn te weinig mede-NAC-ers op Fok, en in m'n eentje een topic volposten zoals Tiemie zie ik niet zitten :').quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wij vonden het al raar,Yeahinho die met SMSjes strooide...
Nog geen NAC-topic geopend?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:42 schreef Yeahinho het volgende:
Kunnen we niet beter een apart orange/nac-topic maken?
Hup FC Den Bosch enzo.
Ow DG en ik waren dus niet de enige....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom dan met iets boeiends..![]()
Er is op dit moment niet veel nieuws rond onze fc te melden...
Deze week in FC Den Bosch magazine:
-gesprek met Chris van der Veeken over zijn taken binnen FC Den Bosch
-Gerard Aichorn is te gast in de rubriek de 'oud FCer'
Saaie aflevering.. ook snap ik niet waarom ze nooit verslag doen van uitwedstrijden...
offtopic:
yeahinho> naar wie heb je die smsjes van toen je bij NAC zat allemaal gestuurd?
-Robbie
-Marcel
-Jan
-Krul
-DG
-LadyFCDB
En bij de wedstrijd ook ons allemaal 10 keer smsn
Heb jij aandelen KPN ofzo?
nog niet. als het allemaal mee zit vanavond of morgen....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ja die Jan Willem of hoe heet ie? Wat een wazige gast zeg!
Kheb het deze week nog niet gezien, maar ik hoorde dat Aichorn deze keer zijn favoriete FC-spelers mocht noemen... toch maar even kijken straks, kan ik op het werk tenminste meepraten.
Heb je trouwens al (pc met) internet thuis Lady?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |