voor wat? (ik ben helemaal niet nieuwsgierigquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:53 schreef LadyFCDB het volgende:
yeahinho ik wil je op voorhand vast waarschuwen!!!![]()
Het weekend staat weer voor de deur dan begrijp je me waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
voor wat? (ik ben helemaal niet nieuwsgierig)
is het weer gratis dan dit weekend?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:54 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Het weekend staat weer voor de deur dan begrijp je me waarschijnlijk wel.![]()
hehe, ik snap hemquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:54 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Het weekend staat weer voor de deur dan begrijp je me waarschijnlijk wel.![]()
Weet niet tot wanneer die aktie loopt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
is het weer gratis dan dit weekend?
Ja je stoorde me tijdens het shoppenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:31 schreef Yeahinho het volgende:
Jullie (en de rest van mijn slachtoffers) hebben zojuist allemaal een smsje gehad....
dan blijf je toch lekker thuis?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik overweeg om tegen Vitesse niet te gaan uit protest tegen het belachelijke kaartverkoopbeleid van o.a. die wedstrijd..
over welk dom gedoe heb jij het trouwens?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
De rest? Door dit domme gedoe zitten er straks weer maar 1000 man in het stadion...
mee eens,maar het is logisch IMO.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat er voor deze doordeweekse amstelcup wedstrijd een 1 op 1 verkoop met cc's van kracht is. En de kassa's dus niet op de wedstrijddag open zijn
Voor dit soort wedstrijden wil ik niet al dagen van te voren een kaartje gaan kopen maar gewoon op de dag zelf kunnen beslissen om er met een paar vrienden heen te gaan..
Ik vind het niet erg dat je me smst. Maar dan inderdaad wel op normale tijdstippen anders heb je ruzie met mij en die van mij..... en als je dan toch smst sms dan iets nuttigsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:53 schreef Yeahinho het volgende:
Lady....ik wilde je vannacht om 1 uur dat smsje sturen, maar heb expres gewacht tot ergens op een normaal tijdstip!
en dan nóg zeuren dat het je stoorde....
Oja, morgen gaat Roda eraan!
Mooi shirtje hequote:
Goei shirt!quote:
nee ik vroeg me hetzelfde af.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Goei shirt!(ook nog het complete comptitieprogramma op de achterkant
)
Ken alleen die gast totaal niet... iemand?
Succesquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:49 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen eerst effe OJC 8 op een beslissende voorsprong bij rust zetten, en dan snel op (via Born) naar Kerkrade waar we de punten gaan wegkapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |