quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je betaalt.
Heb ik ooit gezegd dat ik voor die andere babe haar boodschappen wél gratis heb bezorgd dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:04 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Jij bent echt niet wijs he???
Daar ga ik wel van uit. Maar zullen we het nu weer over onze blue white army gaan hebben? Anders lijkt het hier wel een chat topic.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik voor die andere babe haar boodschappen wél gratis heb bezorgd dan?
Dat is het toch ook?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:10 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Maar zullen we het nu weer over onze blue white army gaan hebben? Anders lijkt het hier wel een chat topic.
Doe jij het wel voor niks? Want van Yeahinho hoef ik niks te verwachten!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil best een keer je boodschappen sjouwen hoor lady![]()
Maargoed, dat vrouwke komt volgens mij ook nooit bij FCDB, maar is de vriendin van iemand die wel vaak gaat. Daar is die kamer waarschijnlijk dan ook van.
Ik gok op een 2-2quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
Wat denken we van zondag? Ik gok op een nederlaag, ben met een puntje blij, maar hoop natuurlijk op een overwinning.
Ik zat hier al op te wachtenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
Terug van weg geweest uit de Griekse hel lach ik Yeahinho toch nog even uitLady
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
DG> Misschien een domme vraag maar ga je naar PSV-Arsenal?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Uitvak?
In de stad cafe's genoegquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:00 schreef MaxPower het volgende:
Hey stelletje slowchatters... ik kom waarschijnlijk op eigen vervoer naar FCDB... is er nog ergens fatsoenlijk een pintje te drinken voor de wedstrijd?
Geen supportercafé's? mini-fokmeet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In de stad cafe's genoeg
Niet meer en al zou die er wel zijn zou het niet gewaardeerd wordenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Geen supportercafé's? mini-fokmeet?
Wel uitgeput maar op de stoeltjes van W kan je af en toe heerlijk wegdoezelen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:33 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat DG uitgeput was van Athene en te moei was voor de pub
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zat hier al op te wachten.
Hey DG, goed geweest? Jammer van dat late doelpunt, maar nu staat PSV ook gewoon een keertje op 1 in de CL...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wel uitgeput maar op de stoeltjes van W kan je af en toe heerlijk wegdoezelen.
was vanochtend half 7 dat ik terugkeerde van een bar in Athene om er vervolgens 2 uur later weer uit te moeten,waarom heb ik een hotel![]()
Geniet er nog maar van zolang het kanquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey DG, goed geweest? Jammer van dat late doelpunt, maar nu staat PSV ook gewoon een keertje op 1 in de CL...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |