Was nog achterbuurman van pappie ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:23 schreef blieblie het volgende:
[..]![]()
...
Dat is best vervelend om mede te delen aan pappie.
Ik heb goede ouders (was beetje verwend denk ik nuquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was nog achterbuurman van pappie ook(althans zijn debielige zoon reed met de mercedes).
Tja, pappie vondt het niet erg, liever de auto dan mijn moeder (die naast mij zat) en ik.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:26 schreef blieblie het volgende:
Hehehe.
Die handrem is ook best knap.
Ik heb de eerste keer alleen in de auto van Acht naar Geldrop over de snelweg in een Suzuki Vitara gereden met de handrem erop.
Kwam bij Feb aan.... Ooooh!!! Daarom sloeg ie elke keer af!.
Nooit van die regel gehoord. Btw moet je maar opschietenquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:27 schreef Inu het volgende:
Jah zeg! Twas toch wie m sluit, maakt n nieuwe
Ik merk er echt nx van hoor, van die handrem...ik zie t alleen door te lampje
Ghe, de duurste schade die ik gereden heb was in de auto van mijn pa, dagje geleend, ik rij er mee hup een wegafzetting inquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was nog achterbuurman van pappie ook(althans zijn debielige zoon reed met de mercedes).
Tja, pappie vondt het niet erg, liever de auto dan mijn moeder (die naast mij zat) en ik.
'quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met de auto?
Dan issie behoorlijk versleten van het rijden met de handrem eropquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:27 schreef Inu het volgende:
Jah zeg! Twas toch wie m sluit, maakt n nieuwe
Ik merk er echt nx van hoor, van die handrem...ik zie t alleen door te lampje
Waarom doe je het dan toch?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan issie behoorlijk versleten van het rijden met de handrem erop.
Want dat merk je normaal echt super goed. Valt niet mee op te trekken, een auto met de handrem erop.
Een punt nemen ze niet zomaar afquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:30 schreef Inu het volgende:
[..]
'
Nej, ik ben nog een watje dat zich aan de verkeersregels houdtPuntenrijbewijs ensow
Was de eerste keer in een benzine auto, alleen en ik dacht... naja dat afslaan komt omdat ik niet aan de auto gewend benquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan toch?![]()
Bij ons ligt het eraan... rij je em in poeier door een stomme fout van jezelf dan ligt het gewoon aan je ergo -> jij betaaldquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:32 schreef daNpy het volgende:
Bij ons is de auto een gebruiksvoorwerp
Rij je hem in de poeier, ja jammer dan
kheb ook het hoever-druk-je-het-gas-in ensow nog niet helemaal door soms, dus ik denk dak dan gewoon iets verder het gas induwquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan issie behoorlijk versleten van het rijden met de handrem erop.
Want dat merk je normaal echt super goed. Valt niet mee op te trekken, een auto met de handrem erop.
Bravo!quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das dubbel fout![]()
nou nou, jij bent leujk...quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:43 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ken je hier oefenen
[afbeelding]
Hehehe, ja pa daar sta je dan met je goede gedragquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ghe, de duurste schade die ik gereden heb was in de auto van mijn pa, dagje geleend, ik rij er mee hup een wegafzetting in.
Ik met trillende benen naar mijn pa... Pa eerst pissed... Nadat ik uitgelegd had waar ik de bocht uitgevlogen was zei die.... Ooooooh..... Daar!!!!! Weet je wat, laat de schade maar zitten, ik ruil de auto toch overmorgen in.
Zegt mijn broertje even later: Weet je waarom hij dat zei? Hij heeft die wegafzetting ook al een paar keer van heeel dichtbij mogen bekijken.
Dat was overigens wel de duurste schade, 1000 euro aan lakschade.
Mijn moeder reageerde overigens precies hetzelfde, met exact dezelfde verklaring![]()
.
?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:30 schreef Inu het volgende:
[..]
'
Nej, ik ben nog een watje dat zich aan de verkeersregels houdtPuntenrijbewijs ensow
Low amount of alcohol binnengehad he.... dan kan ik nog een beetje helder denken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bravo!
Pienter ventje hoor, om kwart-voor-een 's nachts!![]()
Of hij hangt boven de wc...Ik weet niet hoe ziek hij isquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Low amount of alcohol binnengehad he.... dan kan ik nog een beetje helder denken.
Waar is Artic?
Zou ie nog aan het F5en zijn in het vorige topic?.
Hij zal wel slapen, hijs hier offlinequote:Op zondag 3 oktober 2004 00:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Of hij hangt boven de wc...Ik weet niet hoe ziek hij is
Ik doe er wat meer mee dan alleen spelletjes spelen. Maak er een mediacentre van e.d..quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:56 schreef Inu het volgende:
Op de Xbox roelt JSRF nog steeds het hardst...hoef je nx voor te modden
Maar eeuhhh, hoest in utreg?quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:02 schreef Inu het volgende:
Owhjah...kan natuurlijk ook nog
Moet je niet zoveel internetten als jij "thuis" bentquote:Op zondag 3 oktober 2004 01:07 schreef Inu het volgende:
Goed hoorKrijg maandag te horen of ik in een commissie voor mn studentenvereniging zit
En kmoet mn huiswerk eens bijwerken
loopt nu al achter
Ahaaaaaaquote:Op zondag 3 oktober 2004 01:11 schreef Inu het volgende:
Nej, dat is het probleem nietIk internet te veel als ik op mn kamer zit
ja..ik heb de hele nacht zitten F5'en in het andere topic...welterustenquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Low amount of alcohol binnengehad he.... dan kan ik nog een beetje helder denken.
Waar is Artic?
Zou ie nog aan het F5en zijn in het vorige topic?.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 04:53 schreef febster het volgende:
Ooh god, der was een vrouwtje dat me een lekker ding vond
ow.. tja..quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:11 schreef Inu het volgende:
Grammatica-opdrachten
Engels
Ik ook nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:31 schreef gazylady2 het volgende:
kenk je nie bij helpen![]()
Hello, how are you doing?quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:11 schreef Inu het volgende:
Grammatica-opdrachten
Engels
En wat gaat u vandaag nog doen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:26 schreef kib het volgende:
goeie morgenwij zijn alweer net wakker
Ik ben daar geweest met een neefje van mijn vriendin en nog een koppeltje.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:16 schreef Inu het volgende:
Heb ik vorig jaar een keertje gehadEerste sneeuw van de winter en wij waren in het sprookjesbos
Kheb echt geen ruk gedaan vandaagquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:28 schreef gazylady2 het volgende:
wow! wat kan een mens brak zijn op zondag
zow ! zeg dat wel !quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:28 schreef gazylady2 het volgende:
wow! wat kan een mens brak zijn op zondag
*maar ja, dan heb je ook wel wat gehad he...quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:44 schreef kib het volgende:
[..]
zow ! zeg dat wel !
Moet ik kiezen wat gisteren op jou van toepassing was?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:03 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
*maar ja, dan heb je ook wel wat gehad he...![]()
niet in de zin van drank, maar in de zin van leuke (zware) avond
*voor wat hoort wat,
*van het een komt het ander,
* enzenz
kies maar uit..
uhuh als je tot half vier in bed ligt ...quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:35 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ben ook helemaaaaaaaaaal niet gaar ofzo![]()
Was ze weer in Eindhoven dan?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet ik kiezen wat gisteren op jou van toepassing was?
Hahahaquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:40 schreef Partygurl het volgende:
Goedeavond BB
Vet man, alleen thuis slapen, ik mn pepperspray en een mes
Geldrop welquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:42 schreef Inu het volgende:
Heb je pepperspray?
Zo gevaarlijk is Eindhoven toch niet?
Ja manquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
Eng he.
ypnadquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Geldrop wel.
Zeg, weet iemand hoe daNpy van achteren heet?
Ik vind het stuk daar iets voor enger.... langs dat bos van dat klooster...quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:44 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja man
En eindhoven is wel engvooral langs de daf
Heb ik nou nooit, alleen op de rielsedijk daar bij het kamp, als je dan hoort dat iemand je gaat inhalen terwijl je daar in je uppie fietst, en er ook echt helemaal niemand is daarquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik vind het stuk daar iets voor enger.... langs dat bos van dat klooster...
quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:53 schreef Inu het volgende:
Fine, thank you, and you?
Dit mag ook hoorquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fine, thank you. How are you?
Vind het niet zo netjesquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Dit mag ook hoorIs alleen informeel en spreektaal
1-0 voor Inuquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:20 schreef Inu het volgende:
informeel is niet netjes
Waarom nodig je dan niemand uit voor een pyamapartyquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:40 schreef Partygurl het volgende:
Goedeavond BB
Vet man, alleen thuis slapen, ik mn pepperspray en een mes
wat is er op ssb6 dan ? ik zit "The Boy Whose Skin Fell Off" te kijken op discovery ....quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:42 schreef Inu het volgende:
Gadverdamme dat programma op sbs6...krijg je echt vet de kriebels van
slaap lekkerquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:53 schreef FlowDesign het volgende:
Tustuh
ieuw .. die lintworm is echt SMERIGquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:51 schreef Inu het volgende:
Een programma over parasieten...
GOEDKOOP?quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:30 schreef kib het volgende:
hehe ...
die lui bij Kwikfit weten ook wat ze willen
[afbeelding]
stelletje goedkope prostituees
of ik ben gewoon duurdere prostituees gewend dan jij ...quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:02 schreef Juup© het volgende:
GOEDKOOP?
Ik ben er helemaal geen gewendquote:Op maandag 4 oktober 2004 08:04 schreef kib het volgende:
[..]
of ik ben gewoon duurdere prostituees gewend dan jij ...![]()
Potverdorie! wat een zwaar leven..quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:52 schreef Inu het volgende:
mogge
irritant als niemand je weg kan brengen, nu moest ik vanochtend om half 9 () al met de trein
Waar werk jij dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:43 schreef kib het volgende:
hehe geen last van .. ik kan naar mijn werk lopen
ik werk via OGD bij het IKZ als systeembeheerderquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:09 schreef blieblie het volgende:
Waar werk jij dan?
Jah, het leven van een student is hardquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:08 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Potverdorie! wat een zwaar leven..
quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, het leven van een student is hard
OGD wist ikquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:05 schreef Inu het volgende:
Aargh...wenkbrauwen epiplukken doet auw
Vroegah ja...je weet welquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:23 schreef daNpy het volgende:
Vroegah?
ik zal je wel niet vatten maar ik loop dus serieus in nog geen 10 minuten van mijn huis naar mijn werk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
OGD wist ik.
Maar als de Zernikestraat op loop afstand van de Vestdijk zit, dan zit ik momenteel op tijgerafstand van thuis te werken.
Mambo is niet tov heb ik me laten vertellen...quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:08 schreef blieblie het volgende:
Pappa loves Mambo taralala
Mamma loves Mambo taralala
Tiereliediedie Tiereliediedie
Als Mambo nu ook ff meewerkte was ik helemaal happy.
volgens de site van IZK oid. zitten ze op de Zernikestraat... En das best ver wegquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:05 schreef kib het volgende:
[..]
ik zal je wel niet vatten maar ik loop dus serieus in nog geen 10 minuten van mijn huis naar mijn werk.
Het is een stuk verder van mijn huis naar school om maar iets te noemen
Ik heb er ook eens best wat documentatie over gelezen maar dat wekte bij mij niet echt een gevoel op van "jippie, dit ga ik ff fijn opzetten".quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:30 schreef blieblie het volgende:
Aahja... ik heb Mambo nog niet gebruikt.... Maar als het echt heel erg lek is....
Ik ben wel al wat rechten-fouten tegen gekomen, maar ik zie wel.
Moet je es voor de gein kijken in de documentatie van Typo3quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb er ook eens best wat documentatie over gelezen maar dat wekte bij mij niet echt een gevoel op van "jippie, dit ga ik ff fijn opzetten".
Wordpress heb ik gisteren in 20 minuten werkend gekregen op m'n server.
Nu hoef ik alleen nog maar de Index en de CSS aan te passen.
Wat heb je gekrijgt?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:26 schreef Partygurl het volgende:
zooo paps en mams terug, I love mijn kadootjes
Wie gaat er nu Fifa kopenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:46 schreef Blueman het volgende:
Jaa.. vervroegd
mooi man
http://games.fok.nl/news.php?newsid=596
Die wil ik ook nogquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:10 schreef febster het volgende:
[..]
Wie gaat er nu Fifa kopen?
Pro Evo 4 man
Deze ring en ik vind m helemaal geweldigquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat heb je gekrijgt?
Mooooiquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:15 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Deze ring en ik vind m helemaal geweldig![]()
[afbeelding]
Koop een Xbox dan gaan we tegen elkaar Liven met PES4quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog
Voetbalspellen zijn
En sowieso... de Fifa reeks vind ik
Zeker het online gamen!
listen to the manquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:10 schreef febster het volgende:
[..]
Wie gaat er nu Fifa kopen?
Pro Evo 4 man
sorry, kzal het niet meer doen, ok?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:46 schreef gazylady2 het volgende:
klote man!
i'm totaly in lve, maar krijg niet echt hoogte van die jongen....
![]()
Koop eerder een PS2 dan Xboxquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:41 schreef febster het volgende:
[..]
Koop een Xbox dan gaan we tegen elkaar Liven met PES4
Jah, hij pakt wel het goede haartje, maar het eruit trekken is wat pijn doetquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:57 schreef amaranta het volgende:
waaromis de boschdijk afgesloten
megadodelijkongeluk ofzo?
eh...
wenkbrouwen epileren doet geen pijn met mijn epileerding
die pak precies alleen het haartje dat IK wil
Met de PS2 versie kun je niet onlinequote:Op maandag 4 oktober 2004 18:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Koop eerder een PS2 dan Xbox
Maar PES4 wil ik ook dit jaar goed verkennen.
Vorig jaar wel even PES3 gespeeld maar vond het zonder licentie toch wel minder..
Speelt wel zwaar relaxt maar toch..
Nu dit jaar met licenties wordt het een ander verhaal.
Maargoed.. ik wacht af
Komt wellicht omdat ik nog geen echt online spel heb ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:15 schreef blieblie het volgende:
Hoe veel ben je ondertussen met je doos online gegaan Feb?
Niet zeuren dus.
Online tegen je vrienden geeft ook een kick hoor!quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:16 schreef blieblie het volgende:
Online gamen is imho niet heiligmakend, met z'n 2en lol hebben op een console is vele 100den malen gaver.
Klopt alleen kun je dat niet zo vaak doen enzoquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:16 schreef blieblie het volgende:
Online gamen is imho niet heiligmakend, met z'n 2en lol hebben op een console is vele 100den malen gaver.
vanaf jou misschien ...quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:24 schreef blieblie het volgende:
volgens de site van IZK oid. zitten ze op de Zernikestraat... En das best ver weg.
Ja als je op t hbo of hoger zit wel..quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:48 schreef amaranta het volgende:
vette foto
maareh
wat een lelijk tafelkleed
en partygurl: afstuderen rocks, want daarna ben je gewoon klaar!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:41 schreef just me het volgende:
[afbeelding]
op verzoek foto van de fokstok
graag gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:52 schreef Inu het volgende:
[..]thnx
jaja lekker als je gaat stappen , kun je tenminste naar huis kruipenquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:51 schreef amaranta het volgende:
jij woont gewoon op de vestdijk?
vet!
Ach... een gratis 17 inch monitor moet toch wel een groot deel van de kosten dekken dacht ikquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:03 schreef kib het volgende:
[..]
jaja lekker als je gaat stappen , kun je tenminste naar huis kruipen
hoewel ik binnenkort wel hotelkosten ga rekenen
*knipoogt naar flow en r8ality*
bijna goedquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:21 schreef blieblie het volgende:
Kib woont in Slechter Wonen.
Tegenover de pinautomaat.
Vooruit al gaat de milieubelasting van mijn oude monitor er weer van afquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:25 schreef FlowDesign het volgende:
Ach... een gratis 17 inch monitor moet toch wel een groot deel van de kosten dekken dacht ik
Hoezo? Die staat hier op zolder...quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:59 schreef kib het volgende:
[..]
Vooruit al gaat de milieubelasting van mijn oude monitor er weer van af
jouw zolder, een vuilnisbelt ... ik zie het verschil niet zoquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef FlowDesign het volgende:
Hoezo? Die staat hier op zolder...
fieuhw! dat lucht op artic!quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sorry, kzal het niet meer doen, ok?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:30 schreef Partygurl het volgende:
Bluh afstuderen sucks
en dat is ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:20 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
maar heb wel bijna onderwerp voor m'n scriptie :') eind-e-lijk!
Ik doe niet aan X-Box live. Speel liever alleenquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:17 schreef febster het volgende:
[..]
Komt wellicht omdat ik nog geen echt online spel heb ofzo![]()
Halo2 en PES4 ga ik zeker via Live spelen
heeft betrekking op mijn stage op de grote beek he:quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:31 schreef kib het volgende:
[..]
en dat is ?
ben verkouden aann het wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:32 schreef gazylady2 het volgende:
men! zijn jullie ook allemaal zo verkouden als de pest?
*HATSJOE!*
mie toe...tenminste ik heb een idee, Alleen moet mn stage dat nog goedkeuren en moet ik een planning inleveren v oor 12 november dus als die *(&(^(^* school is opschiet met geven van stageadressen zou dat toch wel erg makkelijk zijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:20 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
maar heb wel bijna onderwerp voor m'n scriptieeind-e-lijk!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:12 schreef onanymous het volgende:
[..]
Ik vind het één van de beste wetten in Nederland. Het is het prachtigste voorbeeld hoe liberaal gedachtengoed en links idealisme tot een goede wet leiden: het linkse idealisme zegt dat de sterke schouders meer moeten dragen en daar zorgt deze regel voor. Het liberale idee aan deze regeling is dat iedere nederland die hard werkt voor zijn werk beloond wordt met een goed salaris. Om te voorkomen dat je rijke heinekendochtertjes die niets met het bedrijf gedaan hebben zomaar ineens dikke multimiljonair zijn, wordt er flink belasting geheven en daar ben ik het helemaal mee eens. Ook dochterlief moet namelijk hard werken om geld te krijgen, als dochter van meneer Heineken heeft ze al voordeel genoeg gehad toen haar ouders nog leefden. En zo geldt het voor ieder verwend miljoinairskind vind ik.
Ja maar niet als dat niet magquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:03 schreef blieblie het volgende:
stageadressen kan je toch ook zelf zoeken.
Das wel waardeloos jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:37 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja maar niet als dat niet mag
Roc hequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das wel waardeloos ja
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:06 schreef Partygurl het volgende:
Het gaat dalijk regenen, ole ole
Ik ben geen vrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:34 schreef blieblie het volgende:
Vrouwen maken altijd een afgrijselijke teringzooi van hun auto. Mijn zus ook als ze de peug meeneemt. Gewoon lege verpakkingen en flesjes hup over je schouder op de achterbank mikken enzo.
De enige uitzondering die ik tot nu toe tegengekomen ben is mijn moeder.
Echwel... je doet gewoon alsof je een man bent.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw
Dat dit gewoon dubbele belastingheffing is heeft ze nog niet bedacht of wel soms? Dom kind.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:20 schreef blieblie het volgende:
[..]Mevrouw vind het een goede wet dat je 40 tot 60% van het door je ouders verdiende vermogen maar aan de overheid over moet gaan maken wanneer deze te komen overlijden
.
is dat geen tautologie ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:58 schreef FlowDesign het volgende:
[...] kortzichtige linksdenkende [...]
Warpspeed 5 Captain.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:17 schreef kib het volgende:
Gilette Mach4 Hyperspeed Afterburners Pro Edition
hehe ja. nog nooit hgehoord?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:31 schreef FlowDesign het volgende:
@Hom ereclame op de radio...
*geluid van een modem dat inbelt*
- Wat ga je doen schat?
- Een film downloaden.
- Ow leuk, een klassieker?
- Tegen de tijd dattie klaar is wel ja.
schoenenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:33 schreef gazylady2 het volgende:
joehoe! heb eindelijk het geld van mn schoenen teruggekregen!
na echt een dikke maand!
hm, wat zal ik er eens voor gaan kopen?
Wauw, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:33 schreef gazylady2 het volgende:
joehoe! heb eindelijk het geld van mn schoenen teruggekregen!
na echt een dikke maand!
hm, wat zal ik er eens voor gaan kopen?
jij ook al?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:34 schreef Partygurl het volgende:
En weer terug van 1,5uur school
thanq!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wauw, gefeliciteerd! :')
Hoeveel geld heb je nou terug?
Vibreren die ook dan??quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dalijk krijgen ze nog ruzie met BMW
Nee dah lus ik niequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Pepermuntje?
Ik heb ook nog dropjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:10 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee dah lus ik nie
Heb je ook een koekje
Wij hebben zat koekjes hiero. en appelcake. en tortillachips...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:10 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee dah lus ik nie
Heb je ook een koekje
Tot zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wij hebben zat koekjes hiero. en appelcake. en tortillachips...
freetzakquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:27 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Tot zo
BMW M3 Power...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vibreren die ook dan??
daar rijdt ik 's middags altijd over, stonden ze vorige week ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:24 schreef BigB het volgende:
merge![]()
vanochtend gelukkig net niet geflitst....ze staan op de marathonloop
Vertel mij is wat iederwijs isquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:38 schreef amaranta het volgende:
vanavond saaie EGO cursus
Of beter tussen een spoorweg en 2 drukke straten in EN daarnaast in de buurt van verschillende snelwegen en een vliegveld (al kan je bij de laatste niet echt makkelijk je suicidale neigingen uitleven, maar dat is dan voor de creatieveren onder ons).quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:46 schreef amaranta het volgende:
nogmaals @ gazylady
titel voor je scriptie
waarom '""verzorgingstehuizen"" altijd naast het spoorwegennet liggen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:12 schreef amaranta het volgende:
nou dat is een school
waar je heen kan gaan
en daar mag je doen wat je zelf wilt
dus als jij gedurende 8 jaar op een stoel naar de wolken wilt kijken
is dat prima op iederwijs
Oooh..... daar hadden ze vroeger een andere naam voor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:12 schreef amaranta het volgende:
nou dat is een school
waar je heen kan gaan
nee dat is bij kortzichtige rechtsdenkende het gevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:06 schreef kib het volgende:
[..]
is dat geen tautologie ?
Bij iederwijs is er 1 grote groep en bij de vrije school zijn het echt klassen zoals bij t reguliere basisonderwijs maar er zijn nog wel meer verschillen dacht ik..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:25 schreef blieblie het volgende:
Wat ist verschil dan?
haha, ja iederwijs is cool!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:12 schreef amaranta het volgende:
nou dat is een school
waar je heen kan gaan
hoe meet je niets?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:31 schreef blieblie het volgende:
Wazige tjap.
En hoeveel "docenten" zijn er dan aanwezig?
Is dat niet veeeeeeeeels te rumoerig?
Hoe weet je/meet je de vooruitgang van een kind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |