abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22363375
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Wat had jij dan voor een diploma's op je 16e?
Vast wel Gymnasium. In de aanloop daarnaartoe heeft hij natuurlijk wel wat klasjes mogen overslaan.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_22363421
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:22 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Vast wel Gymnasium. In de aanloop daarnaartoe heeft hij natuurlijk wel wat klasjes mogen overslaan.
En niet te vergeten een strikdiploma
pi_22363436
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:24 schreef wunderbaum het volgende:

[..]

En niet te vergeten een strikdiploma
En zwemdiploma A, B en C. Minimaal!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_22363457
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Wat had jij dan voor een diploma's op je 16e?
ga ff naar je nest pisvlek, dit is een grote mensen discussie
pi_22363474
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:25 schreef Mr_Knoxville het volgende:

[..]

ga ff naar je nest pisvlek, dit is een grote mensen discussie
Wat doe jij dan hier?
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:27:58 #81
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_22363506
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:20 schreef BrauN het volgende:

[..]

Precies, nog zoiets. Met Koninginnedag wordt er in ELK dorp en ELKE stad wel iets gezelligs georganiseerd, van braderiën tot oranjebal, blijf dan lekker daar! Ga niet met z'n allen als een kudde naar Amsterdam zodat andere mensen last van je hebben!
randstaddebiel
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
pi_22363514
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:26 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Wat doe jij dan hier?
haha
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:28:49 #83
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22363529
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:22 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Oh, zie jij dat zo? Nou, ze zijn er wel degelijk met een goede reden naartoe gegaan. En ook al gaan ze gewoon lekker een dagje uit: laat ze toch! Het gros betaalt zelf zijn/haar treinkaartje, jouw treinreisje wordt waarschijnlijk geheel of gedeeltelijk door de gemeenschap bekostigd.
Die kaartjes kregen ze via de vakbonden. Het merendeel van dat luie stel flikkers was niet eens gaan demonstreren als ze zelf hun kaartje hadden moeten betalen.
pi_22363579
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:28 schreef BrauN het volgende:

[..]

Die kaartjes kregen ze via de vakbonden. Het merendeel van dat luie stel flikkers was niet eens gaan demonstreren als ze zelf hun kaartje hadden moeten betalen.
Waar denk je dat de vakbonden die kaartjes van kopen? Van de contributie van de leden (15 euro/maand oid).
pi_22363593
Precies, waarschijnlijk nog nooit zo druk geweest op de Wallen.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_22363599
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:28 schreef BrauN het volgende:

[..]

37.95 ouw kut daar voor vlieg je tegenwoordig naar Azië ofzo! www.ryanair.com

EDIT: en de leden betalen er ook contributie voor.
feest
pi_22363631
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:31 schreef tutjehola het volgende:
Precies, waarschijnlijk nog nooit zo druk geweest op de Wallen.
hahaha pcies!
pi_22363730
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:28 schreef Mr_Knoxville het volgende:

[..]

haha
Domme posts vragen om domme reacties.
pi_22363758
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:35 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Domme posts vragen om domme reacties.
mijn post was niet dom, ben blij dat je inziet dat jou reactie dat wel was
pi_22363858
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:36 schreef Mr_Knoxville het volgende:

[..]

mijn post was niet dom, ben blij dat je inziet dat jou reactie dat wel was
Mja, jij vraagt je af waarom je je moet schamen voor het lidmaatschap van de NSB. Mag ik het vreemd vinden dat jij niet wilt dat iemand van zestien in dit topic post? Iemand die, gezien jouw uitspraak geestelijk gezien even oud is als jij. Zoniet ouder.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:43:37 #91
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22363949
Ik ga nu de stad in, even de frustratie van me af feesten. Biertjes bestellen bij die arbeidertjes achter de bar enzo, altijd lachen. Ik kom morgen nog terug op dit topic, het laatste woord is hier over nog niet gezegd lijkt me zo.
pi_22363989
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:43 schreef BrauN het volgende:
Ik ga nu de stad in, even de frustratie van me af feesten. Biertjes bestellen bij die arbeidertjes achter de bar enzo, altijd lachen. Ik kom morgen nog terug op dit topic, het laatste woord is hier over nog niet gezegd lijkt me zo.
Ik hoop dat die "arbeiders" ook op dit forum komen, en dit topic ook onder ogen zijn gekomen. :')
pi_22364263
quote:
Misschien staken ze achter de bar ook wel
pi_22364265
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:45 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik hoop dat die "arbeiders" ook op dit forum komen, en dit topic ook onder ogen zijn gekomen.
Nou, denk dat ze op zaterdagavond liever Proust lezen o.i.d.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_22364288
quote:
Ik kom morgen nog terug op dit topic, het laatste woord is hier over nog niet gezegd lijkt me zo.
Ja, je hebt vast nog meer geblaat te posten. Hautaine lul.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:09:26 #96
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_22364587
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:21 schreef HuHu het volgende:

[..]

Ow, wacht, je studeerd.
dat had jij beter ook gedaan
  Milf zondag 3 oktober 2004 @ 01:59:45 #97
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_22366555
Alle demonstranten vandaag een Schop onder hun kont! discussies over het demonstreren e.d gaarne daar voortzetten
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')