Vast wel Gymnasium. In de aanloop daarnaartoe heeft hij natuurlijk wel wat klasjes mogen overslaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat had jij dan voor een diploma's op je 16e?
En niet te vergeten een strikdiplomaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vast wel Gymnasium. In de aanloop daarnaartoe heeft hij natuurlijk wel wat klasjes mogen overslaan.
En zwemdiploma A, B en C. Minimaal!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:24 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
En niet te vergeten een strikdiploma![]()
ga ff naar je nest pisvlek, dit is een grote mensen discussiequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat had jij dan voor een diploma's op je 16e?
Wat doe jij dan hier?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:25 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
ga ff naar je nest pisvlek, dit is een grote mensen discussie
randstaddebielquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Precies, nog zoiets. Met Koninginnedag wordt er in ELK dorp en ELKE stad wel iets gezelligs georganiseerd, van braderiën tot oranjebal, blijf dan lekker daar! Ga niet met z'n allen als een kudde naar Amsterdam zodat andere mensen last van je hebben!
Die kaartjes kregen ze via de vakbonden. Het merendeel van dat luie stel flikkers was niet eens gaan demonstreren als ze zelf hun kaartje hadden moeten betalen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh, zie jij dat zo? Nou, ze zijn er wel degelijk met een goede reden naartoe gegaan. En ook al gaan ze gewoon lekker een dagje uit: laat ze toch! Het gros betaalt zelf zijn/haar treinkaartje, jouw treinreisje wordt waarschijnlijk geheel of gedeeltelijk door de gemeenschap bekostigd.
Waar denk je dat de vakbonden die kaartjes van kopen? Van de contributie van de leden (15 euro/maand oid).quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die kaartjes kregen ze via de vakbonden. Het merendeel van dat luie stel flikkers was niet eens gaan demonstreren als ze zelf hun kaartje hadden moeten betalen.
37.95 ouw kut daar voor vlieg je tegenwoordig naar Azië ofzo! www.ryanair.comquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die kaartjes kregen ze via de vakbonden. Het merendeel van dat luie stel flikkers was niet eens gaan demonstreren als ze zelf hun kaartje hadden moeten betalen.
hahaha pcies!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:31 schreef tutjehola het volgende:
Precies, waarschijnlijk nog nooit zo druk geweest op de Wallen.
Domme posts vragen om domme reacties.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:28 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
haha![]()
mijn post was niet dom, ben blij dat je inziet dat jou reactie dat wel wasquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Domme posts vragen om domme reacties.
Mja, jij vraagt je af waarom je je moet schamen voor het lidmaatschap van de NSB. Mag ik het vreemd vinden dat jij niet wilt dat iemand van zestien in dit topic post? Iemand die, gezien jouw uitspraak geestelijk gezien even oud is als jij. Zoniet ouder.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:36 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
mijn post was niet dom, ben blij dat je inziet dat jou reactie dat wel was![]()
Ik hoop dat die "arbeiders" ook op dit forum komen, en dit topic ook onder ogen zijn gekomen. :')quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:43 schreef BrauN het volgende:
Ik ga nu de stad in, even de frustratie van me af feesten. Biertjes bestellen bij die arbeidertjes achter de bar enzo, altijd lachen. Ik kom morgen nog terug op dit topic, het laatste woord is hier over nog niet gezegd lijkt me zo.
Misschien staken ze achter de bar ook welquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:43 schreef BrauN het volgende:
Ik ga nu de stad in, even de frustratie van me af feesten. Biertjes bestellen bij die arbeidertjes achter de bar enzo, altijd lachen. Ik kom morgen nog terug op dit topic, het laatste woord is hier over nog niet gezegd lijkt me zo.
Nou, denk dat ze op zaterdagavond liever Proust lezen o.i.d.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik hoop dat die "arbeiders" ook op dit forum komen, en dit topic ook onder ogen zijn gekomen.
Ja, je hebt vast nog meer geblaat te posten. Hautaine lul.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:43 schreef BrauN het volgende:
Ik kom morgen nog terug op dit topic, het laatste woord is hier over nog niet gezegd lijkt me zo.
dat had jij beter ook gedaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ow, wacht, je studeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |