Mooi zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee waar ze precies om demonstreren,
MBO? Dan ben jij geen student, maar scholier.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
En AL zou het om lonen gaan? Wat dan nog?
Het is toch niet eerlijk dat Lopende band medewerkers maar moet blijven op het huidige salaris niveau en dat de ambternaren volgend jaar er weer zoveel procent erbij krijgen... En trouwens wat netter over lopende band medewerkers, voor je het weet kan je het zelf gaan doen omdat je geen baantje meer kan vinden
*Ajaxno1 ook nog student (mbo) is
Idd die zijn minder want ze zijn maar metaalarbeider. Gebruik je voortaan ook je fiets niet meer? Of stap je voortaan ook niet meer in de trein. Want die zijn oa maar gemaakt door metaal arbeidersquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:26 schreef BrauN het volgende:
Nederland 3, kijken, nu!
Reportage met medewerking van een metaalarbeider, de rotzak!
Gezien jouw uitspraken hier belnd jij er zeker achter.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
MBO? Dan ben jij geen student, maar scholier.![]()
En inderdaad, jij loopt het risico later achter de lopende band te eindigen.
Jij niet gelukkig... Nee je snapt het helemaal..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
MBO? Dan ben jij geen student, maar scholier.![]()
En inderdaad, jij loopt het risico later achter de lopende band te eindigen.
De reden dat ik dus ook geen HBO ga doen, ik probeer nu te profiteren van de opleving van de ICT sector (ja ja btje verkeerde studie keuze). Want al die HBO gasten worden te duur, en daarnaast heb ik me geen zin om me in de schulden te werken door het HBOquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:33 schreef kibber het volgende:
[..]
Jij niet gelukkig... Nee je snapt het helemaal..
JUIST mensen zoals jij die (denken) dat ze een hoge opleiding hebben kunnen daar terecht komen..
Waarom? Mensen met ene hoge opleiding zijn duur en bedrijven die het geld niet hebben om jou te kunnen betalen nemen jou iet aan..
maar jij voelt je te goed om minder inteligent werk te doen dus neem je lekker een uitkering, daardoor stijgt de werkeloosheid, gaat de economie achteruit en betalen die domme arbeiders die protesteren jou uitkering..
je kan ook gaan werken en je baas zover krijgen dattie een deeltijd HBO voor je betaaltquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
De reden dat ik dus ook geen HBO ga doen, ik probeer nu te profiteren van de opleving van de ICT sector (ja ja btje verkeerde studie keuze). Want al die HBO gasten worden te duur, en daarnaast heb ik me geen zin om me in de schulden te werken door het HBO
Opzich niks mis met HBO, later heb je er voordeel van maar misschien nu even niet..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
De reden dat ik dus ook geen HBO ga doen, ik probeer nu te profiteren van de opleving van de ICT sector (ja ja btje verkeerde studie keuze). Want al die HBO gasten worden te duur, en daarnaast heb ik me geen zin om me in de schulden te werken door het HBO
Of hij loopt over 10 jaar ook de longen uit zijn lijf te schreeuwen op een of ander plein omdat meneer bang is dat zijn pensioentje niet voldoende zal zijn. Of omdat het bier te duur is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:39 schreef kibber het volgende:
[..]
Opzich niks mis met HBO, later heb je er voordeel van maar misschien nu even niet..
Dan maar een tijd werk onder je niveau doen meet straks lach jij rot omdat je jou schaapjes mooi op het droge hebt
Tjah ik zie wel hoe het loopt, en ik wil heus ook wel 2 a 3 jaar lopende band werk doen. Maar heb niet voor niks een ICT studie gedaan. Maar ook dan wil ook best als PC verkoper beginnen. Als ik maar werk heb, en geld en niet te vergeten werkervaring. Op dit moment heb je gewoon het even niet voor het uitkiezen mede dankzij dit kabinet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:39 schreef Asics het volgende:
[..]
je kan ook gaan werken en je baas zover krijgen dattie een deeltijd HBO voor je betaalt![]()
tuurlijk... ga jij eerst maar eens echt inhoudelijk reagerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Of hij loopt over 10 jaar ook de longen uit zijn lijf te schreeuwen op een of ander plein omdat meneer bang is dat zijn pensioentje niet voldoende zal zijn. Of omdat het bier te duur is.
Heb jij ooit vakantie werk gedaan? Ik heb dus al een paar keer aan de lopende band gestaan en heb dus mega respect voor deze mensen gekregen. Die gasten werken kei en keihard. En die mogen dan niet zeiken als de regering er een zooitje van maakt. En geloof me doordat er zo weinig banen zijn lopen er ook genoeg hogere opgeleide mensen dit werk te doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Of hij loopt over 10 jaar ook de longen uit zijn lijf te schreeuwen op een of ander plein omdat meneer bang is dat zijn pensioentje niet voldoende zal zijn. Of omdat het bier te duur is.
Nee, want het probleem hier is dat ik op een stervens druk station geirriteerd raakte door de drukte. Verder niet te moeilijk gaan doen over de oorzaak van deze demonstratie en dat soort dingen. Ook niet meer zeuren over het feit dat ik kots op arbeiders, dat is natuurlijk niet zo... maar ik ben er geen fan van.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:43 schreef kibber het volgende:
[..]
tuurlijk... ga jij eerst maar eens echt inhoudelijk reageren
Hmm, je reacties doen anders vermoeden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ook niet meer zeuren over het feit dat ik kots op arbeiders, dat is natuurlijk niet zo... maar ik ben er geen fan van.
Die "paupers" financiëren mede jouw studie. Dus vooral niet gaan zeiken, Übermensch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Misschien studeer ik nog...
Ik ga in ieder geval niet lopen kloten op een plein om één procent meer zakcentjes te krijgen net als die paupers.
Inderdaad, dan was ik gek geworden en had niet voor mezelf in gestaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:53 schreef MartinusMagnus het volgende:
Wees blij dat de machinisten niet ook staakten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |