abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:27:48 #26
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22362086
Eens kijken of ik nog in beeld kom. Inclusief witheet hoofd.
pi_22362128
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:23 schreef BrauN het volgende:

[..]
ik heb geen flauw idee waar ze precies om demonstreren,
Mooi zo.
Mond houden en slotje.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:29:33 #28
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22362130
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
En AL zou het om lonen gaan? Wat dan nog?

Het is toch niet eerlijk dat Lopende band medewerkers maar moet blijven op het huidige salaris niveau en dat de ambternaren volgend jaar er weer zoveel procent erbij krijgen... En trouwens wat netter over lopende band medewerkers, voor je het weet kan je het zelf gaan doen omdat je geen baantje meer kan vinden

*Ajaxno1 ook nog student (mbo ) is
MBO? Dan ben jij geen student, maar scholier.

En inderdaad, jij loopt het risico later achter de lopende band te eindigen.
pi_22362137
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:26 schreef BrauN het volgende:
Nederland 3, kijken, nu!

Reportage met medewerking van een metaalarbeider, de rotzak!
Idd die zijn minder want ze zijn maar metaalarbeider. Gebruik je voortaan ook je fiets niet meer? Of stap je voortaan ook niet meer in de trein. Want die zijn oa maar gemaakt door metaal arbeiders
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_22362150
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:29 schreef BrauN het volgende:

[..]

Gezien jouw uitspraken hier belnd jij er zeker achter.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:32:12 #31
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22362186
Lodewijk de Waal houdt een mooie toespraak. Maar die donderstraal rijdt straks weer rustig naar huis in zijn BMW en heeft geen zorgen aan z'n kop, dat allemaal dankzij zijn FNV loontje. Goed bezig
pi_22362204
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:29 schreef BrauN het volgende:

[..]

Jij niet gelukkig... Nee je snapt het helemaal..
JUIST mensen zoals jij die (denken) dat ze een hoge opleiding hebben kunnen daar terecht komen..
Waarom? Mensen met ene hoge opleiding zijn duur en bedrijven die het geld niet hebben om jou te kunnen betalen nemen jou iet aan..
maar jij voelt je te goed om minder inteligent werk te doen dus neem je lekker een uitkering, daardoor stijgt de werkeloosheid, gaat de economie achteruit en betalen die domme arbeiders die protesteren jou uitkering..
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:35:08 #33
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_22362250
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_22362256
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:33 schreef kibber het volgende:

[..]

Jij niet gelukkig... Nee je snapt het helemaal..
JUIST mensen zoals jij die (denken) dat ze een hoge opleiding hebben kunnen daar terecht komen..
Waarom? Mensen met ene hoge opleiding zijn duur en bedrijven die het geld niet hebben om jou te kunnen betalen nemen jou iet aan..
maar jij voelt je te goed om minder inteligent werk te doen dus neem je lekker een uitkering, daardoor stijgt de werkeloosheid, gaat de economie achteruit en betalen die domme arbeiders die protesteren jou uitkering..
De reden dat ik dus ook geen HBO ga doen, ik probeer nu te profiteren van de opleving van de ICT sector (ja ja btje verkeerde studie keuze). Want al die HBO gasten worden te duur, en daarnaast heb ik me geen zin om me in de schulden te werken door het HBO
pi_22362258
TS, wat is je hetze tegen 'gewoon volk'?

Oh ja, jij wil alleen hoogopgeleiden hebben in dit land zeker. En wie zorgen er dan voor de gebouwen?

En het is ruim van tevoren aangekondigd, dit had je kunnen weten.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:38:09 #36
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:39:24 #37
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_22362353
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

De reden dat ik dus ook geen HBO ga doen, ik probeer nu te profiteren van de opleving van de ICT sector (ja ja btje verkeerde studie keuze). Want al die HBO gasten worden te duur, en daarnaast heb ik me geen zin om me in de schulden te werken door het HBO
je kan ook gaan werken en je baas zover krijgen dattie een deeltijd HBO voor je betaalt
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_22362372
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Opzich niks mis met HBO, later heb je er voordeel van maar misschien nu even niet..
Dan maar een tijd werk onder je niveau doen meet straks lach jij rot omdat je jou schaapjes mooi op het droge hebt
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:41:20 #39
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22362404
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:39 schreef kibber het volgende:

[..]

Opzich niks mis met HBO, later heb je er voordeel van maar misschien nu even niet..
Dan maar een tijd werk onder je niveau doen meet straks lach jij rot omdat je jou schaapjes mooi op het droge hebt
Of hij loopt over 10 jaar ook de longen uit zijn lijf te schreeuwen op een of ander plein omdat meneer bang is dat zijn pensioentje niet voldoende zal zijn. Of omdat het bier te duur is.
pi_22362419
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:39 schreef Asics het volgende:

[..]

je kan ook gaan werken en je baas zover krijgen dattie een deeltijd HBO voor je betaalt
Tjah ik zie wel hoe het loopt, en ik wil heus ook wel 2 a 3 jaar lopende band werk doen. Maar heb niet voor niks een ICT studie gedaan. Maar ook dan wil ook best als PC verkoper beginnen. Als ik maar werk heb, en geld en niet te vergeten werkervaring. Op dit moment heb je gewoon het even niet voor het uitkiezen mede dankzij dit kabinet.
pi_22362458
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:41 schreef BrauN het volgende:

[..]

Of hij loopt over 10 jaar ook de longen uit zijn lijf te schreeuwen op een of ander plein omdat meneer bang is dat zijn pensioentje niet voldoende zal zijn. Of omdat het bier te duur is.
tuurlijk... ga jij eerst maar eens echt inhoudelijk reageren
pi_22362482
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:41 schreef BrauN het volgende:

[..]

Heb jij ooit vakantie werk gedaan? Ik heb dus al een paar keer aan de lopende band gestaan en heb dus mega respect voor deze mensen gekregen. Die gasten werken kei en keihard. En die mogen dan niet zeiken als de regering er een zooitje van maakt. En geloof me doordat er zo weinig banen zijn lopen er ook genoeg hogere opgeleide mensen dit werk te doen.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:46:10 #43
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22362510
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:43 schreef kibber het volgende:

[..]

tuurlijk... ga jij eerst maar eens echt inhoudelijk reageren
Nee, want het probleem hier is dat ik op een stervens druk station geirriteerd raakte door de drukte. Verder niet te moeilijk gaan doen over de oorzaak van deze demonstratie en dat soort dingen. Ook niet meer zeuren over het feit dat ik kots op arbeiders, dat is natuurlijk niet zo... maar ik ben er geen fan van.
pi_22362535
Als je geen "fan" bent van arbeiders gebruik dan ook NIKS meer, ga achter je pc weg! want dat is gemaakt door arbeiders!
pi_22362548
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:46 schreef BrauN het volgende:

[..]
Ook niet meer zeuren over het feit dat ik kots op arbeiders, dat is natuurlijk niet zo... maar ik ben er geen fan van.
Hmm, je reacties doen anders vermoeden.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_22362639
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:14 schreef BrauN het volgende:

[..]

Misschien studeer ik nog...

Ik ga in ieder geval niet lopen kloten op een plein om één procent meer zakcentjes te krijgen net als die paupers.
Die "paupers" financiëren mede jouw studie. Dus vooral niet gaan zeiken, Übermensch.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:51:57 #47
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22362658
Zucht... had ik maar niks gezegd over die arbeiders.

Ik ben laaiend omdat ik lang op mijn trein moest wachten in een drukke menigte die hun bek niet dicht konden houden, grijs haar hadden en met belachelijke borden zwaaiden!

Dat was het zo'n beetje...
pi_22362690
Wees blij dat de machinisten niet ook staakten
Vrijwillig gebanned
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:55:50 #49
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22362751
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:53 schreef MartinusMagnus het volgende:
Wees blij dat de machinisten niet ook staakten
Inderdaad, dan was ik gek geworden en had niet voor mezelf in gestaan.
pi_22362806
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:55 schreef BrauN het volgende:

[..]

Inderdaad, dan was ik gek geworden en had niet voor mezelf in gestaan.
En als het ambulancepersoneel dan óók nog had gestaakt
Vrijwillig gebanned
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')