Ook bij fonteinen, watervallen, enz. Maar daar ben ik in principe niet verantwoordelijk voor hèquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:39 schreef sleepflower het volgende:
Heb je dat alleen bij douchen of bij al het water?
Maar dus niet als je in bad gaat? Alleen bij vallend water?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:41 schreef eSSe het volgende:
[..]
Ook bij fonteinen, watervallen, enz. Maar daar ben ik in principe niet verantwoordelijk voor hè
Je hoeft niet te reagerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:39 schreef The_Hives het volgende:
dus?
Leg een handdoek op de grond voordat je de douche aanzet, dan valt het water lekker zacht en doet het niet zo'n pijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:38 schreef eSSe het volgende:
Ik ben denk ik bang dat het water zich zeer doet als het op de grond komt.
Wat kan ik hier aan doen?
Hey, das zielig voor de handdoekquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leg een handdoek op de grond voordat je de douche aanzet, dan valt het water lekker zacht en doet het niet zo'n pijn.
ik wist niet dat onz en r&p samen waren gegaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:42 schreef eSSe het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren
You have got to be fucking kidding me!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:38 schreef eSSe het volgende:
Handdoeken vinden dat juist lekker en het water kan tot na het douchen gezellig bij jou blijvenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:45 schreef eSSe het volgende:
[..]
Hey, das zielig voor de handdoekBovendien, waar moet het water dan heen?
Whahaha, die houden we erinquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:38 schreef eSSe het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:49 schreef www.manowar.be het volgende:
wahahahahahaahah
jij krijgt een hartaaval als het regent zeker? :p
funny guy
En dat iedere dag? Ben je gek geworden ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:56 schreef ComComMer het volgende:
Het is een heel andere benadering van het douchen dan ik tot nog toe heb gehoord,.. je kunt je eventueel ook laten droogstomen als je dat prettiger vindt... een sauna dus... scheelt een hoop water en je voelt je weer kiplekker... en daarna het zwembad in... maar niet duiken dan natuurlijk... gewoon er langzaam in stappen... dan doe je het water niet zoveel pijn..
Ssssssstt...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
En dat iedere dag? Ben je gek geworden ofzo
Smerige bruut!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[afbeelding]
Een sauna?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:56 schreef ComComMer het volgende:
... een sauna dus...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een sauna?Ben je gek geworden of zo? Daar gooien ze water op de kachel, dat verbrandt levend!
![]()
![]()
Een beetje naakt met het water staan vrijen! Waarom durf je dat wel?... Al je intieme delen laten betasten door dat gevoelige warme water?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:03 schreef eSSe het volgende:Oh mijn God, er zijn gewoon nog best veel serieuze reactie
Overigens heb ik zojuist heerlijk gedoucht.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een sauna?Ben je gek geworden of zo? Daar gooien ze water op de kachel, dat verbrandt levend!
![]()
![]()
Waarom edit je dat je lekker gedouched hebt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:03 schreef eSSe het volgende:
-edit-
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:03 schreef eSSe het volgende:
Oh mijn God, er zijn gewoon nog best veel serieuze reactie. Overigens heb ik zojuist heerlijk gedoucht.
helaas, sommige hebben je vorige post al gezienquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:05 schreef eSSe het volgende:
Ik dacht dat R&P gebruikers serieus om gingen met problemen? En al die plaatjes zijn heus niet grappig. Weet je hoe weinig pijn water kan verdragen. En in de zomer lopen er ook nog allemaal van die vieze beestjes over het water. Wedden dat die hun voeten niet hebben geveegd voordat zij landden?
Er zit nog leven in dit topicquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:05 schreef Markster het volgende:
[..]
Waarom edit je dat je lekker gedouched hebt?
En dat er toch nog serieuze reacties waren ?
Nee, nee, nee, beste Esse,... Je gaat helemaal nat met dat waterverhaal van je...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:05 schreef eSSe het volgende:
Ik dacht dat R&P gebruikers serieus om gingen met problemen? En al die plaatjes zijn heus niet grappig. Weet je hoe weinig pijn water kan verdragen. En in de zomer lopen er ook nog allemaal van die vieze beestjes over het water. Wedden dat die hun voeten niet hebben geveegd voordat zij landden?
Over het algemeen krijgen R&P-gebruikers een schop onder hun gat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:05 schreef eSSe het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:10 schreef eSSe het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet, dat arme water![]()
En waar moet ik dan op slapen? Op dat natte kussen zeker? Nee, dat is niet zielig voor het water...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]het water vind het niet zo erg hoor
en gewoon een kussen onder de douche leggen![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je vriendin zal maar zo zwaar ongesteld zijn zeg...
is het zielig voor jou als je zacht op een kussen valt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:13 schreef eSSe het volgende:
[..]
En waar moet ik dan op slapen? Op dat natte kussen zeker? Nee, dat is niet zielig voor het water...
Probleem is dan dat het water dan wel verkouden kan worden... want nat kussen wil wel eens problemen geven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]het water vind het niet zo erg hoor
en gewoon een kussen onder de douche leggen![]()
Alsof ik daar geld voor heb, met al die bezuinigingen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
is het zielig voor jou als je zacht op een kussen valt?
en je kunt toch 2 kussens hebben 1 voor de douche 1 voor te slapen
dude...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:55 schreef JaWi het volgende:
Dit ga ik vanavond in de kroeg vertellen.
ja maar het kussen is dan ook water bestendig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:16 schreef ComComMer het volgende:
[..]
Probleem is dan dat het water dan wel verkouden kan worden... want nat kussen wil wel eens problemen geven.
Terwijl hij van dat WATER-bier drinkt. Ik word niet goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:18 schreef mechatronics het volgende:
[..]
dude...ben jij ff de man
Waterafstotend!?! Wat ben jij gemeen!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ja maar het kussen is dan ook water bestendig.
Eindelijk iemand die me snaptquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:24 schreef djowij het volgende:
jaja en t water in het waterbed dan... ow ik snap het dat is een gevangenis![]()
En de WC is een martelwerktuig! Steeds een aantal liter water laten vallen en door de uitwerpselen laten kruipen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:25 schreef eSSe het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me snapt
Ja ik merk ze ook altijd snel op, alsof het in de lucht hangt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:30 schreef HAL9000S het volgende:
hmmm...ik heb eerder een fobie voor mensen die niet douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |