abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22373410
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:11 schreef Dizzee het volgende:
Bier is vies.

En dames die bier drinken
das juist wel beter

en bier is lekker, je bent zelf vies
pi_22373421
't Is gelukt.
pi_22373440
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:17 schreef Monidique het volgende:
't Is gelukt.
wat is?
pi_22377042
Ehhh.. hou de slowchat vanaf nu beperkt svp!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 3 oktober 2004 @ 18:28:59 #80
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22377381
Bier is best lekker. En stoer ook, als je er over nadenkt. Maar nadenken is blij en sullig, dus lekker drinken maar
pi_22377449
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:36 schreef tuut84 het volgende:
bier is mijn leven
vind je het gek als je moeder ook je zus is
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:00:57 #82
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_22377994
bier is niet stoer man, bier is gewoon een excuus bedacht door de mannen
om van hun -toch eigenlijk wel irritante breezersletten- of te komen,
(en bier is nog vies ook)
pi_22385595
Een biertje drink je met maten.
Het maakt alles een stuk gezelliger/losser, en het is nog gezond ook.
Wat wil je nog meer?
pi_22394122
Het is gewoon gaaf als je de volgende dag kan zeggen dat je erg zat was. Je krijgt echt enorm veel respect dan van andere mensen.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  maandag 4 oktober 2004 @ 13:31:03 #85
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_22394206
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 01:45 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Opgescheept zitten met mensen die zichzelf door de alcohol iets te grappig vinden is gewoon zo suf, daar word je wel ongezellig van.
Er is maar één oplossing: mee gaan drinken! Liefst bier, natuurlijk.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  maandag 4 oktober 2004 @ 13:36:47 #86
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22394317
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:37 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Jou email
_o-
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_22396267
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 13:31 schreef Svyatagor het volgende:
Er is maar één oplossing: mee gaan drinken! Liefst bier, natuurlijk.
Neh, ik moet eerlijk zeggen dat ik in de meeste gevallen zonder alcohol genoeg lol heb, ook als de rest dronken is. Mits die mensen ook als ze niet dronken zijn enigszins boeiend zijn...

Als ze zonder alcohol al saai zijn verandert de alcohol daar verder niks aan.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_22397353
Ik denk dat veel mensen alcohol -onbewust- als drug gebruiken. Drinken om aangeschoten te worden, omdat dat gevoel de zogenaamde 'gezelligheid' brengt. Niet voor niets zijn termen als 'indrinken' zo gewoon geworden. Wat is nou het idee van indrinken? Zoveel mogelijk alcohol ophebben voor je de deur uitgaat.
pi_22398402
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 15:50 schreef Kontiki het volgende:
Ik denk dat veel mensen alcohol -onbewust- als drug gebruiken. Drinken om aangeschoten te worden, omdat dat gevoel de zogenaamde 'gezelligheid' brengt. Niet voor niets zijn termen als 'indrinken' zo gewoon geworden. Wat is nou het idee van indrinken? Zoveel mogelijk alcohol ophebben voor je de deur uitgaat.
Ik heb het hier wel eens over gehad met wat vrienden.

Vroeger(wat klinkt dat oud), maar 4/5 jaar geleden begon ik met drinken.15/16 jaar ong. Toen deed ik het echt om niet achter te blijven, dus dronk heel wat. Eigenlijk alleen om dronken te worden, omdat iedereen dronken was. Daarna hoefde dat niet meer zo, en begon ik steeds minder te drinken. Dus niet meer om het dronken worden. Paar drankjes, puur voor de smaak en om wat 'losser' te zijn.
pi_22398480
Vind bier gewoon lekker en wat voor uitwerking het gaat hebben ligt er helemaal aan hoever je wil gaan. Maar ik ben het er wel mee eens dat sommigen het soms "stoer" vinden.
Je moet het ook niet drinken als je het "stoer" vind of zo maar gewoon als je het lekker vind.
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:53:58 #91
97665 Vincenzo
Onthackt sinds 2019
pi_22398781
Bier =
Wodka =
pi_22401419
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:37 schreef Dizzee het volgende:
Ik heb het hier wel eens over gehad met wat vrienden.

Vroeger(wat klinkt dat oud), maar 4/5 jaar geleden begon ik met drinken.15/16 jaar ong. Toen deed ik het echt om niet achter te blijven, dus dronk heel wat. Eigenlijk alleen om dronken te worden, omdat iedereen dronken was. Daarna hoefde dat niet meer zo, en begon ik steeds minder te drinken. Dus niet meer om het dronken worden. Paar drankjes, puur voor de smaak en om wat 'losser' te zijn.
Yup, same here. Ik drink ook bijna geen bier meer omdat het vaak helemaal niet smaakt. Maar tijdens grote feesten e.d. gaat het dan wel weer goed naar binnen. Vreemd....
pi_22401841
Bier is lekker, daarom drinken we het en daarom praten we erover.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22401995
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bier is lekker, daarom drinken we het en daarom praten we erover.
Je hebt het toch ook niet de hele tijd over cola?
pi_22402018
Cola vind ik dan ook niet te zuipen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22415076
Bier is lekker, bier is gezellig en dronken zijn is lekker.

Maar als je niet drinkt zal dat me een zorg zijn... als je maar gezellig bent (en mij niet aanspreekt op m'n dronken gedrag ).
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_22420036
Het is toch ook gewoon lekker om op de zaterdagavond ff lekker te drinken, b'tje doorgieten, niet om dronken te worden en een vette kater te krijgen, maar gewoon voor de gezelligheid. Bier is gewoon lekker, b'tje aangeschoten worden is ook niet erg. Dronken worden doe ik niet aan, nog nooit gebeurd, wel aangeschoten geweest maar daar is ook nix ergs aan. Als ik zeg dat ik zin in het weekend heb omdat ik dorst heb is dat echt niet om stoer te doen, maar omdat ik er echt zin in heb.. zo is het toch gewoon?
pi_22472674
Alle alcoholisten die nog niet bij de AA zijn, ontkennen dat ze alcoholist zijn. Ze zeggen dat ze voor de gezelligheid drinken en het lekker vinden. Een echte alcoholist wordt ook niet dronken, zijn lichaam is gewend aan alcohol en vraagt steeds om meer. Echt sociaal drinken daar is niets mis mee, maar ongecontroleerd alcohol laten inlopen, dat kost je je lever of is het leven.
pi_22473246
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:11 schreef Dizzee het volgende:
Bier is vies lekker

En dames die bier drinken
pi_22473302
Ik zat afgelopen zaterdagavond aan de cola, terwijl mijn vrienden aan het bier zaten... ik was praktisch kapot van de voetbal...

Maar ik betaalde ongeveer even veel geld, en kon na 2 uur de gesprekken niet meer normaal volgen.. da's toch ook jammer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')