Kortom een geinig mannetje met veel.... heel veel fantasie en erg zelfverzekerd.quote:Ik zeg wel dat ik rayman haat op Fok maar ik bied altijd netjes met excuses aan op msn aan hem
Of je bent te noob, of te oudquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:02 schreef Rodie83 het volgende:
Hee gamedemon, how come dat ik niet in de OP sta?![]()
Ik ben geen n00bquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Of je bent te noob, of te oud
Nou graftak, dan lijkt het antwoord me duidelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:04 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik ben geen n00b![]()
21quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou graftak, dan lijkt het antwoord me duidelijk
is dat ook 10 dvd's met ook animatrix erbijquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:05 schreef Gamedemon het volgende:
kan gefixt worden rodie...
maar ik lees hier net wat over de matrix box...
ik was 2 weken terug in de mediamarkt toen hadden ze matrix boxen liggen van 30 euro...alle 3 de delen voor 30 euro dus...
Coolnessquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:05 schreef Gamedemon het volgende:
kan gefixt worden rodie...
maar ik lees hier net wat over de matrix box...
ik was 2 weken terug in de mediamarkt toen hadden ze matrix boxen liggen van 30 euro...alle 3 de delen voor 30 euro dus...
nee maar dat boeit niet...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:06 schreef Tain het volgende:
[..]
is dat ook 10 dvd's met ook animatrix erbij
10 dvd's,quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:06 schreef Tain het volgende:
[..]
is dat ook 10 dvd's met ook animatrix erbij
16quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
21![]()
Zelfde eigenlijk met die lotr collector's edition met beeldje, ken eigenlijk niemand die zo'n box heeft gekochtquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee maar dat boeit niet...
animatrix heb je voor...10 a 15 euro...dan zit je op 40 of 45 euro...scheelt nog een teringzooi geld
Dan ben je ook een n00bquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
16
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dan ben je ook een n00b
zitten best verduidelijkende filmpjes bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:09 schreef Rodie83 het volgende:
Animatrix boeit me ook genen aars
Animatrix was prachtig:quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:11 schreef Tain het volgende:
[..]
zitten best verduidelijkende filmpjes bij
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]True, stiekem wel.
Niet verder vertellen, ok?
deel 2 en 3 slaan helemaal nergens op, er wordt in deel 2 heel veel geintroduceerd waar je nooit antwoord op krijgtquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:12 schreef Gamedemon het volgende:
en de matrix blijft nog onduidelijke wegens het verneuken van deel 2 en 3...
maargoed...kheb kleine aanpassingen gemaakt in de OP
de kid vond ik een onnodig filmpje...heeft helemaal geen toegevoegde waarde aan de film...op 1 zinnetje na : i didn't saved you kid, you saved yourself...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Animatrix was prachtig:
The Second Rennaicanse (hoe je het ook schrijft, verdamde fransen)
The Kid
en natuurlijk The Last Flight of the Osiris
die 3 zijn echt toppers die enorm bijdragen aan het verhaal.
2 en 3 waren minder, maar nog altijd goed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:12 schreef Gamedemon het volgende:
Nu sta ik nog niet in de OPquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:12 schreef Gamedemon het volgende:
1 zinnetje was genoegquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de kid vond ik een onnodig filmpje...heeft helemaal geen toegevoegde waarde aan de film...op 1 zinnetje na : i didn't saved you kid, you saved yourself...
de beste aflevering op die dvd vond ik die met dat huis die gebugged was...weet zo snel de naam niet
je weet door The Kid wel meer over die irritante gast die Neo overal aanbid waar die komtquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de kid vond ik een onnodig filmpje...heeft helemaal geen toegevoegde waarde aan de film...op 1 zinnetje na : i didn't saved you kid, you saved yourself...
de beste aflevering op die dvd vond ik die met dat huis die gebugged was...weet zo snel de naam niet
Ik vond hem niet zo irritant, als ik hem was zou ik precies hetzelfde gedaan hebben. En besides, hij heeft Neo mooi wel gered van Smithquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:17 schreef Tain het volgende:
[..]
je weet door The Kid wel meer over die irritante gast die Neo overal aanbid waar die komt
Er is echt iets mis met jouquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:17 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding] TVP!!
de hele spanning was eruit...wat vooral dom was, was dat de hovercraften in 1 keer vol geladen met guns waren...wat voorheen aleen gered kon worden met EMP....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:13 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen Matrix deel 1 echt een goede film. De vervolgen deden wat mij betreft een beetje afbreuk aan het verhaal.
Dat vond ik ook heel jammer ja, Dozer was dood, maar wtf happened to Tank?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de hele spanning was eruit...wat vooral dom was, was dat de hovercraften in 1 keer vol geladen met guns waren...wat voorheen aleen gered kon worden met EMP....
en dat ze de piloot uit het vorige deel maar dood verklaart hadden...zonder duidelijke aanleidingen...ze hebben niet gezegd dat ie is overleden aan zen wonden ofzo...nope gewoon : hijs dood....
Dude, relatief warm, 10 graden ipv - fackin 60 ofzo is heel warm.quote:en dat ze kachels hadden klopte ook niet ...in deel 1 werd gezegd dat ze dicht bij de aardkern woonden omdat dat het enige warme plekje nog was
Achteraf gezien denk ik dat ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:20 schreef Rodie83 het volgende:
Jup. En afgezien daarvan vond ik de hele sfeer weg. Juist de eeuwige vraag van "waarom bestaan we", die in deel 1 zo prachtig werd verklaard, dat kwam in deel 2 en 3 helemaal niet terug. Ze hadden het wat mij betreft bij deel 1 kunnen laten
dat proberen we al weken duidelijk te maken op alle mogelijke manieren aan die jongenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:18 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Er is echt iets mis met jou
Van welke kwaadaardige planeet kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:17 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding] TVP!!
Yup, het zou veel vetter zijn als ze dan neer zouden storten en Morpheus ze dan neer zouden hakken met een zinnetje als: "Out-warp this" en dan whoem, met z'n Katanaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:20 schreef Gamedemon het volgende:
o en monica belucci...lijkt samen met die fransman zo'n belangrijk onderdeel te zijn van de film...ronden ze ook niet netjes af ofzo...
en die 2 gasten die in deel 2 de lucht in vlogen...die ontzichtbaar konden worden...je ziet in 2 duidelijk dat ze nog leven als ze weggeblazen worden...word ook nix meegedaan
dat trainen was zoiezo vet...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Wat ik altijd ook nog 1 van de beste elementen uit films vind is het moment dat de hoofdpersoon wordt getrained, films als Training Day, Harry Potter (1 dan, en met name het boek), LotR en dus ook The Matrix.
Ik denk dat je jezelf dan nog net wat meer in de hoofdpersoon kunt verplaatsen. Omdat hij nog zo menselijk reageert op een situatie die duidelijk onmenselijk is.
En fix mijne ook meteenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:27 schreef Rodie83 het volgende:
GAMEDEMON IK WIL OOK IN DE OP!!!!!!
quote:Rodie83
Drinkt bier om zijn n00bishnish weg te drinken
Kan je geen leuk verhaaltje bij me maken? En ik heb dat helemaal niet gezegdquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:29 schreef Gamedemon het volgende:
Rodie staat in de Op
homer is gefixt
Gamedemon:quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
de OP is gebaseert op feiten
ik heb het toernooi uitgespeeld sukkel...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Gamedemon:
Een loser die zich beter voelt dan iedereen. Voelt zich een "master Ninja" maar is te slecht voor het toernooi. Bekt iedereen af. Als hij tegen iemand speelt die een spel 1x heeft gedaan voelt hij zich heel goed, gebruikt de term "1337" wel heel vaak voor zichzelf. Enige 2 dingen die goed aan hem zijn: Hij vind Pikmin (2) leuk en hij haat RaymanNL
Kan je beter:quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Gamedemon:
Een loser die zich beter voelt dan iedereen. Voelt zich een "master Ninja" maar is te slecht voor het toernooi. Bekt iedereen af. Als hij tegen iemand speelt die een spel 1x heeft gedaan voelt hij zich heel goed, gebruikt de term "1337" wel heel vaak voor zichzelf. Enige 2 dingen die goed aan hem zijn: Hij vind Pikmin (2) leuk en hij haat RaymanNL
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je beter:
Scheld graag en ragt n00bs in hun kont
van maken
installeren hond!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:03 schreef Gamedemon het volgende:
he mordra ik heb btw de hele C&C serie...dus ook firestorm
True, maar de Single Player wordt strikt geheim gehouden door Bungiequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
beetje jammer dat ze bijna aleen internet materiaal lieten zien en nix nieuws
wtf Attack of the Noobsquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:47 schreef mordradead het volgende:
NEE, jij komt hier nooit dus je komt er ook niet in
bij de eerste post al steralluresquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:46 schreef Bensel het volgende:
okee, kan iemand me nu toevoegen in de OP? thanks
dat zei ik tochquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:52 schreef mordradead het volgende:
komt door de titel he
ja duh, heb je m'n post wel gelezen? omdat ik deze slowchat nooit gezien had.. vind je het logisch dat ik hier dan nooit ben geweest? beter laat dan nooit hequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:47 schreef mordradead het volgende:
NEE, jij komt hier nooit dus je komt er ook niet in
Brothers, to arms!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:50 schreef Tain het volgende:
[..]
wtf Attack of the Noobs
daar gaat het helemaal niet omquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
ja duh, heb je m'n post wel gelezen? omdat ik deze slowchat nooit gezien had.. vind je het logisch dat ik hier dan nooit ben geweest? beter laat dan nooit he
..........quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:55 schreef Bensel het volgende:
en waarschijnlijk game ik al langer dan jullie....
ghe, ik speel al spelletjes sinds mijn 6e geloof ik, toen was jij 2quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:55 schreef Bensel het volgende:
ik denk rond 10 over 8, check de gids om het zeker te weten...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:56 schreef mordradead het volgende:
hoe laat komt kopspijkers?
Lacht alsof dat de bedoeling wasquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:52 schreef mordradead het volgende:
komt door de titel he
Begin het niet, dat verlies jequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:55 schreef Bensel het volgende:
aangezien je het nog niet doorhebt...dit is dus helemaal geen FPS slowtjet maar een normale slowchat met een n00b aantrekkende naamquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:58 schreef Bensel het volgende:
nou, dan ga ik hard aan de slag.. maarre.. wees wel ff zo vriendelijk om me geen nOOb te noemen okee? bovendien had ik al gezegd dat ik deze topic nooit gezien had.. anders had ik die 500 posts nu al wel gehad denk ik :p
ik heb er 10 en ik ga mijn tijd zitten verdoen met fokkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:12 schreef Bensel het volgende:
* Tain kijkt ff in active topics, en telt in het eerste kwart al 12 gam topics..
en dan heb ik nog geen eens een console
spel wat ik dus niet ga spelenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:19 schreef Gamedemon het volgende:
nee tis / me in jou quote dus dan word het tain als hij het quote...
en wat een absurdheid zeg http://games.fok.nl/news.php?newsid=768
nope. is altijd zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:16 schreef Bensel het volgende:
hmm. foutje in de codes? ik zie in de quote van Tain zijn naam staan in plaats van de mijne in de * pkwarts tag
tis toch absurd dat je geen brand progamma's op je pc mag hebben...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:21 schreef Tain het volgende:
[..]
spel wat ik dus niet ga spelen
als je hem illegaal hebt dan heb je zowiezo geen poot om op te staanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:27 schreef Bensel het volgende:
juist. Wat ze doen kan in feite schadelijk zijn, want deamon tools zou onstabiel kunnen worden, wat slechte gevolgen kan hebben voor evt onopgeslagen data ... hmm, ik dnek dt ik maar eens wat huiswek ga maken, terwijl ik dat spel (natuurlijk illegaal, want daar vragen ze bijna om) ga installeren.. en dan vervolgens de makers van dat aanklagen wegens het verlies van gegevens.
okee.. fout voorbeeld.. maar je begript de rest welquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:28 schreef Tain het volgende:
[..]
als je hem illegaal hebt dan heb je zowiezo geen poot om op te staan
dat is allang bekend en zullen ze vast ook wel iets aan doen, maar met weinig prioriteitquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:28 schreef Bensel het volgende:
over die / me tags.. vind het eigenlijk niet echt netjes lijken.. misschien kan er wat aan gedaan worden..
die is legaal, in nederland ieder geval welquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:43 schreef Bensel het volgende:
nou, ik weet eiig niet of die beveiligings emulatie nou zo legaal is.....
ik heb gisteren besloten dat ik (voorlopig) ga stoppen met pc gamen, ik heb geen zin om up te graden, en dat extreem trage gedoe en al dat gecrash, niet genoeg schijfruimte word ik dus helemaal gek van.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis toch absurd dat je geen brand progamma's op je pc mag hebben...
wtf gewoon...je moet dus een aparte pc kopen als je een brander wilt gebruiken binnekort...lekker belachelijk...
what's next? een spel dat spellen van andere uitgevers wist?
hij heeft hem op zijn kamer stan (hij heet hem dus ook zelf betaald) en ik heb geen zin om steeds te moeten vragen of ik op de xbox mag...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:24 schreef Frankeinstein het volgende:
je broer heeft een xbox en jij wil er nog een gaan aanschaffen? ik en mijn broer doen samen met de gamecube..
Ze hebben wel een kaartje gestuurd?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:08 schreef Tain het volgende:
asociale vriend + vriendin van mij zitten nu een te mooie vakantie te houden
[[url=http://thetrip.ellendil.com/images/albums/Chili/Torres%20del%20Paine/view_Torres_del_Paine_Laguna_Amarga_02.JPG]afbeelding][/url]
nee, ze zitten bijna elke dag in een internet cafe daar, foto's uploaden enzoquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ze hebben wel een kaartje gestuurd?![]()
Aan de overkant !quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:21 schreef Gamedemon het volgende:
het is stil ...
must....... play............... more............ fablequote:Op zondag 3 oktober 2004 01:21 schreef Gamedemon het volgende:
het is zo stil ...
quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:46 schreef capibar het volgende:
[..]
must....... play............... more............ fable![]()
hij is uit, dus je weet niet zeker of het een illegale isquote:Op zondag 3 oktober 2004 01:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Warez hoer![]()
nope hij komt deze week pas uitquote:Op zondag 3 oktober 2004 01:59 schreef capibar het volgende:
[..]
hij is uit, dus je weet niet zeker of het een illegale is![]()
Mooi plaatje.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:08 schreef Tain het volgende:
asociale vriend + vriendin van mij zitten nu een te mooie vakantie te houden
[[url=http://thetrip.ellendil.com/images/albums/Chili/Torres%20del%20Paine/view_Torres_del_Paine_Laguna_Amarga_02.JPG]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:59 schreef capibar het volgende:
[..]
hij is uit, dus je weet niet zeker of het een illegale is![]()
Ik sta op -2 nu.quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:58 schreef mordradead het volgende:
goedmorgen.... gisteren weer een slechte dag in de vbl manager
Morgen danquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ruben, we leven hier niet in Polen.
Redelijk doorgezopen dan.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Best heavy gister, kratje bier met z'n 4'en opgedronken
In 2 uurtjes. Toen verder naar de clubs 'n pubs, feest vieren tot aan de ochtend.
Ofzo
*1 Jack Daniels, 2 glazen rode wijn op heeft en na 10 passoa jus maar is gestopt met tellenquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Redelijk doorgezopen dan.
Ik had slechts 4 flesjes op, wilde vandaag niet brak zijn (ben ik ook absoluut nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Redelijk doorgezopen dan.
Waar dan?quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
Cool MSN 7.0 is uit!
tweakers -> meuktrackerquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:49 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Waar dan?
MSN Messenger 7 (Beta)quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:49 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Waar dan?
ehm.....quote:Op zondag 3 oktober 2004 09:03 schreef Tain het volgende:
[..]over 5 dagen is de officiele release datum
Ik heb het niet afgekeken die gast ontwijkt ze alleen maarquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:49 schreef -Mzraki- het volgende:
http://files2.bungie.org/ilubbees.wmv
Mwa, die dude doet het wel redelijk, op Legendary
dat is helemal niet coolquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
Cool MSN 7.0 is uit!
Die gast heeft niet 1 keer geschoten. Hij rent er gewoon vlug langs. Big deal.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb het niet afgekeken die gast ontwijkt ze alleen maarAlleen dat stukje dat hij die flood doodsloeg was wel ok
Ik vind wel dat je ze moet afknallenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Die gast heeft niet 1 keer geschoten. Hij rent er gewoon vlug langs. Big deal.
volgende keer dan maar weer een anti noob titel?quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
* capibar goeiemorgen zegt...
Moest effe zoeken....
Ik speel verdomme geen fps games
Dat zal ook wel de reden zijn dat wij legendary niet halenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je ze moet afknallen![]()
doe ik ook altijd![]()
[GAM SC] is voor mij voldoende om te zien dat het weer zo'n slowchattopic is...quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:16 schreef capibar het volgende:
[..]
volgende keer dan maar weer een anti noob titel?
Ssst niet te hard zeggenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:16 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel de reden zijn dat wij legendary niet halen
Face it. We zijjn n00bsquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ssst niet te hard zeggen![]()
saai filmpje om naar te kijken zeg...die gast weet wel hoe het spel in elkaar steekt maar tis te saai voor woorden...quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:49 schreef -Mzraki- het volgende:
http://files2.bungie.org/ilubbees.wmv
Mwa, die dude doet het wel redelijk, op Legendary
Hey hallo ik ben super vrolijk en helemaal hyper hoe zal dat nu komenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:19 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Face it. We zijjn n00bs![]()
gast dit topic staat vrijwel de hele dag bovenaan bij de GAM lijstquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[GAM SC] is voor mij voldoende om te zien dat het weer zo'n slowchattopic is...
Ik ga niet standaard op [FPS] zoeken....
zelfde kans dat we met z'n allen in 1 keer op elite ruins uitspelenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hey hallo ik ben super vrolijk en helemaal hyper hoe zal dat nu komenniet verpesten
Ik leef in de illusie dat ik HALO ooit eens op Legendary uit ga spelen
![]()
Je mag wel gewoon zeggen dat je een One Night stand gehad hebt.....quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hey hallo ik ben super vrolijk en helemaal hyper hoe zal dat nu komenniet verpesten
![]()
Mijn moeder zegt dat je altijd realistisch moet zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
net zoals in de meeste van jou posts...past dus wel bij jequote:Op zondag 3 oktober 2004 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
er zitten wel wat fouten in man! In die nieuwe msn
Volgens mij wil jij het gewoon hebben over je eigen adventures vannachtquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon zeggen dat je een One Night stand gehad hebt.....
zonder verder in details te spreken graag....
Gast, bij [FPS] denk ik aan chat over FPS en in FPS topics kom ik (normaal gezien) nooitquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast dit topic staat vrijwel de hele dag bovenaan bij de GAM lijst
Nah, gisteren (ben blij achteraf gezien) gelukkig niet!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:23 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij het gewoon hebben over je eigen adventures vannacht
Dat ruins niet uitgespeeld kan worden ligt aan het feit dat ik met een paar huilebalkjes speelquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zelfde kans dat we met z'n allen in 1 keer op elite ruins uitspelen
Op legendary heb ik PoA al uitgespeeldquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:22 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat je altijd realistisch moet zijn.
In dit specifieke geval ben ik het wel met haar eens
Mja, Halo_legend is idd 100 keer vetter. Dat is ook een zeer educatief filmpje, moet ik zeggenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
saai filmpje om naar te kijken zeg...die gast weet wel hoe het spel in elkaar steekt maar tis te saai voor woorden...
khad laatst een filmpje van iemand die op legendary speelt die was veel vetter...gewoon steeds kleine fragmenten van vette dingen
Das een makkie. Kan mn moeder zelfs.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Op legendary heb ik PoA al uitgespeeld![]()
nou niet komen zeggen dat dat een makkie is ajb![]()
Waarom, wat heb ik je ooit aangedaanquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:28 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Das een makkie. Kan mn moeder zelfs.
Wat, ik doe niksquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarom, wat heb ik je ooit aangedaan![]()
Die kan ik dronken, misselijk en ziek nog op Legendary uitspelenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Op legendary heb ik PoA al uitgespeeld![]()
nou niet komen zeggen dat dat een makkie is ajb![]()
Ga maar lekker de vermoorde onschuld uithangenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat, ik doe niks![]()
Je bent gewoon minder goed dan je zelf denkt, dat is hetquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga maar lekker de vermoorde onschuld uithangen![]()
quote:[quote]Op zondag 3 oktober 2004 12:30 schreef MAX_crazy het volgende:
[ik zei hiervoor: Zuiplap]
ehmm... jah had wel weer een vlinke borrel op jah![]()
daardoor steekte ik mijn sleutel in de verkeerde fiets (die van thomas) draaide te hard door dus sluitel stuk en slot beetjuh kapot. Dacht nog steets dat het mijn fiets was dus heb hem toen op mijn rug naar huis gebracht.
Tja, vrouwen en gamesquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:32 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je bent gewoon minder goed dan je zelf denkt, dat is het
Pijnlijk he, die realiteit
Hallo het ligt in de lijn der bedoelingen om het ooit uit te spelen, wie zegt dat ik dat niet doequote:Op zondag 3 oktober 2004 12:32 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je bent gewoon minder goed dan je zelf denkt, dat is het
Pijnlijk he, die realiteit
We kunnen haar niets kwalijk nemen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, vrouwen en games
Wijquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo het ligt in de lijn der bedoelingen om het ooit uit te spelen, wie zegt dat ik dat niet doe![]()
Tja, het blijven tenslotte vrouwen...quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
We kunnen haar niets kwalijk nemen.
Vrouwen zijn goed voor andere spelletjes dan computerspelletjes denk ik altijd maarquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, het blijven tenslotte vrouwen...
die óf het langer uithouden óf als ze dood zijn binnen 3 seconden door jou gevolgd wordenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat ruins niet uitgespeeld kan worden ligt aan het feit dat ik met een paar huilebalkjes speel![]()
Dat komt omdat ik jullie gehuil in de lobby over ruins grappig vindtquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die óf het langer uithouden óf als ze dood zijn binnen 3 seconden door jou gevolgd worden
Volgens mij ontwijkt GinaG m'n antwoorden een beetje...quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:36 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn goed voor andere spelletjes dan computerspelletjes denk ik altijd maar![]()
uh huhquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik jullie gehuil in de lobby over ruins grappig vindt![]()
Het is een vrij land, je mag denken wat je wiltquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij ontwijkt GinaG m'n antwoorden een beetje...
Ik sta op de Hall of Fame ladderquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:41 schreef capibar het volgende:
ik kan de sims 2 wel op legendary uitspelen![]()
Heeft Assepoester d'r schoentje met diamanten tierlantijntjes nog gevonden gister?quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is een vrij land, je mag denken wat je wilt![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die óf het langer uithouden óf als ze dood zijn binnen 3 seconden door jou gevolgd worden
Ja, alleen heb ik pas om 19:00 weg kunnen gaanquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heeft Assepoester d'r schoentje met diamanten tierlantijntjes nog gevonden gister?![]()
Dit is een grap ....quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik weet niet of iedereen dit al heeft gezien, maar het worden dus inderdaad giant-vliegen.
Props voor PK, die het correct heeft voorspeld
They can fly, they can snipe and they're total jerks.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dit is een grap ....
![]()
Vrouwen verschijnen ook altijd te laat op het toneel...quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik pas om 19:00 weg kunnen gaan(ik moest eigenlijk om 18:00 de deur uit), dus toen maar een taxi genomen
![]()
De bovengenoemde specificaties maakt het toch nog geen vliegen, wie weet zijn het wel reuze zeemeeuwen die de boel komen onderschijtenquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
They can fly, they can snipe and they're total jerks.
zeemeeuwen zijn echt bagger, ik fietste een keer naar school en toen heeft er een op mijn hoofd gepoeptquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
De bovengenoemde specificaties maakt het toch nog geen vliegen, wie weet zijn het wel reuze zeemeeuwen die de boel komen onderschijten![]()
Goed voor jequote:Op zondag 3 oktober 2004 13:00 schreef capibar het volgende:
[..]
zeemeeuwen zijn echt bagger, ik fietste een keer naar school en toen heeft er een op mijn hoofd gepoept![]()
Ik dacht zonet al op te merken dat je een grote fantasie hebt maar dit slaat echt allesquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
De bovengenoemde specificaties maakt het toch nog geen vliegen, wie weet zijn het wel reuze zeemeeuwen die de boel komen onderschijten![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:00 schreef capibar het volgende:
[..]
zeemeeuwen zijn echt bagger, ik fietste een keer naar school en toen heeft er een op mijn hoofd gepoept![]()
ik hoop dat halo 2 nooit uitkomtquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Goed voor je
Je hoofd vraagt er dan ook gewoon om :')quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:00 schreef capibar het volgende:
[..]
Hallo, als je de specificaties van die MrZaki opgeeft leest dan hoeft het toch niet per se over vliegen (=als in die insecten)te gaan.....quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik dacht zonet al op te merken dat je een grote fantasie hebt maar dit slaat echt alles![]()
maar goed dat ie al gold isquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik hoop dat halo 2 nooit uitkomt![]()
Ach je hebt al een hoop gehad op je hoofd van een zeemeeuw, wat wil JIJ nog meerquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik hoop dat halo 2 nooit uitkomt![]()
alle discs verbranden op een wonderlijke wijzequote:Op zondag 3 oktober 2004 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
maar goed dat ie al gold is
Barbaarquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:05 schreef capibar het volgende:
[..]
alle discs verbranden op een wonderlijke wijze![]()
en alle pc's waar dat spel op werd gemaakt crashen![]()
Ik mis je vraag een beetjequote:Op zondag 3 oktober 2004 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even tussendoor....
Zeg, weten jullie DE manier hoe vrouwen een stokbroodje te bakken ?
Wat bedoel je nu? Hoe je een vrouw in je bed krijgt?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even tussendoor....
Neej, het gaat gewoon over een stokbroodjequote:Op zondag 3 oktober 2004 13:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu? Hoe je een vrouw in je bed krijgt?
lees hoelang dat ding in de over moet, misschien een beetje voorverwarmen, ik schat zo'n 5 tot 8 minuten.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even tussendoor....
Dat doen de heren zoals jij en ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:10 schreef capibar het volgende:
[..]
lees hoelang dat ding in de over moet, misschien een beetje voorverwarmen, ik schat zo'n 5 tot 8 minuten.
Nu je het toch ter sprake brengt...hoe krijg ik jou in bed?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu? Hoe je een vrouw in je bed krijgt?
de vrouwen toch ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat doen de heren zoals jij en ik
Onze 16-jarige goeroequote:Op zondag 3 oktober 2004 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
hallo het zijn vrouwen...hun moeten alles in de keuken doen jij niet
totdat je een vrouw vind die niet kan kokenquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
hallo het zijn vrouwen...hun moeten alles in de keuken doen jij niet
ik ben 18 lieverdquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:14 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Onze 16-jarige goeroe![]()
Voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nu je het toch ter sprake brengt...hoe krijg ik jou in bed?
das dan officieel gezien geen vrouwquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:14 schreef capibar het volgende:
[..]
totdat je een vrouw vind die niet kan koken![]()
........................................................quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zal het maar vertellen...
Die meid die ik gister sprak bakte haar stokbroodje op de volgende manier...
Ze zet de oven aan, schuift het stokbrood erin.
Zet liedje van FAME (Irene Cara) op gaat vrolijk wat huppelen en dansen op het nummer en als het liedje afgelopen is gaat ze naar de oven en dan is 'r stokbroodje klaar![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoef er zeker niet bij te vertellen dat er een roze olifantje meedanste en dat als je goed had gekeken er een knaloranje kikker in de oven zat.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zal het maar vertellen...
Die meid die ik gister sprak bakte haar stokbroodje op de volgende manier...
Ze zet de oven aan, schuift het stokbrood erin.
Zet liedje van FAME (Irene Cara) op gaat vrolijk wat huppelen en dansen op het nummer en als het liedje afgelopen is gaat ze naar de oven en dan is 'r stokbroodje klaar![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij is het :quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet![]()
Toeeeeeeeeee??? Zeg nou!quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet![]()
Jij gaat ervan uit dat hij uberhaupt een vrouw vindtquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
volgens mij is het :
Dronken voeren
mee naar huis nemen
onderweg naar huis haar vastbinden aan een boom
en raggen maar terwijl ze schreeuwt
Neequote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Toeeeeeeeeee??? Zeg nou!
jup. gefrustreerd. alweer.
Ja, vrouwen hebben hun eigen manieren weer...quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:16 schreef capibar het volgende:
[..]
........................................................
dat kan ook![]()
Jij bent echt wel vet slecht in Haloquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee![]()
Je vindt het niet grappigquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:17 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik hoef er zeker niet bij te vertellen dat er een roze olifantje meedanste en dat als je goed had gekeken er een knaloranje kikker in de oven zat.
Jij denkt serieus dat DAT gaat werkenquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:20 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jij bent echt wel vet slecht in Halo![]()
Ik vond het wat minder geloofwaardig, daarbij , was jij niet zat gister?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je vindt het niet grappig![]()
Blijkbaar ben ik van de wat oudere generatie dan...
Niet dan?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat DAT gaat werken![]()
Leek me niet, maar ik lag eerlijk gezegd wel dubbel toen ze dat over dat stokbroodje vertelde...quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:21 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik vond het wat minder geloofwaardig, daarbij , was jij niet zat gister?
Kijk dan naar de foto links boven, drolquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik linksboven kijk zie ik het fok logoquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kijk dan naar de foto links boven, drol
quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik linksboven kijk zie ik het fok logo![]()
nee man het zijn schapen! zie je ze niet blaten dan?quote:
Dat lijkt eerder op een vergeevolueerde versie van die ''Teenage mutant ninja turtles'', in welk tijdbestek speelde die serie ook al weer 1980 ofzo toch? Kan best zijn dat ze er in 2552 er zo uitzien...quote:
Bees = bijenquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Dat verklaart I Love Bees ook.
zelfs halo is nog beter als die seriequote:Op zondag 3 oktober 2004 13:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat lijkt eerder op een vergeevolueerde versie van die ''Teenage mutant ninja turtles'', in welk tijdbestek speelde die serie ook al weer 1980 ofzo toch? Kan best zijn dat ze er in 2552 er zo uitzien...
Ik heb hier anders een prachtig mooie masterchief staan. Die mag je zo meenemen hoorquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
NEE![]()
Juist, en dit zijn insecten.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Bees = bijen![]()
Die zeemeeuwen shijt heeft overduidelijk je hersens aangetastquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:35 schreef capibar het volgende:
[..]
zelfs halo is nog beter als die serie![]()
Volgens mij had je het in een eerder post over vliegenquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist, en dit zijn insecten.
Toch wel héél toevallig dat er opeens 2 dingen naar buzzende vliegende insecten verwijzen, niet?
die van jou ook, anders zou je wel kunnen spellenquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die zeemeeuwen shijt heeft overduidelijk je hersens aangetast![]()
Jij heb je pik naar de MC vernoemdquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:35 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb hier anders een prachtig mooie masterchief staan. Die mag je zo meenemen hoor
quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:38 schreef capibar het volgende:
[..]
die van jou ook, anders zou je wel beter HALO kunnen spelen![]()
Ach we willen allemaal zoveelquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:38 schreef Rodie83 het volgende:
@ GinaG. Gamedemon en ik vinden dat er op je fotoboek alleen maar onduidelijke foto's staan. In verband met het een en ander willen wij een duidelijke foto.
Ik vraag het netjes. Alsjeblieft?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach we willen allemaal zoveel![]()
nou geweldig hoorquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan TV doorgeven via MSN 7.0
Rot op.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan TV doorgeven via MSN 7.0
ik wil jouquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach we willen allemaal zoveel![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel....quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Wel met de goede OP he?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:41 schreef capibar het volgende:
ik heb het nieuwe topic al klaar staan, dus als deze vol is hoeft niemand anders er eentje te beginnen
anders hebben we er weer 2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |