nee ik wist niet van die spleet achter de kluisjes!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:10 schreef Stuart het volgende:
Wahahahahaha![]()
Dacht je dat je steutel een stuiterbal was ofzo?
Nu leest de concierge van je school mee, die schuift die kluisjes opzij en die komt binnenkort bij jullie inbrekenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee ik wist niet van die spleet achter de kluisjes!
Heeey Hanzelquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:12 schreef Hanzel_lane het volgende:
stuart!
Kan niet, de kluisjes zitten muur vast! (en de muur ook) De enige manier was van boven! Via de gleuf waar hij er ook inviel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:13 schreef lieke2002 het volgende:
![]()
![]()
idd whahahaha
![]()
![]()
![]()
suc6 ermee
ps kluis van de muur aftrekken....???
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu leest de concierge van je school mee, die schuift die kluisjes opzij en die komt binnenkort bij jullie inbreken![]()
Mijn les is: Ik doe dit vanaf nu alleen als ik zeker weet dat er geen speelt achter de kluisjes zit waar hij tussen kan vallenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:18 schreef BlackDraco het volgende:
Tja dat is dom, sukkelEn wat heb je ervan geleerd? Natuurlijk: Als een sleutel tussen een muur en een kluisje valt moet je dokken
idd whahahahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:20 schreef Slarioux het volgende:
Uit wraak zou ik er eieren, boterhammen met salami en open blikjes cola achter gooien / gieten.
Moet je eens zien hoesnel ze die kluisjes verplaatsen.
Ja moet ik doen! Er liggen nu ook allemaal haakjes van het sleutel vissen. Sommigen bleven achter de kluisjes steken en zijn toen ook gevallen _o-quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:20 schreef Slarioux het volgende:
Uit wraak zou ik er eieren, boterhammen met salami en open blikjes cola achter gooien / gieten.
Moet je eens zien hoesnel ze die kluisjes verplaatsen.
Ja dat dacht ik ja!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:21 schreef 9christensen het volgende:
Hehe.. denk je van mooi weekend. Krijg je dat nog ff op het einde van de vrijdag.
Ja goed idee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:21 schreef Fixxxer het volgende:
Kun je hem niet opzuigen met een stofzuiger en dan uit de zak halen...
daar dachten wij ook al aan, maar de slang past er niet achterquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:21 schreef Fixxxer het volgende:
Kun je hem niet opzuigen met een stofzuiger en dan uit de zak halen...
Dan is het wel een erg klein spleetjequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
daar dachten wij ook al aan, maar de slang past er niet achter
Geilquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dan is het wel een erg klein spleetje![]()
jep het is een wonder dat die sleutels er achter passen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dan is het wel een erg klein spleetje![]()
de schroefjes zitten aan de achterkantquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:31 schreef Dabenzo het volgende:
Ja kan natuurlijk ook het onderste kluisje open doen en daar een gat in boren ofzo.. of de achterkant losschroeven..
Tja, anders vraag je een loper.. die loopt wel ff achterom om jouw sleutels te pakken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
de schroefjes zitten aan de achterkant
Dan komt de dubbele footkick om de hoek kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
de schroefjes zitten aan de achterkant
achter die muur zitten kleedhokjes, je kunt er dus niet omheenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:36 schreef Dabenzo het volgende:
[..]
Tja, anders vraag je een loper.. die loopt wel ff achterom om jouw sleutels te pakken.
Zitten er Somaliers op jouw school?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
achter die muur zitten kleedhokjes, je kunt er dus niet omheen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:52 schreef Klonk het volgende:
het stikt vandaag van de kandidaten voor een darwin award
daar heb ik nou geen last vanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:55 schreef dork22 het volgende:
paperclip+ paperclip + skills = vervangende sleutel
ik raak altijd die sleutels van die kluisjes kwijt, vooral in de laatste week van school, dag gymspullen, broodtrommols, boeken en andere dingen![]()
![]()
Nee, bij jou is dat al het geval na de eerste paar weken dat de school begonnen is..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
daar heb ik nou geen last van
Sommige mensen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:26 schreef 9christensen het volgende:
Je moet morgen donders eieren en knoflook gaan eten. Dan zorgen dat je op school past moet poepen. Je bruine geval dan in een bakkie ploffen en 'm achter die kluissies donderen..![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:26 schreef 9christensen het volgende:
Je moet morgen donders eieren en knoflook gaan eten. Dan zorgen dat je op school past moet poepen. Je bruine geval dan in een bakkie ploffen en 'm achter die kluissies donderen..![]()
de filmpjes gezien op www.toool.nl Doen ze ook zo iets maar dan net ff ander .... Aanrader...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:55 schreef dork22 het volgende:
paperclip+ paperclip + skills = vervangende sleutel
ik raak altijd die sleutels van die kluisjes kwijt, vooral in de laatste week van school, dag gymspullen, broodtrommols, boeken en andere dingen![]()
![]()
Leuk. Maar daar kan een sleutel toch ook achter vallenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:13 schreef Roellio het volgende:
Wij hebben kluisjes met zo'n draaischijf met een cijfercombinatie!
Zelfs de draaischijf kan er achter vallenquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Leuk. Maar daar kan een sleutel toch ook achter vallen![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:28 schreef dingendoener het volgende:
bij ons kun je bier op school kopen....
bier is geen drinken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:11 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]bij mij op school niet
alleen maar flesjes drinken, chocomel, appelsap enzo
![]()
Dat hej mooi terecht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:28 schreef dingendoener het volgende:
Kijk, die scholen van tegenwoordig doen aan marketingquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:28 schreef dingendoener het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |