nee ik wist niet van die spleet achter de kluisjes!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:10 schreef Stuart het volgende:
Wahahahahaha![]()
Dacht je dat je steutel een stuiterbal was ofzo?
Nu leest de concierge van je school mee, die schuift die kluisjes opzij en die komt binnenkort bij jullie inbrekenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee ik wist niet van die spleet achter de kluisjes!
Heeey Hanzelquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:12 schreef Hanzel_lane het volgende:
stuart!
Kan niet, de kluisjes zitten muur vast! (en de muur ook) De enige manier was van boven! Via de gleuf waar hij er ook inviel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:13 schreef lieke2002 het volgende:
![]()
![]()
idd whahahaha
![]()
![]()
![]()
suc6 ermee
ps kluis van de muur aftrekken....???
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu leest de concierge van je school mee, die schuift die kluisjes opzij en die komt binnenkort bij jullie inbreken![]()
Mijn les is: Ik doe dit vanaf nu alleen als ik zeker weet dat er geen speelt achter de kluisjes zit waar hij tussen kan vallenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:18 schreef BlackDraco het volgende:
Tja dat is dom, sukkelEn wat heb je ervan geleerd? Natuurlijk: Als een sleutel tussen een muur en een kluisje valt moet je dokken
idd whahahahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:20 schreef Slarioux het volgende:
Uit wraak zou ik er eieren, boterhammen met salami en open blikjes cola achter gooien / gieten.
Moet je eens zien hoesnel ze die kluisjes verplaatsen.
Ja moet ik doen! Er liggen nu ook allemaal haakjes van het sleutel vissen. Sommigen bleven achter de kluisjes steken en zijn toen ook gevallen _o-quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:20 schreef Slarioux het volgende:
Uit wraak zou ik er eieren, boterhammen met salami en open blikjes cola achter gooien / gieten.
Moet je eens zien hoesnel ze die kluisjes verplaatsen.
Ja dat dacht ik ja!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:21 schreef 9christensen het volgende:
Hehe.. denk je van mooi weekend. Krijg je dat nog ff op het einde van de vrijdag.
Ja goed idee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:21 schreef Fixxxer het volgende:
Kun je hem niet opzuigen met een stofzuiger en dan uit de zak halen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |