Je krijgt geen bier van me.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:31 schreef Fwnk het volgende:
Keuring half jaar geleden konden ze net door.. maar bij de dealer had het niet gelukt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:33 schreef Magneet het volgende:mooi Bastard fijn dat het een stuk beter rijd nu en een milimeter
die was nooit door de keuring gekomen met dat rubber
ow.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:32 schreef Magneet het volgende:die werkte toch bij de makro
nice, ik heb vandaag toch maar die star wars box set gekocht, 44,95 bij de blokker met 2 dukaten, net zoveel als bij de macroquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
ow.
Kopspijkers is voor links plep.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Kopspijkers :')
Om 21.00 uur GI Jane
Moet je m wel ff van private afhalen hequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:49 schreef Magneet het volgende:
het zijn er maar een paar in vergelijking met sommige Gijsjes en niet dat het iemand iets kan schelen maar me dvd lijstje is weer bijgewerkt
zo beter?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet je m wel ff van private afhalen he
Die van mij vanmiddag ff geupdate. http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/bastard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |