Geen idee of dat de reden is maar het is wel de legende achter dit familiewapen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:45 schreef dodeca het volgende:
Een heerlijk lul verhaal hierboven Chewie ik geloof echt niet dat dat de reden is dat Herr Berlusconi daarom dit logo in zijn kasteel tuin heeft laten aanleggen!
Dat is giswerk, mischien omdat de Visconti in die tijd de machtigste familie was in Milaan en nu zijn familie? Mischien omdat hij dit een mooi symbool vind? Wie zal het zeggenquote:Even wakker worden en afvragen waarom Herr Berlusconi zoiets in zijn kasteeltuin plaatst.
Wat bedoel je hier mee? Uit het copy paste werk van Aurora komt niet echt naar voren waarom hij het logo van Alfa Romeo er bij haalt, behalve dat daar een afbeelding van een slang op staat maar dan zou je ook een stuk af 50 nederlandse stadswapens kunnen plaatsen want die havikken lijken verdomd veel op draken en de leeuw die ook vaak gebruikt word ziet er ook niet echt uit als een leeuw.quote:Voor de rest vraag ik de serieuze onderzoeker eens uit te zoeken wie die Eerste(alfa) Romeo dan wel precies was.
Als ik TS moet geloven is het toch andersom?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:47 schreef Nynex het volgende:
[..]
THAT is exactly the point gek, uit die mythen/legendes/volksverhalen is de hele reptillian theorie voortgekomen![]()
als we de strijd van daaruit willen bestrijden is het zaak dat je al je spirituele krachten weer uit je ziel haalt, waar deze opgeslagen liggen.quote:He also strongly advised me in relation to the serpent race;"Don't go there". Why, when the evidence, ancient and modern, is so enormous?
Waarom zo'n geloof in David Icke? Snap best dat je kritisch bent ten opzichte van de overheid maar waarom dan wel iemand geloven die zich in eerste instantie de messias noemde maar nu opeens niet meer en zichzelf nogal vaak tegenspreekt in zijn eigen boeken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:32 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Aurora je topic samenvatting is brilliant:
eindelijk heb ik 's een keer een samenvatting dat ik mensen zelf kan laten lezen. want vertellen over david icke's bevindingen, omdat je het overgrote deel in hart & ziel begint te geloven, is heel moeilijk. zeker omdat de meesten (en ik spreek nu ff alleen over nederland) helemaal de andere kant op kijken. iedereen zit in de maalstroom van huisje, boompje, besstje & carriere maken & zoveel mogelijk verdienen zodat ook jij je kop boven water kan houden strax.
Welk is dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef NgInE het volgende:
dat code mysterie boek van quote is? allemaal conspiracy gerelateerde boeken.
In zijn boek uit 1991'Truth Vibrations' beweert hij dit toch wel en al zou hij dit dan anders bedoeld hebben, waarom ontkent hij dit nu dan? van Icke is trouwens al bewezen dat hij zichzelf reglematig tegenspreekt (wat in dit topic ook al vaker is aangegeven helaas werd daar verder niet op ingegaan), dus zou het mij niks verbazen dat hij er nu in zijn laatste boek opeens een andere draai aangeeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef NgInE het volgende:
Icke heeft zichzelf nooit de Mesias genoemd, maar wel de zoon van God. maar daarmee bedoelde hij dat hij, maar ook iedereen de zoon van God is. lees de inleiding van z'n laatste boek voor meer info hierover.
de Davinci Code vind ik niet echt een conspiracy boek maar meer een mysterie en ook nog eens slecht geschreven vind ik persoonlijk, zijn vorige boek het Bernini was wat dat betreft iets beter en neigde ook meer naar de conspiracy kant alhoewel Dan Brown zich alleen houdt aan de klasieke uitleg over de Illuminati dus geen groep die de wereldmacht nastreeft maar een groep 'vrijdenkers' die tegenwicht wil bieden aan de katholieke kerk.quote:trouwens, is het jullie ook al opgevallen dat de meest gelezen boeken in de trein 'De Davinci Code', 'Jennifer Government' en dat code mysterie boek van quote is? allemaal conspiracy gerelateerde boeken.
Het komt op mij over als iemand die een sekte aan zou kunnen spreken. Zo van 'hej dan vergaat de aarde. O shit het gebeurd niet nou dan zeg ik gewoon dat ik het anders had moeten interpreteren'quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:33 schreef Chewie het volgende:
In zijn boek uit 1991'Truth Vibrations' beweert hij dit toch wel en al zou hij dit dan anders bedoeld hebben, waarom ontkent hij dit nu dan? van Icke is trouwens al bewezen dat hij zichzelf reglematig tegenspreekt (wat in dit topic ook al vaker is aangegeven helaas werd daar verder niet op ingegaan), dus zou het mij niks verbazen dat hij er nu in zijn laatste boek opeens een andere draai aangeeft.
....en zo van....ondertussen zijn er wel allerlei rare oorlogen aan de hand die steeds heftiger worden, een steeds gekker wordende wereldbeeld creeerend. ....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het komt op mij over als iemand die een sekte aan zou kunnen spreken. Zo van 'hej dan vergaat de aarde. O shit het gebeurd niet nou dan zeg ik gewoon dat ik het anders had moeten interpreteren'
Dat komt inderdaad regelmatig voorbij, die bewering.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:23 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
ik bedoel als de president van amerika zoveel snuift totdat ie tranquilizers moet slikken....
Da's gek, bij mij saved hij alleen de link zelf, dat wordt dan 62 bytes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:03 schreef JoZzephus het volgende:
heb er net één zonder problemen gesaved naar mijn HD.
geen idee wat het probleem is CrackerJack
Ja dat is behoorlijk vervelend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:41 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
Da's gek, bij mij saved hij alleen de link zelf, dat wordt dan 62 bytes?![]()
Nee, zo ontstaat symboliek namelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:45 schreef dodeca het volgende:
Een heerlijk lul verhaal hierboven Chewie ik geloof echt niet dat dat de reden is dat Herr Berlusconi daarom dit logo in zijn kasteel tuin heeft laten aanleggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |