abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22460287
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 20:45 schreef dodeca het volgende:
Een heerlijk lul verhaal hierboven Chewie ik geloof echt niet dat dat de reden is dat Herr Berlusconi daarom dit logo in zijn kasteel tuin heeft laten aanleggen!
Geen idee of dat de reden is maar het is wel de legende achter dit familiewapen.
quote:
Even wakker worden en afvragen waarom Herr Berlusconi zoiets in zijn kasteeltuin plaatst.
Dat is giswerk, mischien omdat de Visconti in die tijd de machtigste familie was in Milaan en nu zijn familie? Mischien omdat hij dit een mooi symbool vind? Wie zal het zeggen
quote:
Voor de rest vraag ik de serieuze onderzoeker eens uit te zoeken wie die Eerste(alfa) Romeo dan wel precies was.
Wat bedoel je hier mee? Uit het copy paste werk van Aurora komt niet echt naar voren waarom hij het logo van Alfa Romeo er bij haalt, behalve dat daar een afbeelding van een slang op staat maar dan zou je ook een stuk af 50 nederlandse stadswapens kunnen plaatsen want die havikken lijken verdomd veel op draken en de leeuw die ook vaak gebruikt word ziet er ook niet echt uit als een leeuw.
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:47 schreef Nynex het volgende:

[..]

THAT is exactly the point gek, uit die mythen/legendes/volksverhalen is de hele reptillian theorie voortgekomen
Als ik TS moet geloven is het toch andersom?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2004 07:29:35 ]
pi_22460528
Aurora je topic samenvatting is brilliant:
eindelijk heb ik 's een keer een samenvatting dat ik mensen zelf kan laten lezen. want vertellen over david icke's bevindingen, omdat je het overgrote deel in hart & ziel begint te geloven, is heel moeilijk. zeker omdat de meesten (en ik spreek nu ff alleen over nederland) helemaal de andere kant op kijken. iedereen zit in de maalstroom van huisje, boompje, besstje & carriere maken & zoveel mogelijk verdienen zodat ook jij je kop boven water kan houden strax.

anywayz,. als de jaartellingen nog goed zijn betekent dat we in 8 jaar tijd naar een NWO of afbraak van de wereld gaan. zoals jij ook zo vaak heb kunnen lezen, beginnen de meesten van ons (die overtuigd beginnen te raken van Icke e.a. ) aardig gefrusteerd te raken in hoe we dit nu tegen moeten gaan (er zijn maar 8 jaren over).

Na het lezen van jou stuk ben ik nu helemaal overtuigd, dat we onszelf alleen maar kwaad gaan doen door recht tegen die reptilians in te gaan (ook al is het nog zo verleidelij en het 1e waar je aan denkt)
quote:
He also strongly advised me in relation to the serpent race;"Don't go there". Why, when the evidence, ancient and modern, is so enormous?
als we de strijd van daaruit willen bestrijden is het zaak dat je al je spirituele krachten weer uit je ziel haalt, waar deze opgeslagen liggen.

De krachten van de groep serpents is zo groot dat zelfs een heel groepje (niet spiritueel getrainde) mensen geen enkele kans maakt om de groten der aarde van hun voetstuk te stoten. Ik denk dat als je een offensief start om met dat groepje in de politiek te gaan zitten en zo het publiek kenbaar te maken, dat er iets aan de hand is: ik denk dat men van een koue kermis thuis zal komen als ze het al niet onmiddelijk hebben moeten bekopen met hun leven. Je weet: sommige gebeurtenissen zijn nog veel erger dan de dood. So Beware!

Wat dan wel te doen?

- wat dacht je van jezelf spiritueel ontwikkelen? en hierdoor krachtiger worden zodat je dit kunt overdragen op je medemens.

- wat dacht je van intern steeds meer onder je eigen mensen onder de aandachtbrengen

- misschien een keer met een Fok! groep een anonieme samenvatting aan alle nederlanders versturen < geloof me: ook al gelooft de helft het niet > dit zal zeker onderwerp van gesprek worden voor de komende dagen

- bepaalde zaken zoals bevoorbeeld besmette voeding (coloa, broccoli etc) zwaar boycotten

- je eigen kinderen beginnen te leren in wat voor wereld we werkelijk leven

etc. etc.

Ik begin dus steeds meer overtuigd te raken van het feit dat dat the way is om het licht te verspreiden. Als iedereen de donkere energieen en alles wat daar uit voortkomt begint te negeren, zal dat een veel groter effect hebben op de afbraak van deze groep.

Immers hun wapen is MASS-control. en MASS-control betsaat niet meer als de rest van de wereld NIET MEER naar hun luistert.

pi_22460930
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 08:32 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Aurora je topic samenvatting is brilliant:
eindelijk heb ik 's een keer een samenvatting dat ik mensen zelf kan laten lezen. want vertellen over david icke's bevindingen, omdat je het overgrote deel in hart & ziel begint te geloven, is heel moeilijk. zeker omdat de meesten (en ik spreek nu ff alleen over nederland) helemaal de andere kant op kijken. iedereen zit in de maalstroom van huisje, boompje, besstje & carriere maken & zoveel mogelijk verdienen zodat ook jij je kop boven water kan houden strax.
Waarom zo'n geloof in David Icke? Snap best dat je kritisch bent ten opzichte van de overheid maar waarom dan wel iemand geloven die zich in eerste instantie de messias noemde maar nu opeens niet meer en zichzelf nogal vaak tegenspreekt in zijn eigen boeken.

Waarom noemt hij zichzelf eigenlijk niet meer de Mesias?
pi_22465013
Icke heeft zichzelf nooit de Mesias genoemd, maar wel de zoon van God. maar daarmee bedoelde hij dat hij, maar ook iedereen de zoon van God is. lees de inleiding van z'n laatste boek voor meer info hierover.

trouwens, is het jullie ook al opgevallen dat de meest gelezen boeken in de trein 'De Davinci Code', 'Jennifer Government' en dat code mysterie boek van quote is? allemaal conspiracy gerelateerde boeken.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  donderdag 7 oktober 2004 @ 13:41:37 #155
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_22465137
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef NgInE het volgende:
dat code mysterie boek van quote is? allemaal conspiracy gerelateerde boeken.
Welk is dat?
pi_22466140
Oh wat grappig die oudere logo's van Alfa. Dat wist ik niet eens . Mijn excuses dan.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_22466301
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef NgInE het volgende:
Icke heeft zichzelf nooit de Mesias genoemd, maar wel de zoon van God. maar daarmee bedoelde hij dat hij, maar ook iedereen de zoon van God is. lees de inleiding van z'n laatste boek voor meer info hierover.
In zijn boek uit 1991'Truth Vibrations' beweert hij dit toch wel en al zou hij dit dan anders bedoeld hebben, waarom ontkent hij dit nu dan? van Icke is trouwens al bewezen dat hij zichzelf reglematig tegenspreekt (wat in dit topic ook al vaker is aangegeven helaas werd daar verder niet op ingegaan), dus zou het mij niks verbazen dat hij er nu in zijn laatste boek opeens een andere draai aangeeft.
quote:
trouwens, is het jullie ook al opgevallen dat de meest gelezen boeken in de trein 'De Davinci Code', 'Jennifer Government' en dat code mysterie boek van quote is? allemaal conspiracy gerelateerde boeken.
de Davinci Code vind ik niet echt een conspiracy boek maar meer een mysterie en ook nog eens slecht geschreven vind ik persoonlijk, zijn vorige boek het Bernini was wat dat betreft iets beter en neigde ook meer naar de conspiracy kant alhoewel Dan Brown zich alleen houdt aan de klasieke uitleg over de Illuminati dus geen groep die de wereldmacht nastreeft maar een groep 'vrijdenkers' die tegenwicht wil bieden aan de katholieke kerk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2004 16:35:46 ]
pi_22467418
Dus die voorspelling voor 21-12-2012 oid die staat voor een grote verandering binnen de mensheid is eigenlijk een wereldovername van de NWO?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 7 oktober 2004 @ 15:28:24 #159
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_22467527
Het enige dat ik weet is dat wij reptielen onszelf moeten weren tegen de aanhoudende stroom verdenkingen die vanuit het inferieure mensenras op ons worden gericht.

Wij strijden met open vizier.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 15:36:15 #160
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22467706
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 14:33 schreef Chewie het volgende:
In zijn boek uit 1991'Truth Vibrations' beweert hij dit toch wel en al zou hij dit dan anders bedoeld hebben, waarom ontkent hij dit nu dan? van Icke is trouwens al bewezen dat hij zichzelf reglematig tegenspreekt (wat in dit topic ook al vaker is aangegeven helaas werd daar verder niet op ingegaan), dus zou het mij niks verbazen dat hij er nu in zijn laatste boek opeens een andere draai aangeeft.
Het komt op mij over als iemand die een sekte aan zou kunnen spreken. Zo van 'hej dan vergaat de aarde. O shit het gebeurd niet nou dan zeg ik gewoon dat ik het anders had moeten interpreteren'
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_22482090
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 15:36 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Het komt op mij over als iemand die een sekte aan zou kunnen spreken. Zo van 'hej dan vergaat de aarde. O shit het gebeurd niet nou dan zeg ik gewoon dat ik het anders had moeten interpreteren'
....en zo van....ondertussen zijn er wel allerlei rare oorlogen aan de hand die steeds heftiger worden, een steeds gekker wordende wereldbeeld creeerend. ....

ohh ohh toch, waar maakt iedereen zich nou zo druk over?

ik bedoel als de president van amerika zoveel snuift totdat ie tranquilizers moet slikken, omdat ie telkens roept dat ie een opdracht uitvoert in naam van GOD daarmee ondertussen op valse voorwendselen een oorlog begint die tot op wereld nivo uitgevochten zal worden.....

als jij je dan al voorstellingen krijgt van zo'n persoon, hoe denk je dan wel niet over onze wereld leiders???

vertel jij me dan maar hoe ik me toekomst anders moet interpreteren..... Nogmaals ik heb niet om die sh*t gevraagd, maar ik begin, net zoals anderen, zo'n vermoeden te krijgen dat we toch steeds meer sh*t te vewreken gaan krijgen....

en hoe stel jij je dat dan voor? als wereld-einde menselijke beschaving of als vrijheid blijheid heden ten dage & op naar meer vrijheid & vrede ??
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 01:27:55 #162
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22482164
Het is zeker slecht dat een aantal rijke machtige mannen de dienst uitmaakt. Dit zijn ook zeker niet mijn favo personen maar ik hoop dat over de gehele linie meer welvaart ontstaat en 1 regering komt voor de hele wereld. Ik zie hier veel voordelen in en ja er zijn ook doem scenaria's met veel nadelen. Zelf heb ik minimale invloed op de wereld dus ik hoop dat het goedkomt maar wie zal het zeggen.

Hier in Nederland hebben we tot nu toe weinig te klagen. Jammer dat de mensen aan de top vaak zo geld belust zijn maar die drang is nu eenmaal een nadelige kant van de mens
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 01:48:04 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_22482405
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 01:23 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
ik bedoel als de president van amerika zoveel snuift totdat ie tranquilizers moet slikken....
Dat komt inderdaad regelmatig voorbij, die bewering.
Tijdens het eerste debat met Kerry stond hij er ook wel een beetje Valium-achtig bij.
In Fahrenheit 9/11 komt een stukje voor mbt een rapport over Bush die in zijn diensttijd een medische test heeft verzaakt.
Michael Moore monteert daaronder de eerste gitaar-riff van het nummer 'cocaine' van JJ Cale.

Heeft iemand een betrouwbare link naar het vermeende drugsgebruik van Bush?
Ik weet dat een vrouw zojuist een boek heeft geschreven waarin zij stelt dat hij zelfs bij papa 'thuis' op Camp david gesnoven zou hebben, maar zijn er nog andere bronnen/links
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_22482775
Op donderdag 7 oktober 2004 08:32 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

misschien een keer met een Fok! groep een anonieme samenvatting aan alle nederlanders versturen < geloof me: ook al gelooft de helft het niet > dit zal zeker onderwerp van gesprek worden voor de komende dagen

goed van jou Oo-blackgirl-oO..dit denk ik ook al lang.., maar dan meer naar bepaalde mensen sturen dacht ik (was ik al mee bezig)..misschien is wel het goed bv een anonieme samenvatting naar de rest van het volk te sturen..
ik denk nog geen 10pro% die dit serieus ziet./neemt of wel wat anders aan zijn/haar hoofd heeft.
(en waarom zouden ze niet)
morgen maar vast extra boodschappen doen en alvast een schuilkeldertje bouwen..hebben ze lood bij de gamma?
of zijn die duroxblokken ook wel goed.
we krijgen nog stormpjes en zo
pi_22486337
De naam Credo Mutwa (sjamaan) die hier al eerder werd genoemd blijft maar in mijn hoofd zitten.
hieronder een stukje van een interview van onderstaande site.
geen idee of het al eerder is geplaatst..jammer en sorry dan.

Martin:When we were talking about the Greys, you talked about the Chitauli. You had described them, the reptilians-now correct me if I'm wrong-were you describing them as tall, thin, large-headed, large-eyed beings?
Credo Mutwa: Yes, sir. They are tall. They walk with a-you see, the Grey aliens walk with a jerking motion, sir, as if there is something wrong with their legs. But, the Chitauli walk very gracefully, like trees gently swaying in the wind. They are tall. They have large heads. Some of them have got horns all around their heads. Now, let me express amazement, there exists-that in one of the films that recently appeared in South Africa, a Star Wars film, the latest one, shows a character EXACTLY like a Chitauli, exactly! It's got horns all around it's head. These are the warrior Chitauli. The royal Chitauli have got no horns around their head, but have got a darker ridge reaching from above their forehead to their back. They are very graceful creatures, we are told, sir, but they have got-their little finger is a claw which is a very sharp, straight claw, which they use to punch into human noses, in order to drink human brains in one of their rituals.
Martin:Now, are they fair skinned?
Credo Mutwa: They are not pink skinned. They are white-skinned, like paper, almost like certain types of cardboard. Their skin is like that, it is the skin, definitely, of scaly, reptile-like creatures. Their foreheads are very large, bulging, and they look highly, highly intelligent.
Martin:Now, it's been said-I've heard that these beings are very controlling and they thrive on "divide and conquer".
Credo Mutwa: Yes, they do, sir. They set human being against human being. I could give you many amusing examples, using some African language, how the Chitauli are said to have divided human beings. They like-do you know who they like, sir? They like religious fanatics.
Martin:(Laughter)
Credo Mutwa: Ones who are burdened by too much religion are very popular with the Chitauli.
Martin:Well, now, I can't help but wonder if the Chitauli are prevalent in the United States because of the large number of underground bases. In the United States, alone, the numbers of missing children are so astronomically high that the White-slave trade does not answer those questions.
Credo Mutwa: Yes, sir, I agree. But, I'm sorry, sir, I feel that it is in Africa that something very funny is designed to happen. Let me tell you what happened to me, recently, sir. We still have a little time. I won't be long, one minute or less.
Martin:No, no-that's fine.
Credo Mutwa: When I started talking to Mr. David Icke, and it was (when) Mr. Icke started speaking about me in Cape Town, I received a visit from 3 White people who pretended to be from South America.

meer to read op onderstaande link.

http://www.2012.com.au/Credo.html

http://www.credomutwa.com/interviews.html
pi_22487595
Ik raad iedereen aan om (hoewel de meeste mensen in de internet community er een hekel aan hebben,) realplayer te downloaden en de .ram filmpjes van David Icke uit de openingspost eens te bekijken.. Een heel groot deel van wat hij zegt klopt, ik zat ernaar te kijken en die man verwoordde in 1 presentatie 90% van alle theoriën in mijn hoofd ;P

De aliens, I'm still not quite convinced by that, maar de illuminati en hun mark on history ed. klopt, maar wat mij nog het meeste aansprak zijn het laatste deel van het 5e en het hele 6e filmpje, waarin hij ingaat op de manier van hoe wij gevangen zitten in zijn spreekwoordelijke 'eggshell', enz., en hoe we hieruit moeten breken etc. DAT is echt de moeite waard om naar te kijken, trust me. Ook als je er niet 100% in geloofd, what he's saying there makes sense.

Ik zeg niet dat hij alles bij het rechte eind heeft, maar voor alle seekers onder ons, uit die filmpjes kan je heel geconcentreerd een hoop dingen leren die je anders in maanden van browsen van websites nog niet tot je zou kunnen nemen.

JozZephus: er zit ook een interview met credo mutwa bij waarin hij ook de reptillians beschrijft, much like in dat inerview wat je hier neer heb gezet.
Senatus Populus Que Romanus
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 13:01:01 #167
101909 CrackerJack
pi_22488019
Iemand een idee waarom je de links naar die .ram files in de OP niet kunt saven naar je HD? (Ze moesten maar eens verdwijnen net als je deel 5 hebt gekeken)

Edit: Ik was wat aan het rondkijken op een andere site die in de OP staat: reptilianagenda.com .
Daar staat een archiefbeeld van ergens in 1999, waarop deze foto te zien is:

Die derde foto daar staat het WTC op, met daaronder het opschrift Avanced Warfare Experiment. In een artikel van 1999??

Te vinden in dit archiefdeel:
http://www.reptilianagenda.com/img/i101899b.html (gaat over het marine-embleem)

[ Bericht 45% gewijzigd door CrackerJack op 08-10-2004 13:07:36 ]
pi_22488067
JozZephus: er zit ook een interview met credo mutwa bij waarin hij ook de reptillians beschrijft, much like in dat inerview wat je hier neer heb gezet.

thanx Nynex..ik ga dit later als ik terugkom bekijken.

edit:

Iemand een idee waarom je de links naar die .ram files in de OP niet kunt saven naar je HD? (Ze moesten maar eens verdwijnen net als je deel 5 hebt gekeken)

heb er net één zonder problemen gesaved naar mijn HD.
geen idee wat het probleem is CrackerJack

anders moet je eens proberen een snelkoppeling te kopieeren naar je email adres en van daaruit naar je HD.
en anders zijn er wel aardige meneren of mevrouwen die je wel willen helpen denk ik, toch?

[ Bericht 53% gewijzigd door JoZzephus op 08-10-2004 13:30:46 ]
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 13:41:51 #169
101909 CrackerJack
pi_22488851
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 13:03 schreef JoZzephus het volgende:

heb er net één zonder problemen gesaved naar mijn HD.
geen idee wat het probleem is CrackerJack
Da's gek, bij mij saved hij alleen de link zelf, dat wordt dan 62 bytes?
pi_22489576
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 13:41 schreef CrackerJack het volgende:

[..]

Da's gek, bij mij saved hij alleen de link zelf, dat wordt dan 62 bytes?
Ja dat is behoorlijk vervelend.

Voorheen stonden deze bestanden op

http://www.ufon.org/html/david_icke_video.html

Dat was de oorspronkelijke site.

Maar daar zijn ze ook niet meer te verkrijgen.

Misschien staat er nog ergens een link op die website.

Ik heb hier wel een open dir link naar allerlei teksten/interviews.

http://www.ufon.org/archives/mfiles/

Overigens heb ik wel zo'n beetje alle video en audio bestanden van Icke en de twee banden van Credo Mutwa op CD en DVD.

Als iemand ergens 50/100 mb kan hosten kan ik er wel een paar opzetten.
Ik wilde nog wel een compilatie van de interviews met Credo maken maar weet niet of dit wel koosjer is.

In mijn club op yahoo heb ik twee bestanden (audio files) interview met Icke onder de files section staan.
http://groups.yahoo.com/group/FiveandSix/
Die zijn al de moeitw waard.

Je zou ook nog ens kunnen kijken bij
http://www.rense.com/

Groet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Drottel op 08-10-2004 14:45:53 ]
You laugh at me because I am different,I laugh at you as you are all the same.
pi_22539993
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 20:45 schreef dodeca het volgende:
Een heerlijk lul verhaal hierboven Chewie ik geloof echt niet dat dat de reden is dat Herr Berlusconi daarom dit logo in zijn kasteel tuin heeft laten aanleggen!
Nee, zo ontstaat symboliek namelijk.
pi_22554287
pi_22554352
You"ll Never Walk Alone

pi_22554393
Glory Glory

pi_22571258
IS THIS A PICTURE OF A SOUL CATCHER?

http://rumormillnews.com/SHUTTLE_SHADOW_ARTICLE.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')