abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 00:28:53 #126
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_22411242
Ik geloof niet dat een levensvorm die al zo lang en met dergelijke capaciteiten bestaat zich zo kinderachtig zou gedragen. I mean, what's the point, Aurora025? Waarom zouden ze? Please respond. En ditmaal eens in begrijpelijke taal, zonder copy/paste werk, wat is jouw idee? Wat is jouw persoonlijke visie?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_22411452
quote:
is er een onafhankelijk buro dat kan bewijzen dat Stewart Werdlow idd kompleet ander dna heeft aangezien hij het produkt is van 12 aliens
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 11:09:47 #128
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_22415590
Ja, waar is het rapport, bij Toutatis!

Aurora025, regel dat eens even als u wilt?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 11:44:15 #129
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_22416263
http://63.135.112.67/RealityCheck/EIN090604/A/EIN090604A.html

is een filmpje van ongeveer 15 minuten waarin stewart een aantal dingetjes uitlegt die
momenteel gebeuren en in de nabije toekomst zullen gebeuren...

Ik zal het in m'n achterhoofd meenemen en als deze dingen werkelijk zullen gaan gebeuren
zal ik meer aandacht aan het onderwerp schenken dan dat ik nu doe denk ik...

Ik vind persoonlijk wel het kostenplaatje wat bij info/seminars/certificatie hoort afdoen
aan de geloofwaardigheid aangezien wat er verteld wordt belangrijke info schijnt te zijn
die eigenlijk voor iedereen toegankelijk zou moeten zijn... Hun excuus hiervoor is dat ze
24/7 hiermee bezig zijn en heel de wereld afreizen om mensen te instrueren, waarvoor
ze ook weer geld vragen...

Zit er wel aan te denken om eens zo'n level 1 DVD te bestellen om te kijken wat het nou
inhoudt en misschien kom ik hier wel op terug... 99 $ voor een DVD pakket van 8 uur is voor
een film namelijk ook niet echt duur...

*twijfel-twijfel*

ik zal eerst eens kijken wat er allemaal met het Bush-Kerry verhaal en het weer gebeurt...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_22417868
* brrrrrrt zit nog steeds te wachten op de post van ts cs waarin staat...

haha het was allemaal maar een geintje je dacht toch niet dat we deze onzin echt geloofden?

dit is echt psychiatrisch hoor mensen hoe jullie hier mee omgaan... het is nog weer een stuk erger dan bijvoorbeeld scientology cursussen doen..
pi_22417869
toen ik kijk crashte mn pc bij iets met vulkanische aktivitijd en alaska
de rest laat ik maar
maar omfg dat op dat moment Florida wat regelmatig geraakt wordt door orkanen in het orkaan sijzoen geraakt wordt door 2 orkanen is bewijs dat de WINDsor's de orkanen hebben gecreeerd
en florida is in de vorm van een lul en daarom een symbool voor de iluminatie
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 13:19:52 #132
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22418319
Ik begrijp dat het heel ongeloofwaardig is en ikzelf heb er dan ook niet superveel mee maar sommige theorieen zijn leuk om te lezen. Om dan te gaan rellen/flamen is zo 2003. Reageer dan niet dat laat namelijk tijd over voor andere dingen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 13:38:59 #133
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_22418740
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 12:57 schreef -Beestje- het volgende:
toen ik kijk crashte mn pc bij iets met vulkanische aktivitijd en alaska
de rest laat ik maar
maar omfg dat op dat moment Florida wat regelmatig geraakt wordt door orkanen in het orkaan sijzoen geraakt wordt door 2 orkanen is bewijs dat de WINDsor's de orkanen hebben gecreeerd
en florida is in de vorm van een lul en daarom een symbool voor de iluminatie
Ik weet het... En het doet aan als een soort sekte-achtig-complot-waanzin-idee... Maar dat is
hetzelfde als wat ik van een willekeurige priester of mimam kan zeggen die over god of allah
en de geschiedenis van hun religie praten... Ik beschouw alles gewoon als theorie en heb mijn
eigen theorien over dit soort dingen, die ik naarmate er meer voor mij logische of interessante informatie voorbij komt, aan kan passen wanneer ik wil of dat er sterke aanwijzingen zijn dat ik
fouten heb gemaakt in mijn theorien... Tijd zal het uitwijzen, al zal ik niet snel gaan geloven in
reptiel-wezens die proberen de macht te heroveren wat ze duizenden jaren geleden al hadden
kunnen doen... En zowieso, als ze al zo geavanceerd door stargates kunnen reizen, wat doen ze dan op een enorme klomp klei waar ze een ras creeeren die ze daarna op de een of andere manier niet meer kunnen overheersen, en ze in het geheim bespelen om zo weer aan de macht te komen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_22419806
Het valt me wel op hoe de topicstarter vaak replies totaal negeert als het zo even uitkomt. Pas als er nadrukkelijk om een reactie wordt verzocht door een of meerdere forumgebruikers weet hij meer en meer lappen tekst te plakken.

Anyway, hoewel ik dit interessant vind om te lezen zouden een paar cliffnotes wel op zijn plaats zijn.

Verder, mocht dit allemaal waar zijn, vertel me dan eens, waarom blijft dit topic bestaan? Waarom wordt de schrijver niet vermoord? Ik ga je wel vertellen waarom, iets rediculiseren is de perfecte cover voor deze reptillians. "The Matrix" lijkt wel fictie, maar intussen..

Ik raad je in ieder geval aan niet al te diep verder te gaan zoeken. Laat het hierbij, ze hebben je gedachten precies waar ze het willen hebben: jij zorgt ervoor dat de cover van de reptillians overeind blijft.

Over het doel van de reptillians kan ik kort zijn.. leven. Het is hun manier van overleven. Waarom ligt een krokodil de hele dag te luieren in de zon? Om warm te blijven zodat ze in de avond kunnen jagen. Waarom laten de reptilians ons werken? En wat doen ze 's nachts? The hunt is open.

Trouwens, wist je dat alle zoogdieren 20 tot 22 procent aan reptiel-DNA bezitten? De mens is het enige zoogdier met "maar" 10%.

In 2008, vier jaar voor het grote gebeuren, komen ze naar buiten. Ze zullen namelijk niet langer op deze planeet kunnen blijven nu ze ook Mars hebben kunnen bevolken met behulp van de USA en hun geld. Daarom is die Europese marslander nooit in werking getreden - hij zou teveel details laten zien aan een niet volledig door hunzelf georganiseerde organisatie.
pi_22419832
Oh, en Elvis was gisteren in de stad met lady Di en Curt Kobain, feesten dat die lui doen joh!
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:32:53 #136
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_22421138
Blue-eagle, ben je nu aan het zwanzen of wat?
Met je voorlaatste reply lijk je wel een insider, en in de reply die daarna volgt ridiculiseer je de zaak zelf?

Moest je dat menen, dan lijkt het me wel raar dat zo'n "uber-ras" geld van de usa nodig heeft om hier te vertrekken?
pi_22426611
Misschien is het wel mijn bedoeling om het verhaal te ridiculiseren

Ik wil alleen even aangeven hoe makkelijk het is een verhaal inelkaar te draaien. Mijn verhaal is dan wel erg slecht maar de kunst is om de dingetjes neer te zetten als feiten, en de werkelijke feiten gewoon te vergeten. Hetzelfde doe je met reacties die een rationele vraag stellen - welke het de zg. gelover moeilijk kunnen maken. In dit geval is de topicstarter goed bezig makkelijke slachtoffers aan te pakken, en niet de slimmere mensen die werkelijk met feiten komen.

Kijk, dat er een geheime regering is, goed.. kan ik nog inkomen. Maar dat reptillians ons besturen en wat voor bullshit nog meer.. nee.. dat gaat wel erg ver. Zelfs voor een sprookjesboek. Zeker voor iets wat zogenaamd de realiteit moet voorstellen.

De topicstarter is gestoord als hij dit geloofd. Simpelweg "insane", "crazy", "retarded" - noem het wat je wilt, dat zijn feiten, reptillians niet. Zijn hele boekwerk is te ontkrachtten met feiten. De enige feiten waar hij zich op berust zijn dingetjes als:

"HIER is een reptillian basis!"
"maar daar kun je niet in zeker?"
"nee, beschermd door militairen.."

Misschien he.. heel misschien.. is het een militaire basis? Zo'n ding waar mijn vader 40 jaar geleden bewaker was bijvoorbeeld?
pi_22440145
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:03 schreef Blue-eagle het volgende:

Misschien he.. heel misschien.. is het een militaire basis? Zo'n ding waar mijn vader 40 jaar geleden bewaker was bijvoorbeeld?
mijn vader kende jouw vader..zij waren collega's

maar mijn vader vertelde dat de reptielen een hoofd hadden, van een varken

Dat is een FEIT!!
Jullie zijn zo kinds
  woensdag 6 oktober 2004 @ 12:27:19 #139
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22440546
Ik lees in die links van aurora dat mensen naast dino's hebben geleefd. Hoe gaan we dat gat van pakweg 63 miljoen jaar oplossen? En wanneer kwam de mens dan op deze planeet en stierven de dino's uit?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_22440653
ze stierven met de zondvloed uit omdat de mensheid oncontroleerbaar werd
of ben ik nu in de war met het creationisme
pi_22444718
Lol dat slangetje in Alfa Romeo is geen mens maar een slangentong. Je moet wel heel geschift zijn daar een mens in te zien.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_22445546
Een aantal jaar geleden werden anderen welke dergelijke lappen tekst neerzetten, topic na topic werd gesloten... Users gingen uit protest sprookjes copieeren en deze lappen tekst neerzetten... Weer zijn de reptilians terug, maar de vraag is: Is dit dezelfde persoon? IP ban?
pi_22446436
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 15:57 schreef Steeven het volgende:
Lol dat slangetje in Alfa Romeo is geen mens maar een slangentong. Je moet wel heel geschift zijn daar een mens in te zien.
Sorry kerel, nu zeg je iets doms;

Je moet wel heel geschift zijn om daar een slangentong in te zien

Furthermore, ik heb alles eens doorgelezen enz. en from what i can gather komt het verhaal over reptillians in het kort hier op neer:

Er zijn veel mysteries in onze geschiedenis, en daarmee bedoelen ze dingen als pyramides in egypte, thailand, zuid-amerika, die grote lijnformaties in zuid amerika, enzovoorts enzovoorts, en conventionele geschiedenis stelt dus dat wij van primitieve mensen zijn 'ge-evolueerd' naar de geavanceerde soort die wij nu zijn.

De mysteries die zouden kunnen duiden op grote kennis van astrologie, en ongelooflijke bouwkunsten enz. van heeeel vroeger (3000 v.C. enz.) moet ergens vandaan zijn gekomen, en het reptillian verhaal berust voornamelijk op ontzettend veel mythes en volksverhalen in; Indianen in zuid-amerika, zo'n beetje alle stammen in Afrika, de Aborigonals, Egyptenaren, enzovoorts maar ook de oudere culturen zoals Sumeriėrs, en babyloniėrs die het allemaal hebben over
"goden die uit de hemel kwamen", slangen, hagedissen, iguana's etc. die 'van de sterren' kwamen en met aardse vrouwen gingen paren en hybride mensen produceerden ( dit verhaal zit ook in de bijbel, de nefilim ).

En hieruit wordt het bestaan van deze reptillians geconcludeert, en dat de nazaten van de paringen van die reptillians met de aardse vrouwen in bepaalde bloedlijnen nu de planeet runnen.
DAT is zo'n beetje het verhaal, en je kan het geloven of niet
Senatus Populus Que Romanus
pi_22447745
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 12:27 schreef livEliveD het volgende:
Hoe gaan we dat gat van pakweg 63 miljoen jaar oplossen?
Door te beweren dat de wetenschap er naast zit. Punt.
pi_22448274
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 15:57 schreef Steeven het volgende:
Dat is inderdaad een mens, moet het kindje jezus voorstellen volgens de legende van 'il Biscioni'

Volgens het verhaal (als iemand me aan kan vullen of verbeteren graag, mijn italiaans is niet zo best) is graaf Visconti dit als wapen gaan gebruiken (en gaf het ook aan de kerk van Milaan?) na een gewonnen duel tegen een moorse(?) prins, die dit wapen gebruikte om de christenen te pesten. Omdat Alfa uit Milaan komt hebben ze het stadswapen en het wapen van de visconti gebruikt.

Zie hier verder trouwens geen invloed van de reptilians in, slangen en draken speelden vroeger nogal een belangrijke mythische rol.

bronhttp://www.grazzano.it/a_Grazzano/storia/il_biscione.htm

Helaas in het italiaans, engels of nederlandse bron kon ik niet vinden en met babelfish krijg je nogal een rare vertaling (terra santa wordt saint earth)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2004 19:12:56 ]
pi_22450870
Een heerlijk lul verhaal hierboven Chewie ik geloof echt niet dat dat de reden is dat Herr Berlusconi daarom dit logo in zijn kasteel tuin heeft laten aanleggen!

Even wakker worden en afvragen waarom Herr Berlusconi zoiets in zijn kasteeltuin plaatst.

Voor de rest vraag ik de serieuze onderzoeker eens uit te zoeken wie die Eerste(alfa) Romeo dan wel precies was.
pi_22452580
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 18:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zie hier verder trouwens geen invloed van de reptilians in, slangen en draken speelden vroeger nogal een belangrijke mythische rol.
THAT is exactly the point gek, uit die mythen/legendes/volksverhalen is de hele reptillian theorie voortgekomen
Senatus Populus Que Romanus
pi_22456859
ik heb de eerste drie van die filmpjes even bekeken. Leuke verhalen zijn het wel en soms lijkt het best overtuigend. Maar die verhalen van die zulu sjamaan gaan me wat ver.
pi_22458416
enorm vette tekst aurora, wat een enorm kut usericon heb je trouwens, man o man

dat de Illuminati bestaan, daar twijvel ik geen seconde aan, dat de informatiestroom beperkt
wordt dat moet voor ieder mens met een iq boven de 80? toch duidelijk zijn!

maar de reptilians wow extreem idee, ik volg je volledige insteek, ben het er ook wel mee eens,
maar op menselijk niveau, ik bedoel geen reptilians gewoon een orde die bepaalt en controleert,
over meer info beschikt en dit ook willens en wetens achterhoud.

p.s. thx voor de info
pi_22458561
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:30 schreef Aurora025 het volgende:

Wees blij dat ik de moeite neem info en links over deze themas te plaatsen.
Leuk onderwerp voor een nieuwe film, dank je voor het geven van deze tips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')