Sorry, maar ik vind het op die pagina niet terug. Waar is dat reptiellenbasis?quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:31 schreef brrrrrrt het volgende:
hier
Als ik het goed heb begrepen gaat het om de verhouding mens/reptielen-genen in de hersenen. Bij gewone mensen schijnt dat een 10/90 verhouding te zijn, bij 'reptielen' 50/50.quote:Op maandag 4 oktober 2004 04:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Aangezien Reptielen geheel glad zijn op het punt van lichaamsbeharing kun je dus eigenlijk wel stellen dat procentueel gezien het Midden-Oosten en zijn bewoners het minste van doen hebben met de reptielen van onze aarde en zijn volkeren?
Zou dat dan de reden zijn dat de Amerikanen daar zitten met hun troepen, het temmen van de HarigeKerels en hun Harige familieleden?
ok merlin, da's weer wat leesvoer voor de komende tijd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:00 schreef merlin693 het volgende:
crackerjack klik eens op mijn signature
ALLE reptiellen vogels zoogdieren hebben dat gedeelte het zijn basis instinctenquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:31 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
knip
Kun je nagaan wat een werk het is voor die Illuminaten, probeer maar eens een samenzwering op zeer grote schaal te regisseren, een jaartje of 5.000 lang.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat fenomeen moet je vergelijken met continuïteitsfouten in Star Trek. Na enkele tientallen jaren van onzin kladderen vergeten de schrijvers welke onzin inmiddels al gebruikt is.
aan het begin van de bloedlijn/stamboom staat bijvoorbeeld iemand die veel kinderren had al dan niet bastaards dus zijn er hweel veel mensen van die bloedlijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe kan het trouwens dat alle presidenten familie van elkaar waren? Dan moet er toch gesjoemeld zijn met de verkiezingen? Als de wereld al duizenden jaren door een bepaalde families geregeerd wordt, hadden ze er beter een keizerrijk van kunnen maken.
voor zover ik teruglees geloof ik niet dat ik ergens grof of beledigend ben geweest. natuurlijk noem ik iedereen die dit serieus neemt een fantast, en dat vind ik dan nog behoorlijk zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:31 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
Kan je het even netjes houden? Dit is een serieuze zaak en een ernstig onderwerp.
En voor jouw informatie, gisteren was op Discovery dat nu bekend is geworden waar het (ondergrondse) hoofdkwartier van de Reptilians zich bevindt.
Een uitgebreide beschrijving van deze plaats vind je hier
Rustig rustig Henk... het was maar een grapjequote:Op maandag 4 oktober 2004 13:45 schreef punchdrunk het volgende:
voor zover ik teruglees geloof ik niet dat ik ergens grof of beledigend ben geweest. natuurlijk noem ik iedereen die dit serieus neemt een fantast, en dat vind ik dan nog behoorlijk zacht uitgedrukt.
op een kaart ziet het er even groot uit als ierland :')quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:13 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
Rustig rustig Henk... het was maar een grapje
had je al eens op die link gekeken?
Zegt "het koninkrijk Spokanië" jou iets?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Als religie nu zo'n tuig is om de massa in toom te houden, he, waarom staan de Reptilians dan het Christendom toe? Dat berust op het vertrappen van een reptiel (de slang), van de Oudheid via de Matthauspassion tot aan de commentaren van Gerard Manley Hopkins toe!
Is misschien wat te bot gezegd, vind je niet? Als je dat nog niet gedaan hebt, kun je misschien eens een boek van Darwin lezen? Ongelooflijk hoe dat allemaal in elkaar zit. Echt interessant om daar eens wat tijd voor uit te trekken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:55 schreef B-FliP het volgende:
Over de theorien van reptielen DNA in ons lichaam:
Volgens mij stamt al de fauna in deze wereld af van reptielen, die ooit zijn begonnen als
zeewezens... Ik zou niet anders weten hoe ik de dinosauriers zou moeten verklaren...
De evolutie van vogels van een gladde huid naar een huid bedekt met veren etc...
Sterker nog, ik denk dat het een nuttiger tijdsverdrijf is dan met z'n allen op een forum te ruziën of er nou wel of niet grote satanische reptielen bestaan die stiekem de wereld regeren HA HA HAquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:18 schreef -Beestje- het volgende:
maar spokanie verzinnen met z'n alle is natuurlijk een loike hobby
Een btje offtopic, iig een zijtak van de rode lijn maar:quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:55 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
Is misschien wat te bot gezegd, vind je niet? Als je dat nog niet gedaan hebt, kun je misschien eens een boek van Darwin lezen? Ongelooflijk hoe dat allemaal in elkaar zit. Echt interessant om daar eens wat tijd voor uit te trekken.
Maar we hebben het hier over vrije verkiezingen.. De onzichtbare totale machthebbers hadden daar beter een monarchie kunnen stichten. Da's minder gecompliceerd mbt. de bloedlijntjes... Dat was de vraag.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:33 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
aan het begin van de bloedlijn/stamboom staat bijvoorbeeld iemand die veel kinderren had al dan niet bastaards dus zijn er hweel veel mensen van die bloedlijn
en een groot gedeelte komt uit rijke/machtige families dus hebben ze meer kans om op de best aangeschreven universitijten te komen hebben ze famillie, vrienden op hoge plaatsen die natuurlijk ook meehelpen
zoals iemand een kennis heeft die bijvoorbeeld loodgieter is en dus voor weinig of gratis de lijdingen in de nieuwe keuken aanlegt
hebben zij een vriend of oom of ander familie lid op een hoge plaats die ervoor zorgt dat ze in kontakt komen met andere mensen wordt er een goed woordje voor hun gedaan enz...
en zeker vroeger als je vader boer was werd je boer
de zoon van een bakker werdt gepusht om bakker te worden om dat zijn vader bakker was en zn opa en die wordt dus vanaf een vroege leefdtijd in die richting geduwt
en hetzelfde gebeurt in de "hogere" kringen mensen die vanaf jonge leeftijd een opvoeding krijgen die hun in een bepaalde richting stuurt
of dit hun geschikter maakt is soms de vraag maar er zijn ook in sommige gevallen niet de beste bakkers uitgekomen
maar om president te worden heb je ook geld nodig om je campagne te voerenquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar we hebben het hier over vrije verkiezingen.. De onzichtbare totale machthebbers hadden daar beter een monarchie kunnen stichten. Da's minder gecompliceerd mbt. de bloedlijntjes... Dat was de vraag.
Ok, nieuwe rijken kunnen dan wel roet in het eten gooien, maar ja, de Illumaniti doen dus graag moeilijk als het ook makkelijk kan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:27 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
maar om president te worden heb je ook geld nodig om je campagne te voeren
of conecties die geld hebben. Dus de meeste mensen vallen af om een serieuse poging te doen voor het presidentschap want ze hebben de middellen niet om hun standpunt over te brengen
dus blijft erover het rijke deel van de bevolking en met name het "oude geld" wat voornamelijk nakomelingen zijn van de oude Europese adel.
Mensen van adel trouwen meestal met andere mensen van adel en huwlijkse trouw is ook niet altijd even serieus genomen waardoor naar honderden jaren als je goed genoeg zoekt iedereen op een of andere manier familie is van iedereen. als je genoeg generaties trug gaat iig.
ik geef alleen maar een reden waarom er zo een link te vinden is doe ermee wat je wilquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok, nieuwe rijken kunnen dan wel roet in het eten gooien, maar ja, de Illumaniti doen dus graag moeilijk als het ook makkelijk kan?
(Ik blijf het althans een nodeloos ingewikkelde constructie vinden. maar ja, ik ben dan ook geen verlichte poppenspeler.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |