abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22389967
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 01:31 schreef brrrrrrt het volgende:
hier
Sorry, maar ik vind het op die pagina niet terug. Waar is dat reptiellenbasis?
pi_22389979
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 04:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Aangezien Reptielen geheel glad zijn op het punt van lichaamsbeharing kun je dus eigenlijk wel stellen dat procentueel gezien het Midden-Oosten en zijn bewoners het minste van doen hebben met de reptielen van onze aarde en zijn volkeren?

Zou dat dan de reden zijn dat de Amerikanen daar zitten met hun troepen, het temmen van de HarigeKerels en hun Harige familieleden?
Als ik het goed heb begrepen gaat het om de verhouding mens/reptielen-genen in de hersenen. Bij gewone mensen schijnt dat een 10/90 verhouding te zijn, bij 'reptielen' 50/50.
  maandag 4 oktober 2004 @ 10:41:20 #103
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_22391140
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:00 schreef merlin693 het volgende:
crackerjack klik eens op mijn signature
ok merlin, da's weer wat leesvoer voor de komende tijd.
pi_22392700
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:31 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

knip
ALLE reptiellen vogels zoogdieren hebben dat gedeelte het zijn basis instincten
daaroverheen zit bij zoogdieren het zoogdierren brein wat oa zorgt voor gevoel
en bij primaten nog het primaten brein of de cortex wat ervoor zorgt dat de mens in grote mate abstract kan denken, taal, planning en het vermogen om verbanden te zien

link
http://www.psycheducation.org/emotion/triune%20brain.htm
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_22393407
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:28 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dat fenomeen moet je vergelijken met continuïteitsfouten in Star Trek. Na enkele tientallen jaren van onzin kladderen vergeten de schrijvers welke onzin inmiddels al gebruikt is.
Kun je nagaan wat een werk het is voor die Illuminaten, probeer maar eens een samenzwering op zeer grote schaal te regisseren, een jaartje of 5.000 lang.

Ik vind het ook jammer dat de lezer verwendheid wordt verweten. ivm. met die enorme lap tekst. De schrijver.. nou ja, copypaster, is volgens mij veel luier. Hij heeft niet de moeite genomen om de tekst op wat voor manier dan leesbaar te maken, of zelfts maar de tegenstrijdigheden eruit te halen.

Hoe kan het trouwens dat alle presidenten familie van elkaar waren? Dan moet er toch gesjoemeld zijn met de verkiezingen? Als de wereld al duizenden jaren door een bepaalde families geregeerd wordt, hadden ze er beter een keizerrijk van kunnen maken.
pi_22393580
Een keizerrijk van de VS, bedoul ik dus..
pi_22394261
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 12:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe kan het trouwens dat alle presidenten familie van elkaar waren? Dan moet er toch gesjoemeld zijn met de verkiezingen? Als de wereld al duizenden jaren door een bepaalde families geregeerd wordt, hadden ze er beter een keizerrijk van kunnen maken.
aan het begin van de bloedlijn/stamboom staat bijvoorbeeld iemand die veel kinderren had al dan niet bastaards dus zijn er hweel veel mensen van die bloedlijn
en een groot gedeelte komt uit rijke/machtige families dus hebben ze meer kans om op de best aangeschreven universitijten te komen hebben ze famillie, vrienden op hoge plaatsen die natuurlijk ook meehelpen

zoals iemand een kennis heeft die bijvoorbeeld loodgieter is en dus voor weinig of gratis de lijdingen in de nieuwe keuken aanlegt
hebben zij een vriend of oom of ander familie lid op een hoge plaats die ervoor zorgt dat ze in kontakt komen met andere mensen wordt er een goed woordje voor hun gedaan enz...

en zeker vroeger als je vader boer was werd je boer
de zoon van een bakker werdt gepusht om bakker te worden om dat zijn vader bakker was en zn opa en die wordt dus vanaf een vroege leefdtijd in die richting geduwt

en hetzelfde gebeurt in de "hogere" kringen mensen die vanaf jonge leeftijd een opvoeding krijgen die hun in een bepaalde richting stuurt
of dit hun geschikter maakt is soms de vraag maar er zijn ook in sommige gevallen niet de beste bakkers uitgekomen
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  maandag 4 oktober 2004 @ 13:45:10 #108
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_22394485
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 01:31 schreef brrrrrrt het volgende:

[..]

Kan je het even netjes houden? Dit is een serieuze zaak en een ernstig onderwerp.

En voor jouw informatie, gisteren was op Discovery dat nu bekend is geworden waar het (ondergrondse) hoofdkwartier van de Reptilians zich bevindt.

Een uitgebreide beschrijving van deze plaats vind je hier
voor zover ik teruglees geloof ik niet dat ik ergens grof of beledigend ben geweest. natuurlijk noem ik iedereen die dit serieus neemt een fantast, en dat vind ik dan nog behoorlijk zacht uitgedrukt.

dat je het interessant vindt om te lezen over samenzweringen en andere onkiese zaken, vindt ik prima, maar alsjeblieft zeg, kijk dan gewoon eens naar het bush/ cheney / bin laden netwerkje in de states, dan kun je je lol op.

een kwalijke zaak vindt ik dat al deze zweverij en holistisch gereutel de aandacht afleiden van het feit dat we INDERDAAD door een zeer klein groepje genaaid worden waar we bijstaan. de echte samenzwering is er een die niks te maken heeft met satanische rituelen, maar met olie en geld, en de middelen zijn geen rituele offers, maar angst en media manipulatie. en aan het hoofd staan zeker geen reptielen, maar wel een paar rijke boerenhufters uit texas en hun onfrisse zakenrelaties uit saoudi arabie.

maar goed, ik geloof dat ik wat offtopic ga.

wat ik wil zeggen is: iedereen moet maar geloven wat hij wil, maar ik vind het wat naief en kinderachtig om een verhaal op te hangen dat aan elkaar hangt van zo'n beetje elke urban legend, spookverhaal, mythe en samenzweringstheorie die er ooit verzonnen is, en dan verongelijkt gaan doen als mensen daar skeptisch tegenover staan.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_22395108
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 13:45 schreef punchdrunk het volgende:
voor zover ik teruglees geloof ik niet dat ik ergens grof of beledigend ben geweest. natuurlijk noem ik iedereen die dit serieus neemt een fantast, en dat vind ik dan nog behoorlijk zacht uitgedrukt.
Rustig rustig Henk... het was maar een grapje
had je al eens op die link gekeken?
Zegt "het koninkrijk Spokanië" jou iets?
pi_22395227
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 14:13 schreef brrrrrrt het volgende:

[..]

Rustig rustig Henk... het was maar een grapje
had je al eens op die link gekeken?
Zegt "het koninkrijk Spokanië" jou iets?
op een kaart ziet het er even groot uit als ierland :')
nee dat hou je ook echt verborgen
maar spokanie verzinnen met z'n alle is natuurlijk een loike hobby
  maandag 4 oktober 2004 @ 14:55:17 #111
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_22396076
Over reptilians weet ik niets, alleen wat ik kan lezen... Eerlijk gezegd weet ik ook niet ofdat ik dit
moet geloven of niet, ik weet niet eens ofdat ik de media moet geloven of niet... Er is een ontzettend
grote hoeveelheid aan disinformatie, gebracht als waarheid, met doelen waarvan ik echt alleen al
bij de gedachte alleen al ontzettend misselijk wordt...

Ik heb een ontzettende drang naar waarheid, en als je ziet hoe we in grote getalen worden voorgelogen, en door onze nieuw gemaakte meningen bewogen worden tot het goedkeuren van bepaalde radicale acties kan ik alleen maar hopen dat ooit de waarheid op tafel komt waardoor deze macht teniet gedaan kan worden... Mijn mening hierover heb ik al lang een breed in Wat is de Matrix? Deel II gegeven en zou alleen maar een herhaling zijn op wat ik toen heb
geschreven...

Tot zover voor mij de NWO, waarvan je de N volgens mij al een tijdje weg kan laten...

Over de theorien van reptielen DNA in ons lichaam:
Volgens mij stamt al de fauna in deze wereld af van reptielen, die ooit zijn begonnen als
zeewezens... Ik zou niet anders weten hoe ik de dinosauriers zou moeten verklaren...
De evolutie van vogels van een gladde huid naar een huid bedekt met veren etc... Volgens mij
is onze huid ook nauw verwand met die van een reptiel, en die van apen ook trouwens...Of heeft
iemand die meer van de reptilian theorie af weet hier een ander idee over?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_22396205
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 19:09 schreef Johan_de_With het volgende:

Als religie nu zo'n tuig is om de massa in toom te houden, he, waarom staan de Reptilians dan het Christendom toe? Dat berust op het vertrappen van een reptiel (de slang), van de Oudheid via de Matthauspassion tot aan de commentaren van Gerard Manley Hopkins toe!
  maandag 4 oktober 2004 @ 15:55:34 #113
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_22397457
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 14:55 schreef B-FliP het volgende:

Over de theorien van reptielen DNA in ons lichaam:
Volgens mij stamt al de fauna in deze wereld af van reptielen, die ooit zijn begonnen als
zeewezens... Ik zou niet anders weten hoe ik de dinosauriers zou moeten verklaren...
De evolutie van vogels van een gladde huid naar een huid bedekt met veren etc...
Is misschien wat te bot gezegd, vind je niet? Als je dat nog niet gedaan hebt, kun je misschien eens een boek van Darwin lezen? Ongelooflijk hoe dat allemaal in elkaar zit. Echt interessant om daar eens wat tijd voor uit te trekken.
pi_22398322
Kijk, dat een groot deel van de macht op de wereld verdeeld is onder een relatief kleine groep mensen, geloof ik graag.. Is trouwens ook gewoon een onomstotelijk FEIT.

Dat er families zijn met veel macht en geld is ook gewoon een feit, en zeker als je kijkt naar de koningshuizen.. Niks verwonderlijks, als ik in hun positie zou staan zou ik ook het geld en de macht binnen de familie willen houden...

Het reptillian verhaal zit me een beetje dwars, met name het shapeshiften ed., dan denk ik toch jongens jongenss, een beetje concreter mag ook wel, met een beeetje meer bewijs buiten suggesties om..

David Icke kan het allemaal mooi vertellen, maarruh het blijft in mijn ogen net zozeer een 'geloof' als het christendom.. En argumenten als alle geschiedenis is herschreven om de agendas van de illuminati te dienen is ook niet echt substantieel, in de zin van JA MAAR ALLES WAT JE AAN INFORMATIE VIND IS TWEEDEHANDS INFORMATIE tenzij je zelf al die tijden overal ter wereld hebt meegemaakt.. Ook David Icke was daar niet bij en baseert alles op tweedehands informatie, net zoals ik die kreeg bij Geschiedenisles op school..

Maw. zijn verhaal kan echt NET ZO GOED onzin zijn als elk ander verhaal. Bewijzen leveren voor dit soort dingen is zoals altijd weer op de 1 of andere manier ontzettend moeilijk..

Wat ik echter dus WEL interessant vind, is dat een deel van de openingspost komt uit een stuk text waarin iemand een Ayahuasca-ervaring beschrijft, en het hele verhaal over Reptillians beschreven kreeg. Ik heb mij verdiept in dergelijke hallucinogenen, en het is niet ongewoon voor mensen om in een ayahuasca ervaring reptielachtige wezens te ervaren die meester van het heelal claimen te zijn. En dit ervaren niet alleen mensen met een voorkennis over het hele reptillian verhaal ed. Ik denk dat shamanen uit het amazonegebied heel wat kunnen vertellen over de reptillians en hun insteek op aarde (ALS ze dus bestaan ;D)

Maar in mijn ogen is dus een dergelijke ervaring met Ayahuasca, Yage, enz. de enige manier om echte informatie te krijgen over dit soort dingen, dat, en dingen als meditatie enz. See for yourself moet een beetje het idee zijn.
Senatus Populus Que Romanus
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:39:42 #115
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22398452
Tja dat heb ik ook ..ik sta open voor alternatieven maar ik heb zelf een keer een lezing van David Bijgewoond (krasnapolski hotel ,1994 geloof ik) en toen die het nog over Illuminati en de bilderberg link had klonk het nog aannemelijk maar toen hij over De shapeshifters begon voelde mij ik me een beetje bij de neus genomen en ben ik maar voor wat versnaperingen gegaan !
pi_22398500
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 14:18 schreef -Beestje- het volgende:
maar spokanie verzinnen met z'n alle is natuurlijk een loike hobby
Sterker nog, ik denk dat het een nuttiger tijdsverdrijf is dan met z'n allen op een forum te ruziën of er nou wel of niet grote satanische reptielen bestaan die stiekem de wereld regeren HA HA HA

maandag 4 oktober 2004 @ 17:00:00 #117
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_22398943
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 15:55 schreef CrackerJack het volgende:

[..]

Is misschien wat te bot gezegd, vind je niet? Als je dat nog niet gedaan hebt, kun je misschien eens een boek van Darwin lezen? Ongelooflijk hoe dat allemaal in elkaar zit. Echt interessant om daar eens wat tijd voor uit te trekken.
Een btje offtopic, iig een zijtak van de rode lijn maar:

Darwin onderstreept dat niet alles te linken is, correct... Maar ik geloof net zoals Darwin dat elk organisme zich naar
omstandigheden aan kan passen... Kijk bijvoorbeeld naar de mens, het bewijs is er dat wij nog
enkele 100-en jaren geleden een stuk kleiner waren, zo geloof ik ook dat verschillende rassen
zich hebben gevormd naarmate er mensen naar andere plekken van de wereld zijn getrokken en
zich daar duizenden jaren hebben ge-evolueerd tot een ander ras... Dit is ook al onderstreept door een aantal mensen die fouten in DNA hebben gelinkt en zo de oorsprong van de mens hebben kunnen volgen naar een plek in zuid-africa... Wat daarvoor is gebeurd aan evolutie, of misschien
nog voor migratie heeft plaatsgevonden, is niet bekend...

Ik geloof ook dat kanker (niet als ziekte) een deel is van evolutie, en dat het ons continu veranderd,
en bij fouten in aanpassingen errors geeft (en dus een ziekte wordt) en er eventueel de dood op
volgt... Simpel voorbeeld: als je rookt moeten je longen harder werken om alles te verwerken, je
lichaam probeert zich aan te passen aan al die chemicalien en stoffen wat een moeilijke taak is bij
een flinke roker en het proces dus snel kritiek wordt...

[ Bericht 0% gewijzigd door B-FliP op 04-10-2004 17:39:30 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_22402282
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 13:33 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

aan het begin van de bloedlijn/stamboom staat bijvoorbeeld iemand die veel kinderren had al dan niet bastaards dus zijn er hweel veel mensen van die bloedlijn
en een groot gedeelte komt uit rijke/machtige families dus hebben ze meer kans om op de best aangeschreven universitijten te komen hebben ze famillie, vrienden op hoge plaatsen die natuurlijk ook meehelpen

zoals iemand een kennis heeft die bijvoorbeeld loodgieter is en dus voor weinig of gratis de lijdingen in de nieuwe keuken aanlegt
hebben zij een vriend of oom of ander familie lid op een hoge plaats die ervoor zorgt dat ze in kontakt komen met andere mensen wordt er een goed woordje voor hun gedaan enz...

en zeker vroeger als je vader boer was werd je boer
de zoon van een bakker werdt gepusht om bakker te worden om dat zijn vader bakker was en zn opa en die wordt dus vanaf een vroege leefdtijd in die richting geduwt

en hetzelfde gebeurt in de "hogere" kringen mensen die vanaf jonge leeftijd een opvoeding krijgen die hun in een bepaalde richting stuurt
of dit hun geschikter maakt is soms de vraag maar er zijn ook in sommige gevallen niet de beste bakkers uitgekomen
Maar we hebben het hier over vrije verkiezingen.. De onzichtbare totale machthebbers hadden daar beter een monarchie kunnen stichten. Da's minder gecompliceerd mbt. de bloedlijntjes... Dat was de vraag.
pi_22404054
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar we hebben het hier over vrije verkiezingen.. De onzichtbare totale machthebbers hadden daar beter een monarchie kunnen stichten. Da's minder gecompliceerd mbt. de bloedlijntjes... Dat was de vraag.
maar om president te worden heb je ook geld nodig om je campagne te voeren
of conecties die geld hebben. Dus de meeste mensen vallen af om een serieuse poging te doen voor het presidentschap want ze hebben de middellen niet om hun standpunt over te brengen

dus blijft erover het rijke deel van de bevolking en met name het "oude geld" wat voornamelijk nakomelingen zijn van de oude Europese adel.
Mensen van adel trouwen meestal met andere mensen van adel en huwlijkse trouw is ook niet altijd even serieus genomen waardoor naar honderden jaren als je goed genoeg zoekt iedereen op een of andere manier familie is van iedereen. als je genoeg generaties trug gaat iig.
pi_22405883
Merlin 693 zegt: Tja dat heb ik ook ..ik sta open voor alternatieven maar ik heb zelf een keer een lezing van David Bijgewoond (krasnapolski hotel ,1994 geloof ik) en toen die het nog over Illuminati en de bilderberg link had klonk het nog aannemelijk maar toen hij over De shapeshifters begon voelde mij ik me een beetje bij de neus genomen en ben ik maar voor wat versnaperingen gegaan !

Man,man,man wat heb jij een slecht geheugen zeg het enige wat je nog een beetje is bij gebleven is het woord alternative wat je onderbewuste maar even vrij vertaald.

Die lezing in krasnapolky heette toen alternative 94 zie: http://www.cerias.purdue.edu/homes/spaf/Yucks/V4/msg00022.html
En zie de sprekers aldaar en wat valt u op geen David Icke!!! Dus jaartal klopt niet.

Ok, er is ook een alternative 96 gehouden in het zelfde hotel in Amsterdam en daar was David Icke wel maar David heeft op die lezing het niet ,ik herhaal NIET OVER REPTIELEN OF SHAPESHIFTERS GEHAD.
En waarom niet? Omdat david er toen nog niet van op de hoogte was er begon wel het een en ander bij hem te dagen maar het was helemaal nog niet concreet voor hem.

In 97-98 begon dat concept pas door te dringen bij David en pas in de "biggest secret" uitgegeven in 99 voor het eerst beschreven.

Dus Merlin volgende keer beter opletten wat je in deze topic neer kwakt want wat je nu doet komt bij mij niet "lekker" over.

David Icke hier David Icke daar iedereen heb het maar over David met zijn reptielen.

En what about Credo Mutwa? Zijn we die vergeten? Onze zulu sjamaan uit zuid afrika en tevens groote inspirator van onze bomen communatrice Irene.Hij weet veel en veel meer over de shape shifters dan David.
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:41:48 #121
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_22407987
Vergeet niet Steward Swerdlow, deze man weet ook heel veel over de reptilians.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:55:03 #122
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_22408428
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:06:53 #123
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_22408782
quote: If this reptilian stuff is all a bunch of garbage as most would say then I ask you this. How is it possible that all people on this planet have heard and seen them. I mean from England (UK) to Africa to Mexico to japan to all points in between???

is possible because the Reptilians do exist, and are the most populous alien race inhabiting this planet at the moment. In their eyes, they own the Earth, as they were the first high-tech civilisation to colonise it circa 1 million years ago.

This is why reptiles and dinosaurs show up in the earlier paleontological record. Birds are a warm-blooded species that adapted to the mammalian energies of the Atlantean humanoids (Lyraens), who came later (circa 400,000 years ago).

Mainstream science's view of paleontology is incorrect. Dinosaur footprints have been found with human footprints nearby, or even inside of them. Clearly the two species coincided.

Dinosaurs actually evolved on the Draco homeworld, and are the cattle and wild animals of the Draco, along with most reptiles (some were also brought by the Abbennakki). Mammals also originate off-world--mostly from the constellation Lyrae before civilisation there was destroyed during the Draco invasion, after which the Lyraens were forced to escape to the Pleiades, Arcturus, Aldebaran, Earth, etc.

Yes, the Reptilians have set in motion the Illuminati mafias as a means of manipulating this planet. An accurate source of information on the matter would be Stewart Swerdlow www.stewartswerdlow.com
pi_22410011
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 20:27 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

maar om president te worden heb je ook geld nodig om je campagne te voeren
of conecties die geld hebben. Dus de meeste mensen vallen af om een serieuse poging te doen voor het presidentschap want ze hebben de middellen niet om hun standpunt over te brengen

dus blijft erover het rijke deel van de bevolking en met name het "oude geld" wat voornamelijk nakomelingen zijn van de oude Europese adel.
Mensen van adel trouwen meestal met andere mensen van adel en huwlijkse trouw is ook niet altijd even serieus genomen waardoor naar honderden jaren als je goed genoeg zoekt iedereen op een of andere manier familie is van iedereen. als je genoeg generaties trug gaat iig.
Ok, nieuwe rijken kunnen dan wel roet in het eten gooien, maar ja, de Illumaniti doen dus graag moeilijk als het ook makkelijk kan?
(Ik blijf het althans een nodeloos ingewikkelde constructie vinden. maar ja, ik ben dan ook geen verlichte poppenspeler.)
pi_22410794
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ok, nieuwe rijken kunnen dan wel roet in het eten gooien, maar ja, de Illumaniti doen dus graag moeilijk als het ook makkelijk kan?
(Ik blijf het althans een nodeloos ingewikkelde constructie vinden. maar ja, ik ben dan ook geen verlichte poppenspeler.)
ik geef alleen maar een reden waarom er zo een link te vinden is doe ermee wat je wil
het is mischien geen toeval dat vel ex presidenten familie zijn als je 10 of meer generaties trug gaat(of 1) maar in een wat meer gesloten gemeenschap kan je er ook achterkomen dat veel mensen ergnes familie van elkaar zijn.
maar is het een bewijs voor een complot
of gewoon een losstaand feit en worden er dingen verbonden die eigenlijk niet verbonden zouden moeten worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')