abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22371552
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:30 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

Jesuschristus wat een stelletje kleuters zijn jullie toch, heb soms echt het gevoel dat ik hier in een kindergarten forum zit. Waarom open je geen zeik topic, kunnen jullie daar lekker verder zeiken. Dit is een serieus onderwerp, reageer dan ook serieus. Ik zou anders heus wel meer reageren op reacties, maar met jullie kleuters heb ik geen zin mijn tijd daarin te steken.
Ik zie zat serieuse reacties, je gaat op niet 1 reactie in. Opmerkelijk dat je 'ons' kleuters noemt.
quote:
Als jullie het te veel vinden lees het dan verdomme niet. Mijn bedoeling met dit topic is mensen die het interesseren ervan op de hoogte te brengen, want de meeste mensen weten hier weinig of niets over. Dit thema kan gewoon niet in een paar zinnen uitgelegd worden. Wees blij dat ik de moeite neem info en links over deze themas te plaatsen. Als ik het in een paar zinnen zou opschrijven snapt niemand de big picture. Om de big picture te begrijpen zou ik hier eigenlijk 500 paginas vol moeten schrijven.
Wees blij? Ik heb er niet om gevraagd, ik moet je dankbaar zijn?
Ik vind het erg o.k. als je een topic wil openen met een interessant onderwerp, maar gewoon een lap tekst neerkwakken om vervolgens geen eigen inbreng te geven slaat natuurlijk nergens op.
quote:
APK, als lezen moeilijk voor je is, stel ik voor dat je de video bekijkt. Kun je lekker op je luie stoel zitten zonder iets te doen.

Ga eens gewoon in op de reacties in je topics. Geef je eigen mening eens een keer zonder constant maar lappen tekst en links te posten.
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:40:49 #52
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_22371599
Eigenlijk zouden er 2 Truth forums moeten zijn, Truth for kids en Truth for adults.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_22371658
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:40 schreef Aurora025 het volgende:
Eigenlijk zouden er 2 Truth forums moeten zijn, Truth for kids en Truth for adults.
Ja maar als alle believers dan naar het Truth for kids forum gaan, wat hebben we dan aan het adult gedeelte?
  zondag 3 oktober 2004 @ 13:52:06 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22371887
ja zo kan ie wel weer , moet er hier nu ook nog een rel komen?

lijkt me tof als er een speciaal forum komt iets als : Alternatieve Kennis & Conspiracy
mischien een idee voor danny?
*lief aankijkt*
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_22371970
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
ja zo kan ie wel weer , moet er hier nu ook nog een rel komen?

lijkt me tof als er een speciaal forum komt iets als : Alternatieve Kennis & Conspiracy
mischien een idee voor danny?
*lief aankijkt*
Maar baajguardian, er zullen toch altijd mensen blijven die het anders zien dan hoe jij het ziet? Je wil nu 'vluchten' naar een ander forum, in de hoop van die mensen af te komen. En wat als je daar zit, en het weer blijkt dat er mensen zijn die het anders zien dan jij, is dan de volgende stap weer een nieuw forum?
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:14:22 #56
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_22372331
quote:
Als jullie het te veel vinden lees het dan verdomme niet. Mijn bedoeling met dit topic is mensen die het interesseren ervan op de hoogte te brengen, want de meeste mensen weten hier weinig of niets over. Dit thema kan gewoon niet in een paar zinnen uitgelegd worden. Wees blij dat ik de moeite neem info en links over deze themas te plaatsen. Als ik het in een paar zinnen zou opschrijven snapt niemand de big picture. Om de big picture te begrijpen zou ik hier eigenlijk 500 paginas vol moeten schrijven.
Zeg, JIJ bent degene met de Waarheid in pacht. Propageer die waarheid dan ook op de juiste manier. Je moet het klootjesvolk zien te bereiken met je kennis en inzichten, en dat doe je niet door met ellenlange lappen onleesbare teksten aan te komen.

Huur anders eens een communicatiedeskundige in.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_22372391
Aurora025,
Als je ingaat op posts die een ander onderwerp hebben dan de inhoud van jouw openingspost ( doel van topic is toch om over dít onderwerp te praten ? ), dan help je je eigen topic om zeep.

Ik ben erg benieuwd naar jóuw idee over "reptilians" en hoe jij tot deze gedachtengang bent gekomen.
Wát maakt dat jij het serieus of voor waar neemt ?

Over verscheidene dingen kan je verhalen vinden, toch neem je niet alles voor "waar" of juist geïnterpreteerd aan.
waarom "de reptillians" wel ?
* Mirage is geïnteresseerd in wat de trigger is geweest.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:34:56 #58
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_22372724
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 02:49 schreef Aurora025 het volgende:
...
Most people are still not willing to accept or even entertain theidea that hybrid Reptilians are in control of this planet and perform bloodrituals and ceremonies using humans as the source of food and hormones
...
... terwijl het toch zo'n volslagen logisch, voor de hand liggend concept is! We worden geregeerd door buitenaardse, satanische hagedissen met een voorliefde voor rituele martelingen. nou, die had ik zelf wel kunnen verzinnen!

alsjeblieft zeg, dat hele verhaal is gewoon een uit de hand gelopen combinatie van alle conspiracy theories die er tot nu toe bestaan..

buitenaardse weens, corrupte presidenten die tot een geheim ilde behoren, satanisme en ik geloof dat ik atlantis ook nog langs zag komen?

get real. gewoon de zoveelste fantast die zichzelf wat te serieus neemt.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:46:45 #59
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_22372948
Overigens wil ik er op wijzen dat de reptilians-saga volkomen WARE informatie is. Helaas zo vreemd dat vrijwel niemand het wil geloven. En feitelijk moeilijk bewijsbaar. Maar toch.
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:47:43 #60
6941 APK
Factual, I think.
pi_22372959
quote:

Jesuschristus wat een stelletje kleuters zijn jullie toch(...)
Dank je.
quote:
Van mij hoeft het niet in een paar zinnen, maar jij dumpt het halve internet in een openingspost. Er moet toch een tussenweg zijn zodat je een discussie kunt beginnen over een onderwerp waar veel mensen nog weinig verstand van hebben.
Op deze manier -en door niet inhoudelijk op reacties betreffende het onderwerp in te gaan- bereik je het omgekeerde van de doelstelling; educatie over dit onderwerp.
Niet iedereen is zo goed op de hoogte als jij en sommige mensen hebben ook andere interesses, die ook tijd kosten, en 6 uur film bekijken over een onderwerp waar ik nog vrijwel niets van af weet is gewoon gekkenwerk.
Als je mensen wilt interesseren voor een onderwerp is het toch niet teveel gevraagd om dat enigszins overzichtelijk en bondig te doen?
quote:
APK, als lezen moeilijk voor je is, stel ik voor dat je de video bekijkt. Kun je lekker op je luie stoel zitten zonder iets te doen.
Zie boven.

Je kunt toch niet van iedereen verwachten dat ze om over een onderwerp te praten eerst 6 uur film moeten gaan kijken?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_22372968
Ware informatie alsin het is de waarheid?
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:01:20 #62
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_22373160
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:48 schreef Redux het volgende:
Ware informatie alsin het is de waarheid?
Yep.
Nou ja, het probleem met de reptielen-mythe is dat het reptielengedeelte te letterlijk wordt genomen, en dat zowel voor- als tegenstanders met het beeld van geschubde hagedisachtigen op de loop gaan. Zo wordt de werkelijkheid vertekend en steeds ongeloofwaardiger.

Reptielen hebben sinds onze geschreven geschiedenis (en hoogstwaarschijnlijk lang daarvoor) in vrijwel alle culturen de rol gespeeld van indringers, tegenhangers van de canonieke goden, intriganten. Wie heeft Eva verleid tot het eten van de appel? Juist ja, de slang.
Naast dit simpele en wat flauwe voorbeeld zijn er talloze andere te noemen waaruit blijkt dat reptielen in ieder geval een symbolische rol van belang spelen. Het reptiel, evolutionair zoveel ouder dan de mens, representeert de oude machten, de duisternis, het donkere, het kwaad.

Ik heb geen pagina's lange teksten nodig om aan te tonen dat het reptielenverhaal grotendeels op waarheid berust.
En u zou met veel minder al overtuigd kunnen worden.
Het is allemaal een kwestie van kijken.

Overwin de angst en de achterdocht.
pi_22373197
Dus als ik het goed begrijp is het niet zozeer bush die onderhuids een reptiel zou zijn, maar is de reptiel symbolisch? Please vertel me meer, als je wilt.
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:08:56 #64
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22373270
Aurora ik las in dat stuk iets over de presidenten van amerika die allemaal afstammen van Charlamagne

ik denk dat dit Clovis moet zijn (de meroveus bloedlijn ) want ik ben zelf nu bezig de bloedband van charlamagne en de merovingian koningen aan het zoeken maar dit verband is nog niet geheel duidelijk
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:14:17 #65
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_22373362
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:08 schreef merlin693 het volgende:
Aurora ik las in dat stuk iets over de presidenten van amerika die allemaal afstammen van Charlamagne
Dat is ook al zo'n uit de hand gelopen verhaaltje.
Koning Karel de Grote heeft geneukt tot-ie dubbel zag en weet-ik-niet-hoeveel (bastaard)kinderen verwekt. Half Europa is uit zijn balzak afkomstig.
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:16:04 #66
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22373395
van Icky's site
quote:
The Merovingian-Windsor-Bush bloodline and its offshoots includes a long list of pharaohs in ancient Egypt, including Ramses II (1295-1228 BC), who is considered to be the greatest pharaoh of all. He was his country's master architect (sacred geometry) and his name can be found on almost every ancient shrine. The gold mines of Nubia made him rich beyond the imagination. The bloodline also includes the Anunnaki-human hybrids who ruled Sumer, Babylon, Greece, and Troy, and which, today, rule the world. In turn, they go back to Atlantis and Lemuria. One common link in this bloodline is Philip of Macedonia (382-336 BC), who married Olympias. Their son was Alexander the Great (356-323 BC), a tyrant and "Son of the Serpent" who plundered that key region of Greece, Persia, Syria, Phoenicia, Egypt, Babylon, the former lands of Sumer, and across into India before dying in Babylon at the age of 33. During his rule of Egypt he founded the city of Alexandria, "City of the Serpent's Son", later one the greatest centers for esotaric knowledge in the ancient world. Alexander was tought by the Greek philosopher, Aristotle, who had been taught by Plato, who had been taught by Socrates. The bloodline and the hidden advanced knowledge have always gone together.

This key bloodline comes down through the most famous Egyptian queen, Cleopatra (60-30 BC), who married the most famous Roman Emperor, Julias Caesar, and bore him a son, who became Ptolemy XIV. She also bore twins with Mark Anthony, who has his own connections to this line and it's many offshoots; the bloodline also connects to Herod the Great, the "Herod" of the Jesus stories, and continues to the Roman Piso family who, some claim, wrote the Gospel stories and invented the mythical figure called Jesus; the same bloodline includes Constantine the Great, the Roman Emperor who, in AD 325, turned Christianity into the religion we know today, and King Ferdinand of Spain and Queen Isabella of Castile, the sponsors of Christopher Columbus (Colon), who instigated the horrific Spanish Inquisition (1478-1834) in which people were tortured and burned at the stake for in any way questioning the basis of the religion their various ancestors had created. More than that, the most used version of the Bible, King James 1st of England. The line of James, according to the geneology sources listed below, can be traced back to 1550 BC and beyond, and includes many Egyptian pharaos, including Ramses II. The bloodline moved into France and northern Europe through the Franks and Meroveus or Merovee, who gave his name to the Merovingian bloodline, and it continues with the rest of the Merovingian clan like Clovis and the Dagoberts who connect into the elite SECRET SOCIETY, the Priory of Sion and the Rennes-le-Chateau "mystery" in the Languedoc region of southern France. From the Merovingians, this bloodline's connections to the present day include: Charlemange (742-814), who ruled as Emperor of the west in the Holy Roman Empire; a stream of French kings, including Robert II, Philip I, II and III, and Louis I, II, VI, VII, VIII, XIII, IX, XV, and XVI. The latter maried Marie Antoinette of this same bloodline and both were executed in the French Revolution. But they produced the son who became Daniel Payseur, who, as "The Biggest Secret" explains, was taken to the UNITED STATES where he became the secret force behind the Morgan and Charnegie empires, and owned vast amounts of real estate, banking, and industrial holdings.

This bloodline also connects to the de Medici family that supported Christopher Columbus and produced Catherine de Medici, the queen of France who died in 1589. Her doctor was Nostradamus. It includes Rene d'Anjou, Duke of Lorraine, and the House of Lorraine who employed Nostradamus and Christopher Columbus. The bloodline relatives of the de Medicis and the house of Lorraine, queen Isabella of Castile and King Ferdinand of Argon, were sponcers of Columbus when he "discovered" the Americas. This bloodline also includes the Habsburgs, the most powerful family in Europe under the Holy Roman Empire; Geoffrey Plantagenet and the Plantagenet royal dynasty in England; King John, who signed the Magna Carta; King Henry I, II, and III, who were extremely close to the KNIGHTS TEMPLAR, as was King John; Mary Stuart and the Stuart Dynasty, includingKing James 1st of England, sponsor of the King James Version of the Bible; King George I, II, and III; Edward I, II, and II, Queen Victoria; Edward VII; George V and VI; Queen Elizabeth II; Prince Charles and Elizabeth's other offspring, Anne, Andrew and Edward; Princes William and Harry from Charles' "marriage" to Princess Diana; US presidents, George Washington, John Adams, John Quincey Adams, Thomas Jeffereson, Franklin Delano Roosevelt, and George Bush are all strands of this bloodline; it was passed on to the new US President, George W. Bush, and his brother, Jeb Bush, the Governor of Florida. It also includes Bush's opponent at the genealogical reseach you will find that ALL the presidents are from this this line...
pi_22373417
Maak ik nu van die onredelijke opmerkingen, of word ik genegeerd?

(Als hierop niet geantwoord wordt, is het wel duidelijk natuurlijk, .)
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:31:41 #68
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_22373661
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:03 schreef Redux het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het niet zozeer bush die onderhuids een reptiel zou zijn, maar is de reptiel symbolisch? Please vertel me meer, als je wilt.
Het zit zo, ieder mens heeft, wat de wetenschap de Reptilian brain noemt. De mens heeft een genenverhouding van 10% reptiel en 90% mens. Bij de global elite, brotherhood of illuminati hebben de mensen een verhouding van 50/50. Deze lui hebben zorgen door interbreeding, net zoals bij de C&A familie(Hier bedoel ik niet mee dat de C&A familie ook maar iets met de illuminatie te maken heeft) ervoor dat deze verhouding ook zo blijft bestaan. Aan de absolute top, dus boven de illuminati staan dan de vollbloed reptiliians die de daadwerkelijke macht hebben.

The brain stem is the oldest and smallest region in the evolving human brain. It evolved hundreds of millions of years ago and is more like the entire brain of present-day reptiles. For this reason, it is often called the 'reptilian brain'. Various clumps of cells in the brain stem determine the brain's general level of alertness and regulate the vegetative processes of the body such as breathing and heartbeat.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_22373712
Okay, da's duidelijk, de global elite bestaat dus uit personen die een 50/50 verhouding reptiel/mens-genen hebben. Okay, de mens heeft dus van origine een 10/90 verhouding. Hoe heeft men die verhouding kunnen veranderen? Zit er opzet in het spel, heeft men dus expres die 50/50 verhouding voor elkaar gekregen?
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:48:56 #70
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_22373926
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:34 schreef Redux het volgende:
Okay, da's duidelijk, de global elite bestaat dus uit personen die een 50/50 verhouding reptiel/mens-genen hebben. Okay, de mens heeft dus van origine een 10/90 verhouding. Hoe heeft men die verhouding kunnen veranderen? Zit er opzet in het spel, heeft men dus expres die 50/50 verhouding voor elkaar gekregen?
Ongeveer 40000 duizend jaar geleden kwamen de Anunnaki op aarde. De reden hiervoor was dat ze grondstoffen nodig hadden die op hun wereld niet aanwezig was, voornamelijk goud. Om al dit goud uit de mijnen te halen hadden ze een werkras gecreerd, ze hadden een aap met de reptilians(De reuzen uit de bijbel, nephilm) gekruist, hieruit onstond dan de eerste mens(Het verhaal van Adam & Eva). De reptilians zijn voor een deel niet terug gegaan naar hun wereld maar zijn op aarde gebleven, ondergronds. De reptilians hebben dus de macht over de aarde. Om bovengronds toch macht uit te oefenen hebben ze als het ware de illuminati gecreerd die voor de volbloed reptilians dienen.
Het is geen toeval dat de leiders van de wereld allemaal nauw met elkaar verwand zijn, het heeft allemaal te maken met het behouden van de genen.

http://free.hostultra.com/~blueblood/
pi_22373956
Dus de Anunnaki zitten nog steeds onder de grond? Hoe diep en op welke plekken?
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:57:18 #72
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_22374101
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:59:01 #73
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_22374142
Ondergrondse bases voor o.a. reptilians
pi_22374369
Is er wel eens gezocht naar die basissen? Gegraven of wat dan ook?
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:13:29 #75
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_22374453
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 16:09 schreef Redux het volgende:
Is er wel eens gezocht naar die basissen? Gegraven of wat dan ook?
Die basissen worden bescherm door de militair, men kan niet eens in de buurt komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')