Laten we wel wezen, het is niet zomaar een beetje veel tekst, het is 32 schermen, en dat is dan nog zonder de plaatjes meegerekend (en dat op mijn scherm met resolutie 1024x768), dat is eerder een boek dan een OP.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:
wat een gezemel en gezeik , te grote text , DRUK DAN OP TERUG EN NAAR EEN ANDER TOPIC
en laat het posten over ana mensen die het WEL interreseren,.
stelletje verwende kinderren.
Nee maar TS zou bijvoorbeeld een eigen artikel hebben kunnen schrijven, in tijdschriftformaat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:46 schreef BaajGuardian het volgende:
kennis komt ook niet in een stukje van 4 regels.
zoals je in onz nog wel eens een OP vind van :
hoi
en dat is het dan.
ga daar maar heen dan.
Tussen 4 regels en 32 schermen zit nogal een verschilquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:46 schreef BaajGuardian het volgende:
kennis komt ook niet in een stukje van 4 regels.
zoals je in onz nog wel eens een OP vind van :
hoi
en dat is het dan.
ga daar maar heen dan.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:05 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik heb wel eens een hagedis gezien.
Spreek voor jezelf, ik vind het wel leuk. Als het je niet interesseert sla je het toch gewoon over?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 07:15 schreef HighLander het volgende:
Je kan niet verwachten dat iemand zulke absurd lange monologen gaat lezen, tenzij;
a) Het onderwerp de lezer al bekend is en deze er meer over wenst te weten;
b) je de schijn kan ophouden een serieus iets aan te willen kaarten
c) Je iemand die jou vanaf regel 1 niet serieus neemt aan kan sporen door te lezen, omdat hij echt geen leven heeft en niets te doen.
Al moet ik toegeven dat de fantasie van sommige mensen om de realiteit trachten te ontkennen en vermijden wel erg indrukwekkende omvang kan vertonen.
[/persoonlijk conto]
Het interesseert mij wel degelijk, maar ik vind het onleesbaar op een computerscherm.quote:Op zondag 3 oktober 2004 03:12 schreef Manono het volgende:
Spreek voor jezelf, ik vind het wel leuk. Als het je niet interesseert sla je het toch gewoon over?
Correct. Links + tekst dumpen, met de achterliggende boodschap 'lezen, want dit is zoals het is'. Het blijkt wel dat topicstarter dit niet doet vanuit een discussieoogpunt, want er wordt nergens door hem op de reacties gereageerd.quote:Op zondag 3 oktober 2004 03:35 schreef APK het volgende:
[..]
Het interesseert mij wel degelijk, maar ik vind het onleesbaar op een computerscherm.
Zojuist heeft hij/zij weer zo'n onleesbare post geplaatst met allerlei woorden die aan elkaar geschreven zijn.
Bovendien lijkt die persoon slechts geinteresseerd te zijn in het dumpen van allerlei zooi en wordt er niet gereageerd op reacties.
Ik heb op die site gekeken, en er wordt beweerd dat de opsteller van de site het heeft onderzocht en tot de conclusies komt. Hij ondersteunt dit echter niet met stambomen o.i.d., ik moet dus kennelijk maar aannemen dat het zo is.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:20 schreef dodeca het volgende:
Aurora het klopt en laat je niks meer wijs maken,zeker niet door angst.
Wombcat het is weer het zelfde liedje wat je zingt en ik gelook dat johan met je mee zingt en dan bedoel ik weer dat met die bloedlijnen.
Ga eens kijken op deze site en laat je goed inlichten over gradaties van bloedlijnen, sure het is populair om te zeggen dat we allemaal van al die koningen of goden afstammen maar er is nog steeds zoiets als eerste en tweede en derde graad.
Wombcat jij behoort ongeveer tot meer dan vierhonderste graad en daar hebben we het niet over.
We hebben het hier over eerste en tweede en af en toe derde graad en dat is waarachtig blauw bloed de "echte" nobility. zie: http://blue-blood.co.uk/
Dat fenomeen moet je vergelijken met continuïteitsfouten in Star Trek. Na enkele tientallen jaren van onzin kladderen vergeten de schrijvers welke onzin inmiddels al gebruikt is.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Of maken ze een lokale uitzondering?
Maar alles dat ik ooit geleerd heb, is in tegenspraak met zichzelf. Of is dit een methode van verwarring?quote:As far as the history of this planet is concerned, you can considerthat everything you ever learned is a complete lie.
Maar de schrijver van dit stuk is blijkbaar te nietig om de Illuminati op te vallen, anders hadden zij hem wel geradbraakt.quote:All history and sciencebooks are rewritten to accommodate the agenda of the controllers of thisplanet.
Dus zowel de verantwoorde wetenschap als het geijl van New Age-magiers wordt de wereld ingeholpen om de mensen te verblinden.quote:These books are just as false as the New Age material spewingforth from such places as Sedona and Santa Fe, to name a couple ofIlluminati meccas. Disinformation is rampant everywhere.
Ik feliciteer de schrijver dat hij zijn indoctrinatie te boven is gekomen.quote:My information comes from my Montauk Project indoctrinations
Dit zijn de herschrijvers, gis ik? Of wordt het herschrijven door koelies gedaan en houden zij zich op met verfijnder manipulatie van het heelal, zoals het beinvloeden van het brein?quote:conversations with scientists involved in Illuminatiprograms
Greetings Earthlings, we have now taken over the Republican Convention.quote:communications with alien and interdimensional beings whomI met at various government projects
Dus deze ziel boven ziel (mooie uitdrukking is dit toch, heart of my heart is er net zo een) deelt hem mede wat de wetenschappers en buitenaardsen nog niet vertellen konden.quote:and through the probing of myown Oversoul.
Waarbij mijnheer, niet eens voor de eerste keer in dit artikel, de indruk wekt een kale opschepper te zijn.quote:I cannot offer you physical proof at this time. I can only tell you thatit is available in certain places.
Gelijktijdig waarmee?quote:Although all existence is simultaneous
Zo? Alles is gelijktijdig, maar tijd is een illusie? En wat is die fysische werkelijkheid dan?quote:and time and space are merely illusions of physical reality
Je kunt ook teveel aan je publiek tegemoet komen.quote:for the purposeof this book I will present the majority of history from a linear perspective.
Dit laatste is een bescheidenheid die mij bevalt, maar waarom ons het bestaan van die andere universa mede gedeeld als het weten ons niet nodig was?quote:There are also infinite universes, both physical and non-physical, but fornow, I will only tell you about this one.
Ik geloof dat de geschiedenis van de wetenschap dit weerspreekt.quote:All religions,no matter what they are, are forms of group mind-control designed tomanipulate large masses of people to stop thinking for themselves.
Dit vind ik, vanwege het spel met woorden van ''God'' en ''it'', merkwaardigerwijs verreweg de beste zin van het stuk, al ben ik dan theist.quote:I dobelieve in God. It has no religion.
Maar die mier wordt toch evenmin geleid? Of je moet aannemen dat de vorm van de vloer, eventueel de deuren aan weerszijden van die vloer, met opzet zo gemaakt zijn om de mier te dwingen.quote:Think about an ant crawling
over a designed, tiled floor. The ant may seem confused or disoriented;not knowing which way to go. But a human being watching the ant froma higher perspective clearly sees the floor pattern and knows which waythe ant can get to its destination. To the ant, there is only perceived chaos.To the human, there is a prescribed pattern.To the controllers, the humans are the ants. The controllers areinterested in directing the people in such a way that they do not knowthat they are being directed.
Er is toch geen enkel dier dat zo denkt? Ijsberen die uit de dierentuin ontsnappen proberen zich toch ook niet te verbergen? Er zijn streken in Canada waar ze bij mensen in het zwembad springen!quote:but to show themselves would create a lot of fear and panic upon the population.
Maar die Reptilians zijn toch niet waar te nemen met onze bepekte zintuigen? Nu houden ze zich op onder de Aarde, hebben ze menselijke overleggingen en nemen ze hele culturen over?quote:So what they did was start a hybridization programme where they actually created a royalty or elite group that infiltrated many cultures and became their leaders.
Met de vraag Hoe is dit gebleken? zou ik graag eindigen.quote:All humans have reptilian DNA. That's what the story of Adam was about.
Jesuschristus wat een stelletje kleuters zijn jullie toch, heb soms echt het gevoel dat ik hier in een kindergarten forum zit. Waarom open je geen zeik topic, kunnen jullie daar lekker verder zeiken. Dit is een serieus onderwerp, reageer dan ook serieus. Ik zou anders heus wel meer reageren op reacties, maar met jullie kleuters heb ik geen zin mijn tijd daarin te steken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 03:35 schreef APK het volgende:
[..]
Het interesseert mij wel degelijk, maar ik vind het onleesbaar op een computerscherm.
Zojuist heeft hij/zij weer zo'n onleesbare post geplaatst met allerlei woorden die aan elkaar geschreven zijn.
Bovendien lijkt die persoon slechts geinteresseerd te zijn in het dumpen van allerlei zooi en wordt er niet gereageerd op reacties.
Thanx, no problemquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:13 schreef MoonBaby het volgende:
*Terugvindpost*
Interessante links en (lang) verhaal Aurora, bedankt!
(Deze post was veel langer, maar omdat ik geen zin heb in discussies of wat dan ook heb ik hem ingekort. Niet bedoeld om wie dan ook persoonlijk aan te vallen, maar het spijt me te moeten zeggen dat dit soort onderwerpen in TRUTH iets te veel fanatieke tegenstand oproept vandaar dat ik er alleen nog maar bij meelees en me er niet meer in meng. Alles wat je schrijft wordt gewoon botweg afgefakkelt, en dan is de lol er voor mij wel af. Er is gewoon vanuit BEIDE partijen te weinig respect voor elkaar om er leuke threads van te maken.)
(PS: Bovenstaande is allemaal IMHO)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |