Ik zou geen andere manier kunnen bedenken om het (voor de meeste mensen toch echt) onbegrijpelijke geraaskal enigzins in te dammen. En dat is toch echt waar ik naartoe wil. Je referenties naar Castaneda zijn ok, en ook prima te volgen en in het geheel te passen, maar je weet best dat van diverse andere posts geen chocola te maken is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:04 schreef Drottel het volgende:
[..]
Dit is een zelfde soort opmerking als ik kan maken over jouw bijdrage in de trant van "Jouw opmerking(Nynex) is niet relevant" en daarmee niet terzake.
Jullie kunnen zeker wel een beetje meer jullie best doen om het wat simpeler te maken en niet meteen trinity's en octahedrons naar mensen gooien. Jullie weten best hoe mensen een verhaal altijd proberen te verklaren door middel van geijkte realiteit, simpele logica en causaliteit, die op weinig van dergelijke 'raaskal-posts' van toepassing is. De bekende dodeca-monologen voegen toch echt weinig toe aan het begrijp van al dan niet 'het geheel' al dan niet het reptillian verhaal. En jullie moeten je als posters realiseren dat het aan jou is om mensen jou te laten begrijpen, en het niet aan de mensen is om jullie te proberen te begrijpen, dan is je insteek dus verkeerd.quote:Over het aannemelijk maken van wat hier gepost wordt dat is niet altijd te verwezelijken omdat het niet altijd concreet aanwezig is dus niet zichtbaar. Dus je zult ook je eigen intuitie en voorstellingsvermogen moeten gebruiken.
Meen je dat nou werkelijkquote:Mijn benadering is die van het zo begrijpelijk mogelijk uitschrijven van mijn ervaringen, kennis en argumenten.
Jullie belichten dus helemaal geen reet, omdat (bijna) niemand van de lezers begrijpt waar jullie het in godsnaam over hebben en die gaan dan automatisch het reptillian verhaal associeren met (voor hun) onbegrijpelijke ONZIN. Dat zou toch jammer zijn of niet ;]quote:Wat dodeca en ik (ik noem deze omdat jij ze expliciet noemt) trachten te doen is om een stukje van het geheel te belichten, of misschien wel het geheel.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:53 schreef Nynex het volgende:
[..]
Ik zou geen andere manier kunnen bedenken om het (voor de meeste mensen toch echt) onbegrijpelijke geraaskal enigzins in te dammen. En dat is toch echt waar ik naartoe wil. Je referenties naar Castaneda zijn ok, en ook prima te volgen en in het geheel te passen, maar je weet best dat van diverse andere posts geen chocola te maken is.
Ik had gehoopt dat jij meteen zou begrijpen waar ik op doelde, maargoed ik leg uit
Antwoord
En jij weet zeker dat je voor al de mensen praat die deze thread bezoeken.
Ik ben geen chocolade maker en tracht mijn verhaal zo duidelijk mogelijk op te schrijven.
Dat kost al veel energie en tijd.
Dus ik maak me er helemaal niet zomaar van af.
Daarbij komt dat de materie waanzinnig ingewikkeld is.
En hoezo zou ik speciaal dat moeten begrijpen.
Ken je mij dan?
----------------------------------------------------
Jullie kunnen zeker wel een beetje meer jullie best doen om het wat simpeler te maken en niet meteen trinity's en octahedrons naar mensen gooien. Jullie weten best hoe mensen een verhaal altijd proberen te verklaren door middel van geijkte realiteit, simpele logica en causaliteit, die op weinig van dergelijke 'raaskal-posts' van toepassing is. De bekende dodeca-monologen voegen toch echt weinig toe aan het begrijp van al dan niet 'het geheel' al dan niet het reptillian verhaal. En jullie moeten je als posters realiseren dat het aan jou is om mensen jou te laten begrijpen, en het niet aan de mensen is om jullie te proberen te begrijpen, dan is je insteek dus verkeerd.
Antwoord
Ik heb hier dacht ik nog geen een keer met octaheders, tetraheders gegooid.
Ja trinity (drieeenheid) die heb ik gebruikt.
Maar als jij werkelijk geinteresseerd bent in het onderwerp dan zul je er zelf ook veel aan moeten doen.
Het zijn geen hapklare brokken.
De post van dodeca (laatste0 is bijzonder moeilijk te begrijpen.
Het vraagt om kennis over bijv. quantum mechanica.
Nu die heb ik niet en toch zal ik trachten voor mijzelf het stuk te begrijpen.
Daarvoor heb ik in totaal zo'n 60-70 pagina's uitgeprint om rustig te kunnen doorlezen.
Ik wil voor mijzelf kijken hoever ik deze materie kan behappen.
Wat ik niet begrijp kan ik dan nog altijd vragen.
Ik zou natuurlijk ook gelijk kunnen zegen daar berijp ik niets van maar dat is niet redelijk.
Je zal dan duidelijk aan moeten geven wat je precies niet begrijpt.
Overigens waar haal jij uberhaupt het recht vandaan om te zeggen dat wij ons best niet doen.
That really sucks.
[..]
Jullie belichten dus helemaal geen reet, omdat (bijna) niemand van de lezers begrijpt waar jullie het in godsnaam over hebben en die gaan dan automatisch het reptillian verhaal associeren met (voor hun) onbegrijpelijke ONZIN. Dat zou toch jammer zijn of niet ;]
Ik realiseer me dat jullie je onbegrijpelijke ei kwijt willen aan mensen die 'het wel snappen', maar ik dacht dat een deel van het contra reptillian gedachtegoed 'spreading awareness' inhoud, hetgeen hier absoluut niet plaatsvind (althans niet binnen diverse posts van vooral jullie). Of vergis ik me nou totaal in dat motief en is het de bedoeling de kennis en het begrip binnen een zo exclusief mogelijk clubje te houden? (Goh waar komt me dat bekend van voor)
Antwoord
Weer zo'n ongenuanceerde uitspraak.
Wie maakt zich hier eigenlijk schuldig aan ongefundeerde kritiek.
En nogmals jij praat weer voor de goegemeente.
Hou het is bij jezelf.
Verder leg ik geen eieren en zeker geen onbegrijpelijke (wat dat dan ook mag zijn).
Natuurlijk willen wij het voor een exclusief groepje houden daarom posten wij ook hier.
Echt logisch deze gedachtengang.
De materie waar we het hier over hebben is gecompliceerd. Niemand of bijna niemand weet exact hoe een en ander in elkaar zit.
Als we er van uit gaan dat de Reptilians de grondleggers zijn van {de grid op} deze wereld dan zal {die grid} dat uitgelegd moeten worden. Verklaard zo niet beter.
Dat daarbij de geometrie een zeer belangrijk hulpmiddel is moge evident blijken.
Daarbij komt de getallenleer zoals in de laatste post van dodeca werd duidelijk gemaakt.
Magic-Numbers-Geometrie.
Ga maar eens kijken bij de door hem gelinkte pagina's.
En stel daarna nog eens de vragen waar antwoord op kan worden gegeven.
Jezus christus kerel, hou dat gelul even voor je wil jequote:Op zondag 31 oktober 2004 21:52 schreef dodeca het volgende:
Nynex zegt: Of jullie zijn al dan niet onbewust dubbel-agenten, gestuurd om het allemaal zo verwarrend en onpopulair mogelijk te maken.
Nynex ik bemerk duidelijk dat je geen tovenaars leerling bent. Ik bemerk ongeduld.
Jij hebt werkelijk niets begrepen van wat ik zeg. Je suffe voorbeeldje alleen al duidt dat aan. Luister, ik hoor jouw posts en die van Drottel al een hele tijd aan, en ik zeg absoluut niet dat het onbegrijpelijke nonsense IS perséé, maar dergelijk gelul is in deze thread simpelweg niet van toepassing. Mensen die iets meer willen weten over het reptillian verhaal en vervolgens met jouw *ahum* nogal ondoorzichtige opsomming van 'intervallen' worden geconfronteerd zullen ook onmiddelijk het reptielenverhaal naar het land der fabelen doorverwijzen, puur om de associatie met 'gekken' zoals jij & Drottel (ik zeg niet dat jullie pur sang gek zijn, maar jullie weten dat het zo veelal zal worden opgevat).quote:Ik post om 21.24 een zooitje intervallen waar heel veel lui hiero een hele kluif aan hebben inclusief mijzelf en reken maar deze shit geeft mij zeer veel te denken ik ben er al zo'n 15 jaar mee aan het worstelen. En dan lees jij het zo door in ± 5 minuten. En dan post je op 21.30 dat het allemaal helemaal verkeerd is en zo en dat is je goed recht maar doe je dit nu uit onmacht of wat?
Laat ik beginnen met te stellen dat ik _alles_ begrijp op een niveau wat jij je niet eens zou kunnen voorstellen, en beschik over een ontzettend magnificent overzicht en inzichtquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:36 schreef dodeca het volgende:
Dat je het echt niet snapt hebben we nu wel door maar dat betekend nog niet dat heel dit forum het niet snapt of heel dit forum zit op dezelfde sukkel trips als jij hetgeen ik me echt niet kan voorstellen.
De geflipte bullshit die ik blijf verkondigenquote:Dan gaan wij hier rustig verder zonder die geflipte bullshit die jij maar blijft verkondigen.
Ja, maar dat mogen we niet zeggen.quote:Op maandag 1 november 2004 00:31 schreef newsman het volgende:
Hoogtijd dat jullie weer met de voetjes op de grond komen, vind het een waardeloos en ozin topic, de groeten.
Ik begrijp jou niet.quote:Op maandag 1 november 2004 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar dat mogen we niet zeggen.
Laten we het nou gewoon weer -enigszins begrijpelijk- over reptilians hebben.
Al die abracadabra -die misschien duidelijk is voor insiders- is niet echt duidelijk voor mensen die meelezen en geintresseerd zijn in dit onderwerp.
is dit het bewijs dat makers van zulke sites heel mischoien een klijn beetje doorgedraait zijnquote:Op maandag 1 november 2004 12:43 schreef JoZzephus het volgende:
oud news voor sommige,nog niet hier geplaatst en misschien ook weer wel, however.
http://www.wiolawapress.com/kerry.htm
En ik begrijp posts van o.a. jou niet, aangezien ze vaak onduidelijk of onleesbaar zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 03:35 schreef Drottel het volgende:
Ik begrijp jou niet.
Tot nu toe lees ik elke keer commentaar van je maar ik heb nog weinig inhoudelijke bijdragen gezien.
En hoe weet jij dat de meelezers niet geinteresserd zijn.
Waar kan ik dat lezen?
Gewoon goede duidelijke info.quote:Wat wil jij nu hier op het forum.
Een beetje geklessebes of werkelijke informatie.
Nee, dat kan ik niet.quote:Kun jij beschrijven wat de geaardheid is van de afstammelingen/ klonen waarvan er in Nederland veel van rondlopen zeker in het westerlijke deel van dit land dat onder de zeespiegel ligt.
Uitermate geschikt voor deze afstammelingen.
Omdat het westen, historisch gezien, makkelijk via zee bereikbaar wasquote:Ooit wel eens afgevraagd waarom de nederlandese economie gezetteld is in het westen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |