abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22948732
Drottel zegt: Ja de Bonpo's liepen links om en dat is nu net niet de bedoeling.
Jij staat stil.
De wereld laat je links om gaan.
Dan ga jij rechts om......enz,enz,enz.

Wat jij beschrijft is de vetorieele rotatie en dat bedoel ik dus niet.

Dat is een ritueel wat uitgevoerd wordt door de Bonpo Priester, ja die loopt links om het beeld of symbool of whatever.Hetzelfde doet de islamiet die gaat naar mekka om dan LINKS om en wel ZEVEN keer de Ka-a-Ba (= kubus=complementair octaheder) te lopen.

Ik heb het over een Bonpo tovenaar en die is al vanaf vijfhonderd voor christus ondergedoken omdat toen het boedisme in opkomst kwam en het werd verboden dat te toen, wat die tovenaars kunnen.Namelijk uit de structuur verwijnen.

Al die godsdiensten apen de rituelen nog wel na maar weten helemaal niet meer waarom. En dat omdat de gevestigde priester orde dat er vakkungig heeft uitgeramd!

Maar de bonpo tovenaaar met zijn zwarte kap bestaat nog steeds en hij maakt gebruik van de spin en dat is deze rotatie: http://en.wikipedia.org/wiki/Spin_(physics)

En kijk ook eens naar de spinor: http://en.wikipedia.org/wiki/Spinor

Je begrijpt wel dat Hitler overal is ingetrapt hij werd flink voorgelogen door de innercircle "elite" om zo datgene voorelkaar te krijgen wat die "elite" wilde.En die bonpo priester mag van mij ook links om lopen tot dat ie een ons weegt weet hij veel!

Antwoord.

Ik heb ook deze pagina's van Wikipedia uitgeprint om door te lezen.
Zal deze eerst eens bekijken.

Verder heb je het in relatie tot wat ik zei over de vectoriele rotatie.
Ik wil er nu even vanaf blijven of het overeenkomt met wat jij aangeft.

Maar ik wil er nog wel iets aan toevoegen.

Ik zei dus jij staat stil.
De wereld om je heen beweegt of laat je bewgen een richting op die jij graag wil.
In dit geval dus linksom.
Ten opzichte van die beweging ga jij rechtsom.

En of dit nu werkelijk/fysiek gebeurt of in je voorstelling dat doet er niet toe.
De gedachte is net zo powerfull.

Terug naar mijn voorbeeld van Nederland.

Wat was de kritiek op dit kabinet.
Ze bewegen niet. Ze blijven halsstarrig staan op hun uitgangspunt.
Er komt een tegen beweging de linkse beweging.
Deze wordt steeds sterker.
Maar ook al sta je zelf stil. Ten opzichte van de tegenbeweging draai jij naar rechts.
Je verhardt nog meer in je eigen standpunt.

Uiteindelijk kom je elkaar weer tegen op een ander nivo.
En daar wordt de strijdt verder beslecht.
Ondertussen is er wel zoveel in de samenleving doorgedrongen dat er een verandering moet plaatsvinden.
Deze zal hoe je het ook wendt of keert ten koste gaan van sommige groepen in onze samenleving.
De strijdt om wie het grootste slachtoffer is zal bepalen wie er zgn. heeft gewonnen.
En wederom zitten we meer in de fuik.

Een parrallel trekken met 65 jr geleden is gevaarlijk maar het gaat om het principe.
Ook deze regering wordt op een bepaalde manier op het verkeerde been gezet.

Ik wil hier nog wel over kwijt dat m.i. MetaFysisch gezien deze ontwikkeling geweldige consequenties heeft.
Deze hele operatie beklijft en doordringt dermate dat het nog jaren zal duren voordat er een wezenlijke verandering kan optreden.
Waarom omdat we nog dieper in de materie zijn gekomen.

Dat is wat ik bedoelde te zeggen met door de structuur heen gaan, het ondermaanse.
Het proces is het proces het gaat erom wat je intenties zijn.

Groet.

You laugh at me because I am different,I laugh at you as you are all the same.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 02:16:06 #277
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_22948816
Maar het wisselen van macht wat soms een revolutie genoemd wordt wijst ook op een draaiend iets, maar dit kabinet draait niet meer naar het zuiden maar heeft een meer noord-oostelijke richting, zeker wanneer deze droge zomer met veel regens erbij betrokken wordt.

Hieruit is niets anders te concluderen dan dat er een grote verandering op komst is.

(en dan begin ik nog niet eens over de maansverduistering van (eer) gisternacht )
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_22952302
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:04 schreef Drottel het volgende:

[..]

Dit is een zelfde soort opmerking als ik kan maken over jouw bijdrage in de trant van "Jouw opmerking(Nynex) is niet relevant" en daarmee niet terzake.
Ik zou geen andere manier kunnen bedenken om het (voor de meeste mensen toch echt) onbegrijpelijke geraaskal enigzins in te dammen. En dat is toch echt waar ik naartoe wil. Je referenties naar Castaneda zijn ok, en ook prima te volgen en in het geheel te passen, maar je weet best dat van diverse andere posts geen chocola te maken is.

Ik had gehoopt dat jij meteen zou begrijpen waar ik op doelde, maargoed ik leg uit
quote:
Over het aannemelijk maken van wat hier gepost wordt dat is niet altijd te verwezelijken omdat het niet altijd concreet aanwezig is dus niet zichtbaar. Dus je zult ook je eigen intuitie en voorstellingsvermogen moeten gebruiken.
Jullie kunnen zeker wel een beetje meer jullie best doen om het wat simpeler te maken en niet meteen trinity's en octahedrons naar mensen gooien. Jullie weten best hoe mensen een verhaal altijd proberen te verklaren door middel van geijkte realiteit, simpele logica en causaliteit, die op weinig van dergelijke 'raaskal-posts' van toepassing is. De bekende dodeca-monologen voegen toch echt weinig toe aan het begrijp van al dan niet 'het geheel' al dan niet het reptillian verhaal. En jullie moeten je als posters realiseren dat het aan jou is om mensen jou te laten begrijpen, en het niet aan de mensen is om jullie te proberen te begrijpen, dan is je insteek dus verkeerd.
quote:
Mijn benadering is die van het zo begrijpelijk mogelijk uitschrijven van mijn ervaringen, kennis en argumenten.
Meen je dat nou werkelijk
quote:
Wat dodeca en ik (ik noem deze omdat jij ze expliciet noemt) trachten te doen is om een stukje van het geheel te belichten, of misschien wel het geheel.
Jullie belichten dus helemaal geen reet, omdat (bijna) niemand van de lezers begrijpt waar jullie het in godsnaam over hebben en die gaan dan automatisch het reptillian verhaal associeren met (voor hun) onbegrijpelijke ONZIN. Dat zou toch jammer zijn of niet ;]

Ik realiseer me dat jullie je onbegrijpelijke ei kwijt willen aan mensen die 'het wel snappen', maar ik dacht dat een deel van het contra reptillian gedachtegoed 'spreading awareness' inhoud, hetgeen hier absoluut niet plaatsvind (althans niet binnen diverse posts van vooral jullie). Of vergis ik me nou totaal in dat motief en is het de bedoeling de kennis en het begrip binnen een zo exclusief mogelijk clubje te houden? (Goh waar komt me dat bekend van voor )
Senatus Populus Que Romanus
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 13:00:17 #279
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_22952379
Het is inderdaad een grote kunst om iets begrijpelijk te maken in Jip en Janneke taal, dus laat maar eens zien wat jullie kunnen
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_22952834
tvp
pi_22954259
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 12:53 schreef Nynex het volgende:

[..]

Ik zou geen andere manier kunnen bedenken om het (voor de meeste mensen toch echt) onbegrijpelijke geraaskal enigzins in te dammen. En dat is toch echt waar ik naartoe wil. Je referenties naar Castaneda zijn ok, en ook prima te volgen en in het geheel te passen, maar je weet best dat van diverse andere posts geen chocola te maken is.

Ik had gehoopt dat jij meteen zou begrijpen waar ik op doelde, maargoed ik leg uit

Antwoord
En jij weet zeker dat je voor al de mensen praat die deze thread bezoeken.
Ik ben geen chocolade maker en tracht mijn verhaal zo duidelijk mogelijk op te schrijven.
Dat kost al veel energie en tijd.
Dus ik maak me er helemaal niet zomaar van af.
Daarbij komt dat de materie waanzinnig ingewikkeld is.
En hoezo zou ik speciaal dat moeten begrijpen.
Ken je mij dan?

----------------------------------------------------

Jullie kunnen zeker wel een beetje meer jullie best doen om het wat simpeler te maken en niet meteen trinity's en octahedrons naar mensen gooien. Jullie weten best hoe mensen een verhaal altijd proberen te verklaren door middel van geijkte realiteit, simpele logica en causaliteit, die op weinig van dergelijke 'raaskal-posts' van toepassing is. De bekende dodeca-monologen voegen toch echt weinig toe aan het begrijp van al dan niet 'het geheel' al dan niet het reptillian verhaal. En jullie moeten je als posters realiseren dat het aan jou is om mensen jou te laten begrijpen, en het niet aan de mensen is om jullie te proberen te begrijpen, dan is je insteek dus verkeerd.

Antwoord
Ik heb hier dacht ik nog geen een keer met octaheders, tetraheders gegooid.
Ja trinity (drieeenheid) die heb ik gebruikt.
Maar als jij werkelijk geinteresseerd bent in het onderwerp dan zul je er zelf ook veel aan moeten doen.
Het zijn geen hapklare brokken.
De post van dodeca (laatste0 is bijzonder moeilijk te begrijpen.
Het vraagt om kennis over bijv. quantum mechanica.
Nu die heb ik niet en toch zal ik trachten voor mijzelf het stuk te begrijpen.
Daarvoor heb ik in totaal zo'n 60-70 pagina's uitgeprint om rustig te kunnen doorlezen.
Ik wil voor mijzelf kijken hoever ik deze materie kan behappen.
Wat ik niet begrijp kan ik dan nog altijd vragen.
Ik zou natuurlijk ook gelijk kunnen zegen daar berijp ik niets van maar dat is niet redelijk.
Je zal dan duidelijk aan moeten geven wat je precies niet begrijpt.

Overigens waar haal jij uberhaupt het recht vandaan om te zeggen dat wij ons best niet doen.
That really sucks.

[..]

Jullie belichten dus helemaal geen reet, omdat (bijna) niemand van de lezers begrijpt waar jullie het in godsnaam over hebben en die gaan dan automatisch het reptillian verhaal associeren met (voor hun) onbegrijpelijke ONZIN. Dat zou toch jammer zijn of niet ;]

Ik realiseer me dat jullie je onbegrijpelijke ei kwijt willen aan mensen die 'het wel snappen', maar ik dacht dat een deel van het contra reptillian gedachtegoed 'spreading awareness' inhoud, hetgeen hier absoluut niet plaatsvind (althans niet binnen diverse posts van vooral jullie). Of vergis ik me nou totaal in dat motief en is het de bedoeling de kennis en het begrip binnen een zo exclusief mogelijk clubje te houden? (Goh waar komt me dat bekend van voor )

Antwoord
Weer zo'n ongenuanceerde uitspraak.
Wie maakt zich hier eigenlijk schuldig aan ongefundeerde kritiek.
En nogmals jij praat weer voor de goegemeente.
Hou het is bij jezelf.

Verder leg ik geen eieren en zeker geen onbegrijpelijke (wat dat dan ook mag zijn).
Natuurlijk willen wij het voor een exclusief groepje houden daarom posten wij ook hier.
Echt logisch deze gedachtengang.

De materie waar we het hier over hebben is gecompliceerd. Niemand of bijna niemand weet exact hoe een en ander in elkaar zit.
Als we er van uit gaan dat de Reptilians de grondleggers zijn van {de grid op} deze wereld dan zal {die grid} dat uitgelegd moeten worden. Verklaard zo niet beter.
Dat daarbij de geometrie een zeer belangrijk hulpmiddel is moge evident blijken.

Daarbij komt de getallenleer zoals in de laatste post van dodeca werd duidelijk gemaakt.
Magic-Numbers-Geometrie.
Ga maar eens kijken bij de door hem gelinkte pagina's.
En stel daarna nog eens de vragen waar antwoord op kan worden gegeven.
pi_22956534
Of jullie zijn al dan niet onbewust dubbel-agenten, gestuurd om het allemaal zo verwarrend en onpopulair mogelijk te maken

Een inhoudelijke reactie houden jullie nog even tot na het weekend van me tegoed

En ja, you would like dat ik niks zeg he, zodat je lekker ongestoord je snode gang kunt gaan ;]

[ Bericht 15% gewijzigd door Nynex op 30-10-2004 18:10:49 ]
pi_22957852
Als je geen inhoudelijke reactie hebt hou dan je opmerkingen voor je.
Ongelooflijk goedkoop.

pi_22985160
Nynex zegt: Of jullie zijn al dan niet onbewust dubbel-agenten, gestuurd om het allemaal zo verwarrend en onpopulair mogelijk te maken.

Nynex ik bemerk duidelijk dat je geen tovenaars leerling bent. Ik bemerk ongeduld.

Ik post om 21.24 een zooitje intervallen waar heel veel lui hiero een hele kluif aan hebben inclusief mijzelf en reken maar deze shit geeft mij zeer veel te denken ik ben er al zo'n 15 jaar mee aan het worstelen. En dan lees jij het zo door in ± 5 minuten. En dan post je op 21.30 dat het allemaal helemaal verkeerd is en zo en dat is je goed recht maar doe je dit nu uit onmacht of wat?

Ik geef toe het is allemaal niet zo makkelijk maar neem van mij aan er zijn geen HAP KLARE brokken in magie land.

Ik adviseer je om deze intervallen op zijn minst een langere tijd dan vijf minuten bij je zelf door te laten dringen,de tijd die je voor je zelf neemt maakt me niet veel uit maar wat me wel uit maakt is AANDACHT! Want aandacht is een van de belangrijkste energieen in deze kwestie.

In mijn laatste post vertel ik over Ed's bijzondere interval en intervallen is waar het om draait in reptielen land(structuur).

Alles is interval en dat heb ik nu al zo'n drie gezegd en ik geloof dat dat een belangrijk gegeven is om de martix (level 42,reptielenland) te berijpen.

Zo ook de geometire met name de gulden snede. Hier weer wat leuke stuff om over na te denken en reken maar dat dit reptielen aangaat want dit is het domein van die gasten.

zie: http://dudeman.net/siriusly/0/sup/geogeom.shtml
pi_22985922
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 21:52 schreef dodeca het volgende:
Nynex zegt: Of jullie zijn al dan niet onbewust dubbel-agenten, gestuurd om het allemaal zo verwarrend en onpopulair mogelijk te maken.

Nynex ik bemerk duidelijk dat je geen tovenaars leerling bent. Ik bemerk ongeduld.
Jezus christus kerel, hou dat gelul even voor je wil je
quote:
Ik post om 21.24 een zooitje intervallen waar heel veel lui hiero een hele kluif aan hebben inclusief mijzelf en reken maar deze shit geeft mij zeer veel te denken ik ben er al zo'n 15 jaar mee aan het worstelen. En dan lees jij het zo door in ± 5 minuten. En dan post je op 21.30 dat het allemaal helemaal verkeerd is en zo en dat is je goed recht maar doe je dit nu uit onmacht of wat?
Jij hebt werkelijk niets begrepen van wat ik zeg. Je suffe voorbeeldje alleen al duidt dat aan. Luister, ik hoor jouw posts en die van Drottel al een hele tijd aan, en ik zeg absoluut niet dat het onbegrijpelijke nonsense IS perséé, maar dergelijk gelul is in deze thread simpelweg niet van toepassing. Mensen die iets meer willen weten over het reptillian verhaal en vervolgens met jouw *ahum* nogal ondoorzichtige opsomming van 'intervallen' worden geconfronteerd zullen ook onmiddelijk het reptielenverhaal naar het land der fabelen doorverwijzen, puur om de associatie met 'gekken' zoals jij & Drottel (ik zeg niet dat jullie pur sang gek zijn, maar jullie weten dat het zo veelal zal worden opgevat).

Dit vind ik een slechte tot zeer slechte zaak. Ik zie liever dat zoveel mogelijk mensen kennis maken met het reptillian verhaal. Dit belemmeren jullie ontzettend.
  zondag 31 oktober 2004 @ 23:16:53 #286
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_22987495
En daar zit absoluut wat in, zegt deze buitenstaander.

Aan de andere kant ben ik vrij om een nieuwe topic te starten als ik daar behoefte aan heb, bijvoorbeeld "Reptilians voor beginners", met daarin de vraag of iemand met kennis en ervaring, wat deze zaak betreft, de boel eens in duidelijke en begrijpelijke taal kan uitleggen dan wel samenvatten.

Dus, Nynex?
pi_22987959
Ik werkelijk alles begrepen wat jij zegt Nynex maar ik begin toch wel een beetje het idee te krijgen dat je op de verkeerde trips zit, zeker van die engerd onder je nick gekregen.

Blijf er van af wan die zooi maakt er van dat je dit soort onzin uitspraken uitkraamt.

Dat je het echt niet snapt hebben we nu wel door maar dat betekend nog niet dat heel dit forum het niet snapt of heel dit forum zit op dezelfde sukkel trips als jij hetgeen ik me echt niet kan voorstellen.

Ik stel voor dat jij maar een nieuw topic maakt en dat noemt: Raptilians for Dummy's!

Dan gaan wij hier rustig verder zonder die geflipte bullshit die jij maar blijft verkondigen.
  zondag 31 oktober 2004 @ 23:49:59 #288
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_22988304
En God zag, dat het goed was.

En het was alzo.
pi_22988375
ik vind alles best.
pi_22988748
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:36 schreef dodeca het volgende:

Dat je het echt niet snapt hebben we nu wel door maar dat betekend nog niet dat heel dit forum het niet snapt of heel dit forum zit op dezelfde sukkel trips als jij hetgeen ik me echt niet kan voorstellen.
Laat ik beginnen met te stellen dat ik _alles_ begrijp op een niveau wat jij je niet eens zou kunnen voorstellen, en beschik over een ontzettend magnificent overzicht en inzicht . Ten tweede, oei oei wat een persoonlijke aanval en wat een grote, grote mond. Die behoort eigenlijk dichtgeramd te worden. In ieder geval: Ik heb weinig mensen inhoudelijk op jouw raaskal posts zien reageren naast dat Drottel geval.

Verder doet het offensieve toontje van jouw post mij deugd That's the last place to go, the final hiding place, the final 'fig leaf'
quote:
Dan gaan wij hier rustig verder zonder die geflipte bullshit die jij maar blijft verkondigen.
De geflipte bullshit die ik blijf verkondigen :')

Vervelender vind ik echter hoe het jullie gelukt is mijn lichte, non-competitieve kritiek om te zetten in een all-out persoonlijke aanval Een heel typerend psychologisch iets trouwens
Dit vind ik nog het meest vervelend omdat jullie mij dan dwingen een dergelijke reactiepost als deze te maken.
Jammer dat er niet zonder frustratie en onzekerheid op mij gereageerd kan worden :')
Zingen jullie je liedje maar uit jongens, maar als jullie zo doorgaan, sterven jullie aan het einde van het liedje een jammerlijke, onbeduidende en trieste dood
Which would be a pity :/

[ Bericht 1% gewijzigd door Nynex op 01-11-2004 00:25:05 ]
pi_22989110
Hoogtijd dat jullie weer met de voetjes op de grond komen, vind het een waardeloos en ozin topic, de groeten.
  maandag 1 november 2004 @ 01:54:41 #292
6941 APK
Factual, I think.
pi_22990187
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:31 schreef newsman het volgende:
Hoogtijd dat jullie weer met de voetjes op de grond komen, vind het een waardeloos en ozin topic, de groeten.
Ja, maar dat mogen we niet zeggen.

Laten we het nou gewoon weer -enigszins begrijpelijk- over reptilians hebben.
Al die abracadabra -die misschien duidelijk is voor insiders- is niet echt duidelijk voor mensen die meelezen en geintresseerd zijn in dit onderwerp.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_22990743
Ik begrijp dus dat er hier niet gemodereerd wordt en mensen persoonlijk mag aanvallen en op de bek slaan.

Zeer hoogstaand .

Hoog tijd dat Nynex terug gaat naar zijn swampige moeras.
Typisch geval van reptielen geaardheid.

Daarbij komt dat hoe dichter je de reptielen op de hielen zit er altijd zo'n zevenzeiker komt om de boel te debunken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Drottel op 01-11-2004 03:21:30 ]
pi_22990869
quote:
Op maandag 1 november 2004 01:54 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, maar dat mogen we niet zeggen.

Laten we het nou gewoon weer -enigszins begrijpelijk- over reptilians hebben.
Al die abracadabra -die misschien duidelijk is voor insiders- is niet echt duidelijk voor mensen die meelezen en geintresseerd zijn in dit onderwerp.
Ik begrijp jou niet.
Tot nu toe lees ik elke keer commentaar van je maar ik heb nog weinig inhoudelijke bijdragen gezien.
En hoe weet jij dat de meelezers niet geinteresserd zijn.
Waar kan ik dat lezen?

Wat wil jij nu hier op het forum.
Een beetje geklessebes of werkelijke informatie.
Ik heb nu drie invalshoeken gepost.
Zie mijn messages.
De meeste gingen over de reptillians.
Ik heb pagina's van boeken ingescand.
En veel nederlands.
Daar stond heel veel informatie in.
Ik heb pagina's van uittreksel van de boeken van Castaneda gegeven.
Ik heb twee pagina's met een persoonlijk belevening van iemand gegeven in het nederlands.
Dus wat verder.
Ik heb een link gegeven naar het boek van Vroon waarin het reptielen brein wordt uitgelegd. Uitleg over de werking. Links hierbij gegeven en pagina's.

Ga jij nu je persoonlijke ervaringen met reptielen geven.
Of aanverwanten.
Kun jij beschrijven wat de geaardheid is van de afstammelingen/ klonen waarvan er in Nederland veel van rondlopen zeker in het westerlijke deel van dit land dat onder de zeespiegel ligt.
Uitermate geschikt voor deze afstammelingen.

Ooit wel eens afgevraagd waarom de nederlandese economie gezetteld is in het westen.

Zomaar wat vragen en opmerkingen.

.

[ Bericht 1% gewijzigd door Drottel op 01-11-2004 03:45:59 ]
pi_22995366
Ontopic mensen, ophouden met dat gezeik.
pi_22995735
oud news voor sommige, nog niet hier geplaatst en misschien ook weer wel, however.

http://www.wiolawapress.com/kerry.htm
pi_22997377
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:43 schreef JoZzephus het volgende:
oud news voor sommige, nog niet hier geplaatst en misschien ook weer wel, however.

http://www.wiolawapress.com/kerry.htm
is dit het bewijs dat makers van zulke sites heel mischoien een klijn beetje doorgedraait zijn
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_23000537
Het is overigens wel "grappig" dat Kerry tijdens zijn studententijd (ik dacht Yale) voorzitter is geweest van het studentendispuut van de Skull and Bones.

Wat was het ook weer "Hale the Chief".

maandag 1 november 2004 @ 18:22:20 #299
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23002565
Hej stoppen met vechten
Ik begrijp dat die reptillians invloed op onze aarde enzo hebben. Wat zeggen de berichten? Wie wordt morgen gekozen als president. Ze schijnen het namelijk aan te sturen dus ik zou het wel ok vinden als ik hier vanavond nog wat theorieen over het toekomstige presidentschap kan lezen en hun invloed hierin.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 1 november 2004 @ 19:14:50 #300
6941 APK
Factual, I think.
pi_23003710
quote:
Op maandag 1 november 2004 03:35 schreef Drottel het volgende:

Ik begrijp jou niet.
Tot nu toe lees ik elke keer commentaar van je maar ik heb nog weinig inhoudelijke bijdragen gezien.
En hoe weet jij dat de meelezers niet geinteresserd zijn.
Waar kan ik dat lezen?
En ik begrijp posts van o.a. jou niet, aangezien ze vaak onduidelijk of onleesbaar zijn.
Mijn punt was gewoon dat het van mij wel iets toegangkelijker mag voor de mensen die er nog weinig verstand van hebben en er meer over willen weten.
quote:
Wat wil jij nu hier op het forum.
Een beetje geklessebes of werkelijke informatie.
Gewoon goede duidelijke info.
quote:
Kun jij beschrijven wat de geaardheid is van de afstammelingen/ klonen waarvan er in Nederland veel van rondlopen zeker in het westerlijke deel van dit land dat onder de zeespiegel ligt.
Uitermate geschikt voor deze afstammelingen.
Nee, dat kan ik niet.
De Malediven en Bangladesh lijken me dan ook uiterst geschikt overigens.
quote:
Ooit wel eens afgevraagd waarom de nederlandese economie gezetteld is in het westen.
Omdat het westen, historisch gezien, makkelijk via zee bereikbaar was
Nu zijn er toch ook genoeg bedrijven in het zuiden?
Philips, DSM...
En hoe zit dat in het Ruhr-gebied?
Ligt dat ook onder de zeespiegel?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')