is wel de stoeprand kantquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb het dus maar alleen op me velg rechtsvoor, beetje vaag![]()
Ow dat is wel heel raar ja..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
Dan is het een rechter voor wiel steenslag op rechtervoorvelg kiezel geweestquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
das kut zeg, hij was dus eerst niet eerlijk geweestquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:25 schreef Alfisti het volgende:
have fun ook_gek!
* Hugster is vandaag voor Jan Lul naar Raalte gereden voor een vloerbedekking voor in de 155
Blijkt dat er na eerst telefonische navraag bij aankomst toch een gat in te zitten![]()
teering dat is echt kutquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:25 schreef Alfisti het volgende:
have fun ook_gek!
* BoJo is vandaag voor Jan Lul naar Raalte gereden voor een vloerbedekking voor in de 155
Blijkt dat er na eerst telefonische navraag bij aankomst toch een gat in te zitten![]()
ik ga denk ik volgende week brembo's rondom laten monterenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:38 schreef Alfisti het volgende:
nee, mooi kut weer. Dik 200 kilometer gereden voor niets
Nou ja, ik zoek gewoon verder
S&A hadden het over iets met max jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:47 schreef Alfisti het volgende:
RS max??
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:00 schreef Alfisti het volgende:
heb ik ooken die gaan er weer onderuit
Ik heb ze binnen 5000km krom getrapt, denk dat ik maar eens richting tarox met 40 groeven ga
Dus die Brembo's zijn gewoon gaar ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:07 schreef Alfisti het volgende:
Ik ben er nog niet mee het ciruit op gegaan, alleen een beetje sportief straatgebruik
Voorlopig gaan er weer originele onder en ga ik eens rustig rondkijken naar wat beters, Marc heeft die Tarox al en ben erg benieuwd naar zijn bevindingen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:33 schreef Alfisti het volgende:
ah joh, ze zijn prima voor jou! je rijd toch als een oud wijf!
Niet, nee?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ben niet zo blind als jij en hoef daarom niet steeds op het laatste moment keihard op de remmen![]()
maar hij heeft wel absquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Niet, nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |