ik ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:24 schreef ook_gek het volgende:
ik vind die hele auto geil
* ook_gek doekje geeft aan BoJoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook![]()
ja ok, maar je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook![]()
* BoJo afveegt en doekje terug geeft aan ook_gekquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
/ook_gek doekje geeft aan BoJo
Bahquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
* D-Devil afveegt en doekje terug geeft aan ook_gek
Bedank nadientje effe voor me wegens het lenen van je doekjequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:35 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Bah.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bedank nadientje effe voor me wegens het lenen van je doekje
Ik wil die ketel eerst poetsenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
waar blijft filmpje ?
zijwieltjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:57 schreef BoJo het volgende:moet je wel goed balans hebben
zie je hem al zitten, chopper bob met z'n baard en tattoo, kale kop en dan van die lullige zijwieltjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zijwieltjes![]()
hehehe... en dan net als die kleuters van de linker op de rechter hoppenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
zie je hem al zitten, chopper bob met z'n baard en tattoo, kale kop en dan van die lullige zijwieltjes![]()
geen uitgedroogte breezah sletquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:06 schreef Hugster het volgende:
dat de uitlaat dicht lijkt te zitten zegt niets, veel viertakt motorfietsen hebben ook zo'n dichte demper en die werken wel.
ik ben me kamer aan het opruimen
echt over al ZOOI stapels audio folders, pizza dozen, stofvlokken, magazine's, papierwerk, flyers,cd's ,dvd's wat een tyfus zooi
steenslag, jammerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:46 schreef Fugie het volgende:
ik heb ook de vectra gewassen jaen de astrat ook.
hier trouwens een foto van de schade aan me velg, die zich wekelijks uitbreid
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |