als je nu al aan het zuipen bent, dan is ie alweer stuk voordat je op je bestemming bent vanavondquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb net mijn fiets weer eens gerepareerd voor vanavond
mag ik wel komen als ik beloof niet mee te doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
hehehehe... niet doorvertellen hè![]()
ben wel wat gewend![]()
Ik ga vanavond samen met mijn huisgenoot en die klapt bijna iedere zaterdagavond op zijn muil
Enne... BoBjo... je mag niet komen op de meetHaarspeldbochten enzo
![]()
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
mag ik wel komen als ik beloof niet mee te doen![]()
dat vind ik nou liefquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
Je mag ook als eerste... komen wij er 10 minuten achteraan![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat vind ik nou lief![]()
als jullie dan ook nog even al het verkeer in de wijde omtrek willen blokkeren![]()
uitsloverquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:26 schreef BazzoS het volgende:
Goeiemiddag
Ik ga weer, auto wassen![]()
Zijn er bomenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]vooruit dan maar.... en kunnen we je na die 10 minuten van een boom afschrapen of niet
![]()
Ah doe mijne ook even ajbquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:26 schreef BazzoS het volgende:
Goeiemiddag
Ik ga weer, auto wassen![]()
wat hij zegtquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ah doe mijne ook even ajb![]()
ik kom nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ongetwijfeld![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
ik ben ff naar de supermarkt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Wat doe je als je op je werk zit en je verveelt je
Dit dus![]()
Dat kan veel ergerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Wat doe je als je op je werk zit en je verveelt je
Dit dus![]()
ja ze hadden niet zo veel tijd. Ze wilde het eerst doen met zwarte seal en dan ECHT strak inpakken van boven tot onder en dan ECHT het begin en het eind weg werken zo dat er maar 1 manier is. En dat was snijdenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan veel erger![]()
leuk om te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |