quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:01 schreef ook_gek het volgende:
ja oke maar wie kent deze dj,s en zijn ze een beetje goed?
ik ook, maar heb ook nergens zin inquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:11 schreef BoJo het volgende:
Ik verveel me dood![]()
nee inderdaad, heb me niet eens gedouchtquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ook, maar heb ook nergens zin in![]()
Dixon (GER <---- als je daar op zoekt vind je een bio chemicusquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:10 schreef hermandeperman het volgende:
er zit een Mof bij
op deze manier gaat hij snellerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:51 schreef PeuRac het volgende:
Hang eerst je uiltaat maar recht
Waar rij ik dan nog meer mee voor lulquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:48 schreef ook_gek het volgende:
jha doen boJo rij je nog meer voor lul
tuningquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:51 schreef PeuRac het volgende:
Hang eerst je uiltaat maar recht
ik laat het zoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:55 schreef PeuRac het volgende:
Als je die reflector balk in de kleur van de auto spuit, of daar ook een vervangsdeel voor vindt, staat t misschien nog niet eens zo heel lelijk
ruiten wisserquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Waar rij ik dan nog meer mee voor lul![]()
als je opgelet had dan had je gelezen dat ik die vorige week vervangen heb voor normalequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ruiten wisser
Gelukkig, weet je al wat je verder met je auto gaat doen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik laat het zo![]()
ja maar jij verranderd snel weer dingenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je opgelet had dan had je gelezen dat ik die vorige week vervangen heb voor normale![]()
hangt ervan af hoeveel je ervoor wilt gevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig, weet je al wat je verder met je auto gaat doen?
ik was er ook op uit gekeken jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar jij verranderd snel weer dingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |