quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, moet je BazzoS vragen, ik ben er 1 keer geweest, en kwam met allemaal blauwe plekken thuis, ben er daarna nooit meer geweest.
Ik denk btw dat het vanaf 18rj juist de probleem gevallen zijn
Dat kloptquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dnek dat boertjes juist de probleemgevallen zijnof ze nou 16, 26 of 56 zijn... t zijn altijd de boertjes die herrie schoppen
juist niet..... als zo'n boer vervelend doet, geef je 'm nog een biertje, en hij is spontaan je vriend..... ik heb VEEL meer problemen met 'stratenmakers' en '3e generatie geitenneukers' (c) Theo van Gogh... zeg maar, de minder kansrijke groepenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dnek dat boertjes juist de probleemgevallen zijnof ze nou 16, 26 of 56 zijn... t zijn altijd de boertjes die herrie schoppen
In de RS zijn het de laatste tijd meer de hardcore groep (lonsdale e.d.) die rellen lopen te schoppen. Morgen ga ik maar weer eens kijken of er nog ruzie isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
dat is in de RS ook altijd het probleem, en in d'Olde beth. In de ArenA (meer kakkers) zijn zelden problemen (alleen dat iedereen met drank op weer naar huis rijdt
)
Ik kreeg ruzie met loco's, dat was in de tijd dat het nog wel druk was. Ze vonden ons te kak (we waren met de net nieuwe E-klasse de pa van een kennis die ook mee was. En we liepen een klein beetje kak erbijquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]blauwe plekken waarvan? En probleemjongeren vanaf 18 jaar? Daarom is die toko niet veranderd, Lido is veranderd omdat er toen het nog gewoon 16+ was er soms op een zaterdag nog niet meer dan 30 mensen waren
(en dat voor een disco met 5 zalen
)
Laterquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn bus gaat, tot een andere keer
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kreeg ruzie met loco's, dat was in de tijd dat het nog wel druk was. Ze vonden ons te kak (we waren met de net nieuwe E-klasse de pa van een kennis die ook mee was. En we liepen een klein beetje kak erbijtoen gaven ze ons een grote bek, wij eentje terug, toen wouden ze ons er niet doorlaten. Ik duwde er eentje aan de kant, en voor ik t wist had ik overal blauwe plekken en stonden we met ons 5en buiten
hahahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik bedoel:
dat is kut voor je
* BazzoS is pitten
Is ie dan eindelijk is een keer opgerot?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:55 schreef ThaFreak het volgende:
thanxz mensen.....
* ThaFreak is er nu echt vandoor![]()
![]()
Ik neem aan dat dat hier is, in de SC?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We moeten achter de schermen nog ff overleg plegen over wat we exact gaan doen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:17 schreef D-Devil het volgende:
Ik neem aan dat dat hier is, in de SC?
Denk het nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:12 schreef PeuRac het volgende:
We moeten achter de schermen nog ff overleg plegen over wat we exact gaan doen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
[..]
Denk het niet
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:01 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Maar toch goedemorgen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |