nog langsgelopen vandaag, maar ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ArenA kun je goed hebben, of Vergane Glorie XL
Is dat echt zo erg?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ken ik allebei niet.... hoewel ik wel af en toe mensen spreek die echt enthousiast zijn over vergane glorie.....
Maar als je echt wil lachen moet je naar de Boulevard in Zutphen gaan....
Breezersletjes enzo, van wat ik gehoord hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat echt zo erg?
Daar kom jij ook niet binnen, min leeftijd= 21 jaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nog langsgelopen vandaag, maar ben er nog nooit geweestGrootste café van NL of Gelderland ofzo was het toch?
En hoe oud was jij ook al weer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kom jij ook niet binnen, min leeftijd= 21 jaar![]()
Het zou het grootste van NL worden, maar de kregen geen vergunning om de zolder ook te gebruiken, dus zijn ze nu nr 2
19, maar ik ken de helft van t personeel, dus ik kom altijd via de achterduur binnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En hoe oud was jij ook al weer?
Ga er een x heen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat echt zo erg?
Hoezo? Dan blijf je uit je stamkroeg weg?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga er een x heen zou ik zeggen
waarschuw me dan wel ff van te voren...![]()
Nee, dan wil ik je gezicht zien....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Dan blijf je uit je stamkroeg weg?
Snel gaan spammen he, nu TF weg isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Is dit trouwens een ideetje voor PTA?
http://mike.messageboard.nl/6295/viewtopic.php?t=236
Wat is de gemiddelde leeftijd van lekkere sletjes daar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik je gezicht zien....
Wil je niet, echt nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik je gezicht zien....
Foto's willen we zienquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd van lekkere sletjes daar?
Niet als spam bedoeld hoor, dat forum is niet actief... En dat hoeft om mij ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snel gaan spammen he, nu TF weg is
14.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd van sletjes daar?
Dat is wel heel jong, dat is nog jonger als LGquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
14.
lekkere sletjes lopen daar niet.
17.... eigenlijk 18....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel heel jong, dat is nog jonger als LG(en zij is al erg), 16 is toch echt wel t minimum.
Ik moest t eerst 10x lezen voordat ik t snaptequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:08 schreef BazzoS het volgende:
PTA meet topic Peu
't schijt er idd drukker te zijn geworden, morgen komt LUNA dr, met geile danseressensletjes enzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
17.... eigenlijk 18....
Dat weet jij dan wel... : Sinds september is lido 18 ipv 16 als minimum... is het daar nou ineens beter geworden
Geen idee, moet je BazzoS vragen, ik ben er 1 keer geweest, en kwam met allemaal blauwe plekken thuis, ben er daarna nooit meer geweest.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
17.... eigenlijk 18....
Dat weet jij dan wel... : Sinds september is lido 18 ipv 16 als minimum... is het daar nou ineens beter geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |